Wo is der Bahnhof?quote:
Sie sind die Ha Tee von Schiphol?quote:
Sicherquote:Op maandag 20 december 2021 10:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sie sind die Ha Tee von Schiphol?
Nein! Sie mussen die Gemüse vond Hak haben!quote:Op maandag 20 december 2021 10:54 schreef H_T het volgende:
[..]
SicherUnd habe ich das Genügen mit
zu machen zu haben?
quote:Op maandag 20 december 2021 10:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nein! Sie mussen die Gemüse vond Hak haben!
Als die landen met een goede inzending komen is er net zoveel hype als bij elk ander land... en over welke hype heb je het bij Nederland? Volgens mij valt dit behoorlijk tegen. Bij Jeangu of nu bij S10 was er toch nul hype? En in Oost-Europa zal dit sowieso weer heel anders liggen. Het lijkt me normaal dat je meer verwantschap hebt met de landen om je heen, dat is nu eenmaal hoe het werkt.quote:Op maandag 20 december 2021 11:00 schreef Nexum het volgende:
Ik ga dit toch even hier posten omdat ik denk dat niemand meer het JESC topic leest, maar ik wil toch ff mijn frustratie kwijt.
Ik begrijp heel goed dat mensen het disrespectvol vinden wanneer juryleden door de performance van een ander land heen praten, dat is niet oké en verdient ook op de vingers getikt te worden van de EBU.
Maar ik zou echt eens willen dat mensen zich even loskoppelen van alle heisa en schaapjesgedrag van ‘ooooh dat kan echt niet’ en even kritisch nadenken. We KUNNEN niet enerzijds landen zoals Azerbeidzjan-Armenië willen op het ESF maar dan niet rekening houden met hun politieke situatie. En dan het argument ‘politiek hoort niet op het ESF’ Dat is er al. Elk jaar weer. Azerbeidzjan en Armenië zullen altijd nasty zijn tegen overelkaar en Rusland en Oekraïne ook bijvoorbeeld.
Daarbij komt, en misschien sla ik de plank volledig mis met dit volgende punt: ik merk echt een soort van afkeer tegen niet-Westers Europese landen op her ESF. Dit is iets wat ik al jaren merk maar ik durfde het niet echt uit te spreken want ik wil niet mensen beschuldigen ofzo. Maar het is echt een probleem wat ik tegenkom. Er word elk jaar weer neergekeken op landen zoals Armenië, Azerbeidzjan, Griekenland, Cyprus. Ze worden nauwelijks besproken, krijgen nauwelijks hype. Worden grappig over gedaan, niet serieus besproken.
Terwijl de landen zoals Zwitserland en Nederland vanaf dag 1 al hype krijgen en HEEL zwaar gehyped en verdedigd worden voor mijn gevoel.
Ik heb hier moeite mee want ik mis gewoon diversiteit bij de fanplatformen.
Misschien dat ik nu volledig onzin aan het lullen ben. Armenië had genoeg hype dit jaar. Maar dit is gewoon hoe ik het ervaar. Ik heb echt het gevoel alsof de Oost-Europese landen als tweederangs worden gezien en behandeld en alsof iedereen eig maar wil dat alleen West-Europese landen meedoen want die zijn dramavrij en hebben liedjes waar wel iedereen zich verbonden mee voelt ofzo
Dat ligt natuurlijk aan hoe je het ervaart, maar ik zie op Twitter bijvoorbeeld al tientallen enthousiaste reacties bij S10 haar aankondiging terwijl het lied nog niet eens bekend is. En bij Griekenland zie ik dat dan gelijk al een stuk minderquote:Op maandag 20 december 2021 11:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als die landen met een goede inzending komen is er net zoveel hype als bij elk ander land... en over welke hype heb je het bij Nederland? Volgens mij valt dit behoorlijk tegen. Bij Jeangu of nu bij S10 was er toch nul hype? En in Oost-Europa zal dit sowieso weer heel anders liggen. Het lijkt me normaal dat je meer verwantschap hebt met de landen om je heen, dat is nu eenmaal hoe het werkt.
Er heerst wel het gevoel dat die ex-Sovjetlanden allemaal op elkaar stemmen, en vooral allemaal op Rusland... en dat klopt ook wel enigszins. Rusland heeft een enorm diaspora-voordeel.
Maar wat vind jij dan van die Griekse inzending? Het is eigenlijk gewoon een Noorse inzending, dus dan zou volgens jouw theorie iedereen er heel enthousiast over moeten zijnquote:Op maandag 20 december 2021 11:10 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan hoe je het ervaart, maar ik zie op Twitter bijvoorbeeld al tientallen enthousiaste reacties bij S10 haar aankondiging terwijl het lied nog niet eens bekend is. En bij Griekenland zie ik dat dan gelijk al een stuk minder
En het is zeker normaal om meer verwantschap te hebben met de landen om je heen, maar ik denk dat de grondslag van het ESF toch wel is om ook je horizon te verbreden en kennis te maken en je open te stellen voor andere culturen en landen en ik merk gewoon dat dat de laatste jaren er steeds minder is. Mensen leven echt in hun eigen bubbel naar mijn mening
En wat betreft Rusland en hun diaspora. Ik zou dezelfde reactie wel willlen zien voor de Scandinavische landen. Of de Benelux. Precies hetzelfde verhaal maar ik zie daar echt nooit iemand over klagenhet is imo heel selectief waar mensen over klagen
Bij de fans was er echt veel hype voor Jeangu, we weten ondertussen dat dat helemaal niets zegt.quote:Op maandag 20 december 2021 11:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als die landen met een goede inzending komen is er net zoveel hype als bij elk ander land... en over welke hype heb je het bij Nederland? Volgens mij valt dit behoorlijk tegen. Bij Jeangu of nu bij S10 was er toch nul hype? En in Oost-Europa zal dit sowieso weer heel anders liggen. Het lijkt me normaal dat je meer verwantschap hebt met de landen om je heen, dat is nu eenmaal hoe het werkt.
Er heerst wel het gevoel dat die ex-Sovjetlanden allemaal op elkaar stemmen, en vooral allemaal op Rusland... en dat klopt ook wel enigszins. Rusland heeft een enorm diaspora-voordeel.
Je hebt een deel van de fans die heel erg bezig zijn met 'embrace diversity', maar ik geloof niet dat veel mensen het liedje nou echt goed vonden. In de OGAE-polls enzo stond hij toch ook al heel laag?quote:Op maandag 20 december 2021 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij de fans was er echt veel hype voor Jeangu, we weten ondertussen dat dat helemaal niets zegt.
Koekjes bestaan ook uit tarwe of haver. En dan heb je nog ontbijten met fruit, ook heel gezond.quote:Op maandag 20 december 2021 11:37 schreef Strani het volgende:
Ik heb een vrij ernstig probleem. Ik heb gisteren m'n laatste brood opgegeten en nu heb ik niks in huis als ontbijt (ja, een laat ontbijt). Dus ik moet even creatief gaan doen geloof ik.
Nee was echt Twitter, mede door dat eerste denk ik ja.quote:Op maandag 20 december 2021 11:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je hebt een deel van de fans die heel erg bezig zijn met 'embrace diversity', maar ik geloof niet dat veel mensen het liedje nou echt goed vonden. In de OGAE-polls enzo stond hij toch ook al heel laag?
Ik vind het inderdaad dubbel en ik snap je punt. Dat er geen punten van Armenië uitgaan naar Azerbeidzjan en vice versa is iets waar we vrede mee moeten hebben en zal ook nooit gebeuren. Desondanks vind ik het jammer dat Azerbeidzjan over het nummer van Armenië heen moet praten (dat was niet het moment dat ze gewonnen had, maar gewoon het moment dat het in de running order voorbij kwam). Als je dan ziet dat dit andersom niet gebeurt, vind ik dat ik daar best even teleurgesteld over mag zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 11:00 schreef Nexum het volgende:
Ik ga dit toch even hier posten omdat ik denk dat niemand meer het JESC topic leest, maar ik wil toch ff mijn frustratie kwijt.
Ik begrijp heel goed dat mensen het disrespectvol vinden wanneer juryleden door de performance van een ander land heen praten, dat is niet oké en verdient ook op de vingers getikt te worden van de EBU.
Maar ik zou echt eens willen dat mensen zich even loskoppelen van alle heisa en schaapjesgedrag van ‘ooooh dat kan echt niet’ en even kritisch nadenken. We KUNNEN niet enerzijds landen zoals Azerbeidzjan-Armenië willen op het ESF maar dan niet rekening houden met hun politieke situatie. En dan het argument ‘politiek hoort niet op het ESF’ Dat is er al. Elk jaar weer. Azerbeidzjan en Armenië zullen altijd nasty zijn tegen overelkaar en Rusland en Oekraïne ook bijvoorbeeld.
Daarbij komt, en misschien sla ik de plank volledig mis met dit volgende punt: ik merk echt een soort van afkeer tegen niet-Westers Europese landen op her ESF. Dit is iets wat ik al jaren merk maar ik durfde het niet echt uit te spreken want ik wil niet mensen beschuldigen ofzo. Maar het is echt een probleem wat ik tegenkom. Er word elk jaar weer neergekeken op landen zoals Armenië, Azerbeidzjan, Griekenland, Cyprus. Ze worden nauwelijks besproken, krijgen nauwelijks hype. Worden grappig over gedaan, niet serieus besproken.
Terwijl de landen zoals Zwitserland en Nederland vanaf dag 1 al hype krijgen en HEEL zwaar gehyped en verdedigd worden voor mijn gevoel.
Ik heb hier moeite mee want ik mis gewoon diversiteit bij de fanplatformen.
Misschien dat ik nu volledig onzin aan het lullen ben. Armenië had genoeg hype dit jaar. Maar dit is gewoon hoe ik het ervaar. Ik heb echt het gevoel alsof de Oost-Europese landen als tweederangs worden gezien en behandeld en alsof iedereen eig maar wil dat alleen West-Europese landen meedoen want die zijn dramavrij en hebben liedjes waar wel iedereen zich verbonden mee voelt ofzo
Wat heb je het toch weer zwaar in het leven.quote:Op maandag 20 december 2021 11:37 schreef Strani het volgende:
Ik heb een vrij ernstig probleem. Ik heb gisteren m'n laatste brood opgegeten en nu heb ik niks in huis als ontbijt (ja, een laat ontbijt). Dus ik moet even creatief gaan doen geloof ik.
Do! Do is de bahnhof!quote:
Ik zie dat ze wel is gezakt in de polls, misschien door de Nederlandse prestatie op Junior Eurovisionquote:Op maandag 20 december 2021 11:41 schreef Em31 het volgende:
De hype voor S10 nu komt denk ik trouwens door Dans mij naar huis, dat zag je bij Duncan ook gebeuren.
En in eigen taal zingen doet het ook altijd goed voor het enthousiasme.
Naar de winkel gaan is geen optie?quote:Op maandag 20 december 2021 11:37 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 11:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zie dat ze wel is gezakt in de polls, misschien door de Nederlandse prestatie op Junior Eurovision
Oh ja daar heb ik er misschien nog wel wat van liggen, goed idee!quote:Op maandag 20 december 2021 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Koekjes bestaan ook uit tarwe of haver. En dan heb je nog ontbijten met fruit, ook heel gezond.
Ik vond het stiekem wel een mooi liedje, maar het was natuurlijk totaal oubollig en braaf. Met die zenuwachtige dansers erachter en een ontzettend saaie cameravoering. Allemaal heel erg houtje-touwtje. Ik snap wel dat het laatste is geworden (heb lang niet alles gezien, maar Nederland sprong er wel uit in negatieve zin).quote:Op maandag 20 december 2021 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]geen goed voorteken inderdaad
![]()
Al vond ik het ook niet lekker klinken dus dat zegt wel wat over dat nummer.
Je weet niet half, Emquote:Op maandag 20 december 2021 11:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat heb je het toch weer zwaar in het leven.
Onorthodoxe oplossing, nog niet aan gedachtquote:Op maandag 20 december 2021 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar de winkel gaan is geen optie?
Mijn favoriet van vroeger (en die van mijn moeder, vandaar dat ik het ook heel soms mocht): twee tarwekoekjes met boter en hagelslagquote:Op maandag 20 december 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik er misschien nog wel wat van liggen, goed idee!
Schijnt ook dat het de laagste kijkcijfers ooit waren voor een Junior Eurovision Song Contest vanuit Nederland.quote:Op maandag 20 december 2021 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]geen goed voorteken inderdaad
![]()
Al vond ik het ook niet lekker klinken dus dat zegt wel wat over dat nummer.
Ja, misschien dat ik dan toch een beetje een vertekend beeld schetst. Als de inzending goed is is er ook wel hype. Maar ik heb dan toch ergens het gevoel dat die hype nooit zo groot is dan voor de West-Europese grote favoriet. Maar misschien zie ik dat verkeerd, dat kanquote:Op maandag 20 december 2021 11:32 schreef Strani het volgende:
Goh ik snap je punt @:Nexum maar op basis van wat ik hier zie valt dat allemaal best mee, dacht ik? Oekraïne was hier dit jaar bijvoorbeeld heel populair, en Rusland werd ook best positief ontvangen. Bulgarije was vorig jaar een topfavoriet, al direct na de lancering. Als een Oost-Europees land een heel goed lied stuurt heb ik niet direct de indruk dat men het alsnog negeert.
Ik heb me wel enorm geërgerd aan de Rusland-haat op het ESF zoals destijds met die tweeling die werd uitgejoeld om politieke redenen. Op dat moment begreep ik ook dat het ESF helemaal niet 'inclusive' is maar dat dat alleen van toepassing is op sommige mensen en niet op anderen.
Overigens kunnen we, zeker hier op het forum, een west-Europees of Scandinavisch nummer net zo goed afstraffen hoor. Kijk maar naar Zweden van afgelopen jaar.quote:Op maandag 20 december 2021 11:53 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik dan toch een beetje een vertekend beeld schetst. Als de inzending goed is is er ook wel hype. Maar ik heb dan toch ergens het gevoel dat die hype nooit zo groot is dan voor de West-Europese grote favoriet. Maar misschien zie ik dat verkeerd, dat kan
Landen als Letland, Georgië of Albanië hebben in het algemeen wat minder X-factor dan bijvoorbeeld UK of Italië. Dat zal best meespelen in de aandacht vooraf, zeker in de pers (zie bijvoorbeeld Cornald die vooraf altijd wel minstens één land van de Big 5 tussen zijn favorieten heeft).quote:Op maandag 20 december 2021 11:53 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik dan toch een beetje een vertekend beeld schetst. Als de inzending goed is is er ook wel hype. Maar ik heb dan toch ergens het gevoel dat die hype nooit zo groot is dan voor de West-Europese grote favoriet. Maar misschien zie ik dat verkeerd, dat kan
Oké ik heb hier thuis wel een gebrek aan hagelslag maar misschien geen slecht idee om dat morgen weer eens te kopenquote:Op maandag 20 december 2021 11:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn favoriet van vroeger (en die van mijn moeder, vandaar dat ik het ook heel soms mocht): twee tarwekoekjes met boter en hagelslag![]()
Of zoals we dat in de buurt van Rotterdam noemen: kaakjes
Ik denk dat dit jaar Frankrijk en Italië inderdaad heel veel aandacht hebben gekregen maar dat bleek ook terecht want die waren alletwee ook gewoon ontzettend sterk.quote:Op maandag 20 december 2021 11:53 schreef Nexum het volgende:
[..]
UKquote:Op maandag 20 december 2021 11:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Landen als Letland, Georgië of Albanië hebben in het algemeen wat minder X-factor dan bijvoorbeeld UK of Italië. Dat zal best meespelen in de aandacht vooraf, zeker in de pers (zie bijvoorbeeld Cornald die vooraf altijd wel minstens één land van de Big 5 tussen zijn favorieten heeft).
Tsja, wij kunnen wel neerbuigend over UK doen, maar als die volgend jaar een ietwat oubollige powerballad met een mooie tekst sturen, wordt daar beduidend harder om gejuicht dan wanneer Cyprus dat stuurt.quote:
Slechter dan afgelopen jaar zullen ze het in ieder geval niet gaan doen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, wij kunnen wel neerbuigend over UK doen, maar als die volgend jaar een ietwat oubollige powerballad met een mooie tekst sturen, wordt daar beduidend harder om gejuicht dan wanneer Cyprus dat stuurt.
Ze kunnen altijd nog proberen om strafpunten te krijgenquote:Op maandag 20 december 2021 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechter dan afgelopen jaar zullen ze het in ieder geval niet gaan doen.
quote:Op maandag 20 december 2021 12:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog proberen om strafpunten te krijgen
Staat niet eens in de top 25 van gisteren inderdaad, heb er ook erg weinig over gehoord van te voren.quote:Op maandag 20 december 2021 11:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Schijnt ook dat het de laagste kijkcijfers ooit waren voor een Junior Eurovision Song Contest vanuit Nederland.
Dat verbaast overigens niet, Ayana had amper televote steun in de nationale finale. Ze had al 12+12 van vak- en kinderjury dus had sowieso al gewonnen. Ze werd slechts derde in de televote. Blijft wel sketchy dat de vak- en kinderjury het al helemaal bepaald hadden en dat de televote eigenlijk dus vrij overbodig was.
Daarbij wel aangetekend dat deze doelgroep nauwelijks weet wat een tv is.quote:Op maandag 20 december 2021 12:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Staat niet eens in de top 25 van gisteren inderdaad, heb er ook erg weinig over gehoord van te voren.
Dat is dat extra grote scherm om YouTube filmpjes en Netflix op te kijken.quote:Op maandag 20 december 2021 12:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daarbij wel aangetekend dat deze doelgroep nauwelijks weet wat een tv is.
Het blijkt dat je er ook nog andere dingen op kan kijken, maar dan heb je geen eens controle over wat je te zien krijgt.quote:Op maandag 20 december 2021 12:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dat extra grote scherm om YouTube filmpjes en Netflix op te kijken.
Ja wel waar. Mijn nichtje kijkt altijd naar die filmpjes van het Junior Songfestival op Youtube, maar kijkt dit nooit live.quote:Op maandag 20 december 2021 12:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daarbij wel aangetekend dat deze doelgroep nauwelijks weet wat een tv is.
Lineair tv kijken doen ze bijna niet meer. Ik doe het zelf ook amper trouwens.quote:Op maandag 20 december 2021 13:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wel waar. Mijn nichtje kijkt altijd naar die filmpjes van het Junior Songfestival op Youtube, maar kijkt dit nooit live.
Je kan weer Nederlandsquote:Op maandag 20 december 2021 13:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het blijkt dat je er ook nog andere dingen op kan kijken, maar dan heb je geen eens controle over wat je te zien krijgt.
De kinderen spugen op lineaire tvquote:Op maandag 20 december 2021 13:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het blijkt dat je er ook nog andere dingen op kan kijken, maar dan heb je geen eens controle over wat je te zien krijgt.
Oh, ich glaube, ich bin für einen Moment aus meinem Element geraten. Schön, dass du mich darauf aufmerksam gemacht hast, jetzt ist alles wieder in Ordnung. Ich kann mir gut vorstellen, dass euch mein fachkundiger Google Übersetzer Deutsch gefällt.quote:
Ik ook vaak genoeg, maar ik ben al een tijdje geen kind meer.quote:Op maandag 20 december 2021 13:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
De kinderen spugen op lineaire tv
Vieze tv moet je dan inmiddels hebbenquote:Op maandag 20 december 2021 13:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ook vaak genoeg, maar ik ben al een tijdje geen kind meer.
Ik neem het altijd netjes af met een doekje.quote:Op maandag 20 december 2021 14:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vieze tv moet je dan inmiddels hebben
Handig weerquote:Op maandag 20 december 2021 14:10 schreef Redefine het volgende:
Was net een rondje lopen. Bleek er een pakketje bezorgd te zijn. In mijn brievenbus vond ik een gescheurd kaartje in de bus om te bellen voor een nieuwe afspraak. Maar er staat niet bij wie de vervoerder is. Maar wel de afzender
En nu is je klacht dat je bent gaan wandelen op het moment dat de bezorger langskwam.quote:Op maandag 20 december 2021 14:10 schreef Redefine het volgende:
Was net een rondje lopen. Bleek er een pakketje bezorgd te zijn. In mijn brievenbus vond ik een gescheurd kaartje in de bus om te bellen voor een nieuwe afspraak. Maar er staat niet bij wie de vervoerder is. Maar wel de afzender
Je zult mij nooit horen klagen over een wandelingquote:Op maandag 20 december 2021 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu is je klacht dat je bent gaan wandelen op het moment dat de bezorger langskwam.
Een café met smaakquote:Op maandag 20 december 2021 15:09 schreef Strani het volgende:
Vincent van Don Maclean klinkt nu in het café waar ik ben, @:em31
Eigenlijk wil je het gewoon bij ons inwrijven dat jij wel naar een café kan.quote:Op maandag 20 december 2021 15:09 schreef Strani het volgende:
Vincent van Don Maclean klinkt nu in het café waar ik ben, @:em31
Het ligt er weer zo bovenop hequote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je het gewoon bij ons inwrijven dat jij wel naar een café kan.
Het is wat met jouw pakketjesquote:Op maandag 20 december 2021 14:10 schreef Redefine het volgende:
Soms vraag ik me af waar de grens ligt in wat we nog van hem accepteren.quote:
Ik weet niet of we jaloers moeten zijn op mensen die op maandagmiddag om 3 uur alweer zitten te kantelen.quote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is eigenlijk een beetje wraak voor jullie 'ik ben buiten'-posts van vorig jaar april.quote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jaquote:
Kamervragen eisen we.quote:Op maandag 20 december 2021 17:16 schreef zorro28 het volgende:
ESF kostte minder dan verwacht, dat dit kan in Nederland
Worden jullie al geboosterd eigenlijk (dat is ook nog wel een reden om het volk dat lijdt onder Huug en co toe te gniffelen)?quote:Op maandag 20 december 2021 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Is eigenlijk een beetje wraak voor jullie 'ik ben buiten'-posts van vorig jaar april.
Hier wordt redelijk goed geboosterd, jaquote:Op maandag 20 december 2021 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Worden jullie al geboosterd eigenlijk (dat is ook nog wel een reden om het volk dat lijdt onder Huug en co toe te gniffelen)?
Hier is het met maatregelen redelijk stabiel, oa mondkapjes binnen vanaf 6 jaar, horeca na 11 uur dicht, thuiswerken, enz.quote:Op maandag 20 december 2021 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier wordt redelijk goed geboosterd, ja
Vandaag is in mijn regio aangekondigd dat het Covid-paspoort voor alle horeca gaat gelden, en niet meer alleen voor gelegenheden waar meer dan 50 mensen in kunnen, zoals de afgelopen paar weken het geval was. Verder geen aangepaste sluitingstijden of zo. Woensdag is er een vergadering met de minister-president en de presidenten van de 17 regio's, om te kijken of er nog landelijke maatregelen komen.
En bij jullie?
Oh ja da's dan wat onhandig inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2021 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier is het met maatregelen redelijk stabiel, oa mondkapjes binnen vanaf 6 jaar, horeca na 11 uur dicht, thuiswerken, enz.
29% van de totale bevolking is ondertussen geboosterd. Zelf kan ik over drie weken. Al weet ik niet of dat handig is, aangezien landen als Frankrijk hun CST 6 maanden na de laatste vaccinatie laten vervallen, en je dan dus gedoe krijgt met reizen in de zomer, zeker als Nederland dat voorbeeld volgt.
Toch triest eigenlijk dat de geldigheid van QR codes mee moet spelen bij het laten zetten van je booster.quote:Op maandag 20 december 2021 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier is het met maatregelen redelijk stabiel, oa mondkapjes binnen vanaf 6 jaar, horeca na 11 uur dicht, thuiswerken, enz.
29% van de totale bevolking is ondertussen geboosterd. Zelf kan ik over drie weken. Al weet ik niet of dat handig is, aangezien landen als Frankrijk hun CST 6 maanden na de laatste vaccinatie laten vervallen, en je dan dus gedoe krijgt met reizen in de zomer, zeker als Nederland dat voorbeeld volgt.
Mja ook wel logisch ergens. Zo triest is dat toch niet?quote:Op maandag 20 december 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toch triest eigenlijk dat de geldigheid van QR codes mee moet spelen bij het laten zetten van je booster.
Ik was al bang dat mijn post niet duidelijk genoeg was!quote:Op maandag 20 december 2021 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ook wel logisch ergens. Zo triest is dat toch niet?
Ah ja maar aan de andere kant, hoe kunnen ze er duidelijker in zijn?quote:Op maandag 20 december 2021 18:15 schreef Arizona het volgende:
Ik bedoel dus niet dat ik het triest vind van Fred_B, maar triest dat overheden daar niet verstandiger en duidelijker mee omgaan.
Nou ja, door niet te zeggen, "de QR code blijft 9 maanden geldig. Of misschien maar 6. Maar we zouden ook nog voor 3 kunnen kiezen. Maar dus ook 6. Of 9. We zien nog wel"quote:Op maandag 20 december 2021 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja maar aan de andere kant, hoe kunnen ze er duidelijker in zijn?
Hier is dat 4 (geloof ik, wij gaan daar niet overheen in elk geval).quote:Op maandag 20 december 2021 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja da's dan wat onhandig inderdaad.
Mondkapjes moeten hier ook nog altijd op in alle binnenruimtes en ook op straat als je geen afstand kan garanderen. Momenteel zijn er nog geen restricties over hoeveel mensen je mag ontvangen of zo.
Ja, dat heb ik dus ook. In een straal van 100 kilometer heb je hier 4 verschillende landsgrenzen en die kunnen allemaal hun eigen regels bedenken.quote:Op maandag 20 december 2021 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, door niet te zeggen, "de QR code blijft 9 maanden geldig. Of misschien maar 6. Maar we zouden ook nog voor 3 kunnen kiezen. Maar dus ook 6. Of 9. We zien nog wel"
Ik ben dus zelf ook wel "bang" dat ik mijn booster te vroeg heb en mijn Heilige Groene Vinkje in augustus niet meer geldig zou zijn, net met de zomervakantie. Vakanties zijn voor heel veel mensen belangrijk en je krijgt nu dat mensen de afweging gaan maken tussen gezondheid en vakantie. Ik kies wel om de booster zsm te nemen maar toch zou ik knap zuur zijn als daardoor mijn vakantie in gevaar kwam
quote:Op maandag 20 december 2021 18:02 schreef Strani het volgende:
Ach, de winnaar van de 'Hel van '63' is overleden, Reinier Paping.
Dan hebben we nog maar twee levende Elfstedentochtwinnaars.
-6? Reinier Paping lacht hierom.quote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef Arizona het volgende:
Brrr, ik zie dat het hier -6 gaat worden vannacht. Raam maar iets verder dicht doen en kruikje mee straks
Je gaat dan inderdaad krijgen dat een administratief iets wordt i.p.v. dat je het voor je gezondheid doet. Veel mensen zullen de booster willen hebben, maar dan niet inderdaad nog moeten gaan rekenen wanneer ze met vakantie mogen.quote:Op maandag 20 december 2021 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, door niet te zeggen, "de QR code blijft 9 maanden geldig. Of misschien maar 6. Maar we zouden ook nog voor 3 kunnen kiezen. Maar dus ook 6. Of 9. We zien nog wel"
Ik ben dus zelf ook wel "bang" dat ik mijn booster te vroeg heb en mijn Heilige Groene Vinkje in augustus niet meer geldig zou zijn, net met de zomervakantie. Vakanties zijn voor heel veel mensen belangrijk en je krijgt nu dat mensen de afweging gaan maken tussen gezondheid en vakantie. Ik kies wel om de booster zsm te nemen maar toch zou ik knap zuur zijn als daardoor mijn vakantie in gevaar kwam
Reinier was dan ook een held. Ik ben een fijngevoelig watjequote:Op maandag 20 december 2021 19:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
-6? Reinier Paping lacht hierom.
Yesquote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke omg![]()
(weet niet wie nog meer fan is)
Ik ben wel zo'n snob die meer met de boeken heeftquote:
Zomaar ineens?quote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef AgnesGru het volgende:
En toen ging er een ineens een flesje wijn leeg tijdens het eten
Jaquote:
Nee, gewoon lekker op gedronkenquote:Op maandag 20 december 2021 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Viel ie kapot op de grond?
Met hoeveel mensen gedeeld?quote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef AgnesGru het volgende:
En toen ging er een ineens een flesje wijn leeg tijdens het eten
Dosquote:
Zien jullie mij nou ook al als zuipschuitquote:Op maandag 20 december 2021 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet gedeeld.
Nee hoor. totaal niet.quote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zien jullie mij nou ook al als zuipschuit
Gelukkig maarquote:
Dat is een goed punt.quote:Op maandag 20 december 2021 17:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of we jaloers moeten zijn op mensen die op maandagmiddag om 3 uur alweer zitten te kantelen.
quote:Op maandag 20 december 2021 17:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of we jaloers moeten zijn op mensen die op maandagmiddag om 3 uur alweer zitten te kantelen.
Oh deze had ik ook nog niet gezienquote:Op maandag 20 december 2021 17:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gok pimpelpaars met groene stippen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
Morgen is booster dag! Ik voel een lichte spanning, wat voor kleur ga ik deze keer krijgen?
Dat wisten we wel, maar deze voorzet lag klaar om erin geschoten te wordenquote:Op maandag 20 december 2021 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh deze had ik ook nog niet gezien
Nou ja ik kantel koffie hè!
Ik heb alle boeken en ik heb alle films in de bios gezien. Waardeer beide!quote:Op maandag 20 december 2021 20:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben wel zo'n snob die meer met de boeken heeftMaar als ik dit zie denk ik toch wel van omg.
edit: nee eigenlijk valt dat wel mee, de films zijn op hun eigen manier leuk.
Rupert en Emma![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zien jullie mij nou ook al als zuipschuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:49 schreef molloot200 het volgende:
De Hunted finaleJa, dit is wel een goede samenvatting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ook opgezet. Ik wilde eigenlijk naar bed.quote:
Ik heb deze scheidsrechter (Russ Bray) jaaaaaren geleden wel eens voor een interview vragen gestuurd per e-mail. Ik kan me herinneren dat hij heel vriendelijk en gedetailleerd reageerdequote:
quote:Op maandag 20 december 2021 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Blij dat jij niet meekijkt wanneer ik speel
moet de slotenmaker komen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 05:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Was de deur in het slot gevallen?
Handig. En nu?quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:00 schreef Arizona het volgende:
De externe consultant met wie ik vandaag zou samenwerken is ziek. En ik had een hele lading punten die ik met hem door moet nemen om verder te kunnen
En nu gratis vrij?quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:00 schreef Arizona het volgende:
De externe consultant met wie ik vandaag zou samenwerken is ziek. En ik had een hele lading punten die ik met hem door moet nemen om verder te kunnen
Vandaag weer werken? Anders kun je weer onder de wol kruipenquote:
Ja, vandaag, morgen en donderdag nog. Ik kom alleen slecht in slaap. Dan lig ik in bed en ga ik aan allerlei dingen denken. Dus dat helpt niet echt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag weer werken? Anders kun je weer onder de wol kruipen
Ah nog even drie dagen doorbijten dus.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vandaag, morgen en donderdag nog. Ik kom alleen slecht in slaap. Dan lig ik in bed en ga ik aan allerlei dingen denken. Dus dat helpt niet echt.
Ja, inderdaad. En donderdag maar een half dagje. Ik merk dat ik uit kijk naar de digitale kerstborrel van het werk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah nog even drie dagen doorbijten dus.
Neem een Snickers. Je klinkt niet als de Luctor die we kennenquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En donderdag maar een half dagje. Ik merk dat ik uit kijk naar de digitale kerstborrel van het werk.
En om 16:00 uur moeten eindigen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:16 schreef Nexum het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke megool het concept van 9:00 tot 17:00 heeft bedacht?met dit koude weer en langer donker zou het leven elke dag pas om 13:00 moeten beginnen
Hiervoor hebben ze de vacaturetekst 'geen negen tot vijf mentaliteit' verzonnen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:16 schreef Nexum het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke megool het concept van 9:00 tot 17:00 heeft bedacht?met dit koude weer en langer donker zou het leven elke dag pas om 13:00 moeten beginnen
Het ziet er inderdaad erg mooi uit buiten, maar wel nul graden, dus ik blijf lekker binnen bij de verwarmingquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:22 schreef Em31 het volgende:
Dit weer vandaag, wat is het mooi buiten![]()
![]()
Ik heb zo'n allergie voor deze tekst in vacatures. Dat je dat nou gebruikt voor functies als de brandweer, waar je 24 uurs diensten draait (en er daarna 48 vrij bent) of voor functies waar je oproepdiensten hebt. Maar dan word je daar ook voor betaald. Bij deze tekst voor kantoorbaan functies weet je al dat de werkgever zijn werknemers beschouwt als halve slaven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Redefine het volgende:
[..]Hiervoor hebben ze de vacaturetekst 'geen negen tot vijf mentaliteit' verzonnen.
Ik ook niet. Eerder tot 17.30 of 18.00.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werk echt nooit tot 17 uur.
Dan heb ik mijn avondeten al op.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eerder tot 17.30 of 18.00.
Eens. Het hoort alleen te staan bij banen waar je op verschillende tijden begint en eindigt, maar wel je normale aantal uren werkt. Maar het wordt inderdaad gebruikt om aan te geven dat je overwerkt omdat de baas dat nodig vindt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb zo'n allergie voor deze tekst in vacatures. Dat je dat nou gebruikt voor functies als de brandweer, waar je 24 uurs diensten draait (en er daarna 48 vrij bent) of voor functies waar je oproepdiensten hebt. Maar dan word je daar ook voor betaald. Bij deze tekst voor kantoorbaan functies weet je al dat de werkgever zijn werknemers beschouwt als halve slaven.
Dat vind ik wel heel erg vroeg. Sowieso eet ik niet op een vaste tijd. Ergens tussen 18.00 en 20.00.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn avondeten al op.
tussen 17 en 17:30 staat het eten op tafel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg vroeg. Sowieso eet ik niet op een vaste tijd. Ergens tussen 18.00 en 20.00.
Ik heb nog wat andere zaken opgepakt maar nu ben ik er echt doorheen. Heb vanmiddag nog wel een meeting maar dat was het dan ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
En nu gratis vrij?![]()
Zou wel mooi zijn, jammer dat het niet zo werkt.
ZO vroeg? Krijg je ‘s avonds dan geen enorme honger rond een uur of 9?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tussen 17 en 17:30 staat het eten op tafel.
Hier ook hoor, heb je een lekker lange avondquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tussen 17 en 17:30 staat het eten op tafel.
Ik slaap ook (weer) slecht. Ik maak me nu weer vooral zorgen om mijn kriebelhoest. Ik hoest altijd wel wat (mooie erfenis van mijn rookhistorie) maar de laatste weken, met die kou, is het ergerquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vandaag, morgen en donderdag nog. Ik kom alleen slecht in slaap. Dan lig ik in bed en ga ik aan allerlei dingen denken. Dus dat helpt niet echt.
Dat ook inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ook hoor, heb je een lekker lange avond![]()
En komt ook nog deels omdat zowel vriend als dochter vaak vroeg in de avond sport hadden.
Nee, daar nooit last van.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
ZO vroeg? Krijg je ‘s avonds dan geen enorme honger rond een uur of 9?
Ik soms wel hoor, maar dan neem ik nog een boterham of banaan ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, daar nooit last van.
Inclusief toastjes in de vorm van een vis en een blik soep van een merk waar je nog nooit van gehoord hebt?quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:49 schreef Redefine het volgende:
Goedemorgen. Voor dat pakket wat gisteren zou binnenkomen heb ik even de leverancier gemaild. Die had het doorgestuurd, maar verder nog geen bericht. Maar de bezorger stond net wel op de stoep, heel handig dat ze het even hebben laten weten
Maar nu wel in ontvangst kunnen nemen. Dit is meer een traditioneel kerstpakket
Nee niet zo tradioneelquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Inclusief toastjes in de vorm van een vis en een blik soep van een merk waar je nog nooit van gehoord hebt?
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg vroeg. Sowieso eet ik niet op een vaste tijd. Ergens tussen 18.00 en 20.00.
Ja. En je hebt ook gelijk een probleem als je bij iemand anders gaat eten of uit eten gaat. Dan eet je veel later dan in dat vroege ritme.quote:
Waarschijnlijk wel beter zo, maar zo'n superklassiek pakket vind ik ergens ook wel wat hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee niet zo tradioneelOok niet met van die slierten die dienen als opvulling. En die je dan ergens in juni nog steeds een keer tegenkomt bij het stofzuigen.
Wel met een Tony choladereep, wat andere merkkoekjes, glühwein, kerstsokken, thee en een deken. Een echt winterpakket dus.
Ik vind zo'n pakket juist ook leuk. Beetje jeugdsentiment toen mijn vader ze kreeg en we die dan met zijn allem gingen openmakenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel beter zo, maar zo'n superklassiek pakket vind ik ergens ook wel wat hebbenHeb in de kast nog een pot tomatentapenade staan uit het kerstpakket van iemand anders
Zo'n blik mango klinkt best smerigquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:45 schreef H_T het volgende:
Mijn vorige werkgever had voor de kerst een kerstmarkt waar je voor 10 waardepunten je eigen kerstpakket kon samenstellenEn als je geen zin had kon ik ook voor de volledige 10 punten een al samengesteld kerstpakket krijgen. Eén keer gedaan toen ik de andere opties niets vond, maar ergens ging iets mis en bleek ik het fair trade kerstpakket genomen te hebben
. Zat ik daar ineens met een blik mango en een fles bronwater
Terwijl ik hoopte op een fles rode wijn met zo'n vaag netje erom
Je moet het blik zelf ook niet opeten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n blik mango klinkt best smerigTerwijl mango zelf juist lekker is. Maar dan wel vers.
Heb je die zo nog wel op tijd voor de prik?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
En ik dacht, laat ik me goed voorbereiden op de booster, en direct in de ochtend alle formulieren invullen en uitprinten. Maar ik had geen rekening gehouden met een YouForce die me opeens niet meer laat inloggen waardoor ik geen loonstrook kan uitprinten (ik moet "bewijs" leveren dat ik voor de zorggroep werk, anders krijg ik de booster niet).
Ik heb het volgens mij een paar jaar in de kast laten staan en ongeopend weggegooid toen het over datum wasquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n blik mango klinkt best smerigTerwijl mango zelf juist lekker is. Maar dan wel vers.
Kan je geen mail uitprinten? Ik moest de bevestiging van de afspraak meenemen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
En ik dacht, laat ik me goed voorbereiden op de booster, en direct in de ochtend alle formulieren invullen en uitprinten. Maar ik had geen rekening gehouden met een YouForce die me opeens niet meer laat inloggen waardoor ik geen loonstrook kan uitprinten (ik moet "bewijs" leveren dat ik voor de zorggroep werk, anders krijg ik de booster niet).
Die kerstmarkten vind ik juist leukquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:45 schreef H_T het volgende:
Mijn vorige werkgever had voor de kerst een kerstmarkt waar je voor 10 waardepunten je eigen kerstpakket kon samenstellenEn als je geen zin had kon ik ook voor de volledige 10 punten een al samengesteld kerstpakket krijgen. Eén keer gedaan toen ik de andere opties niets vond, maar ergens ging iets mis en bleek ik het fair trade kerstpakket genomen te hebben
Dat was bij mijn vorige werkgever ook, waarbij we dan vooral flessen wijn kregen. Dat heb ik één jaar netjes gedaan, totdat bij de verloting ‘toevallig’ bleek dat alle prijzen naar Franstaligen gingen (hoera voor het werken bij een Frans bedrijf). Sindsdien liet ik het onopvallend rechtstreeks naar huis sturen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:43 schreef Redefine het volgende:
Officieel moeten wij kerstpakketten inleveren zodat het verloot wordt over het hele bedrijf. Dan maakt iedereen kans. Want alleen onze afdeling en nog een tweetal anderen zullen wat van leveranciers krijgen. Dan is het wel zo eerlijk om te verdelen.
Als ik op kantoor was geweest had ik dat ook wel gedaan. Maar ik ga niet straks alles meeslepen om het dan weg te kunnen geven. Beetje onhandig.
En ik had al een pakket van een leverancier weggegeven aan collega's van een andere afdeling die genoeg voor ons doen.
Oh wat erg, dat is wel heel doorzichtigquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was bij mijn vorige werkgever ook, waarbij we dan vooral flessen wijn kregen. Dat heb ik één jaar netjes gedaan, totdat bij de verloting ‘toevallig’ bleek dat alle prijzen naar Franstaligen gingen (hoera voor het werken bij een Frans bedrijf). Sindsdien liet ik het onopvallend rechtstreeks naar huis sturen.
Mijn vrouw heeft dat ook, en die kon allemaal meuk kiezen, met onder meer een strijkplank, een wc-borstel (wtf), een broodtrommel of een sporttas. Oh ja, of een cadeaubon van Bol.com van 40 euro. Dat was een lastige keuzequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:45 schreef H_T het volgende:
Dat is denk ik wel de beste keuze. Hooguit had je het een keer bij wat yoghurt of ijs kunnen gooien dan smaakt het nog wel ok.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij een paar jaar in de kast laten staan en ongeopend weggegooid toen het over datum was
Ik heb de hele middag nog om oorlog te voeren met YouForce. Heb ik toch nog wat te doen vandaag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je die zo nog wel op tijd voor de prik?
Dat moet ook. Dit is blijkbaar een extra iets.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan je geen mail uitprinten? Ik moest de bevestiging van de afspraak meenemen.
Dan hoop ik niet dat YF storing heeft, maar eigenlijk zou je bevestiging toch nog genoeg moeten zijn?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag nog om oorlog te voeren met YouForce. Heb ik toch nog wat te doen vandaag.
[..]
Dat moet ook. Dit is blijkbaar een extra iets.
Wat een gekke items, wie verzint datquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft dat ook, en die kon allemaal meuk kiezen, met onder meer een strijkplank, een wc-borstel (wtf), een broodtrommel of een sporttas. Oh ja, of een cadeaubon van Bol.com van 40 euro. Dat was een lastige keuze
Dan kun je het inderdaad maar beter zelf houden. Bij ons is dat gelukkig wel anders. Ik won zelf twee nuttige dingen en andere collega's ook wel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was bij mijn vorige werkgever ook, waarbij we dan vooral flessen wijn kregen. Dat heb ik één jaar netjes gedaan, totdat bij de verloting ‘toevallig’ bleek dat alle prijzen naar Franstaligen gingen (hoera voor het werken bij een Frans bedrijf). Sindsdien liet ik het onopvallend rechtstreeks naar huis sturen.
Hopelijk komt dat nog op tijd goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag nog om oorlog te voeren met YouForce. Heb ik toch nog wat te doen vandaag.
[..]
Dat moet ook. Dit is blijkbaar een extra iets.
Een wc-borstel voor kerstquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft dat ook, en die kon allemaal meuk kiezen, met onder meer een strijkplank, een wc-borstel (wtf), een broodtrommel of een sporttas. Oh ja, of een cadeaubon van Bol.com van 40 euro. Dat was een lastige keuze
Echt leuke producten om uit te zoeken inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, het is allemaal van dat Brabantia-spul, ook onder meer een pedaalemmer en een vleesmes. Ongetwijfeld goed genoeg om 20 jaar mee te gaan, maar dat is bij veel van dat soort dingen om hygiënische redenen helemaal niet ideaal.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt leuke producten om uit te zoeken inderdaad
Buiten dat geldt dat die cadeaukaart altijd wel het meeste waarde hebben. De andere producten die je dan kunt kiezen, vaak pannen, wijnpaketten e.d. hebben dan volgens zo'n boekje een waarde van 40 a 50 euro, terwijl je diezelfde producten veel goedkoper kunt kopen
Ik vind die kerstmarkt ook wel leuk, alleen het fair trade-pakket wat minderquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die kerstmarkten vind ik juist leukheb daar best leuke items weten te scoren.
Collega's die de booster al gehad hebben zeggen dat ze er niet naar vragen, maar ik vind het toch een risico. YF helpt echter echt niet mee: ik heb nu een nieuwe gebruikersnaam opgevraagd maar die heb ik nog steeds niet binnen in de mail.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat YF storing heeft, maar eigenlijk zou je bevestiging toch nog genoeg moeten zijn?
Zeker als die naar je werkmail is gegaan.
Gewoon HR bellen, dan mailen zij je maar je strookquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Collega's die de booster al gehad hebben zeggen dat ze er niet naar vragen, maar ik vind het toch een risico. YF helpt echter echt niet mee: ik heb nu een nieuwe gebruikersnaam opgevraagd maar die heb ik nog steeds niet binnen in de mail.
Dat noemen wij inmiddels Mens&Arbeid.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon HR bellen, dan mailen zij je maar je strook
O wauwquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat noemen wij inmiddels Mens&Arbeid.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goed hè. Mevrouw van de M&A heeft me inmiddels een nieuwe gebruikersnaam gestuurd, er moest blijkbaar nog wat geactiveerd worden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
O wauw![]()
Ik denk dat onze HR afdeling dit prachtig zou vinden
Op zondag?quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
Mijn ouders mogen Tweede Kerstdag hun booster halen
Dat vind jij bijzonderderderder dan dat het met Kerst is?quote:
Hier in Twente gaat het niet zo vlot, hier kun je echt niet binnen een week terecht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
Mijn ouders mogen Tweede Kerstdag hun booster halen
Ja, nou eigenlijk beide.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat vind jij bijzonderderderder dan dat het met Kerst is?
Wel mooi wat die twee huisartsen in Enschede hebben gedaan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in Twente gaat het niet zo vlot, hier kun je echt niet binnen een week terecht.
Het initiatief van de Twentse huisartsen om zorgpersoneel te boosteren is dan weer wel heel mooi.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in Twente gaat het niet zo vlot, hier kun je echt niet binnen een week terecht.
quote:In Enschede hebben huisartsen op zes avonden verspreid binnen een maand zo'n 6000 zorgmedewerkers geboosterd. Ze deden dat op eigen initiatief en in stilte, omdat ze niet wilden worden gestoord door demonstranten. Gisteravond werden de laatste zorgmedewerkers geprikt. Binnenkort gaan de huisartsen niet-mobiele thuiswonenden prikken.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-geen-demonstranten
Great minds think alike.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het initiatief van de Twentse huisartsen om zorgpersoneel te boosteren is dan weer wel heel mooi.
[..]
Zo zijn wij he, niet lullen maar poetsen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het initiatief van de Twentse huisartsen om zorgpersoneel te boosteren is dan weer wel heel mooi.
[..]
Eigenlijk wel beter doen Joemen Riessorsesquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd, vooral ook omdat het een ander vaccin is dat m'n eerste twee prikken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:58 schreef Arizona het volgende:
Van de al geboosterden in mijn omgeving hoor ik trouwens opmerkelijk veel klachten over grieperig voelen, hoofdpijn en spierpijn.
Benieuwd hoe dat bij jou gaat @:cyan9
Heb jij nog last gehad @:agnesgru ?
Bij een van die dames heb ik op de basisschool gezetenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel mooi wat die twee huisartsen in Enschede hebben gedaan.
Dus eigenlijk komt het gewoon door jouw goede invloed dat dit nu gebeurd is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij een van die dames heb ik op de basisschool gezeten
Mijn moeder is afgelopen zondag geboosterd. Maar denk dat kerst wel wat opmerkelijker is.quote:
Ik ben nog ouderwets dat alles dicht is op zondag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet heel raar toch? Mijn moeder heeft ook op tweede kerstdag een afspraak staan.
We snappen dat Zeeland wat achterloopt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nog ouderwets dat alles dicht is op zondag.
Stiekem vind ik dat ook erg fijn. Vroeger moest je op zaterdag al bepalen wat je op zondag moest halen. Als je dan net een ingredient miste, dan moest je hopen dat de tankstations dat hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij woont dan ook nog in de jaren zestig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever niet zeg, ik hoop dat dat heel snel niet meer nodig gaat zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:16 schreef Redefine het volgende:
Laten we er gewoon een nieuwe traditie van maken. I.p.v. een Nieuwjaarsduik een nieuwjaarsprik
Hier zijn de supermarkten wel open op zondag maar verder is ook alles dichtquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij woont dan ook nog in de jaren zestig.
Hier ook wel, denk ik. Ik ga er sowieso van uit dat alles dicht is op zondag eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier zijn de supermarkten wel open op zondag maar verder is ook alles dicht
Ik ga juist op zondag de boodschappen halen omdat het dan lekker rustig isquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook wel, denk ik. Ik ga er sowieso van uit dat alles dicht is op zondag eigenlijk.
En de supermarkten in de woonwijken mogen maar een paar zondagen per jaar open zijn.
Mooi nog in het oude jaar!quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:21 schreef Arizona het volgende:
Mijn ouders 29 december. Terwijl ze van 1952 zijn. Maar eerder kon écht niet
Uiteraard heb ik liever dat het niet meer nodig isquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Liever niet zeg, ik hoop dat dat heel snel niet meer nodig gaat zijn
Zo laat is dat toch ook weer niet? Liever sneller natuurlijk. Maar dat zijn nog geen extreme wachttijden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:21 schreef Arizona het volgende:
Mijn ouders 29 december. Terwijl ze van 1952 zijn. Maar eerder kon écht niet
quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef molloot200 het volgende:
* molloot200 geniet bijna een halfuur lang van The Greatest Show on Earth
Nee, hier was echt de enige optie in 2021 Tweede Kerstdag. Blijkbaar zien toch veel mensen het niet zitten om met de Kerst een prik te halen. Mijn ouders zitten allebei in de risicogroep (en m'n moeder óók nog eens in de zorg) dus ik ben blij voor ze dat ze einde deze week al aan de beurt zijn. Natuurlijk willen ze dan best met de Kerst even heen en weer rijden voor zo'n prik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was hier ook. "We hebben alleen de tweede kerstdag nog een paar plekjes". Tja, iedereen heeft al plannen en daar hoort de vaccinatielocatie niet bij. Op zich fijn dat het zo opgelost isquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, hier was echt de enige optie in 2021 Tweede Kerstdag. Blijkbaar zien toch veel mensen het niet zitten om met de Kerst een prik te halen. Mijn ouders zitten allebei in de risicogroep (en m'n moeder óók nog eens in de zorg) dus ik ben blij voor ze dat ze einde deze week al aan de beurt zijn. Natuurlijk willen ze dan best met de Kerst even heen en weer rijden voor zo'n prik.
Niet echt, was wel wat vermoeid maar niet echt grieperig.Mijn cyclus was wel wat later dan gemiddeld, maar of dat daadwerkelijk met het vaccin te maken heeft weet ik niet. Want heb dat wel vaker gehad, nu wel meeste dagen er tussen. Maar nog netjes binnen de norm zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:58 schreef Arizona het volgende:
Van de al geboosterden in mijn omgeving hoor ik trouwens opmerkelijk veel klachten over grieperig voelen, hoofdpijn en spierpijn.
Benieuwd hoe dat bij jou gaat @:cyan9
Heb jij nog last gehad @:agnesgru ?
Ja, wij hadden ook onverwachts weinig te doen hier Tweede Kerstdagquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was hier ook. "We hebben alleen de tweede kerstdag nog een paar plekjes". Tja, iedereen heeft al plannen en daar hoort de vaccinatielocatie niet bij. Op zich fijn dat het zo opgelost is
Online kon ik oudjaarsavond 19.40 reserveren. Ik vind dat nog raarder dan tweede kerstdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die apocalyps beviel me een stuk beter dan de huidigequote:Op dinsdag 21 december 2021 15:37 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag is het negen jaar geleden dat de Mayakalender afliep
Ik was toentertijd 12 en in de National Geographic Junior had net een maand ervoor of zo een artikel gestaan over de Maya's, ook met die kalender erbij en dat op 21 december "de wereld kon vergaan". Ik was daar toen oprecht best bang voorquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Die apocalyps beviel me een stuk beter dan de huidige
Dat moeten we even uitleggen, toen bestond @molloot200 nog niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef AgnesGru het volgende:
Toen het millennium was het ook wel spannend of de apparatuur nog ging werken enz
Die was ook wel leuk, want het was tegelijkertijdquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef AgnesGru het volgende:
Toen het millennium was het ook wel spannend of de apparatuur nog ging werken enz
Goeie!quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat moeten we even uitleggen, toen bestond @:molloot200 nog niet.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat moeten we even uitleggen, toen bestond @:molloot200 nog niet.
Mooie uitleg, thanksquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie!
Vroeger molloot, toen waren computers groot en opslagruimte was heel klein. Toen kon je op een soort gigantische micro-SD-kaarten die er zo uitzagen
[ afbeelding ]
en zo groot waren als een bierviltje iets meer dan 1 Mb opslaan, wat minder is dan één TikTok-filmpje. En dat vonden de mensen veel!
Nou hadden ze bedacht om ruimte te besparen jaartallen alleen aan te geven met de laatste twee cijfers, want dat scheelde toch weer iets. Je begrijpt: het waren zware tijden, maar we wisten niet beter! Dat ging lange tijd allemaal goed, want de laatste twee cijfers waren steeds hoger dan de vorige twee. Maar wat nou als we van 1999 naar 2000 zouden gaan? Want 00 is minder dan 99, en de computers weten niet dat er nog wat voor hoortZou dat wel goed gaan allemaal?
![]()
Wie weet storten er wel vliegtuigen uit de lucht omdat de computers crashen en alles!
In de praktijk ging het eigenlijk allemaal wel goed. Er werden wel af en toe onterecht wat boodschappen automatisch naar de shredder gestuurd, maar we leven nog en zijn inmiddels alweer wat apocalypsen verder.
En voor deze diskettes had je nog grotere diskettes waar nog minder op kon.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie!
Vroeger molloot, toen waren computers groot en opslagruimte was heel klein. Toen kon je op een soort gigantische micro-SD-kaarten die er zo uitzagen
[ afbeelding ]
en zo groot waren als een bierviltje iets meer dan 1 Mb opslaan, wat minder is dan één TikTok-filmpje. En dat vonden de mensen veel!
Nou hadden ze bedacht om ruimte te besparen jaartallen alleen aan te geven met de laatste twee cijfers, want dat scheelde toch weer iets. Je begrijpt: het waren zware tijden, maar we wisten niet beter! Dat ging lange tijd allemaal goed, want de laatste twee cijfers waren steeds hoger dan de vorige twee. Maar wat nou als we van 1999 naar 2000 zouden gaan? Want 00 is minder dan 99, en de computers weten niet dat er nog wat voor hoortZou dat wel goed gaan allemaal?
![]()
Wie weet storten er wel vliegtuigen uit de lucht omdat de computers crashen en alles!
In de praktijk ging het eigenlijk allemaal wel goed. Er werden wel af en toe onterecht wat boodschappen automatisch naar de shredder gestuurd, maar we leven nog en zijn inmiddels alweer wat apocalypsen verder.
Vast wel, maar niet daaromquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mooie uitleg, thanksGeen vliegtuigen neergestort dus?
En daarvoor werkten stukken karton met gaten erin als computeropslag, maar het moet wel een beetje behapbaar blijvenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En voor deze diskettes had je nog grotere diskettes waar nog minder op kon.
Toch nog 28, waaronder een vrij serieuze in Frankrijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mooie uitleg, thanksGeen vliegtuigen neergestort dus?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toch nog 28, waaronder een vrij serieuze in Frankrijk.
Maar of dat met de "millenniumramp" te maken had is een tweede.
The Millennium Bug. Dat was toen een heel ding inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef AgnesGru het volgende:
Nee, over het hele jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]Alleen in de nacht van 31 december op 1 januari? Dat is oprecht best veel.
Snap sowieso niet zo goed waarom je zou gaan vliegen met Oud & Nieuw, maar dat is een ander verhaal.
Omdat je dan twee keer kan vieren dat het 2000 wordt. In theorie waren er vluchten te bedenken waarmee het nog vaker kon, maar ik weet niet of die zijn uitgevoerdquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]Alleen in de nacht van 31 december op 1 januari? Dat is oprecht best veel.
Snap sowieso niet zo goed waarom je zou gaan vliegen met Oud & Nieuw, maar dat is een ander verhaal.
Video 2000 van Philips wat het jaar 2000 niet haaldequote:Op dinsdag 21 december 2021 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
The Millennium Bug. Dat was toen een heel ding inderdaad.
Ook wel grappig, die futuristische jaartallen 1984 (van George Orwell) en 1999 (van Prince) die nu ver in het verleden liggen
Mijn opa was heel trots op z'n hypermoderne cd-i speler. Ook zo'n toekomstbestendige Philips-uitvinding.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Video 2000 van Philips wat het jaar 2000 niet haalde
De Laserdisc had uiteindelijk nog wel een niche gevonden, dat is de cd-i niet gelukt. Er waren ook nog bedrijven die het een goed idee vonden om een Laserdisc-speler te maken die je kon uitbreiden met een Sega Mega Drive-module, waarbij die module alleen al drie keer duurder was dan een gewone Mega Drive. Daar werden er ook niet heel veel van verkocht, gek he?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Mijn opa was heel trots op z'n hypermoderne cd-i speler. Ook zo'n toekomstbestendige Philips-uitvinding.
Bennie Nijman en Andre Hazes zijn helaas niet meer onder onsquote:Op zondag 1 juli 2001 17:39 schreef starbuck het volgende:
mijn visioen over het jaar 2020
17.00-17.30 gtst
speciale jubileum uitzending waarin de inmiddels 59 jaar oude arnie levend word gevonden in venezuela en herenigd word met roos die inmiddels al weer 5 jaar meespeelt na haar dramatische dood, wat eeen droom bleek.
17.30-18.30 zeppelin
Waarin deze zomer 20 jaar wordt teruggeblikt en alle uitzendingen van de teletubbies herhaald worden.
18.30-19.00 dit word het nieuws
in het panel wederom 2 grappige waarzeggers, gepresenteerd door nog steeds de leukste tros-nicht Harm edens.
19.00-24.00 het euro visie songfestival
Eindelijk is het dan zover, Onze inmiddels hoogbejaarde Bennie Nijman mag ons land vertegenwoordigen in letland, dat al 19 keer achtereen dit festival won. Met zijn lied "waarom fluister ik dit lied nu" hoopt hij hoger te eindigen dan Andre Hazes, die vorig jaar als laatste eindigde met het nummer "ik heb hier een mail naar m'n vader".Commentaar van Hazes: "we gaan naar Rome toe, we gaan naar Rome toe" Er wordt gedacht dat de inmiddels 70 jarige hazes toch wat aan dementie begint te lijden.
die is ook niks ouder geworden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:15 schreef sportfreak het volgende:
Aangezien FOK! zelf ook al zo lang bestaat is het best geinig om te kijken hoe ze twintig jaar geleden in toekomst keken:
Harm Edens presenteert nog steeds Dit Was Het Nieuws
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:25 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe vaak zou Letland failliet zijn gegaan als ze het songfestival 19 jaar op rij hadden moeten organiseren?
Hoeft niet, als ze op de kosten Lettenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:25 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe vaak zou Letland failliet zijn gegaan als ze het songfestival 19 jaar op rij hadden moeten organiseren?
Letland heeft eigenlijk geen één nummer die ik zou willen bestempelen als het hebben van winnaarspotentieel. Zelfs Aminata en Justs niet.quote:
Eigenlijk is dit best iconischquote:
Kan je zelf oplossenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een stomme TT bedacht, maar het topique is nog niet dicht.
Heel snel posten dan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
Ah, we moeten dus ons best doen om jou het topic niet te laten sluiten?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
Tja, misschien vinden jullie hem wel heel geslaagd, maar daar zullen we dan nooit achter komen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, we moeten dus ons best doen om jou het topic niet te laten sluiten?
We gaan naar Rome toe is best toepasselijk. Al is het dan geen Rome, maar tochquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:15 schreef sportfreak het volgende:
Aangezien FOK! zelf ook al zo lang bestaat is het best geinig om te kijken hoe ze twintig jaar geleden in toekomst keken:
[..]
Bennie Nijman en Andre Hazes zijn helaas niet meer onder ons
Harm Edens presenteert nog steeds Dit Was Het Nieuws
Alweer?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
Precies, TT-kaap ligt op de loerquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, we moeten dus ons best doen om jou het topic niet te laten sluiten?
Italiaanse internetters stellen vaak een Romepage inquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
We gaan naar Rome toe is best toepasselijk. Al is het dan geen Rome, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |