Oh ja, als je een nummer kut vindt ben je gewoon te dom om te snappen hoe goed het werkelijk is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt kan Meat Loaf niks aan doen, cultuurbarbaar.
Dat! Je moet het ook niet te serieus nemen en dan is het geniaal.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:54 schreef peaceman het volgende:
Meatloaf is heerlijk over de top wmb
Juist, jij snapt het.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh ja, als je een nummer kut vindt ben je gewoon te dom om te snappen hoe goed het werkelijk is.
mwah zelfs dan vind ik dit wel echt heel erg. Maar goed smaken verschillen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat! Je moet het ook niet te serieus nemen en dan is het geniaal.
In de nacht is een gitaar nog wel genoeg. Twee personen en een gitaar werkt beter. Nog meer personen en een gitaar nog beter. Veel personen en een gitaar en kerstmutsen nóg beter!quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:54 schreef Evenstar het volgende:
Heb gitaren ook al ingepakt dus kan die niet gebruiken op om Zoom te komen
refrein is een beetje ruk,maar het heeft wel fraaie momentenquote:
en dan nog zitten er briljante nummers tussen. Ik snap best dat Paradise kapot gedraaid is op bruiloften, maar daar kan Meatloaf niks aan doen. Zij hebben, zeker voor die tijd, een briljant nummer gemaakt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat! Je moet het ook niet te serieus nemen en dan is het geniaal.
de laatste tonen bedoel je?quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
refrein is een beetje ruk,maar het heeft wel fraaie momenten
Heb 2 gitaren en 2 personen in de nacht, maar ik ga ze no way uitpakken. Een zit in een tas andere zit in miljoenmiljard lagen bubbeltjesplastic gewikkeldquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de nacht is een gitaar nog wel genoeg. Twee personen en een gitaar werkt beter. Nog meer personen en een gitaar nog beter. Veel personen en een gitaar en kerstmutsen nóg beter!
Het pre chorus welquote:
Was 1 van de opdrachten die ik aan de dj's meegaf op onze bruiloft. Geen paradise by the...quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan nog zitten er briljante nummers tussen. Ik snap best dat Paradise kapot gedraaid is op bruiloften, maar daar kan Meatloaf niks aan doen. Zij hebben, zeker voor die tijd, een briljant nummer gemaakt.
Absoluut. Bat out of Hell is ook gewoon geniaal muzikaal gezien.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan nog zitten er briljante nummers tussen. Ik snap best dat Paradise kapot gedraaid is op bruiloften, maar daar kan Meatloaf niks aan doen. Zij hebben, zeker voor die tijd, een briljant nummer gemaakt.
Wreed dat je die personen ingepakt laat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:57 schreef Evenstar het volgende:
Heb 2 gitaren en 2 personen in de nacht, maar ik ga ze no wat uitpakken.
ik had onze playlist zelf samengesteldquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was 1 van de opdrachten die ik aan de dj's meegaf op onze bruiloft. Geen paradise by the...
quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wreed dat je die personen ingepakt laat.
Het begin van een goed huwelijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was 1 van de opdrachten die ik aan de dj's meegaf op onze bruiloft. Geen paradise by the...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |