tja ik zie het niet hoor... totaal niet mijn smaak.quote:
Haha, alleen van de nummers die ik meemaak terwijl ik nog wakker ben. Rest nog niet gecheckt hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
soms verbaas je me, en nee ik weet niet of ik dat perse goed vind
ik heb t niet gemist. jij wel?quote:
Imagine is briljant, maar de uitspraak "Zonder Yoko geen Imagine" geeft me toch een zure nasmaak.quote:
zou kunnen, ken haar genre niet goed genoeg, maar wat ik ken, is het niet zo dat ik denk: wowquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, alleen van de nummers die ik meemaak terwijl ik nog wakker ben. Rest nog niet gecheckt hoor.
Ik blijf wel van mening dat de kwaliteiten van Taylor Swift in Nederland mainstream radioland nog steeds onderschat worden.
Check anders eens de 10 minuten versie van All Too Well op YouTube. Misschien dat ze je daarmee kan overtuigenquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou kunnen, ken haar genre niet goed genoeg, maar wat ik ken, is het niet zo dat ik denk: wow
tja het is wel waarheid en wat je ook van haar mag vinden, Imagine maakt zo ontzettend veel goed.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Imagine is briljant, maar de uitspraak "Zonder Yoko geen Imagine" geeft me toch een zure nasmaak.
die is wel aardig ja. maar ga er niet op stemmen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:47 schreef Gretzl het volgende:
Volgend jaar Exile de lijst in stemmen, wie doet er mee?
voorlopig geen tijd..quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Check anders eens de 10 minuten versie van All Too Well op YouTube. Misschien dat ze je daarmee kan overtuigen
Snap - I've got the Powernapquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:47 schreef Koen66 het volgende:
weet niet meer tijdens welk nummer het gebeurde maar ik ben dus in slaap gevallen op de bank
quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:48 schreef Gretzl het volgende:
Muziek van Isaak weer opnieuw gaan waarderen dankzij Danny Vera
Nee. Vind ik nog steeds niet, maar goed. Iemand die zo makkelijk bebloede attributen de media in slingert heeft van mij bij voorbaat alle geloofwaardigheid verloren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja het is wel waarheid en wat je ook van haar mag vinden, Imagine maakt zo ontzettend veel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |