Ik vind deze één van haar minst vreselijke.quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:09 schreef MTheBassman het volgende:
vind deze dan wel een van de meer matige
Ik vind persoonlijk Anouk op dr best als ze rock doet, meeste van haar ballads ben ik sowieso geen grote fan van,quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vind deze één van haar minst vreselijke.
In meerdere opzichten, zo ontdekten we twee jaar geleden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze presentator lijkt op Marco Borsato.
maar goed dat rond dit tijdstip kinderen meestal al in bed liggen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze presentator lijkt op Marco Borsato.
Nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 25 december 2021 03:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In meerdere opzichten, zo ontdekten we twee jaar geleden.
Wij hadden bij binnenkomst de intro van Game of Thrones, bij het tekenen Nothing Else Matters (S&M-versie) en aan het einde It's a long way to the top (if you wanna rock & roll)quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ons trouwliedje in het gemeentehuis was o.a. Happy Together, op het feest was het zita swoon - my bond with you and your planet disco
In het gemeentehuis hadden wij High Speed Train van REM, Happy Together - Turtles en Love me do - Beatlesquote:Op zaterdag 25 december 2021 03:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Wij hadden bij binnenkomst de intro van Game of Thrones, bij het tekenen Nothing Else Matters (S&M-versie) en aan het einde It's a long way to the top (if you wanna rock & roll)
Wat we nu horen is niet bepaald bruilofts-fähigquote:Op zaterdag 25 december 2021 03:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Wij hadden bij binnenkomst de intro van Game of Thrones, bij het tekenen Nothing Else Matters (S&M-versie) en aan het einde It's a long way to the top (if you wanna rock & roll)
Oooooh, dat verklaart. Sorry dat ik zo op dat nummer zit te haten dan nu, dat vind ik dan weer wel heel liefquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan en mag. Wij hebben onze zoon mede door Imagine Lennon genoemd, dus ik ben haar eeuwig dankbaar.
Gewoonlijk hoor je dan idd te slapen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 04:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Sodetering, ik word helemaal simpel van die eeuwige database-updateservice om 3.39u 's nachts tot ongeveer 4.20u. Belachelijk, die duren ook steeds langer lijkt het. Zoveel lekkere nummers net langsgekomen waar ik aardig door verrast was (ja ik dacht dat ik al wel zou slapen inmiddels).
Zoals alletwee de James Brown-entries nagenoeg achter elkaar
En zojuist Laat mij maar alleen van Klein Orkest
Maareh, dan worden mensen nijdig dat ik begin over de adblocker op FOK!, sorry hoor, maar regel eerst maar gewoon dat er van dat donatiegeld een fatsoenlijke server wordt gekocht die niet hélemaal wordt uitgeschakeld voor bijna een uur om te backuppenBelachelijk.
Die argumentatie hou ik aan, maar kom op het is FOK!, dit is het forum voor alles op elke minuut van de dag. Ik bedoel niet alleen het nachtbaggeren, maar ik herinner me (lang vervlogen?) tijden dat ik met problemen in R&P zat te lezen, te schrijven en te verwerken, all night. Of meeschrijven aan de streamverslagen van vergeten Big Brother-achtige RLS, Secret Story; op een gegeven moment was zelfs de harde harde kern naar bed en ik kon niet slapen, en heb precies op een moment dat alles he-le-maal misging live op tv alles lopen noteren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 04:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gewoonlijk hoor je dan idd te slapen.
Maar ja, de Top 2000 loopt 24/7 door.
Wellicht ga ik van "aha" als ik het weer hoor, maar op deze uren blijven de nummers niet heel goed hangenquote:Op zaterdag 25 december 2021 04:38 schreef Eightyone het volgende:
Check nr 1959 btw alsnog (sowieso als je van funkrock houdt). Zonde dat je het niet kent.
Eerlijk gezegd vind ik dat ook voor deze gelden maar dan voor generatie X.quote:Op zaterdag 25 december 2021 06:15 schreef Eightyone het volgende:
O.k., voor een deel van Generatie Z zal deze van Ava Max heus een van de 35 beste ooit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |