Niet veel.quote:
Nu ben ik eigenllijk ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:34 schreef Em31 het volgende:
Gvd ga ik daarvoor helemaal naar Google translate
Cyan had het aangekondigd hoorquote:
Our expectations were low, but holy fuck.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: had je meer van me verwacht?
Nou snap je eindelijk hoe wij ons voelen als we jouw posts proberen te interpreteren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:34 schreef Em31 het volgende:
Gvd ga ik daarvoor helemaal naar Google translate
En het is beter dan mijn idee toen Cyan erover begon.quote:
Sveikiquote:
Nog niet bekende bijwerking is dat je Lets gaat praten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:56 schreef AgnesGru het volgende:
@:Cyan9 zo te zien is het goed gekomen met de booster.
Deze is ook briljantquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze video heeft meer plot twists dan een gemiddelde film
Google Translate is inbregepenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog niet bekende bijwerking is dat je Lets gaat praten.
Dit lijkt mij nepquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze video heeft meer plot twists dan een gemiddelde film
Het is een lynxquote:
Service animalquote:
JA ik ben hier echt ZO EXCITED overquote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke omg![]()
(weet niet wie nog meer fan is)
Ik heb het niet helemaal gevolgd (helemaal niet, eigenlijk) maar wat heeft JK Rowling precies fout gedaan? Toch wel vreemd dat je niet wordt uitgenodigd op je eigen feestje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
JA ik ben hier echt ZO EXCITED over![]()
![]()
![]()
![]()
Niet in de minste plaats omdat ik het heel fijn vind dat ze JKR niet hebben uitgenodigd omdat dan niet iedereen wilde meewerken omdat ze een fucking terf is![]()
Ze is behoorlijk anti-trans. En voor iemand waarbij een groot deel van de fanschare juist bestaat uit mensen uit de queercommunity trapt dat behoorlijk tegen een verkeerd beenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd (helemaal niet, eigenlijk) maar wat heeft JK Rowling precies fout gedaan? Toch wel vreemd dat je niet wordt uitgenodigd op je eigen feestje.
quote:Misschien is het gepsychologiseer achteraf, maar ik denk dat ik mij aangetrokken voelde tot Rowlings boeken omdat er zo veel parallellen te trekken zijn met de worstelingen van transgender personen.
Ga maar na: een jongen die eigenlijk een tovenaar is, groeit op bij zijn verschrikkelijke oom en tante, die dreuzels (niet-magische mensen) zijn. Diep vanbinnen voelt hij dat hij anders is, maar hij weet niet goed waarom. Tot hij erachter komt dat hij een tovenaar is. Met dat besef gaat er een nieuwe wereld voor hem open – een wereld waarin lang niet alles makkelijk is, maar die wel past bij wie hij is.
Harry Potter is een verhaal over transitie, over thuiskomen in een identiteit die je nog niet kent, maar die onmiskenbaar van jou is.
Toen je dit stuurde had ik het nog niet gehad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:56 schreef AgnesGru het volgende:
@:Cyan9 zo te zien is het goed gekomen met de booster.
Ik heb eerlijk gezegd nooit zo goed begrepen waar uit blijkt dat ze transfoob is. Veel tweets die dan als bewijs worden aangedragen vind ik dan weer niet heel overtuigend. Ik vind het vooral nogal tekenend dat Rowling ook gewoon echt bedreigingen ontvangt, dan maak je het jezelf als community ook niet echt makkelijk om begrepen te worden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk anti-trans. En voor iemand waarbij een groot deel van de fanschare juist bestaat uit mensen uit de queercommunity trapt dat behoorlijk tegen een verkeerd been![]()
Ik vond dit een heel mooi stuk erover, met vooral deze quote
[..]
Ja, dat ze gecanceld is vanwege transfobie weet ik, maar ten eerste heb ik een hekel aan die term ('fobie' impliceert angst) en ten tweede is me niet helemaal duidelijk waarom dan? Wat heeft ze gezegd waaruit zou blijken dat ze anti-trans is?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk anti-trans. En voor iemand waarbij een groot deel van de fanschare juist bestaat uit mensen uit de queercommunity trapt dat behoorlijk tegen een verkeerd been![]()
Ik vond dit een heel mooi stuk erover, met vooral deze quote
[..]
Ik vind deze toch wel behoorlijk duidelijk:quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit zo goed begrepen waar uit blijkt dat ze transfoob is. Veel tweets die dan als bewijs worden aangedragen vind ik dan weer niet heel overtuigend. Ik vind het vooral nogal tekenend dat Rowling ook gewoon echt bedreigingen ontvangt, dan maak je het jezelf als community ook niet echt makkelijk om begrepen te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft die bedreigingen ben ik het wel met je eens, dat slaat nergens opOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind deze toch wel behoorlijk duidelijk:Ik begrijp heel goed dat mensen niet blij zijn met zo'n statement en ik ben het er persoonlijk ook niet mee eens, maar maakt dit haar meteen compleet anti-trans? Want van wat ik begrijp uit reacties die ik vaak tegenkom wordt er geclaimd dat ze tegen alle facetten rondom trans zijn is, dat deze mensen volgens haar niet zouden mogen bestaan en geen rechten verdienen etc etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft die bedreigingen ben ik het wel met je eens, dat slaat nergens op
Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij of weet ik er niet genoeg van af, maar ik vind het moeilijk om te zien waar die pure haat vandaan lijkt te komen.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nouja ik vind het gewoon wel moeilijk te begrijpen dt iemand die in haar boeken zó opkwam voor iedereen die 'anders' was ineens zo bold tegen de norm ingaatquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat mensen niet blij zijn met zo'n statement en ik ben het er persoonlijk ook niet mee eens, maar maakt dit haar meteen compleet anti-trans? Want van wat ik begrijp uit reacties die ik vaak tegenkom wordt er geclaimd dat ze tegen alle facetten rondom trans zijn is, dat deze mensen volgens haar niet zouden mogen bestaan en geen rechten verdienen etc etc.
Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij of weet ik er niet genoeg van af, maar ik vind het moeilijk om te zien waar die pure haat vandaan lijkt te komen.
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij of weet ik er niet genoeg van af, maar ik vind het moeilijk om te zien waar die pure haat vandaan lijkt te komen.
Bekend probleemquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb trouwens Disney+ nu![]()
Dus dat is avonden aan avonden browsen en denken 'omg dit kan ik nu allemaal kijken', en dan niks daadwerkelijk kijken.
Jawel, maar 20 minuten scrollen langs alles wat je kan kijken en dan uiteindelijk maar voor de vijfde keer dezelfde aflevering Family Guy opzetten voelt toch een beetje als zondequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zie het maar niet als probleem maar als part of the fun.
Luca heb ik nog niet gezien, Good Dinosaur is behoorlijk mweh maar Soul vond ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet die nieuwe Pixar nog zien, Luca, maar het trekt me nog niet echt. Vind Pixar een beetje mwe geworden qua ideeën.
Road to the Multiverse?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar 20 minuten scrollen langs alles wat je kan kijken en dan uiteindelijk maar voor de vijfde keer dezelfde aflevering Family Guy opzetten voelt toch een beetje als zonde
Dat is wel een van de beterequote:
Good Dinosaur is toch alweer jaren oud?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Luca heb ik nog niet gezien, Good Dinosaur is behoorlijk mweh maar Soul vond ik dan wel weer leukHet wisselt een beetje
Ik ken ze niet allemaal van naamquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is wel een van de betereMaar meestal doe ik gewoon de volgende uit de lijst
Ik zit nu bij afleveringen die ik nog niet zo vaak heb gezien, maar die uit de eerste seizoenen krikken dat gemiddelde wel weer op
Wasted Talent vind ik ook een mooie, net als PTV
Behoorlijk oud, maar ik heb het idee dat veel mensen hem nog niet gezien hebben omdat er minder hype om is/was. Wat mij betreft volkomen terechtquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Good Dinosaur is toch alweer jaren oud?
Soul was inderdaad wel weer best des Pixars.
Wasted Talent is de Sjakie en de Chocoladefabriek-parodie, PTV is de aflevering dat Peter een eigen tv-zender begint en een uitgebreid liedje zingt over censuur op tvquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal van naamMaar er zitten in de vroegere seizoenen wel echt geweldige afleveringen bij ja, die ik ook meerdere keren gezien heb.
Ik kijk nu nog weleens nieuwe afleveringen maar die zijn eigenlijk nooit meer zo leuk.
Ik zie haar vooral als een vastberaden voorvechter van vrouwenrechten en de bescherming daarvan, gecombineerd met behoorlijk rechtlijnige en wat traditionele/conservatieve opvattingen over gender. Ik merk dat ik het er zelf wel eens moeilijk mee heb dat sommige communities ongelofelijk zwart-wit lijken te denken: als je niet volledig onze opvattingen deelt, dan ben je volledig tegen ons. Aan de andere kant reageer ik dan weer vrij sterk op "ik-heb-niks-tegen-gays-zolang-ze-maar-normaal-doen" opmerkingen, dus misschien is het ietwat hypocriet vanuit mijn kant.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik vind het gewoon wel moeilijk te begrijpen dt iemand die in haar boeken zó opkwam voor iedereen die 'anders' was ineens zo bold tegen de norm ingaatHet wordt ook wel wat overtrokken, maar juist dat ze er zo keihard mee doorgaat bewijst wel dat ze hier echt achterstaat.
En dat mág, het is een mening en iedereen mag hun mening hebben, maar het lijkt zo tegenovergesteld van hoe ik dacht dat ze was
Ik ben nog steeds boos dat ik ooit een hele middag heb besteed aan een favorietenlijst maken en dat daarvan gewoon meer dan de helft niet opgeslagen isquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb trouwens Disney+ nu![]()
Dus dat is avonden aan avonden browsen en denken 'omg dit kan ik nu allemaal kijken', en dan niks daadwerkelijk kijken.
Ik vind sowieso alle afleveringen met uitgebreide liedjes superleuk, maar dat doen ze eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Wasted Talent is de Sjakie en de Chocoladefabriek-parodie, PTV is de aflevering dat Peter een eigen tv-zender begint en een uitgebreid liedje zingt over censuur op tv
Ik heb 'm laatst gezien en hij was okéquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet die nieuwe Pixar nog zien, Luca, maar het trekt me nog niet echt. Vind Pixar een beetje mwe geworden qua ideeën.
Ja ik weet ook niet zo goed wat ik ervan had gevonden als het gewoon een buurvrouw is. Het is bij haar ook gewoon dat haar opmerkingen gigantisch vergroot worden door het platform dat ze heeft en dan vind ik het gewoon niet zulke handige uitspraken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie haar vooral als een vastberaden voorvechter van vrouwenrechten en de bescherming daarvan, gecombineerd met behoorlijk rechtlijnige en wat traditionele/conservatieve opvattingen over gender. Ik merk dat ik het er zelf wel eens moeilijk mee heb dat sommige communities ongelofelijk zwart-wit lijken te denken: als je niet volledig onze opvattingen deelt, dan ben je volledig tegen ons. Aan de andere kant reageer ik dan weer vrij sterk op "ik-heb-niks-tegen-gays-zolang-ze-maar-normaal-doen" opmerkingen, dus misschien is het ietwat hypocriet vanuit mijn kant.
Misschien zijn we wel gewoon hypocriet Meke. Just embrace the hypocrism.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet zo goed wat ik ervan had gevonden als het gewoon een buurvrouw is. Het is bij haar ook gewoon dat haar opmerkingen gigantisch vergroot worden door het platform dat ze heeft en dan vind ik het gewoon niet zulke handige uitspraken.
Maar ik vind al dat cancelen ook wel lastig hoor, en ik ben gewoon nog steeds gek opHarry Potter
dat ik ook twijfel of ik dat niet los wil zien maar dat vind ik dan ook weer hypocriet
Ja, precies dit. Ik snap ook wel waar het vandaan komt, er is tegelijkertijd een enorm fascistische stroming gaande die aartsconservatief is en alles wat een beetje anders is afkeurt, dus is er ook een beweging de andere kant op die ook nogal ongenuanceerd is. JK Rowling gaat daar 'n beetje tussenin zitten, misschien iets meer de conservatieve kant op, maar dan word je nu dus gelijk helemaal afgemaakt op social media. Dat lijkt me niet gezond.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie haar vooral als een vastberaden voorvechter van vrouwenrechten en de bescherming daarvan, gecombineerd met behoorlijk rechtlijnige en wat traditionele/conservatieve opvattingen over gender. Ik merk dat ik het er zelf wel eens moeilijk mee heb dat sommige communities ongelofelijk zwart-wit lijken te denken: als je niet volledig onze opvattingen deelt, dan ben je volledig tegen ons. Aan de andere kant reageer ik dan weer vrij sterk op "ik-heb-niks-tegen-gays-zolang-ze-maar-normaal-doen" opmerkingen, dus misschien is het ietwat hypocriet vanuit mijn kant.
Wij zijn écht dezelfde generatie hè, mijn vader was ook van 1952quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:21 schreef Arizona het volgende:
Mijn ouders 29 december. Terwijl ze van 1952 zijn. Maar eerder kon écht niet
Nee dat is het dus ook, dat ik die tegenstrijdigheid in combinatie met haar gigantische platform zo lastig vind. Ik vind het gewoon héél erg naar dat er mensen haar gebruiken om trans mensen te bagatelliseren en daar word ik boos van. Dat staat denk ik nog weer los van haar eigen meningquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Qua JK Rowling; ik vermoed ook dat haar ideeën over transvrouwen nogal gekleurd zijn door haar eigen trauma's. Dat is in ieder geval wat ik tussen de regels door las toen ik een lange toelichting van haar las. Denk dat het beter is dat ze zich in dat geval niet uitspreekt over dat onderwerp maar het gewoon bij zichzelf laat.
Want gezien haar thema's in Harry Potter en het opkomen voor de 'losers' en minderheden en dat soort dingen geloof ik echt niet dat ze eigenlijk evil en onverdraagzaam is.
Ja dat ben ik sowiesoquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel gewoon hypocriet Meke. Just embrace the hypocrism.![]()
Mijn vader ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zijn écht dezelfde generatie hè, mijn vader was ook van 1952
Sowieso is die hele cancel culture vrij treurig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Ik snap ook wel waar het vandaan komt, er is tegelijkertijd een enorm fascistische stroming gaande die aartsconservatief is en alles wat een beetje anders is afkeurt, dus is er ook een beweging de andere kant op die ook nogal ongenuanceerd is. JK Rowling gaat daar 'n beetje tussenin zitten, misschien iets meer de conservatieve kant op, maar dan word je nu dus gelijk helemaal afgemaakt op social media. Dat lijkt me niet gezond.
Eens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En eens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Ik snap ook wel waar het vandaan komt, er is tegelijkertijd een enorm fascistische stroming gaande die aartsconservatief is en alles wat een beetje anders is afkeurt, dus is er ook een beweging de andere kant op die ook nogal ongenuanceerd is. JK Rowling gaat daar 'n beetje tussenin zitten, misschien iets meer de conservatieve kant op, maar dan word je nu dus gelijk helemaal afgemaakt op social media. Dat lijkt me niet gezond.
Allemaal goed gegaan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toen je dit stuurde had ik het nog niet gehad.
Het is een cultuur die uitsluit in plaats van probeert te begrijpen waarom verschillende mensen verschillende meningen kunnen hebben, door met elkaar in gesprek te gaan. En uitsluiten gaat de wereld niet beter maken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sowieso is die hele cancel culture vrij treurig.
Vooralsnog merk ik niks, maar de vraag is wat morgen gaat brengen.quote:
Nu sluit ik wappies uit, levert dat me extra hypocrisie punten op?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een cultuur die uitsluit in plaats van probeert te begrijpen waarom verschillende mensen verschillende meningen kunnen hebben, door met elkaar in gesprek te gaan. En uitsluiten gaat de wereld niet beter maken.
Zekerquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu sluit ik wappies uit, levert dat me extra hypocrisie punten op?
Voor de voortgang van de discussie was het handiger geweest als je nu het schuim op de bek had.quote:
Nee ik wacht eigenlijk tot @Redefine er is om die rol op zich te nemen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de voortgang van de discussie was het handiger geweest als je nu het schuim op de bek had.
Maar ik kan me ook voorstellen dat het niet per sé cancellen is, alleen is zo'n reünie (in dit geval hè) bedoeld voor leuk en gezellig terugblikken, en geen platform voor discussies. Iemand helemaal cancellen vind ik ook (vaak) te ver gaan hoor, maar snap ook wel dat je niet overal even geschikt die gesprekken kunt gaan voeren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een cultuur die uitsluit in plaats van probeert te begrijpen waarom verschillende mensen verschillende meningen kunnen hebben, door met elkaar in gesprek te gaan. En uitsluiten gaat de wereld niet beter maken.
Cancel culture wordt wel een beetje opgeklopt vanuit extreemrechtse hoek, 'je kunt tegenwoordig niks meer zeggen of je wordt gelijk gecanceld'. En dan gaat het dus over uitspraken als 'ongevaccineerden zijn de nieuwe joden'. Nee, je bent gewoon een volslagen idioot, daarom word je gecanceld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, ik had 'r gewoon uitgenodigd hoor. Laten we wel zijn, ze heeft blijkbaar haar twijfels bij dingen die anderen normaal vinden, maar het is ook niet zo alsof ze tot geweld heeft opgeroepen of zo. Dit soort evenementen zijn juist een kans om langs de verschillen te kijken en je te richten op wat je allemaal gemeen hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar ik kan me ook voorstellen dat het niet per sé cancellen is, alleen is zo'n reünie (in dit geval hè) bedoeld voor leuk en gezellig terugblikken, en geen platform voor discussies. Iemand helemaal cancellen vind ik ook (vaak) te ver gaan hoor, maar snap ook wel dat je niet overal even geschikt die gesprekken kunt gaan voeren.
En het is in dit geval nooit goed: als ze wel was uitgenodigd was het halve fandom beledigd geweest omdat er een terf zat, nu ze niet is uitgenodigd is er cancel culture. Soms is het best lastig, de hedendaagse samenleving
Ik heb lang gepuzzeld op dit woord, omdat ik het op z'n Nederlands las, met die -tie van politie. Kommunietzies, ik kwam er niet uit wat dat wasquote:
Misschien moet ik het voortaan in het Lets zeggen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb lang gepuzzeld op dit woord, omdat ik het op z'n Nederlands las, met die -tie van politie. Kommunietzies, ik kwam er niet uit wat dat was![]()
Tot ik het googlede en het van Engels naar Nederlands voor me vertaald werd
Voetbalfans die op maandag collega's gaan uitlachen die clubs steunen die verloren hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:55 schreef Cyan9 het volgende:
En disclaimer: ik doel hier niet puur op trans mensjes. Er zijn heel wat communities die me af en toe behoorlijk vermoeien.
Ja ik zit misschien ook wel gewoon teveel in de queerfriendly online community om het hiermee eens te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, ik had 'r gewoon uitgenodigd hoor. Laten we wel zijn, ze heeft blijkbaar haar twijfels bij dingen die anderen normaal vinden, maar het is ook niet zo alsof ze tot geweld heeft opgeroepen of zo. Dit soort evenementen zijn juist een kans om langs de verschillen te kijken en je te richten op wat je allemaal gemeen hebt.
Ja zou wel handig zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het voortaan in het Lets zeggen.
Goeie keus, paar maanden terug nog gezien. Veel plezier!quote:
Tuurlijk, er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Cancel culture wordt wel een beetje opgeklopt vanuit extreemrechtse hoek, 'je kunt tegenwoordig niks meer zeggen of je wordt gelijk gecanceld'. En dan gaat het dus over uitspraken als 'ongevaccineerden zijn de nieuwe joden'. Nee, je bent gewoon een volslagen idioot, daarom word je gecanceld.
Hier zat een Mart Smeetsje in, gemiste kansquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:55 schreef Cyan9 het volgende:
Sommige communities zijn soms best wel intensief. Mag ik dat zeggen?
Ik vind van wel.
En disclaimer: ik doel hier niet puur op trans mensjes. Er zijn heel wat communities die me af en toe behoorlijk vermoeien.
Waag het niet jij linkse feministische lieverd van me. Wat moet ik nou zonder jou?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zit misschien ook wel gewoon teveel in de queerfriendly online community om het hiermee eens te zijn![]()
![]()
Ik ga wel weer ergens anders de linkse feminist uithangen
Eens, maar ik wilde nog subtiel doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |