mwah viel mee, ik moet eieren voor mn geld kiezen.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was lekker.
Nu ga ik slapen, het wordt nog een lange week.
Tot morgen, stelletje misfits, zolderkamerautisten en andere rare lui. Jullie zijn toppertjes!
Tot straksquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was lekker.
Tot morgen, stelletje misfits, zolderkamerautisten en andere rare lui. Jullie zijn toppertjes!
Welterusten!quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was lekker.
Slaap lekker Pipquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Tot morgen, stelletje misfits, zolderkamerautisten en andere rare lui.
Imagine ben ik ook wel echt beugehoord ook.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonder Yoko geen Imagine.. just saying...
Lief!quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was lekker.
Lullig om @PippenScottie zo'n trap na te gevenquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:42 schreef peaceman het volgende:
wel opvallend dat alle dames naar bed zijn
imagine = briljantquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Imagine ben ik ook wel echt beugehoord ook.
...Change my mind. Also: Yoko hield spullen van John aan zijn eigen zoon achter. Hij moest uiteindelijk geld neerleggen om die spullen van zijn vader van haar TERUG TE KOPEN.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lullig om @:pippenscottie zo'n trap na te geven
Dat krijgt Rick wel voor elkaar.😬quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:42 schreef peaceman het volgende:
wel opvallend dat alle dames naar bed zijn
soms verbaas je me, en nee ik weet niet of ik dat perse goed vindquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:43 schreef Gretzl het volgende:
Beste nummer van de nacht OMG![]()
![]()
![]()
dat ik nog mag meemaken dat zo'n alternatieve Taylor in de lijst komt![]()
Volgend jaar Coney Island graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |