zie je later arniequote:Op zaterdag 25 december 2021 02:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Morgen weer verder denk ikGoodnight beautiful people ^^
Dat kan en mag. Wij hebben onze zoon mede door Imagine Lennon genoemd, dus ik ben haar eeuwig dankbaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee. Vind ik nog steeds niet, maar goed. Iemand die zo makkelijk bebloede attributen de media in slingert heeft van mij bij voorbaat alle geloofwaardigheid verloren.
Sleep well Arniequote:Op zaterdag 25 december 2021 02:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Morgen weer verder denk ikGoodnight beautiful people ^^
Lange naam om naar binnen te roepenquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan en mag. Wij hebben onze zoon mede door Imagine Lennon genoemd, dus ik ben haar eeuwig dankbaar.
Bat out of helquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:51 schreef Gretzl het volgende:
Iets beter pruimbare en iets minder kitscherige Meat Loaf dan z'n nummers die nog veel hoger staan
Ja, Vera had het in interviews vorig jaar wel eens over zijn muziek. Dat ie Wicked Game een prachtig nummer vond.quote:
quote:‘Heel belangrijke plaat in mijn leven. Het is een liefdesliedje, de tekst raakt me niet heel erg. Maar die gitaarsound... Man. Tot op de dag van vandaag vind ik dit het mooiste gitaargeluid dat ik ooit heb gehoord.
‘Ik wilde er alles van weten. Ik heb zelfs nog gemaild met James Calvin Wilsey, hij was in de jaren tachtig de gitarist in Chris Isaaks band. Die sound is te gek. Het werd een beetje getriggerd door de toetsen eronder, geloof ik, ik heb nooit de vinger erop kunnen leggen. Dat hoefde ook niet, dit was het.
‘Hij speelde het op een Fender Stratocaster. Mijn favoriete gitaar is een Gretsch, daar maak ik mijn geluid mee. Ik ontdekte de Gretsch al toen ik jong was. Ik zag dat Roy Orbison op sommige platen erop speelde, Brian Setzer had er vroeger ook een, Chris Isaak voordat hij op Gibson overstapte ook. Mijn eerste Gretsch kocht ik op mijn 17de. Ik was met mijn moeder op vakantie in Amerika.
‘De aantrekkingskracht van een Gretsch zit in de klank, en hoe de gitaar eruitziet. Nog steeds kijk ik elke dag online of er tweedehands nog iets leuks te koop is, terwijl ik een artiestendeal heb met de fabrikant. maar ik koop niets, ik kijk alleen.’
Zit ieder jaar te twijfelen tussen die tweequote:Op zaterdag 25 december 2021 02:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bat out of hel![]()
En ook paradise blijft een classic hoor
Paradise..quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bat out of hel![]()
En ook paradise blijft een classic hoor
Dat is nog een understatementquote:
Dat jij het niet snapt kan Meat Loaf niks aan doen, cultuurbarbaar.quote:
Ben gelukkig niet de enige die dit vind, ik kan hier echt heel slecht tegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |