Niet veel.quote:
Nu ben ik eigenllijk ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:34 schreef Em31 het volgende:
Gvd ga ik daarvoor helemaal naar Google translate
Cyan had het aangekondigd hoorquote:
Our expectations were low, but holy fuck.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: had je meer van me verwacht?
Nou snap je eindelijk hoe wij ons voelen als we jouw posts proberen te interpreteren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:34 schreef Em31 het volgende:
Gvd ga ik daarvoor helemaal naar Google translate
En het is beter dan mijn idee toen Cyan erover begon.quote:
Sveikiquote:
Nog niet bekende bijwerking is dat je Lets gaat praten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:56 schreef AgnesGru het volgende:
@:Cyan9 zo te zien is het goed gekomen met de booster.
Deze is ook briljantquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze video heeft meer plot twists dan een gemiddelde film
Google Translate is inbregepenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog niet bekende bijwerking is dat je Lets gaat praten.
Dit lijkt mij nepquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze video heeft meer plot twists dan een gemiddelde film
Het is een lynxquote:
Service animalquote:
JA ik ben hier echt ZO EXCITED overquote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke omg![]()
(weet niet wie nog meer fan is)
Ik heb het niet helemaal gevolgd (helemaal niet, eigenlijk) maar wat heeft JK Rowling precies fout gedaan? Toch wel vreemd dat je niet wordt uitgenodigd op je eigen feestje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
JA ik ben hier echt ZO EXCITED over![]()
![]()
![]()
![]()
Niet in de minste plaats omdat ik het heel fijn vind dat ze JKR niet hebben uitgenodigd omdat dan niet iedereen wilde meewerken omdat ze een fucking terf is![]()
Ze is behoorlijk anti-trans. En voor iemand waarbij een groot deel van de fanschare juist bestaat uit mensen uit de queercommunity trapt dat behoorlijk tegen een verkeerd beenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd (helemaal niet, eigenlijk) maar wat heeft JK Rowling precies fout gedaan? Toch wel vreemd dat je niet wordt uitgenodigd op je eigen feestje.
quote:Misschien is het gepsychologiseer achteraf, maar ik denk dat ik mij aangetrokken voelde tot Rowlings boeken omdat er zo veel parallellen te trekken zijn met de worstelingen van transgender personen.
Ga maar na: een jongen die eigenlijk een tovenaar is, groeit op bij zijn verschrikkelijke oom en tante, die dreuzels (niet-magische mensen) zijn. Diep vanbinnen voelt hij dat hij anders is, maar hij weet niet goed waarom. Tot hij erachter komt dat hij een tovenaar is. Met dat besef gaat er een nieuwe wereld voor hem open – een wereld waarin lang niet alles makkelijk is, maar die wel past bij wie hij is.
Harry Potter is een verhaal over transitie, over thuiskomen in een identiteit die je nog niet kent, maar die onmiskenbaar van jou is.
Toen je dit stuurde had ik het nog niet gehad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:56 schreef AgnesGru het volgende:
@:Cyan9 zo te zien is het goed gekomen met de booster.
Ik heb eerlijk gezegd nooit zo goed begrepen waar uit blijkt dat ze transfoob is. Veel tweets die dan als bewijs worden aangedragen vind ik dan weer niet heel overtuigend. Ik vind het vooral nogal tekenend dat Rowling ook gewoon echt bedreigingen ontvangt, dan maak je het jezelf als community ook niet echt makkelijk om begrepen te worden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk anti-trans. En voor iemand waarbij een groot deel van de fanschare juist bestaat uit mensen uit de queercommunity trapt dat behoorlijk tegen een verkeerd been![]()
Ik vond dit een heel mooi stuk erover, met vooral deze quote
[..]
Ja, dat ze gecanceld is vanwege transfobie weet ik, maar ten eerste heb ik een hekel aan die term ('fobie' impliceert angst) en ten tweede is me niet helemaal duidelijk waarom dan? Wat heeft ze gezegd waaruit zou blijken dat ze anti-trans is?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk anti-trans. En voor iemand waarbij een groot deel van de fanschare juist bestaat uit mensen uit de queercommunity trapt dat behoorlijk tegen een verkeerd been![]()
Ik vond dit een heel mooi stuk erover, met vooral deze quote
[..]
Ik vind deze toch wel behoorlijk duidelijk:quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit zo goed begrepen waar uit blijkt dat ze transfoob is. Veel tweets die dan als bewijs worden aangedragen vind ik dan weer niet heel overtuigend. Ik vind het vooral nogal tekenend dat Rowling ook gewoon echt bedreigingen ontvangt, dan maak je het jezelf als community ook niet echt makkelijk om begrepen te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft die bedreigingen ben ik het wel met je eens, dat slaat nergens opOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind deze toch wel behoorlijk duidelijk:Ik begrijp heel goed dat mensen niet blij zijn met zo'n statement en ik ben het er persoonlijk ook niet mee eens, maar maakt dit haar meteen compleet anti-trans? Want van wat ik begrijp uit reacties die ik vaak tegenkom wordt er geclaimd dat ze tegen alle facetten rondom trans zijn is, dat deze mensen volgens haar niet zouden mogen bestaan en geen rechten verdienen etc etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft die bedreigingen ben ik het wel met je eens, dat slaat nergens op
Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij of weet ik er niet genoeg van af, maar ik vind het moeilijk om te zien waar die pure haat vandaan lijkt te komen.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nouja ik vind het gewoon wel moeilijk te begrijpen dt iemand die in haar boeken zó opkwam voor iedereen die 'anders' was ineens zo bold tegen de norm ingaatquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat mensen niet blij zijn met zo'n statement en ik ben het er persoonlijk ook niet mee eens, maar maakt dit haar meteen compleet anti-trans? Want van wat ik begrijp uit reacties die ik vaak tegenkom wordt er geclaimd dat ze tegen alle facetten rondom trans zijn is, dat deze mensen volgens haar niet zouden mogen bestaan en geen rechten verdienen etc etc.
Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij of weet ik er niet genoeg van af, maar ik vind het moeilijk om te zien waar die pure haat vandaan lijkt te komen.
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel gewoon aan mij of weet ik er niet genoeg van af, maar ik vind het moeilijk om te zien waar die pure haat vandaan lijkt te komen.
Bekend probleemquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb trouwens Disney+ nu![]()
Dus dat is avonden aan avonden browsen en denken 'omg dit kan ik nu allemaal kijken', en dan niks daadwerkelijk kijken.
Jawel, maar 20 minuten scrollen langs alles wat je kan kijken en dan uiteindelijk maar voor de vijfde keer dezelfde aflevering Family Guy opzetten voelt toch een beetje als zondequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zie het maar niet als probleem maar als part of the fun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |