Ik vind eerlijk gezegd alleen sunday bloody sunday echt goed, rest kan me gewoon niet bekoren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
bad, all i want is you, the fly, newyearsday , the unforgettable fire, where the streets have no name, the end of the world zijn prima
Numb, dan houdt die bono tenminste zijn bakkes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
bad, all i want is you, the fly, newyearsday , the unforgettable fire, where the streets have no name, the end of the world zijn prima
dat vind ik juist een middelmatige, al heeft die wel heel veel statusquote:Op zaterdag 25 december 2021 03:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd alleen sunday bloody sunday echt goed, rest kan me gewoon niet bekoren.
Sleep wellquote:Op zaterdag 25 december 2021 03:10 schreef Evenstar het volgende:
Wij zwaaien ook af! Tot morgen allemaal!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:10 schreef Evenstar het volgende:
Wij zwaaien ook af! Tot morgen allemaal!
Ik vind deze één van haar minst vreselijke.quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:09 schreef MTheBassman het volgende:
vind deze dan wel een van de meer matige
Ik vind persoonlijk Anouk op dr best als ze rock doet, meeste van haar ballads ben ik sowieso geen grote fan van,quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vind deze één van haar minst vreselijke.
In meerdere opzichten, zo ontdekten we twee jaar geleden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze presentator lijkt op Marco Borsato.
maar goed dat rond dit tijdstip kinderen meestal al in bed liggen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze presentator lijkt op Marco Borsato.
Nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 25 december 2021 03:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In meerdere opzichten, zo ontdekten we twee jaar geleden.
Wij hadden bij binnenkomst de intro van Game of Thrones, bij het tekenen Nothing Else Matters (S&M-versie) en aan het einde It's a long way to the top (if you wanna rock & roll)quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ons trouwliedje in het gemeentehuis was o.a. Happy Together, op het feest was het zita swoon - my bond with you and your planet disco
In het gemeentehuis hadden wij High Speed Train van REM, Happy Together - Turtles en Love me do - Beatlesquote:Op zaterdag 25 december 2021 03:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Wij hadden bij binnenkomst de intro van Game of Thrones, bij het tekenen Nothing Else Matters (S&M-versie) en aan het einde It's a long way to the top (if you wanna rock & roll)
Wat we nu horen is niet bepaald bruilofts-fähigquote:Op zaterdag 25 december 2021 03:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Wij hadden bij binnenkomst de intro van Game of Thrones, bij het tekenen Nothing Else Matters (S&M-versie) en aan het einde It's a long way to the top (if you wanna rock & roll)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |