Niet veel.quote:
Nu ben ik eigenllijk ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:34 schreef Em31 het volgende:
Gvd ga ik daarvoor helemaal naar Google translate
Cyan had het aangekondigd hoorquote:
Our expectations were low, but holy fuck.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: had je meer van me verwacht?
Nou snap je eindelijk hoe wij ons voelen als we jouw posts proberen te interpreteren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:34 schreef Em31 het volgende:
Gvd ga ik daarvoor helemaal naar Google translate
En het is beter dan mijn idee toen Cyan erover begon.quote:
Sveikiquote:
Nog niet bekende bijwerking is dat je Lets gaat praten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:56 schreef AgnesGru het volgende:
@:Cyan9 zo te zien is het goed gekomen met de booster.
Deze is ook briljantquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze video heeft meer plot twists dan een gemiddelde film
Google Translate is inbregepenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog niet bekende bijwerking is dat je Lets gaat praten.
Dit lijkt mij nepquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze video heeft meer plot twists dan een gemiddelde film
Het is een lynxquote:
Service animalquote:
JA ik ben hier echt ZO EXCITED overquote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke omg![]()
(weet niet wie nog meer fan is)
Ik heb het niet helemaal gevolgd (helemaal niet, eigenlijk) maar wat heeft JK Rowling precies fout gedaan? Toch wel vreemd dat je niet wordt uitgenodigd op je eigen feestje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
JA ik ben hier echt ZO EXCITED over![]()
![]()
![]()
![]()
Niet in de minste plaats omdat ik het heel fijn vind dat ze JKR niet hebben uitgenodigd omdat dan niet iedereen wilde meewerken omdat ze een fucking terf is![]()
Ze is behoorlijk anti-trans. En voor iemand waarbij een groot deel van de fanschare juist bestaat uit mensen uit de queercommunity trapt dat behoorlijk tegen een verkeerd beenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd (helemaal niet, eigenlijk) maar wat heeft JK Rowling precies fout gedaan? Toch wel vreemd dat je niet wordt uitgenodigd op je eigen feestje.
quote:Misschien is het gepsychologiseer achteraf, maar ik denk dat ik mij aangetrokken voelde tot Rowlings boeken omdat er zo veel parallellen te trekken zijn met de worstelingen van transgender personen.
Ga maar na: een jongen die eigenlijk een tovenaar is, groeit op bij zijn verschrikkelijke oom en tante, die dreuzels (niet-magische mensen) zijn. Diep vanbinnen voelt hij dat hij anders is, maar hij weet niet goed waarom. Tot hij erachter komt dat hij een tovenaar is. Met dat besef gaat er een nieuwe wereld voor hem open – een wereld waarin lang niet alles makkelijk is, maar die wel past bij wie hij is.
Harry Potter is een verhaal over transitie, over thuiskomen in een identiteit die je nog niet kent, maar die onmiskenbaar van jou is.
Toen je dit stuurde had ik het nog niet gehad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:56 schreef AgnesGru het volgende:
@:Cyan9 zo te zien is het goed gekomen met de booster.
Ik heb eerlijk gezegd nooit zo goed begrepen waar uit blijkt dat ze transfoob is. Veel tweets die dan als bewijs worden aangedragen vind ik dan weer niet heel overtuigend. Ik vind het vooral nogal tekenend dat Rowling ook gewoon echt bedreigingen ontvangt, dan maak je het jezelf als community ook niet echt makkelijk om begrepen te worden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk anti-trans. En voor iemand waarbij een groot deel van de fanschare juist bestaat uit mensen uit de queercommunity trapt dat behoorlijk tegen een verkeerd been![]()
Ik vond dit een heel mooi stuk erover, met vooral deze quote
[..]
Ja, dat ze gecanceld is vanwege transfobie weet ik, maar ten eerste heb ik een hekel aan die term ('fobie' impliceert angst) en ten tweede is me niet helemaal duidelijk waarom dan? Wat heeft ze gezegd waaruit zou blijken dat ze anti-trans is?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk anti-trans. En voor iemand waarbij een groot deel van de fanschare juist bestaat uit mensen uit de queercommunity trapt dat behoorlijk tegen een verkeerd been![]()
Ik vond dit een heel mooi stuk erover, met vooral deze quote
[..]
Ik vind deze toch wel behoorlijk duidelijk:quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit zo goed begrepen waar uit blijkt dat ze transfoob is. Veel tweets die dan als bewijs worden aangedragen vind ik dan weer niet heel overtuigend. Ik vind het vooral nogal tekenend dat Rowling ook gewoon echt bedreigingen ontvangt, dan maak je het jezelf als community ook niet echt makkelijk om begrepen te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft die bedreigingen ben ik het wel met je eens, dat slaat nergens opOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind deze toch wel behoorlijk duidelijk:Ik begrijp heel goed dat mensen niet blij zijn met zo'n statement en ik ben het er persoonlijk ook niet mee eens, maar maakt dit haar meteen compleet anti-trans? Want van wat ik begrijp uit reacties die ik vaak tegenkom wordt er geclaimd dat ze tegen alle facetten rondom trans zijn is, dat deze mensen volgens haar niet zouden mogen bestaan en geen rechten verdienen etc etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft die bedreigingen ben ik het wel met je eens, dat slaat nergens op
Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij of weet ik er niet genoeg van af, maar ik vind het moeilijk om te zien waar die pure haat vandaan lijkt te komen.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nouja ik vind het gewoon wel moeilijk te begrijpen dt iemand die in haar boeken zó opkwam voor iedereen die 'anders' was ineens zo bold tegen de norm ingaatquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat mensen niet blij zijn met zo'n statement en ik ben het er persoonlijk ook niet mee eens, maar maakt dit haar meteen compleet anti-trans? Want van wat ik begrijp uit reacties die ik vaak tegenkom wordt er geclaimd dat ze tegen alle facetten rondom trans zijn is, dat deze mensen volgens haar niet zouden mogen bestaan en geen rechten verdienen etc etc.
Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij of weet ik er niet genoeg van af, maar ik vind het moeilijk om te zien waar die pure haat vandaan lijkt te komen.
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij of weet ik er niet genoeg van af, maar ik vind het moeilijk om te zien waar die pure haat vandaan lijkt te komen.
Bekend probleemquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb trouwens Disney+ nu![]()
Dus dat is avonden aan avonden browsen en denken 'omg dit kan ik nu allemaal kijken', en dan niks daadwerkelijk kijken.
Jawel, maar 20 minuten scrollen langs alles wat je kan kijken en dan uiteindelijk maar voor de vijfde keer dezelfde aflevering Family Guy opzetten voelt toch een beetje als zondequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zie het maar niet als probleem maar als part of the fun.
Luca heb ik nog niet gezien, Good Dinosaur is behoorlijk mweh maar Soul vond ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet die nieuwe Pixar nog zien, Luca, maar het trekt me nog niet echt. Vind Pixar een beetje mwe geworden qua ideeën.
Road to the Multiverse?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar 20 minuten scrollen langs alles wat je kan kijken en dan uiteindelijk maar voor de vijfde keer dezelfde aflevering Family Guy opzetten voelt toch een beetje als zonde
Dat is wel een van de beterequote:
Good Dinosaur is toch alweer jaren oud?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Luca heb ik nog niet gezien, Good Dinosaur is behoorlijk mweh maar Soul vond ik dan wel weer leukHet wisselt een beetje
Ik ken ze niet allemaal van naamquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is wel een van de betereMaar meestal doe ik gewoon de volgende uit de lijst
Ik zit nu bij afleveringen die ik nog niet zo vaak heb gezien, maar die uit de eerste seizoenen krikken dat gemiddelde wel weer op
Wasted Talent vind ik ook een mooie, net als PTV
Behoorlijk oud, maar ik heb het idee dat veel mensen hem nog niet gezien hebben omdat er minder hype om is/was. Wat mij betreft volkomen terechtquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Good Dinosaur is toch alweer jaren oud?
Soul was inderdaad wel weer best des Pixars.
Wasted Talent is de Sjakie en de Chocoladefabriek-parodie, PTV is de aflevering dat Peter een eigen tv-zender begint en een uitgebreid liedje zingt over censuur op tvquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal van naamMaar er zitten in de vroegere seizoenen wel echt geweldige afleveringen bij ja, die ik ook meerdere keren gezien heb.
Ik kijk nu nog weleens nieuwe afleveringen maar die zijn eigenlijk nooit meer zo leuk.
Ik zie haar vooral als een vastberaden voorvechter van vrouwenrechten en de bescherming daarvan, gecombineerd met behoorlijk rechtlijnige en wat traditionele/conservatieve opvattingen over gender. Ik merk dat ik het er zelf wel eens moeilijk mee heb dat sommige communities ongelofelijk zwart-wit lijken te denken: als je niet volledig onze opvattingen deelt, dan ben je volledig tegen ons. Aan de andere kant reageer ik dan weer vrij sterk op "ik-heb-niks-tegen-gays-zolang-ze-maar-normaal-doen" opmerkingen, dus misschien is het ietwat hypocriet vanuit mijn kant.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik vind het gewoon wel moeilijk te begrijpen dt iemand die in haar boeken zó opkwam voor iedereen die 'anders' was ineens zo bold tegen de norm ingaatHet wordt ook wel wat overtrokken, maar juist dat ze er zo keihard mee doorgaat bewijst wel dat ze hier echt achterstaat.
En dat mág, het is een mening en iedereen mag hun mening hebben, maar het lijkt zo tegenovergesteld van hoe ik dacht dat ze was
Ik ben nog steeds boos dat ik ooit een hele middag heb besteed aan een favorietenlijst maken en dat daarvan gewoon meer dan de helft niet opgeslagen isquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb trouwens Disney+ nu![]()
Dus dat is avonden aan avonden browsen en denken 'omg dit kan ik nu allemaal kijken', en dan niks daadwerkelijk kijken.
Ik vind sowieso alle afleveringen met uitgebreide liedjes superleuk, maar dat doen ze eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Wasted Talent is de Sjakie en de Chocoladefabriek-parodie, PTV is de aflevering dat Peter een eigen tv-zender begint en een uitgebreid liedje zingt over censuur op tv
Ik heb 'm laatst gezien en hij was okéquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet die nieuwe Pixar nog zien, Luca, maar het trekt me nog niet echt. Vind Pixar een beetje mwe geworden qua ideeën.
Ja ik weet ook niet zo goed wat ik ervan had gevonden als het gewoon een buurvrouw is. Het is bij haar ook gewoon dat haar opmerkingen gigantisch vergroot worden door het platform dat ze heeft en dan vind ik het gewoon niet zulke handige uitspraken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie haar vooral als een vastberaden voorvechter van vrouwenrechten en de bescherming daarvan, gecombineerd met behoorlijk rechtlijnige en wat traditionele/conservatieve opvattingen over gender. Ik merk dat ik het er zelf wel eens moeilijk mee heb dat sommige communities ongelofelijk zwart-wit lijken te denken: als je niet volledig onze opvattingen deelt, dan ben je volledig tegen ons. Aan de andere kant reageer ik dan weer vrij sterk op "ik-heb-niks-tegen-gays-zolang-ze-maar-normaal-doen" opmerkingen, dus misschien is het ietwat hypocriet vanuit mijn kant.
Misschien zijn we wel gewoon hypocriet Meke. Just embrace the hypocrism.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet zo goed wat ik ervan had gevonden als het gewoon een buurvrouw is. Het is bij haar ook gewoon dat haar opmerkingen gigantisch vergroot worden door het platform dat ze heeft en dan vind ik het gewoon niet zulke handige uitspraken.
Maar ik vind al dat cancelen ook wel lastig hoor, en ik ben gewoon nog steeds gek opHarry Potter
dat ik ook twijfel of ik dat niet los wil zien maar dat vind ik dan ook weer hypocriet
Ja, precies dit. Ik snap ook wel waar het vandaan komt, er is tegelijkertijd een enorm fascistische stroming gaande die aartsconservatief is en alles wat een beetje anders is afkeurt, dus is er ook een beweging de andere kant op die ook nogal ongenuanceerd is. JK Rowling gaat daar 'n beetje tussenin zitten, misschien iets meer de conservatieve kant op, maar dan word je nu dus gelijk helemaal afgemaakt op social media. Dat lijkt me niet gezond.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie haar vooral als een vastberaden voorvechter van vrouwenrechten en de bescherming daarvan, gecombineerd met behoorlijk rechtlijnige en wat traditionele/conservatieve opvattingen over gender. Ik merk dat ik het er zelf wel eens moeilijk mee heb dat sommige communities ongelofelijk zwart-wit lijken te denken: als je niet volledig onze opvattingen deelt, dan ben je volledig tegen ons. Aan de andere kant reageer ik dan weer vrij sterk op "ik-heb-niks-tegen-gays-zolang-ze-maar-normaal-doen" opmerkingen, dus misschien is het ietwat hypocriet vanuit mijn kant.
Wij zijn écht dezelfde generatie hè, mijn vader was ook van 1952quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:21 schreef Arizona het volgende:
Mijn ouders 29 december. Terwijl ze van 1952 zijn. Maar eerder kon écht niet
Nee dat is het dus ook, dat ik die tegenstrijdigheid in combinatie met haar gigantische platform zo lastig vind. Ik vind het gewoon héél erg naar dat er mensen haar gebruiken om trans mensen te bagatelliseren en daar word ik boos van. Dat staat denk ik nog weer los van haar eigen meningquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Qua JK Rowling; ik vermoed ook dat haar ideeën over transvrouwen nogal gekleurd zijn door haar eigen trauma's. Dat is in ieder geval wat ik tussen de regels door las toen ik een lange toelichting van haar las. Denk dat het beter is dat ze zich in dat geval niet uitspreekt over dat onderwerp maar het gewoon bij zichzelf laat.
Want gezien haar thema's in Harry Potter en het opkomen voor de 'losers' en minderheden en dat soort dingen geloof ik echt niet dat ze eigenlijk evil en onverdraagzaam is.
Ja dat ben ik sowiesoquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel gewoon hypocriet Meke. Just embrace the hypocrism.![]()
Mijn vader ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zijn écht dezelfde generatie hè, mijn vader was ook van 1952
Sowieso is die hele cancel culture vrij treurig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Ik snap ook wel waar het vandaan komt, er is tegelijkertijd een enorm fascistische stroming gaande die aartsconservatief is en alles wat een beetje anders is afkeurt, dus is er ook een beweging de andere kant op die ook nogal ongenuanceerd is. JK Rowling gaat daar 'n beetje tussenin zitten, misschien iets meer de conservatieve kant op, maar dan word je nu dus gelijk helemaal afgemaakt op social media. Dat lijkt me niet gezond.
Eens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En eens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Ik snap ook wel waar het vandaan komt, er is tegelijkertijd een enorm fascistische stroming gaande die aartsconservatief is en alles wat een beetje anders is afkeurt, dus is er ook een beweging de andere kant op die ook nogal ongenuanceerd is. JK Rowling gaat daar 'n beetje tussenin zitten, misschien iets meer de conservatieve kant op, maar dan word je nu dus gelijk helemaal afgemaakt op social media. Dat lijkt me niet gezond.
Allemaal goed gegaan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toen je dit stuurde had ik het nog niet gehad.
Het is een cultuur die uitsluit in plaats van probeert te begrijpen waarom verschillende mensen verschillende meningen kunnen hebben, door met elkaar in gesprek te gaan. En uitsluiten gaat de wereld niet beter maken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sowieso is die hele cancel culture vrij treurig.
Vooralsnog merk ik niks, maar de vraag is wat morgen gaat brengen.quote:
Nu sluit ik wappies uit, levert dat me extra hypocrisie punten op?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een cultuur die uitsluit in plaats van probeert te begrijpen waarom verschillende mensen verschillende meningen kunnen hebben, door met elkaar in gesprek te gaan. En uitsluiten gaat de wereld niet beter maken.
Zekerquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu sluit ik wappies uit, levert dat me extra hypocrisie punten op?
Voor de voortgang van de discussie was het handiger geweest als je nu het schuim op de bek had.quote:
Nee ik wacht eigenlijk tot @Redefine er is om die rol op zich te nemen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de voortgang van de discussie was het handiger geweest als je nu het schuim op de bek had.
Maar ik kan me ook voorstellen dat het niet per sé cancellen is, alleen is zo'n reünie (in dit geval hè) bedoeld voor leuk en gezellig terugblikken, en geen platform voor discussies. Iemand helemaal cancellen vind ik ook (vaak) te ver gaan hoor, maar snap ook wel dat je niet overal even geschikt die gesprekken kunt gaan voeren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een cultuur die uitsluit in plaats van probeert te begrijpen waarom verschillende mensen verschillende meningen kunnen hebben, door met elkaar in gesprek te gaan. En uitsluiten gaat de wereld niet beter maken.
Cancel culture wordt wel een beetje opgeklopt vanuit extreemrechtse hoek, 'je kunt tegenwoordig niks meer zeggen of je wordt gelijk gecanceld'. En dan gaat het dus over uitspraken als 'ongevaccineerden zijn de nieuwe joden'. Nee, je bent gewoon een volslagen idioot, daarom word je gecanceld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, ik had 'r gewoon uitgenodigd hoor. Laten we wel zijn, ze heeft blijkbaar haar twijfels bij dingen die anderen normaal vinden, maar het is ook niet zo alsof ze tot geweld heeft opgeroepen of zo. Dit soort evenementen zijn juist een kans om langs de verschillen te kijken en je te richten op wat je allemaal gemeen hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar ik kan me ook voorstellen dat het niet per sé cancellen is, alleen is zo'n reünie (in dit geval hè) bedoeld voor leuk en gezellig terugblikken, en geen platform voor discussies. Iemand helemaal cancellen vind ik ook (vaak) te ver gaan hoor, maar snap ook wel dat je niet overal even geschikt die gesprekken kunt gaan voeren.
En het is in dit geval nooit goed: als ze wel was uitgenodigd was het halve fandom beledigd geweest omdat er een terf zat, nu ze niet is uitgenodigd is er cancel culture. Soms is het best lastig, de hedendaagse samenleving
Ik heb lang gepuzzeld op dit woord, omdat ik het op z'n Nederlands las, met die -tie van politie. Kommunietzies, ik kwam er niet uit wat dat wasquote:
Misschien moet ik het voortaan in het Lets zeggen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb lang gepuzzeld op dit woord, omdat ik het op z'n Nederlands las, met die -tie van politie. Kommunietzies, ik kwam er niet uit wat dat was![]()
Tot ik het googlede en het van Engels naar Nederlands voor me vertaald werd
Voetbalfans die op maandag collega's gaan uitlachen die clubs steunen die verloren hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:55 schreef Cyan9 het volgende:
En disclaimer: ik doel hier niet puur op trans mensjes. Er zijn heel wat communities die me af en toe behoorlijk vermoeien.
Ja ik zit misschien ook wel gewoon teveel in de queerfriendly online community om het hiermee eens te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, ik had 'r gewoon uitgenodigd hoor. Laten we wel zijn, ze heeft blijkbaar haar twijfels bij dingen die anderen normaal vinden, maar het is ook niet zo alsof ze tot geweld heeft opgeroepen of zo. Dit soort evenementen zijn juist een kans om langs de verschillen te kijken en je te richten op wat je allemaal gemeen hebt.
Ja zou wel handig zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het voortaan in het Lets zeggen.
Goeie keus, paar maanden terug nog gezien. Veel plezier!quote:
Tuurlijk, er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Cancel culture wordt wel een beetje opgeklopt vanuit extreemrechtse hoek, 'je kunt tegenwoordig niks meer zeggen of je wordt gelijk gecanceld'. En dan gaat het dus over uitspraken als 'ongevaccineerden zijn de nieuwe joden'. Nee, je bent gewoon een volslagen idioot, daarom word je gecanceld.
Hier zat een Mart Smeetsje in, gemiste kansquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:55 schreef Cyan9 het volgende:
Sommige communities zijn soms best wel intensief. Mag ik dat zeggen?
Ik vind van wel.
En disclaimer: ik doel hier niet puur op trans mensjes. Er zijn heel wat communities die me af en toe behoorlijk vermoeien.
Waag het niet jij linkse feministische lieverd van me. Wat moet ik nou zonder jou?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zit misschien ook wel gewoon teveel in de queerfriendly online community om het hiermee eens te zijn![]()
![]()
Ik ga wel weer ergens anders de linkse feminist uithangen
Eens, maar ik wilde nog subtiel doenquote:
Nee ik blijf ook wel hier hoor, maar zet m'n linkse hobby voor vanavond weer even uitquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waag het niet jij linkse feministische lieverd van me. Wat moet ik nou zonder jou?
Trans Excluding Radical Feministquote:
Bedankt voor het vragen beer, ik weet het ook niet maar wilde dat niet toegevenquote:
JK Rowling zit daar helemaal niet tussenin, ze is erg ongenuanceerd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voetbal is geen sport.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Eens, maar ik wilde nog subtiel doenAl heb ik geen enkele last van mensen die lekker in het weekend een wedstrijdje gaan kijken en het daar lekker bij laten
Meestal door anderenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
En is dit een titel die men zichzelf toedicht of wordt dat door anderen gedaan?
Je legt het anders keurig en geduldig uitquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik blijf ook wel hier hoor, maar zet m'n linkse hobby voor vanavond weer even uit
Van jou weten we het toch, linkse rakkerquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we zelf ook wel hoor
Expeditie Robinson?quote:
Het hele topic nog niet geloof ikquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:01 schreef Meke het volgende:
Maar even hè, HOLY FUCK DE FINALE VAN HUNTED VAN GISTEREN
Ben er nog niet van bijgekomen geloof ik
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Je legt het anders keurig en geduldig uitEn je hebt het er ook niet dag in, dag uit over, dus als je het een keer er wel over wil hebben heb je mijn zegen
Nee dat ben ik nog aan het bijlezen inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het hele topic nog niet geloof ik
Dat maakt niet uitquote:
Dat hoort er toch gewoon bij?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Voetbalfans die op maandag collega's gaan uitlachen die clubs steunen die verloren hebben?
Wall-Equote:
Ruik je niet gewoon enorm naar lavendel?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:05 schreef Meke het volgende:
Oh willen jullie lachen? Een collega van me geloofde gisteren serieus dat ik op Thierry zou stemmen![]()
![]()
Terwijl ik al een halfjaar vrij close met hem samenwerk, er sijpelt wel eens iets door zou je denken, maar bij hem totaal niet
Zou me níks verbazen van jouquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:05 schreef Meke het volgende:
Oh willen jullie lachen? Een collega van me geloofde gisteren serieus dat ik op Thierry zou stemmen![]()
![]()
Terwijl ik al een halfjaar vrij close met hem samenwerk, er sijpelt wel eens iets door zou je denken, maar bij hem totaal niet
Misschien was dat hetquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ruik je niet gewoon enorm naar lavendel?
Waarom?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoort er toch gewoon bij?
Wall-E? Die repareert zichzelf nog wel toch, vrij vroeg in de film?quote:
Als ze een gaskacheltje hebben, is de opbrengst met de huidige gasprijs straks negatief.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef Strani het volgende:
Weet iemand eigenlijk welke energie ze gebruiken om dat Glazen Huis zo warm te krijgen? Zou wat jammer zijn als dat milieu-onvriendelijk is.
Aha.quote:
Wij weten heus wel dat jij afgelopen weekend rondliep op de FvD kerstmarkt op een random boerenerf in Wijster, probeer het maar niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:05 schreef Meke het volgende:
![]()
Ik was echt een beetje ziedend op de productie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:01 schreef Meke het volgende:
Maar even hè, HOLY FUCK DE FINALE VAN HUNTED VAN GISTEREN
Ben er nog niet van bijgekomen geloof ik
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Wall-E? Die repareert zichzelf nog wel toch, vrij vroeg in de film?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wij weten heus wel dat jij afgelopen weekend rondliep op de FvD kerstmarkt op een random boerenerf in Wijster, probeer het maar niet te ontkennen.
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik was echt een beetje ziedend op de productie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Er schijnen mensen te zijn die geen mening hebben over Kirkorov. De leegte van die levens schokt me.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:10 schreef Strani het volgende:
Ik denk trouwens wel dat het goed is om je in verschillende 'bubbels' te bewegen. In mijn café bijvoorbeeld is de gemiddelde toon soms best hard, van specifieke mensen. Er komen wappies, er komen PVV-ers, maar er komen ook weer mensen met hele andere overtuigingen. En dan heb je hier de SC waar de meesten iets links van het midden zitten (of @:Meke dan zo links dat ze niet op de kaart staat).
Ik zeg niet dat je mensen met andere meningen per se beter moet begrijpen, maar het is wel goed om te weten dat men in andere bubbels met héle andere dingen bezig is zodat je niet stomverbaasd bent als men er andere meningen op nahoudt dan jij.
Ik vind het vooral niet kunnen dat je in Drenthe was en dan gewoon niet even een thee-tje komt drinken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja maar op werk probeer ik dat nog een beetje te verduisteren
quote:
Het is uit.quote:
Ja dit vind ik ook welquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:10 schreef Strani het volgende:
Ik denk trouwens wel dat het goed is om je in verschillende 'bubbels' te bewegen. In mijn café bijvoorbeeld is de gemiddelde toon soms best hard, van specifieke mensen. Er komen wappies, er komen PVV-ers, maar er komen ook weer mensen met hele andere overtuigingen. En dan heb je hier de SC waar de meesten iets links van het midden zitten (of @:Meke dan zo links dat ze niet op de kaart staat).
Ik zeg niet dat je mensen met andere meningen per se beter moet begrijpen, maar het is wel goed om te weten dat men in andere bubbels met héle andere dingen bezig is zodat je niet stomverbaasd bent als men er andere meningen op nahoudt dan jij.
Ik geloof ook niet dat Strani per sé díe mensen bedoelt, dat lijkt me wel heel ver gaanquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die geen mening hebben over Kirkorov. De leegte van die levens schokt me.
Ja maar dat paste toch niet in m'n alibi?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet kunnen dat je in Drenthe was en dan gewoon niet even een thee-tje komt drinken.
Tekst in beeld maar geen ondertiteling? Denk het niet eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef Guanabana het volgende:
De teksten in de film zijn wel in het Nederlands, kun je dat aanpassen?
Nou ben ik wel benieuwd wat ze allemaal vindenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook welMijn werk is mijn buiten-de-bubbel-ervaring
![]()
Ik moet daar soms wel op m'n tong bijten maar kan niet elke keer de linkse feminist uithangen, dus doe het soms gefaseerd![]()
Maar daar zitten echt een stel holbewoners af en toe
(Ze zullen vast iets vergelijkbaars tegenovergestelds van mij vinden
)
Je gebrek aan vertrouwen in mij om je geheim te bewaren schokt me.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat paste toch niet in m'n alibi?
Oh als iemand iets over politiek in het profiel heeft staan swipe ik direct naar links, maakt niet uit wat preciesquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef Meke het volgende:
Ik heb nu trouwens ook nu op m'n Tinder staat dat ik een linkse feminist ben, is best een goed filter. Laatst dacht iemand dat ik dan misschien wel PvdA stemde, vond ik cute![]()
Meer als in; ik geloof niet dat het dan meteen nodig is om het aan de poort duidelijk te maken, niets mis met PvdA'ers an sich![]()
• Zwarte Piet moet blijvenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd wat ze allemaal vinden
Aagje.quote:
Sorry schatje volgende keer kom ik koffiedrinkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je gebrek aan vertrouwen in mij om je geheim te bewaren schokt me.
[ afbeelding ]
Nou dat is dan ook PRECIES m'n bedoelingquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh als iemand iets over politiek in het profiel heeft staan swipe ik direct naar links, maakt niet uit wat precies
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef Meke het volgende:
Ik heb nu trouwens ook nu op m'n Tinder staat dat ik een linkse feminist ben, is best een goed filter. Laatst dacht iemand dat ik dan misschien wel PvdA stemde, vond ik cute![]()
Meer als in; ik geloof niet dat het dan meteen nodig is om het aan de poort duidelijk te maken, niets mis met PvdA'ers an sich![]()
Ja, zekerquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:10 schreef Strani het volgende:
Haha ja oké die hoor ik ook veel. Ik negeer ze altijd. En even later kan ik weer vrolijk met ze praten als het over iets heel anders gaat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
• Zwarte Piet moet blijven![]()
• Alle buitenlanders het land uit![]()
• Non-binaire mensen zijn onzin![]()
• Vaccineren is een list van de overheid![]()
• Ik ga geen booster halen want ze luizen je erin waar je bijstaan![]()
Dit zijn de drie snelste praktijkvoorbeelden die ik zo kan verzinnen
Koffiedrinken was toch wappietaal voor protesteren?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry schatje volgende keer kom ik koffiedrinken
Dit zijn er 5.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit zijn de drie snelste praktijkvoorbeelden die ik zo kan verzinnen
Ja maar als wij iets van elkaar willen doen we het sowieso via Whatsapp, dan vind ik Tinder veel te omslachtig hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat is dan ook PRECIES m'n bedoeling
O dat Roddelpraat vind ik echt verschrikkelijk, dat is toch met die Jan Roos?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zekerIk ben ook blij met mijn vriendenclub, waar er maar weinig linkse mensen zijn. Tevens kijk ik graag naar Roddelpraat.
Eigenlijk zijn jullie een van de meest linkse communities waar ik mee om ga
Walgelijk links tuig zijn we hierquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zekerIk ben ook blij met mijn vriendenclub, waar er maar weinig linkse mensen zijn. Tevens kijk ik graag naar Roddelpraat.
Eigenlijk zijn jullie een van de meest linkse communities waar ik mee om ga
Ja dat is ook wel mijn tactiek want een van m'n favoriete collega's is bijvoorbeeld niet gevaccineerd. Iets wat ik ECHT niet begrijp, maar ik heb niet de overtuiging dat ik hem kan overtuigen dus dan laat ik het daar ook bij. Hij weet hoe ik erover denk, ik weet hoe hij erover denk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja oké die hoor ik ook veel. Ik negeer ze altijd. En even later kan ik weer vrolijk met ze praten als het over iets heel anders gaat.
Sssstquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Koffiedrinken was toch wappietaal voor protesteren?
quote:
KOFFIE??!!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry schatje volgende keer kom ik koffiedrinken
Ja!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
O dat Roddelpraat vind ik echt verschrikkelijk, dat is toch met die Jan Roos?
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als wij iets van elkaar willen doen we het sowieso via Whatsapp, dan vind ik Tinder veel te omslachtig hoor.
We hebben elkaar van de zomer twee keer 'ontmoet'. Was erg gezellig, maar daar is het bij gebleven. Niet die spark, was de conclusie van ons beiden.quote:
Daarover gesproken; ik vond met het regeerakkoord het toch wel heerlijk dat we in een land leven waar dit een rechts beleid isquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is precies waarom we linkse mensen niet moeten vertrouwen met het overheidsbudget
Volgens mij is het eerder zo dat ik zorg voor schuim op andermans bekken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik wacht eigenlijk tot @:redefine er is om die rol op zich te nemen.
Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nou moet liken of nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We hebben elkaar van de zomer twee keer 'ontmoet'. Was erg gezellig, maar daar is het bij gebleven. Niet die spark, was de conclusie van ons beiden.
We hebben nog vacatures openstaan, je bent welkomquote:
Belangrijk onderdeel van met elkaar omgaan, is om met elkaar te kunnen dollen.quote:
Wij werden geshipped?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nou moet liken of niet![]()
Ik blijf jullie gewoon shippen denk ik
Mentaalquote:
Laat mij je luisterplezier niet ontnemen, maar Jan Roos vind ik echt een enorme kneus en ook totaal niet representatief voor ‘het’ rechtse geluid. Net zo goed als ik bijvoorbeeld Freek de Jonge niet de vertegenwoordiger van links vind.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja!Het is wel leuk, maar Jan Roos zegt elke keer dat de "woke mensen iedereen met een andere mening uitsluiten". Daar heeft hij deels gelijk in, maar dat hoef je niet elke week te zeggen
Ik vond de aflevering met Zwarte Piet wel een beetje jammer. "Ik ben niet helemaal zwart, mijn neus is wit". Dat is gewoon makkelijk scoren bij je achterban.
[..]
Ja!Ik voel me helemaal thuis.
Niet per se mee eens, en al helemaal niet als dat op de manier gaat 'haha jouw hobby is stom'quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Belangrijk onderdeel van met elkaar omgaan, is om met elkaar te kunnen dollen.
Container vervoerquote:
Op een gegeven moment moet je misschien maar gewoon accepteren dat je te oud bent om de jeugd bij te houden hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal maak je er dan ook nog een mooie samentrekking van, zoals Brangelina
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Is mijn talentquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het wel knap dat @:Meke op nieuwe posts reageert, en tegelijk ook duidelijk aan het teruglezen is.
Mentáál hèquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha!
Oh @:Meke dat wordt dan heel creepy als je dat blijft doen 😅
Hardop gelachenquote:
ZIT JE ME NOU TE CANCELEN?!?!?!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef Cyan9 het volgende:
Met de humor zit het deze avond sowieso wel goed in de SC, ik vermaak me prima.
Ik vond Pose echt leuk, geweldige serie!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:30 schreef Fascination het volgende:
Listen to this episode from Marsha's Plate: Black Trans Podcast on Spotify. Marsha's Plate review the new show POSE on FX. Set in the 1980s, Pose is a dance musical that explores the juxtaposition of several segments of life and society in New York: the ball culture world, the rise of the luxury Trump-era universe and the downtown social and literary scene. Diamond Stylz and Brandon Cintorino discuss the show and explores their thoughts and experience around it https://www.patreon.com/MarshasPlate https://cash.me/$DiamondStylz https://www.paypal.me/DiamondStylz https://www.facebook.com/MarshasPlate/ https://www.Instagram.com/MarshasPlate/ https://www.twitter.com/MarshasPlate/
Ben deze podcast aan het luister over Pose (Netflix-serie). Erg interessant. Goede inzichten. Presentatoren zijn bekend in/met de scène.
Of ze doen 5 dingen in het budget van 3.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is precies waarom we linkse mensen niet moeten vertrouwen met het overheidsbudget
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik zou jou nooit uitsluitenOp z'n hoogst af en toe negeren.
Ik ben net klaar met seizoen 3. Vond seizoen 1 geweldig, maar 3 was behoudens wat goede momenten/afleveringen toch wel matig. Erg ongeloofwaardig, gehaast en overglamourized. Wat vond jij?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond Pose echt leuk, geweldige serie!
Я все отрицаюquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
Zullen we het eens hebben over dat er stiekem heel veel Polen en Russen meelezen op het forum? Want hoe verklaren we anders dat juist deze twee "land van de week" topics van @:Fred_B verreweg het meest bekeken zijn?
*probeert een conspiracy therory op te zetten.
De eerdere seizoenen waren sterker, maar ik heb me met seizoen 3 ook wel prima vermaakt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met seizoen 3. Vond seizoen 1 geweldig, maar 3 was behoudens wat goede momenten/afleveringen toch wel matig. Erg ongeloofwaardig, gehaast en overglamourized. Wat vond jij?
Dat weet ik zelfsquote:
Over twee weken ga ik met de trojka naar Omsk om een lezing te geven over Rusland op het ESF voor een zaal enthousiastelingen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
Zullen we het eens hebben over dat er stiekem heel veel Polen en Russen meelezen op het forum? Want hoe verklaren we anders dat juist deze twee "land van de week" topics van @:Fred_B verreweg het meest bekeken zijn?
Hoe heette ze? Vodkaatje?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja bedankt hè, moet ik meteen weer aan m'n Russische ex denken
Dat er Russische trollen op het forum zitten... Niet zo gek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ja dat telt niet hè, zij heeft een tienerdochter!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veel hipper dan @:Strani
@Strani je bent de opperboomerquote:
Ik leef inderdaad nog lang niet als een pensionadaquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veel hipper dan @:Strani
Gek om dat te zeggen als je allebei van voetbal houdt, maar de andere de verkeerde club aanhangt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet per se mee eens, en al helemaal niet als dat op de manier gaat 'haha jouw hobby is stom'
Is Kirkorov de guest of honor?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over twee weken ga ik met de trojka naar Omsk om een lezing te geven over Rusland op het ESF voor een zaal enthousiastelingen.
Ik snap wel dat zij inmiddels alles ontkent, jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja bedankt hè, moet ik meteen weer aan m'n Russische ex denken
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat telt niet hè, zij heeft een tienerdochter!
Hopelijk heb ik niets al te geks geroepen, anders word ik in Rusland en omstreken nog gecanceldquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat er Russische trollen op het forum zitten... Niet zo gek.
Katarina natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Haal Vod weg, denk wat Russischer en je hebt 't.
Niks houdt je tegen om ook te leren van een tienerdochter. Al is het wellicht wel wat twijfelachtig om er willekeurig maar eentje te gaan claimen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat telt niet hè, zij heeft een tienerdochter!
Ja of ik moet een vrouw vinden die toevallig ook een tienerdochter heeft, dan kan het misschien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niks houdt je tegen om ook te leren van een tienerdochter. Al is het wellicht wel wat twijfelachtig om er willekeurig maar eentje te gaan claimen.
Een mooie stad, maar is dat niet net iets te ver weg?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over twee weken ga ik met de trojka naar Omsk om een lezing te geven over Rusland op het ESF voor een zaal enthousiastelingen.
Iemand zei dit is Kattenbelquote:
Nee, dan krijg ik een Oogrolquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat doet zij naar jou als ze je weer een saaie seniele ouwe gek vindt
Nee, dat is de eerste spreker. Hij gaat iets vertellen over zijn successen op het ESF, al verwacht ik niet dat dat lang moet duren.quote:
Dodelijkquote:
Denken in mogelijkheden Strani! Met wat moeite kan jij ook gehaat worden door je (pleeg)dochter!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of ik moet een vrouw vinden die toevallig ook een tienerdochter heeft, dan kan het misschien.
Of een man met een tienerdochter. Verdubbel je je kansen!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of ik moet een vrouw vinden die toevallig ook een tienerdochter heeft, dan kan het misschien.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Denken in mogelijkheden Strani! Met wat moeite kan jij ook gehaat worden door je (pleeg)dochter!
Ik denk dat hij na twee dagen wel klaar is met z'n introductie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat is de eerste spreker. Hij gaat iets vertellen over zijn successen op het ESF, al verwacht ik niet dat dat lang moet duren.
Ja dit is dus weer iets té vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of een man met een tienerdochter. Verdubbel je je kansen!
Ik had er eentje maar die is al nu met een stinkend rijke nieuwe partnerquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]@:Arizona als jij nog vriendinnen hebben die recent gescheiden zijn en een tienerdochter hebben, DM me!
Liever een man met een grasmaaier?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit is dus weer iets té vooruitstrevend.
Oh daar kan ik sowieso niet tegenop. Hoeveel ouder is die nieuwe partner?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had er eentje maar die is al nu met een stinkend rijke nieuwe partner
Jammer dit, je leek zo veel progressie te mskenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Net zo oud als zij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh daar kan ik sowieso niet tegenop. Hoeveel ouder is die nieuwe partner?
Zo conservatief van je.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Als hij een grasmaaier heeft hij misschien welquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik ook niks aan, ik heb niet eens een tuin!
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net zo oud als zij.
En ze hebben een groot zwembad in hun tuin. Voor hun alleen
Met waterglijbaan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net zo oud als zij.
En ze hebben een groot zwembad in hun tuin. Voor hun alleen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben nog vacatures openstaan, je bent welkom
Ik lul je vanzelf wel om hoorquote:
Nee, dat niet. Dus er is een nóg betere vangst mogelijk!quote:
Die man kan een zwembad bieden, ik bied de volledige Middellandse Zee op 10 minuten lopen!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dus er is een nóg betere vangst mogelijk!
Inclusief een leger aan kwallen. Hoe is dit een betere deal?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man kan een zwembad bieden, ik bied de volledige Middellandse Zee op 10 minuten lopen!
Met waterglijbaan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man kan een zwembad bieden, ik bied de volledige Middellandse Zee op 10 minuten lopen!
Is dat lopend te doen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
Oké dit is niet helemaal waar. Alleen dít stukje kust is 10 minuten lopen. De Libanese kust is aanzienlijk verder lopen.
Die zijn hier zeldenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Inclusief een leger aan kwallen. Hoe is dit een betere deal?
Nu nog een bootje regelen om Libië te ontvluchten?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou jij ook niet van in zee zwemmen? Ik gruw ervan, al die beestenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Erheen lopen en vervolgens met het bootje terug?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu nog een bootje regelen om Libië te ontvluchten?
Wat leukquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn hier zeldenWe hebben er zelfs een speciale vlag voor als er kwallen zijn.
Die stuur je natuurlijk naar Kwalicantequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn hier zeldenWe hebben er zelfs een speciale vlag voor als er kwallen zijn.
Strani is deze SC gewend. Die ziet geen kwallen meer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja oké eigenlijk is het gewoon een standaard gele vlag waar iemand vaag kwallen op heeft getekend. Maar goed, we hebben 'm toch maar mooi!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leukIk houd van speciale vlaggen.
Verdommequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Die stuur je natuurlijk naar Kwalicante
#kwalvlaggenpridequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké eigenlijk is het gewoon een standaard gele vlag waar iemand vaag kwallen op heeft getekend. Maar goed, we hebben 'm toch maar mooi!
Op het randje dan toch nog ene kwalificatie voor grap van de dag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je wel eens gesnorkeld?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hou jij ook niet van in zee zwemmen? Ik gruw ervan, al die beesten
Kwalmeria, Kwalencia, Kwalgeciras, Kwalaga, Kwalou, die badplaatsen lenen zich wel voor een woordspeling hèquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben vooral niet zo'n fan van zout water.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hou jij ook niet van in zee zwemmen? Ik gruw ervan, al die beesten
Ik sluit ook niet uit dat er in die plaatsen een Kwalitaria zitquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kwalmeria, Kwalencia, Kwalgeciras, Kwalaga, Kwalou, die badplaatsen lenen zich wel voor een woordspeling hè
Nee joh dat durf ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je wel eens gesnorkeld?Ik had zo'n masker dat ook nog vertekende hoe dichtbij alles was, was af en toe bang dat ik ineens met m'n buik over allemaal vissen zou gaan ofzo
Maar het was wel ontzettend mooi
![]()
Maar VEEEEEEEEEL BEESTEN die je met het blote oog niet kon zien
Je moet inderdaad wel een lekkere frikandel speciaal kunnen eten als je in een Spaans dorp bent.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat er in die plaatsen een Kwalitaria zit
Ik verwacht inderdaad niets andersquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:01 schreef Strani het volgende:
Enige jammere is wel dat er toch altijd één nietsvermoedende zwemmer moet zijn die een aanvaring heeft met een kwal voor deze vlag als conclusie kan worden gehesen.
En die zwemmer zou zonder twijfel @:arizona zijn.
Zelfs dáár kun je al snorkelen maar ik snap dat je dat dan liever niet doetquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee joh dat durf ik niet![]()
Tot mijn enkels, of als ik in een heel erge Yolo bui ben, tot aan mijn (niet puntige) knieën. Verder ga ik de zee niet in
Nou ja, volgens Friends is er altijd een oplossing.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad niets anders
NEE.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, volgens Friends is er altijd een oplossing.
Jammer, want zoals Meke ook al zegt kan je onder water genoeg moois zienquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee joh dat durf ik niet![]()
Tot mijn enkels, of als ik in een heel erge Yolo bui ben, tot aan mijn (niet puntige) knieën. Verder ga ik de zee niet in
Ja, nu durft ze natuurlijk helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer, want zoals Meke ook al zegt kan je onder water genoeg moois zienMoet je wel blijven opletten, want ik heb een keer een stuk zee-egel in mijn knie gehad toen ik wat onhandig afdaalde tijdens het duiken
Die zee-egel zat op 12 meter diepte in de Thaise zee, daar verwacht ik Arizona sowieso nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, nu durft ze natuurlijk helemaal niet meer.
Als duikende filaaaatelist?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer, want zoals Meke ook al zegt kan je onder water genoeg moois zienMoet je wel blijven opletten, want ik heb een keer een stuk zee-egel in mijn knie gehad toen ik wat onhandig afdaalde tijdens het duiken
Arizona ligt niet in Thailand nee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Die zee-egel zat op 12 meter diepte in de Thaise zee, daar verwacht ik Arizona sowieso niet
Ik mis de verwijzingquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als duikende filaaaatelist?
* ik laat mezelf wel even uit.
Arizona ligt ook niet aan zee, dus ook dat kloptquote:
Een filaaaatelist die zeeeegels spaart.quote:
Cirkel is rond. Prachtig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Arizona ligt ook niet aan zee, dus ook dat klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |