abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 december 2021 @ 21:47:40 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_202726496



Hunted is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voorvluchtige uit handen van een opsporingsdienst? Is het mogelijk is om van de ene op de andere minuut te verdwijnen en drie weken uit handen te blijven van een groep gelouterde opsporingsdeskundigen?
In dit programma gaan 12 Nederlanders in koppels van twee vrijwillig deze uitdaging aan. De voortvluchtigen zetten alles op alles om 'onder de radar' te blijven, terwijl het speciaal voor het programma opgerichte opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden.
Hunted is een spannend sociaal experiment en speelt in op de discussie over privacy.


De deelnemers mogen zelf hun vlucht bepalen zolang ze zich houden aan drie regels:

• maximaal 48 uur op dezelfde plek
• Nederlandse wet niet overtreden
• Binnen de landgrenzen blijven

Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!

Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted

De Hunters:

De voorvluchtigen:

Aigun & Rajiv

Bijan & Shiva

Dewi & Linda

Guus & Tim

Kelly & Romy

Laila & Marijke

Iedere maandagavond om 20.30!
pi_202726510
Oh well, productionele flop. Dit had niemand gered.
pi_202726521
We konden dit verwachten overigens. Selmar had twee weken geleden al aangegeven dat de productie niet erg snugger was!

quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:04 schreef Selmar het volgende:

[..]
Wacht maar af 😃
gr gr
pi_202726532
Vips: Kelvin Boerma, Nina Warink, Nasrdin Char, Daniël Boissevain, Tatum Dagelet, Walid Benmbarek. Wie nog meer?
  maandag 20 december 2021 @ 21:49:48 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 20 december 2021 @ 21:51:11 #6
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202726604
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Vips: Kelvin Boerma, Nina Warink, Nasrdin Char, Daniël Boissevain, Tatum Dagelet, Walid Benmbarek. Wie nog meer?
Ken er wel 2.. _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202726623
Matig seizoen
pi_202726624
Ik zal niet stoppen met kijken. Maar de productie moet zich echt achter de oren krabben of ze het dit jaar niet te moeilijk hebben gemaakt om te ontsnappen. Eigenlijk speelde alles dit seizoen in de hand van de hunters; die sms code, websites die je per ongeluk op een gewone server laat staan, dezelfde container gebruiken waar de naam van het bedrijf op staat.. :’) Voor mij zijn die twee meiden gewoon de winnaars.

Niks mis met de hunters zelf want die zetten gewoon alles in wat ze kunnen en hun doel is iedereen pakken, of het ze nu makkelijk wordt gemaakt of niet.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_202726665
Oh verder ook nog Kim Lammers, Maartje Paumen, Mingus Dagelet en Robin Boissevain
pi_202726689
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ken er wel 2.. _O-
Daniël Boissevain en Tatum Dagelet zeker? Rest ken ik ook niet.
  maandag 20 december 2021 @ 21:54:46 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_202726704
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 21:53 schreef molloot200 het volgende:
Oh verder ook nog Kim Lammers, Maartje Paumen, Mingus Dagelet en Robin Boissevain
In ieder geval 3 setjes, misschien meer.
Tatum en Mingus, Robin en Daniel, Kevin en Nina in ieder geval als duo's…

Edit: Kim en Maartje zijn beide hockeyspelers, dus Nasrdin en Walid zijn het laatste duo…
pi_202726728
Vijf duo's

Daniël en Robin Boissevain
Nasrdin Dchar en Walid Benmbarek
Tatum en Mingus Dagelet
Kim Lammers en Maartje Paumen
Nina Warink en Kelvin Boersma
pi_202726768
Die meiden zijn de winnaars maar die 2 gasten eigenlijk ook. Deden nauwelijks iets verkeerd, eigenlijk niks.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 20 december 2021 @ 21:57:38 #14
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_202726780
Waarom moeten ze eigenlijk per se in die container zitten? Gewoon het terrein bereiken lijkt me genoeg voor de overwinning en dan voorkom je zo'n einde/anticlimax als dit.
  maandag 20 december 2021 @ 21:58:27 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202726808
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 21:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Daniël Boissevain en Tatum Dagelet zeker? Rest ken ik ook niet.
Ja, inderdaad :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 december 2021 @ 21:58:32 #16
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_202726810
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom moeten ze eigenlijk per se in die container zitten? Gewoon het terrein bereiken lijkt me genoeg voor de overwinning en dan voorkom je zo'n einde/anticlimax als dit.
@Selmar, kom er maar in…
  maandag 20 december 2021 @ 22:01:20 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202726908
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom moeten ze eigenlijk per se in die container zitten? Gewoon het terrein bereiken lijkt me genoeg voor de overwinning en dan voorkom je zo'n einde/anticlimax als dit.
Misschien daarom dit?
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of toch niet? :? :? :?
Daar eindigde het mee, "of toch niet?".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202726914
Volgende keer zouden ze alleen maar oud finalisten moeten gebruiken zodat de kans klein is dat een (erg) zwak team de boel voor de anderen verkloot. Bij die mensen kunnen ze ook gewoon de hints een beetje moeilijk maken zodat het voor de hunters ook echt werken is.

Los van dat alles was dat kenteken echt verschrikkelijk! Geen deelnemer rijdt in de finale nog in dezelfde auto. En toch leek de redactie dit prima omdat de vrachtwagen huur zo lager bleef of weet ik veel… :'(
pi_202727140
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
@:selmar, kom er maar in…
Container aantikken was voldoende geweest
pi_202727172
Verder wat achterstand met antwoorden, maar we hebben bij alle 19 huizen lopen aanbellen en uitkammen
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 22:10:21 #21
362868 crew  Slobeend
of all places
  maandag 20 december 2021 @ 22:10:39 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_202727211
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef Selmar het volgende:

[..]
Container aantikken was voldoende geweest
Ondoenlijk door de aanwezigheid van 8 hunters die de extractie lokatie op een presenteerblaadje hebben gekregen. Tenzij je met de auto de container in was gereden…
pi_202727236
Dus een ANPR van de vrachtwagen was genoeg, hele periode ertussen maakte geen zak uit, want met deze ene hit waren de hunters áltijd op de goede plek geweest. Wat een enorme deceptie.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_202727303
Over Margriet: normaal hadden we die telefoon gewoon ingenomen. Dat is wat we ook simuleren in dit spel. Met productie had Margriet afgesproken dat ze haar telefoon mocht gebruiken voor werk (terecht) en daar besloot ze zich niet aan te houden. Maar verder hadden ze dat zichzelf aangedaan en hadden ze realistisch gezien natuurlijk de finish nooit kunnen halen.
pi_202727330
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:11 schreef Alan_Bastard het volgende:
Dus een ANPR van de vrachtwagen was genoeg, hele periode ertussen maakte geen zak uit, want met deze ene hit waren de hunters áltijd op de goede plek geweest. Wat een enorme deceptie.
Nou, heb je gezien welk gebied er tussen die ANPR palen valt? Zo simpel was het echt niet
  maandag 20 december 2021 @ 22:14:33 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_202727352
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef Selmar het volgende:
Over Margriet: normaal hadden we die telefoon gewoon ingenomen. Dat is wat we ook simuleren in dit spel. Met productie had Margriet afgesproken dat ze haar telefoon mocht gebruiken voor werk (terecht) en daar besloot ze zich niet aan te houden. Maar verder hadden ze dat zichzelf aangedaan en hadden ze realistisch gezien natuurlijk de finish nooit kunnen halen.
Eens, de heren hadden kunnen bedenken dat ze vaker in hadden moeten loggen en je kreeg maar 1 kans om een telefoonnummer in te voeren. Jammer, de dames waren wat dat betreft slimmer…
  Moderator maandag 20 december 2021 @ 22:17:51 #27
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202727442
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef Selmar het volgende:

[..]
Nou, heb je gezien welk gebied er tussen die ANPR palen valt? Zo simpel was het echt niet
De naam van het bedrijf op de trailer/vrachtwagen was wel een fout. Daardoor waren er 3 teams op de locatie. Anders hooguit 1
  maandag 20 december 2021 @ 22:17:52 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_202727444
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef Selmar het volgende:

[..]
Nou, heb je gezien welk gebied er tussen die ANPR palen valt? Zo simpel was het echt niet
Ik zal het thuis waarschijnlijk niet kunnen naspelen, maar je had een goede indicatie van de door de vrachtwagen te rijden route door de aanrij route te deduceren en zo de ANPR palen op het resterende deel te checken. Wat ook gebeurde.
De naam van de firma stond vervolgens op de container…
pi_202727461
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef Selmar het volgende:
Over Margriet: normaal hadden we die telefoon gewoon ingenomen. Dat is wat we ook simuleren in dit spel. Met productie had Margriet afgesproken dat ze haar telefoon mocht gebruiken voor werk (terecht) en daar besloot ze zich niet aan te houden. Maar verder hadden ze dat zichzelf aangedaan en hadden ze realistisch gezien natuurlijk de finish nooit kunnen halen.
Je kunt ook zeggen dat de productie dit zichzelf heeft aangedaan door uit te laten lekken waar de extractie info vandaan kwam. Dat hadden jullie normaal gezien nooit kunnen weten. De productie heeft dit seizoen volledig verneukt. Gewoon matig werk geleverd en alle kritiek hier is volledig terecht. Finale onwaardige aflevering.
pi_202727508
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef Selmar het volgende:

[..]
Nou, heb je gezien welk gebied er tussen die ANPR palen valt? Zo simpel was het echt niet
Ok, fair enough, maar de naam van de firma stond gewoon op de vrachtwagen. Ben je daar met zoveel hunters, dan pak je desnoods alle stellen nadat je een week en 5 dagen op het strand hebt gezeten. Ik chargeer natuurlijk, want jullie hadden alle teams op 1 na met grondig werk gepakt. Maar als je geheel onder de radar was geweest, dan nog was je nu gepakt.

ANPR plus bedrijfsnaam (en de aanname door deductie dat het iets met deze container was) was voldoende. Ik doe niets af aan jullie kwaliteiten, maar de productie maakt het echt ontsnappen onmogelijk. Had de container er twee weken gestaan of was het extractie punt een speedboot 300 meter verderop, dan waren ze ontsnapt (en ja, als mijn oma twee wielen had was ze een fiets)
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_202727647
Het is toch niet normaal dat als je helpt dat er dan drie dagen en nachten een stel vreemden op de bank zit met camera.
  maandag 20 december 2021 @ 22:24:15 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202727680
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Vips: Kelvin Boerma, Nina Warink, Nasrdin Char, Daniël Boissevain, Tatum Dagelet, Walid Benmbarek. Wie nog meer?
Qua naam ken ik alleen Tatum. :') _O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202727710
Een seizoen met allemaal koppels die het tot de laatste dag hebben volgehouden zou ongelofelijk gaaf zijn.

En iedereen hier die nu afreageert op HQ/Hunters; die kunnen er natuurlijk niks aan doen dat de productie dit seizoen écht steken heeft laten vallen door dezelfde container twee keer te gebruiken, en die verificatie code per se aan 1 telefoon te koppelen. Het HQ en de Hunters vond ik dit seizoen juist sterker dan eerdere seizoenen, ik vond het juist mooi dat de Hunters wat “aggressiever” waren dit jaar, zo gaat het in het echt ook gewoon, dan gaan ze ook niet even op de thee gezellig kletsen. En die twee dames hebben in mijn ogen gewoon gewonnen, want zij hadden zelf geen enkele invloed op het feit dat het extractiepunt werd bekend, ze hebben echt alles goed gedaan drie weken lang.
@Selmar bedankt voor het reageren, fantastisch gespeeld, aan hunters en deelnemers.
Productie: volgend seizoen moet het echt weer zoals 2016/2017/2018 worden.
pi_202727740
Ik herkende ook alleen Tatum. En na het zien van de namen ook wel Nasrdin.
pi_202727759
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:19 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]
Ok, fair enough, maar de naam van de firma stond gewoon op de vrachtwagen. Ben je daar met zoveel hunters, dan pak je desnoods alle stellen nadat je een week en 5 dagen op het strand hebt gezeten. Ik chargeer natuurlijk, want jullie hadden alle teams op 1 na met grondig werk gepakt. Maar als je geheel onder de radar was geweest, dan nog was je nu gepakt.

ANPR plus bedrijfsnaam (en de aanname door deductie dat het iets met deze container was) was voldoende. Ik doe niets af aan jullie kwaliteiten, maar de productie maakt het echt ontsnappen onmogelijk. Had de container er twee weken gestaan of was het extractie punt een speedboot 300 meter verderop, dan waren ze ontsnapt (en ja, als mijn oma twee wielen had was ze een fiets)
Achteraf logisch, maar niet in die hectiek.
pi_202727762
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef Tegan het volgende:
Het is toch niet normaal dat als je helpt dat er dan drie dagen en nachten een stel vreemden op de bank zit met camera.
Mwa dit is natuurlijk wel onderdeel van het spel..
De Huntertechnieken zijn soms vals, maar dat is hoe zij moeten werken. De kandidaten zouden soms misschien ook wat valser moeten zijn.
pi_202727797
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef Tegan het volgende:
Het is toch niet normaal dat als je helpt dat er dan drie dagen en nachten een stel vreemden op de bank zit met camera.
Dat was natuurlijk gewoon met toestemming, Margriet vond het geweldig
pi_202727798
Wel jammer dat die vrachtwagen geen afleiding was
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_202727844
De Hunters zijn enorm geholpen door de productiefouten en het feit dat zo'n Laila gewoon haar wachtwoord weggeeft, dan ben je het niet waard om deel te mogen nemen.

Verder me ook ontzettend gestoord aan al die helpers die cruciale info weggeven zodra ze iemand op pad hebben geholpen. Die vrouw die die meiden heeft geholpen staat eerst te juichen en geeft ze dan tot op de kleinste details alle relevante informatie, tot aan oude rode brandweerauto aan toe. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat ze door een zwarte hummer verder zijn gebracht bijvoorbeeld, geef gewoon desinformatie.

Had als productie bijvoorbeeld een stuk of 10 van die containers naar verschillende plekken laten rijden in dat havengebied, zoals een paar jaar geleden met al die mini's.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202728180
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:27 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat was natuurlijk gewoon met toestemming, Margriet vond het geweldig
Zo klonk ze niet anders.

Plus, waarom was er ineens een vijfde team, ook zo oneerlijk.
pi_202728242
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef Tegan het volgende:

[..]
Zo klonk ze niet anders.

Plus, waarom was er ineens een vijfde team, ook zo oneerlijk.
Margriet heeft het prima gespeeld, zoals een helper het zou moeten spelen, ze blufte die twee dames echt de kamer uit _O_

Vond het ook wel apart dat er ineens 4 of 5 Hunterteams waren, terwijl er normaal maar 3 rondrijden, dacht dat dat ook was gemaximeerd op 3.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 december 2021 @ 22:43:41 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_202728349
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Margriet heeft het prima gespeeld, zoals een helper het zou moeten spelen, ze blufte die twee dames echt de kamer uit _O_
Opa 'Ik doe nog even wat papier in de printer…' speelde zijn rol ook prima…
pi_202728368
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2021 22:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Opa 'Ik doe nog even wat papier in de printer…' speelde zijn rol ook prima…
Die ook ja _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 december 2021 @ 22:44:24 #44
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_202728371
Margriet heeft het inderdaad goed gespeeld.

Tevens: Hendrik _O_
pi_202728431
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:27 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat was natuurlijk gewoon met toestemming, Margriet vond het geweldig
Die was wel geweldig met dat doorgeven van die code. Daar liepen jullie echt aan tegen de regeltjes van het spel zeker? ;)
pi_202728447
Eig
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef Selmar het volgende:
Verder wat achterstand met antwoorden, maar we hebben bij alle 19 huizen lopen aanbellen en uitkammen
eigenlijk zou de voice-over dat moeten benoemen. Want nu, door montage etc, lijkt het alsof Marcel elke keer goed gokt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_202728483
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2021 22:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Opa 'Ik doe nog even wat papier in de printer…' speelde zijn rol ook prima…
Ja, het viel me op dat helpers die dagen met kandidaten optrekken soms heel makkelijk breken terwijl zo 1 zijn pootje goed stijf hield.

Als er meer bij hem te halen lijkt zal hij natuurlijk wel meer worden aangepakt.
pi_202728565
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:46 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Die was wel geweldig met dat doorgeven van die code. Daar liepen jullie echt aan tegen de regeltjes van het spel zeker? ;)
Ze had met productie afgesproken er netjes mee om te gaan, omdat we hem natuurlijk niet echt konden innemen.
pi_202728619
Oh en als ik nog een tip mag geven aan de productie. Kap in hemelsnaam met die spoilers weg te geven in de intro van het programma, want daar valt al zoveel informatie uit op te maken of en wie er waarschijnlijk gepakt gaan worden. Sowieso zijn al die previews al bloedirritant, maar voor programma's als deze moet het toch mogelijk zijn een neutrale intro te maken, of gebruik beelden van een oud seizoen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202728640
Mn irritatie is na een uur wel wat gezakt. :') eigenlijk blijft het een tof programma, tis alleen jammer dat je dus als duo van 3 zaken afhankelijk bent:
- je eigen competentie (daar zijn er 4 vd 6 op gepakt)
- andere deelnemers die het verraden, al dan niet onbedoeld (zonder die brabo’s waren Tim en Guus nooit gevonden of Margriet. Of althans, niet via die lead)
- het productieteam. Die meiden deden 3 weken lang alles goed en rijden gewoon een fuik in.

Uiteindelijk zijn de hunters zelf ook maar kandidaten natuurlijk, zij het op een andere manier.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_202728668
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:51 schreef Selmar het volgende:

[..]
Ze had met productie afgesproken er netjes mee om te gaan, omdat we hem natuurlijk niet echt konden innemen.
Waren jullie erg boos? :9

De betere kandidaten zullen jullie ook de grootste kick geven denk ik?
pi_202728709
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Oh en als ik nog een tip mag geven aan de productie. Kap in hemelsnaam met die spoilers weg te geven in de intro van het programma, want daar valt al zoveel informatie uit op te maken of en wie er waarschijnlijk gepakt gaan worden. Sowieso zijn al die previews al bloedirritant, maar voor programma's als deze moet het toch mogelijk zijn een neutrale intro te maken, of gebruik beelden van een oud seizoen.
Goeie ! Op die sloot zat ik de hele serie al te wachten !
pi_202728994
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Vips: Kelvin Boerma, Nina Warink, Nasrdin Char, Daniël Boissevain, Tatum Dagelet, Walid Benmbarek. Wie nog meer?
Wie?! Dacht dat t BN'ers waren die mee gingen doen 🤷
pi_202729156
Wat een teleurstellende finale -O-
Verschillende fouten van productie waardoor meerdere deelnemers hebben verloren.

Hoop dat de hunters keihard verliezen van de VIPs straks.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_202729266
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:54 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Waren jullie erg boos? :9

De betere kandidaten zullen jullie ook de grootste kick geven denk ik?
Vond het vooral erg zielig voor een gemeenteraadslid..
pi_202729350
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 23:16 schreef Selmar het volgende:

[..]
Vond het vooral erg zielig voor een gemeenteraadslid..
Je vond het zielig dat ze het zo speelde, of begrijp ik het dan verkeerd? Denk dat jullie niks te klagen hebben gehad over mensen die jullie cruciale info geven, het is een verademing dat mensen het spel eens goed meespelen met de deelnemers.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202729356
Margriet verdient wel een grote bos bloemen van Tim en Guus.
pi_202729383
Na Hunted kwam Seksengelen op tv, zag iemand op twitter deze reactie geven:

Vlekkeloze overgang van de naai actie in #hunted naar het volgende programma. Deze vrouwen krijgen in ieder geval betaald.. heel vlekkeloos is het trouwens ook niet. #seksengelen
pi_202729498
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Margriet heeft het prima gespeeld, zoals een helper het zou moeten spelen, ze blufte die twee dames echt de kamer uit _O_

Vond het ook wel apart dat er ineens 4 of 5 Hunterteams waren, terwijl er normaal maar 3 rondrijden, dacht dat dat ook was gemaximeerd op 3.
Er zijn in het verleden ook wel eens random “hulptroepen” ingeschakeld. Tijdens het eerste seizoen had je die oude knakker die solo meedeed, die in Enkhuizen met de veerboot ging en in Stavoren doodleuk werd onderschept. De hunters konden niet op tijd in Stavoren zijn en stuurden een extra mannetje.

In dat seizoen waren volgens mij ook die 2 meiden die binnen 24h na de aftrap al uit de achtertuin van een of andere oom werden gevist. De tering :')
pi_202729563
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Je vond het zielig dat ze het zo speelde, of begrijp ik het dan verkeerd? Denk dat jullie niks te klagen hebben gehad over mensen die jullie cruciale info geven, het is een verademing dat mensen het spel eens goed meespelen met de deelnemers.
Wel als zij daar afspraken over maakt met het productieteam (de scheidsrechters). Verder mag iemand ons zo veel voorliegen en misleiden als ze willen.
pi_202729693
Vond de hunters dit seizoen ook beter te pruimen. Wat minder die godmode en haantjesgedrag elke keer.

Er waren ook een paar nieuwe (oa die grijze man) en die ouwe baas was er dit jaar niet meer bij.
pi_202729744
Voor wat betreft die helpers die zo makkelijk cruciale info afgeven. Onderschat niet hoe intimiderend het overkomt als er ineens 2 van die alfamannetjes in je woonkamer staan.

Vaak kunnen die hunters door lichaamstaal al zien dat die lui meer weten en suggestieve vraagstelling en trick questions doen dan de rest.
pi_202729813
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 23:30 schreef Selmar het volgende:

[..]
Wel als zij daar afspraken over maakt met het productieteam (de scheidsrechters). Verder mag iemand ons zo veel voorliegen en misleiden als ze willen.
Tja, ik vind dat helpers ook echt wel zo ver mogen gaan met de middelen die jullie tot je beschikking hebben. In feite misleidt ze niet de productie maar jullie als Hunters die al 3 dagen in de tuin bivakkeren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202730133
Hahaha wat een neppe shit. Dit jaar moesten de hunters winnen. Zoveel was wel duidelijk.
Twee keer hetzelfde kenteken gebruiken, tuurlijk joh.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 21 december 2021 @ 00:21:48 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202730227
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 23:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Voor wat betreft die helpers die zo makkelijk cruciale info afgeven. Onderschat niet hoe intimiderend het overkomt als er ineens 2 van die alfamannetjes in je woonkamer staan.

Vaak kunnen die hunters door lichaamstaal al zien dat die lui meer weten en suggestieve vraagstelling en trick questions doen dan de rest.
Ja, zeker als je niet hebt afgesproken hoe je gaat liegen is het heel moeilijk om overtuigend iets anders te zeggen dan de werkelijkheid. Daar hebben die hunters ook slimme doorvraagtrucs voor.

Die oude baas uit Kralingen deed het perfect, maar dat kunnen de meeste mensen niet.
pi_202730463
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 00:10 schreef alors het volgende:
Hahaha wat een neppe shit. Dit jaar moesten de hunters winnen. Zoveel was wel duidelijk.
Twee keer hetzelfde kenteken gebruiken, tuurlijk joh.
Ik snap ook niet dat mensen hier kennelijk in grote meerderheid geloven dat er op een eerlijke manier een spel gespeeld wordt. Er wordt vooral een 'spannend' tv-programma gemaakt. De productie stuurt ongetwijfeld zodanig bij dat er een goed programma van te maken valt. Zodat bijv. niet alle koppels al voor de finale zijn opgepakt.

De info e.d. die de hunters krijgen is natuurlijk ook allemaal nep (alsof de politie een tv-programma daadwerkelijk toegang zou geven tot ANPR-camera's), dus daar kan ook volop mee gemanipuleerd worden. De productie kiest er bijv. voor om die vrachtwagen zogenaamd te signaleren, zodat de hunters die info krijgen. Ze hadden er echter net zo goed voor kunnen kiezen om die vrachtwagen binnendoor te laten rijden.

Bovendien is die cameraman natuurlijk ook een factor. Dat maakt dat kandidaten enorm opvallen. Dan zie je op tv dat een koppel zich verstopt in een bosje of zo, maar wat je in werkelijkheid ziet (ook als hunter dus) is dat daar een cameraman open en bloot een of ander bosje staat te filmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2021 01:42:33 ]
  dinsdag 21 december 2021 @ 02:44:56 #67
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202730540
We worden er op gewezen dat Big Brother is Wachting... gemanipuleerd wel maar ok
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202730643
Ja dit was wel een kleine sof, vooral dat dit wel heel makkelijk was met diezelfde container/vrachtwagen en eigenlijk relatief een klein transferium.

Snap ook wel dat men wat actie wil op de laatste dag, dat willen we als tv kijker natuurlijk ook. Ging toxh beter op die 50 eenden enkele jaren terug. Meer afleiding, groter gebied.
pi_202730858
Op hun eigen FB pagina heerst dezelfde tendens. De programmamakers hebben hun eigen programma om zeep geholpen. Mss voor de AVRO/TROS en NPO een goed moment om te kijken of we deze belastingcenten niet aan iets anders moeten besteden ipv aan Simpel Media.
pi_202730984
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef Selmar het volgende:

[..]
Achteraf logisch, maar niet in die hectiek.
Welke hectiek? Jullie hadden nog één team om te pakken. Wisten dat die die container een rol zou spelen bij de extractie. Exact datzelfde kenteken gaat rijden op de dag van de finale. ANPR hit richting Rdam. Bedrijfsnaam op de auto. Al wist je verder niks, bij de terminal van dat bedrijf ga je sowieso met één team kijken.

Echt tof die inside info die je geeft maar je zou iets kritischer mogen zijn op de productie. Ze verzieken het ook niet alleen voor de kijker maar ook voor jou. Dit was gewoon een finale die gedoemd was om te mislukken. Al had je Bassie en Adriaan op het HQ zitten.
  dinsdag 21 december 2021 @ 08:08:28 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202731108
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 23:16 schreef Selmar het volgende:

[..]
Vond het vooral erg zielig voor een gemeenteraadslid..
Nah, inmiddels zaten jullie daar al 2 dagen en het blijft wel voor een TV-programma natuurlijk, ik verwacht dat mensen in het echt minder snel helpen en minder snel praten, als je dan toch 2 dagen een team op de bank en in de tuin hebt zitten dan kan ik me ook voorstellen dat je op een gegeven moment denkt FFS.
Zeker als het alleen maar om een TV-programma gaat, maar mensen die in het echt zulke voortvluchtigen zouden helpen waarschijnlijk ook "ja meneer de rechter, ik heb tegen de rechercheurs gelogen..." als je close genoeg bent met voortvluchtigen om ze te helpen dan doe je dat uiteindelijk waarschijnlijk ook, zeker als het zo'n spelletje wordt waarbij de rechercheurs al 2 dagen bij jou bivakkeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202731117
Zou leuk zijn, maar weet niet waar de grenzen liggen, om de hunters zelf (de teams in het veld) af en toe wat te narren. Bijvoorbeeld jezelf een keer 'per ongeluk' opvallend laten zien. Die gasten komen er altijd dan met hoge snelheid naartoe en duiken vaak direct dan het erf van een boerderij/woning op. Als je het goed speelt wacht je ze op en prik je bijvoorbeeld de banden van die auto van de hunters lek. Dan zitten die daar voorlopig even en je hebt het idee dat je soms roofdier en prooi even kan omdraaien. Of het echt iets oplevert....geen idee, hoewel sowieso 1 team hunters eventjes uit de running is tot ze weer zijn opgehaald.
Maar geen idee of het toegestaan is om zeg maar op die manier eigendommen te beschadigen.
pi_202731158
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 07:43 schreef alpeko het volgende:

[..]
Welke hectiek? Jullie hadden nog één team om te pakken. Wisten dat die die container een rol zou spelen bij de extractie. Exact datzelfde kenteken gaat rijden op de dag van de finale. ANPR hit richting Rdam. Bedrijfsnaam op de auto. Al wist je verder niks, bij de terminal van dat bedrijf ga je sowieso met één team kijken.

Echt tof die inside info die je geeft maar je zou iets kritischer mogen zijn op de productie. Ze verzieken het ook niet alleen voor de kijker maar ook voor jou. Dit was gewoon een finale die gedoemd was om te mislukken. Al had je Bassie en Adriaan op het HQ zitten.
Vergeet niet dat die wij echt niet wisten waar we heen moesten. Die container waren we kwijtgeraakt bij Krimpen, dus daar ergens moesten we zoeken. Dan krijgen we de eerste van de drie ANPR hits, en dan moeten we een nieuw plan maken met nieuwe mogelijke extractiepunten. Zo kregen we nog twee van dat soort momenten.

Normaal besteed ik zo’n 10 uur aan het bestuderen van de mogelijke extractiepunten, naderingsroutes, manieren om controle te krijgen etc. Nu had ik steeds 5 minuten.

Het is echt niet alsof het heel logisch is (tenminste niet als je er zelf in zit), dat er een containeroverslag van hetzelfde bedrijf daar zit. Zeker niet als je helemaal geen focus hebt op Ridderkerk.
pi_202731178
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:09 schreef xFriendx het volgende:
Zou leuk zijn, maar weet niet waar de grenzen liggen, om de hunters zelf (de teams in het veld) af en toe wat te narren. Bijvoorbeeld jezelf een keer 'per ongeluk' opvallend laten zien. Die gasten komen er altijd dan met hoge snelheid naartoe en duiken vaak direct dan het erf van een boerderij/woning op. Als je het goed speelt wacht je ze op en prik je bijvoorbeeld de banden van die auto van de hunters lek. Dan zitten die daar voorlopig even en je hebt het idee dat je soms roofdier en prooi even kan omdraaien. Of het echt iets oplevert....geen idee, hoewel sowieso 1 team hunters eventjes uit de running is tot ze weer zijn opgehaald.
Maar geen idee of het toegestaan is om zeg maar op die manier eigendommen te beschadigen.
Wij hebben ook nog wel eens een deur ingetrapt. Zolang het niet gevaarlijk is voor ons of de kandidaten zie ik niet veel problemen met dat soort dingen.
pi_202731258
Beetje slecht van de productie, maar daar kunnen de Hunters niks aan doen natuurlijk. Wel bewijst dit dat de strijd tussen Hunters en deelnemers in principe eerlijk is en zodra het spel eenmaal bezig is de spelregels niet meer veranderen. Redactie had best op de laatste dag kunnen inzien dat het kansloos werd voor de deelnemers en dan alsnog iets veranderen (bijv. andere vrachtwagen gebruiken voor die container, of de Hunters andere restricties opleggen zoals dat ze maar 1 team mogen gebruiken etc.), maar dat deden ze niet. Dus laten we zeggen: het spel is in beginsel eerlijk alleen kregen de Hunters een onterechte penalty mee.

Overigens snap ik niet waarom de Hunters niet gewoon 2 man voor de specifieke container de wacht lieten houden. Gewoon stil staan ervoor, dan kan er niemand in. Nu liepen ze allemaal een beetje over het terrein en lieten ze nog een kleine kans dat ze toch ongezien die container in konden.....maar dit zal dan wel voor mooiere tv zijn gedaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door ThijsTH op 21-12-2021 08:47:26 ]
pi_202731429
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:09 schreef xFriendx het volgende:
Zou leuk zijn, maar weet niet waar de grenzen liggen, om de hunters zelf (de teams in het veld) af en toe wat te narren.
Hun auto's taggen lijkt me wel een leuke _O- Je weet toch dat ze op bezoek gaan bij je partner of familie. Dat is wel een moment om de buurman dan zoiets uit te laten voeren.
pi_202731489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:48 schreef alpeko het volgende:

[..]
Hun auto's taggen lijkt me wel een leuke _O- Je weet toch dat ze op bezoek gaan bij je partner of familie. Dat is wel een moment om de buurman dan zoiets uit te laten voeren.
Dat is al eens (S3?) gedaan
pi_202731592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:28 schreef ThijsTH het volgende:
Beetje slecht van de productie, maar daar kunnen de Hunters niks aan doen natuurlijk. Wel bewijst dit dat de strijd tussen Hunters en deelnemers in principe eerlijk is en zodra het spel eenmaal bezig is de spelregels niet meer veranderen. Redactie had best op de laatste dag kunnen inzien dat het kansloos werd voor de deelnemers en dan alsnog iets veranderen (bijv. andere vrachtwagen gebruiken voor die container, of de Hunters andere restricties opleggen zoals dat ze maar 1 team mogen gebruiken etc.), maar dat deden ze niet. Dus laten we zeggen: het spel is in beginsel eerlijk alleen kregen de Hunters een onterechte penalty mee.

Overigens snap ik niet waarom de Hunters niet gewoon 2 man voor de specifieke container de wacht lieten houden. Gewoon stil staan ervoor, dan kan er niemand in. Nu liepen ze allemaal een beetje over het terrein en lieten ze nog een kleine kans dat ze toch ongezien die container in konden.....maar dit zal dan wel voor mooiere tv zijn gedaan.
De kandidaten hoefden niet letterlijk de container in te gaan begreep ik.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202731600
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:28 schreef ThijsTH het volgende:

Overigens snap ik niet waarom de Hunters niet gewoon 2 man voor de specifieke container de wacht lieten houden. Gewoon stil staan ervoor, dan kan er niemand in. Nu liepen ze allemaal een beetje over het terrein en lieten ze nog een kleine kans dat ze toch ongezien die container in konden.....maar dit zal dan wel voor mooiere tv zijn gedaan.
Omdat container aanraken voldoende was geweest. En we hebben nogal slechte ervaringen (kuch Dennis kuch) met het ‘bewaken’ van een object.
  dinsdag 21 december 2021 @ 09:07:21 #80
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202731618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 09:05 schreef Selmar het volgende:

[..]
Omdat container aanraken voldoende was geweest. En we hebben nogal slechte ervaringen (kuch Dennis kuch) met het ‘bewaken’ van een object.
Dennis _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202731870
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:13 schreef Selmar het volgende:

[..]
Nou, heb je gezien welk gebied er tussen die ANPR palen valt? Zo simpel was het echt niet
Welke route kon er uit die ANPR worden afgeleid? Waar kwam die trailer vandaan en waar leek die heen te gaan? Daar ben ik wel benieuwd naar
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_202731957
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 09:05 schreef Selmar het volgende:

[..]
Omdat container aanraken voldoende was geweest. En we hebben nogal slechte ervaringen (kuch Dennis kuch) met het ‘bewaken’ van een object.
Ehm nou dan is het alleen nog maar dommer om niet gewoon met alle hunters rondom die container te gaan staan. Hoe het nu ging is dat ze er nog een paar meter vandaan waren en wellicht met een snoekduik de container konden aanraken.

Achteraf gezien hadden de kandidaten een helicopter moeten regelen om zo bovenop de container te landen, werkelijk niks wat de hunters daar tegen konden doen dan.
pi_202732112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 09:40 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ehm nou dan is het alleen nog maar dommer om niet gewoon met alle hunters rondom die container te gaan staan. Hoe het nu ging is dat ze er nog een paar meter vandaan waren en wellicht met een snoekduik de container konden aanraken.

Achteraf gezien hadden de kandidaten een helicopter moeten regelen om zo bovenop de container te landen, werkelijk niks wat de hunters daar tegen konden doen dan.
Klinkt spannend, een helicopter regelen, maar doe dat maar eens als leek zijnde, komt best wel wat bij kijken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202732166
Niemand, hunters en kandidaten, wisten toch dat aanraken voldoende was? Ze wisten niet eens zeker dat ze naar die container moesten.
pi_202732174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:28 schreef ThijsTH het volgende:
Beetje slecht van de productie, maar daar kunnen de Hunters niks aan doen natuurlijk. Wel bewijst dit dat de strijd tussen Hunters en deelnemers in principe eerlijk is en zodra het spel eenmaal bezig is de spelregels niet meer veranderen.
Het geeft juist aan dat er in hoge mate gemanipuleerd wordt. Het is de productie die de route van de vrachtwagen bepaalt en die ervoor kiest om die zogenaamde ANPR-hits aan de hunters door te geven. Daarmee ben je aan het sturen op een bepaalde uitkomst.
pi_202732193
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 09:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klinkt spannend, een helicopter regelen, maar doe dat maar eens als leek zijnde, komt best wel wat bij kijken.
Ja, natuurlijk is het makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als je bekijkt hoe aanwezig de Hunters op dat terrein waren was dat achteraf gezien de enige mogelijkheid geweest.
pi_202732280
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 09:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het geeft juist aan dat er in hoge mate gemanipuleerd wordt. Het is de productie die de route van de vrachtwagen bepaalt en die ervoor kiest om die zogenaamde ANPR-hits aan de hunters door te geven. Daarmee ben je aan het sturen op een bepaalde uitkomst.
Productie heeft er geen belang bij het 1 team (dan wel de Hunters dan wel de deelnemers) makkelijker te maken. Ze willen dat het spannend blijft en gemiddeld 1 team het einde redt. Dan kan het een keer 0 worden of een keer 2. Ze hadden ingeschat dat het op deze manier spannend zou worden maar dat is achteraf gezien een inschattingsfout geweest, maar niet met opzet.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 december 2021 @ 10:06:19 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202732313
Als ik de finale nu over sla blijf ik positief over dit seizoen :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202732328
Ze hadden met slechts 20 secondes op de klok kunnen komen aanrijden en dan direct voor de container uitstappen. Dat was de enige manier met zoveel hunters denk ik.
pi_202732383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:03 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Productie heeft er geen belang bij het 1 team (dan wel de Hunters dan wel de deelnemers) makkelijker te maken. Ze willen dat het spannend blijft en gemiddeld 1 team het einde redt. Dan kan het een keer 0 worden of een keer 2. Ze hadden ingeschat dat het op deze manier spannend zou worden maar dat is achteraf gezien een inschattingsfout geweest, maar niet met opzet.
Ja, dat is toch wat ik zeg? Ze manipuleren, zodat het spannende tv oplevert. Jij zegt dat het spel eerlijk gespeeld wordt, nadat de spelregels zijn vastgesteld. Ik heb kennelijk een ander beeld bij eerlijk spel. Je zit in een situatie waarin je - naast je eigen presteren - in hoge mate afhankelijk bent van de richting waarin de productie op dat moment het programma wil sturen. Alsof je een voetbalwedstrijd speelt waarin de scheidsrechter elk moment een penalty op kan leggen - niet vanwege een overtreding, maar om de wedstrijd spannend te houden. Ik denk dat niet veel spelers dat een eerlijke wedstrijd zouden vinden.
pi_202732446
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:12 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dat is toch wat ik zeg? Ze manipuleren, zodat het spannende tv oplevert. Jij zegt dat het spel eerlijk gespeeld wordt, nadat de spelregels zijn vastgesteld. Ik heb kennelijk een ander beeld bij eerlijk spel. Je zit in een situatie waarin je - naast je eigen presteren - in hoge mate afhankelijk bent van de richting waarin de productie op dat moment het programma wil sturen. Alsof je een voetbalwedstrijd speelt waarin de scheidsrechter elk moment een penalty op kan leggen - niet vanwege een overtreding, maar om de wedstrijd spannend te houden. Ik denk dat niet veel spelers dat een eerlijke wedstrijd zouden vinden.
Ik bedoel: productie bepaalt vooraf hoe ze het gaan doen: wat wordt het extractiepunt, hoe en wanneer wordt die container daarheen verplaatst, welke technieken mogen de Hunters gebruiken, hoeveel teams hebben de Hunters, hoe ontvangen de kandidaten aanwijzingen etc. En zodra dit allemaal besloten geven ze de aftrap en begint het spel, maar gaan ze niet tijdens het spel nog 1 van die dingen wijzigen. Dus ze manipuleren (dat is ten tijde van het spel dingen wijzigen om bij te sturen) naar mijn mening niet.
Het was alleen iets teveel in het voordeel van de Hunters. Hopelijk leren ze daar voor een volgend seizoen wel van.
pi_202732455
Waar ik wel mijn twijfels bij heb is dat het natuurlijk voor het TV-programma zelf qua spanning wel noodzakelijk is dat zowel de Hunters als de Hunted op de laatste dag moeten weten waar het extractiepunt ligt. Want het zorgt natuurlijk wel voor spannende beelden.

Ik betwijfel dan ook of deelnemers die bewust belangrijke info lekken over de voortgang van de vlucht niet stiekem daartoe "gedwongen" worden. Zonder een loslippige Laila waren de twee laatste teams vrijwel zeker niet gepakt en hadden ze waarschijnlijk ook geen idee gehad waar ze tot moment van extractie waren gebleven. Los van de productieblunder met de vrachtwagen en container.

Ik las dat bij de vorige VIPS ook iemand was die zo ongeveer het hele extractiepunt uittekende. Dat soort zaken zijn natuurlijk wel heel opvallend en zorgen ervoor dat er in ieder geval spannende tv gemaakt kan worden op de finaledag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202732490
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:12 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dat is toch wat ik zeg? Ze manipuleren, zodat het spannende tv oplevert. Jij zegt dat het spel eerlijk gespeeld wordt, nadat de spelregels zijn vastgesteld. Ik heb kennelijk een ander beeld bij eerlijk spel. Je zit in een situatie waarin je - naast je eigen presteren - in hoge mate afhankelijk bent van de richting waarin de productie op dat moment het programma wil sturen. Alsof je een voetbalwedstrijd speelt waarin de scheidsrechter elk moment een penalty op kan leggen - niet vanwege een overtreding, maar om de wedstrijd spannend te houden. Ik denk dat niet veel spelers dat een eerlijke wedstrijd zouden vinden.
Uiteraard kun je bepaalde sturing verwachten.
Ik denk zelf dat ze dezelfde vrachtwagen hebben gebruikt om de hunters een lead te kunnen geven, voor het geval die volkomen in het duister tasten over de extractie locatie.
Ze hebben dit keer mazzel gehad dat een van de kandidaten gewoon haar wachtwoord geeft, waardoor ze voldoende aanknopingspunten konden vinden om een idee te krijgen wat het extractiepunt is.
Maar zonder dat wachtwoord hadden ze volgens mij anders niet kunnen achterhalen wat het extractiepunt is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202732521
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik wel mijn twijfels bij heb is dat het natuurlijk voor het TV-programma zelf qua spanning wel noodzakelijk is dat zowel de Hunters als de Hunted op de laatste dag moeten weten waar het extractiepunt ligt. Want het zorgt natuurlijk wel voor spannende beelden.

Ik betwijfel dan ook of deelnemers die bewust belangrijke info lekken over de voortgang van de vlucht niet stiekem daartoe "gedwongen" worden. Zonder een loslippige Laila waren de twee laatste teams vrijwel zeker niet gepakt en hadden ze waarschijnlijk ook geen idee gehad waar ze tot moment van extractie waren gebleven. Los van de productieblunder met de vrachtwagen en container.

Ik las dat bij de vorige VIPS ook iemand was die zo ongeveer het hele extractiepunt uittekende. Dat soort zaken zijn natuurlijk wel heel opvallend en zorgen ervoor dat er in ieder geval spannende tv gemaakt kan worden op de finaledag
Ja,dat was notabene een van de helpers, volgens mij zelfs een vriendin van een kandidaat.
Tja, dan voel je je wel genaaid als kandidaat zijnde, maar dat lijkt me meer te danken aan de ondervragingstechnieken van de Hunters dan dat de helper bijvoorbeeld opdracht heeft gekregen haar vriendin te verraden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 december 2021 @ 10:22:43 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202732532
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uiteraard kun je bepaalde sturing verwachten.
Ik denk zelf dat ze dezelfde vrachtwagen hebben gebruikt om de hunters een lead te kunnen geven, voor het geval die volkomen in het duister tasten over de extractie locatie.
Ze hebben dit keer mazzel gehad dat een van de kandidaten gewoon haar wachtwoord geeft, waardoor ze voldoende aanknopingspunten konden vinden om een idee te krijgen wat het extractiepunt is.
Maar zonder dat wachtwoord hadden ze volgens mij anders niet kunnen achterhalen wat het extractiepunt is.
Je hebt een lead, en je hebt alles gewoon weggeven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202732592
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja,dat was notabene een van de helpers, volgens mij zelfs een vriendin van een kandidaat.
Tja, dan voel je je wel genaaid als kandidaat zijnde, maar dat lijkt me meer te danken aan de ondervragingstechnieken van de Hunters dan dat de helper bijvoorbeeld opdracht heeft gekregen haar vriendin te verraden.
Ik sluit niet uit dat het ook bepaalde productiekeuzes zijn hoor, zoals gezegd. Als de Hunters niet op het extractiepunt zijn is er natuurlijk geen spannende tv te maken. Maar da's wel wat me sceptisch houdt op de 'echtheid' van het programma.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202732681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je hebt een lead, en je hebt alles gewoon weggeven.
Maar dat komt ook doordat een van de kandidaten haar wachtwoord gaf, waardoor de Hunters veel gemakkelijker de overige kandidaten konden traceren via de sms server.

De teams zaten daarvoor heel goed onder de radar.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202732682


Hebben de tv-makers ontheffing gekregen? 143 waar je 100 mag. })
pi_202732787
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:15 schreef Selmar het volgende:
Het is echt niet alsof het heel logisch is (tenminste niet als je er zelf in zit), dat er een containeroverslag van hetzelfde bedrijf daar zit. Zeker niet als je helemaal geen focus hebt op Ridderkerk.
Groenenboom gaf toch gewoon alle focus op Ridderkerk. Andere leads hadden jullie niet. Groenenboom Containertransferium Ridderkerk is dan het eerste dat je ziet op hun site. 1+1. Dit was echt een weggever en finale onwaardig. Kon geen enkel team iets tegen beginnen. Dat zou je ook gewoon kunnen toegeven.
pi_202732841
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:30 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]

Hebben de tv-makers ontheffing gekregen? 143 waar je 100 mag. })
Wat maakt het uit, de bonnetjes gaan naar de belastingbetaler. Publieke omroep.
pi_202732862
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:07 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden met slechts 20 secondes op de klok kunnen komen aanrijden en dan direct voor de container uitstappen. Dat was de enige manier met zoveel hunters denk ik.
Ze wisten niet welke container het was, er stonden er honderden.

Overigens waren ze totaal niet in de buurt van de juiste plek. Als wij allemaal om de container hadden gestaan hadden ze wel geweten welke het was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Selmar op 21-12-2021 10:47:11 (Typo ) ]
pi_202732897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:37 schreef alpeko het volgende:

[..]
Groenenboom gaf toch gewoon alle focus op Ridderkerk. Andere leads hadden jullie niet. Groenenboom Containertransferium Ridderkerk is dan het eerste dat je ziet op hun site. 1+1. Dit was echt een weggever en finale onwaardig. Kon geen enkel team iets tegen beginnen. Dat zou je ook gewoon kunnen toegeven.
Maar wij wisten toch niet dat ze weer naar Groenenboom zouden gaan? Misschien als kijker heel logisch, maar voor ons was dat echt niet zo. Zeker omdat wij de focus op Krimpen hadden (dat was juist onze enige lead) . Pas toen het Ridderkerk werd, werd het een logische optie.

[ Bericht 8% gewijzigd door Selmar op 21-12-2021 10:49:45 (Uitleg) ]
pi_202732961
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:44 schreef Selmar het volgende:

[..]
Maar wij wisten toch niet dat ze weer naar Groenenboom zouden gaan? Zeker omdat wij de focus op Krimpen hadden.
Nee maar jullie hadden niks anders ook. Het lag in de cirkel waar jullie waren. Het is toch geen raketwetenschap dat als je dan toch weinig te verliezen hebt (want geen andere leads meer) dat de enige optie dat bedrijf nog is.
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 10:49:56 #104
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202732979
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:44 schreef Selmar het volgende:

[..]
Maar wij wisten toch niet dat ze weer naar Groenenboom zouden gaan? Zeker omdat wij de focus op Krimpen hadden.
Wellicht komt t ook een beetje door de editing dat het nu wel heel makkelijk leek. We zien natuurlijk veel meer niet dan wel. Nu kwam het over alsof vanuit HQ de naam van het bedrijf op de vrachtwagen werd gespot, dit in Google Maps werd gegooid en de hunters er zo naartoe konden rijden.
pi_202732982
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:42 schreef Selmar het volgende:

[..]
Ze wisten niet welke container het was, er stonden er honderden.

Overigens waren ze totaal niet in de buurt van de juiste plek. Als wij allemaal om de container hadden gestaan hadden ze wel geweten welke het was.
Dan wel erg dom van de kandidaten dat ze niet even bij de start bij de container hebben gekeken welke letters er op stonden. Want meteen in het begin werd al verteld dat het extractiepunt de container weer zou zijn.
pi_202733000
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:49 schreef alpeko het volgende:

[..]
Nee maar jullie hadden niks anders ook. Het lag in de cirkel waar jullie waren. Het is toch geen raketwetenschap dat als je dan toch weinig te verliezen hebt (want geen andere leads meer) dat de enige optie dat bedrijf nog is.
Voor ons echt niet. Wij hadden als enige lead een container in Krimpen en ‘de finish is hier’. Wij focussen dus op Krimpen. Misschien naïef van ons…
pi_202733037
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:49 schreef noodgang het volgende:

[..]
Wellicht komt t ook een beetje door de editing dat het nu wel heel makkelijk leek. We zien natuurlijk veel meer niet dan wel. Nu kwam het over alsof vanuit HQ de naam van het bedrijf op de vrachtwagen werd gespot, dit in Google Maps werd gegooid en de hunters er zo naartoe konden rijden.
Dat was de foto van dag 1 (kijk maar terug), niet van de finale (je ziet ook de ‘flashbackkleuren’). Van de finale hebben we geen anpr foto’s gezien. Kan ook niet, wat dat kost meer tijd.
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 10:56:29 #108
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202733072
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:53 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat was de foto van dag 1 (kijk maar terug), niet van de finale (je ziet ook de ‘flashbackkleuren’). Van de finale hebben we geen anpr foto’s gezien. Kan ook niet, wat dat kost meer tijd.
Dus eigenlijk had je op dag 1 het extractiepunt al kunnen/moeten weten? })
pi_202733100
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:56 schreef noodgang het volgende:

[..]
Dus eigenlijk had je op dag 1 het extractiepunt al kunnen/moeten weten? })
Behalve dat ze heel wat vestigingen hebben wel ja 😃
pi_202733137
Blijf die container gewoon een enorme blunder van de productie vinden, het enige wat nog erger was geweest was om 'm letterlijk op dezelfde plek terug te zetten als bij het startpunt :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202733150
Trouwens Selmar, voor iemand die niet wist welke container het was rende ze wel erg hard op haar doel af....
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 11:04:11 #112
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202733175
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:00 schreef TheVulture het volgende:
Blijf die container gewoon een enorme blunder van de productie vinden, het enige wat nog erger was geweest was om 'm letterlijk op dezelfde plek terug te zetten als bij het startpunt :')
Dat had ik eigenlijk wel tof gevonden. Lijkt me ook een veel betere plek voor de deelnemers om een beetje van de drukte en chaos van een stad gebruik te maken
pi_202733296
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:58 schreef Selmar het volgende:

[..]
Behalve dat ze heel wat vestigingen hebben wel ja 😃
https://www.groenenboomtransport.nl/contact/

Exact één vestiging ja. Vooruit, twee als je het transportbedrijf meeneemt. Containerterminal maar één. Beiden zitten wel in Ridderkerk. Iets meer dan één km bij elkaar vandaan. Op die laatste locatie staan echter geen containers. Echt niks lastigs aan.

Hoop voor het bedrijf dat dat gat in het hek al is gedicht overigens.
pi_202733374
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:04 schreef noodgang het volgende:

[..]
Dat had ik eigenlijk wel tof gevonden. Lijkt me ook een veel betere plek voor de deelnemers om een beetje van de drukte en chaos van een stad gebruik te maken
Finale in 'centrum' van R'dam hadden we al gehad natuurlijk. Omar won die toen.
  dinsdag 21 december 2021 @ 11:18:11 #115
3542 Gia
User under construction
pi_202733391
Flop einde. Hele seizoen was niet nodig. Vanwege die container en dezelfde oplegger zou niemand ontsnapt zijn.

Snap ook niet waarom helpers kandidaten een stuk wegbrengen en dan meteen terug rijden. Zet ze af en rijdt met de lege auto naar een willekeurige locatie. Zeker de laatste dagen als ze op de hielen worden gezeten.

En dan die rode brandweerauto! Man man man.
  dinsdag 21 december 2021 @ 11:21:21 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202733433
Eigenlijk zou je als helper ze al rijdende uit moeten laten stappen. En dan vervolgens een km of 30 verderop even ergens gaan stil staan. Of gewoon even naar een bouwmarkt of woonboulevard rijden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202733475
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:11 schreef alpeko het volgende:

[..]
https://www.groenenboomtransport.nl/contact/

Exact één vestiging ja. Vooruit, twee als je het transportbedrijf meeneemt. Containerterminal maar één. Beiden zitten wel in Ridderkerk. Iets meer dan één km bij elkaar vandaan. Op die laatste locatie staan echter geen containers. Echt niks lastigs aan.

Hoop voor het bedrijf dat dat gat in het hek al is gedicht overigens.
https://groenenboomcs.nl/

Is hetzelfde bedrijf en hebben meer vestigingen
pi_202733507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:12 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dat is toch wat ik zeg? Ze manipuleren, zodat het spannende tv oplevert. Jij zegt dat het spel eerlijk gespeeld wordt, nadat de spelregels zijn vastgesteld. Ik heb kennelijk een ander beeld bij eerlijk spel. Je zit in een situatie waarin je - naast je eigen presteren - in hoge mate afhankelijk bent van de richting waarin de productie op dat moment het programma wil sturen. Alsof je een voetbalwedstrijd speelt waarin de scheidsrechter elk moment een penalty op kan leggen - niet vanwege een overtreding, maar om de wedstrijd spannend te houden. Ik denk dat niet veel spelers dat een eerlijke wedstrijd zouden vinden.
Naar deze discussie zit ik al een week te luisteren in de formule 1!
gr gr
pi_202733508
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zou je als helper ze al rijdende uit moeten laten stappen. En dan vervolgens een km of 30 verderop even ergens gaan stil staan. Of gewoon even naar een bouwmarkt of woonboulevard rijden.
Zeker, dan maak je het ons veel lastiger
pi_202733551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zou je als helper ze al rijdende uit moeten laten stappen. En dan vervolgens een km of 30 verderop even ergens gaan stil staan. Of gewoon even naar een bouwmarkt of woonboulevard rijden.
Dit, ik snap ook niet zo goed om twee auto's achter elkaar te laten rijden, rij dan bijvoorbeeld allebei een totaal andere kant uit zodat de Hunters niet eens goed weten welke auto nu met kandidaten is weggereden :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 21 december 2021 @ 11:30:31 #121
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202733557
Wanneer doet er een FOK!-duo mee?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 21 december 2021 @ 11:31:16 #122
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202733570
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit, ik snap ook niet zo goed om twee auto's achter elkaar te laten rijden, rij dan bijvoorbeeld allebei een totaal andere kant uit zodat de Hunters niet eens goed weten welke auto nu met kandidaten is weggereden :P
Ook dat idd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202733583
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:25 schreef Selmar het volgende:

[..]
https://groenenboomcs.nl/

Is hetzelfde bedrijf en hebben meer vestigingen
Containerservice <> Transport. Transport tak zit in Ridderkerk. Punt. Oosterhout heeft niet bepaald echt een haven. Wilheminakanaal. Maar goed je wilt het te graag horen: heel knap gevonden waar die container stond :D
pi_202733678
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uiteraard kun je bepaalde sturing verwachten.
Ik denk zelf dat ze dezelfde vrachtwagen hebben gebruikt om de hunters een lead te kunnen geven, voor het geval die volkomen in het duister tasten over de extractie locatie.
Ze hebben dit keer mazzel gehad dat een van de kandidaten gewoon haar wachtwoord geeft, waardoor ze voldoende aanknopingspunten konden vinden om een idee te krijgen wat het extractiepunt is.
Maar zonder dat wachtwoord hadden ze volgens mij anders niet kunnen achterhalen wat het extractiepunt is.
Dit is wat ik bedoel. Als ze dat wachtwoord niet hadden gehad, dan had de productie waarschijnlijk wel gezorgd voor een andere lead. Immers, als de hunters werkelijk geen idee zouden hebben van de locatie, dan is alle spanning in de finale natuurlijk weg.
pi_202733760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:32 schreef alpeko het volgende:

[..]
Containerservice <> Transport. Transport tak zit in Ridderkerk. Punt. Oosterhout heeft niet bepaald echt een haven. Wilheminakanaal. Maar goed je wilt het te graag horen: heel knap gevonden waar die container stond :D
Nee hoor, hoef ik niet te horen. Maar wilde alleen even aangeven dat het vanaf de bank soms logischer/makkelijker/etc. lijkt (zowel voor ons als voor de kandidaten) dan als je er middenin zit.
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 11:47:26 #126
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202733769
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:17 schreef alpeko het volgende:

[..]
Finale in 'centrum' van R'dam hadden we al gehad natuurlijk. Omar won die toen.
Ah, die heb ik nooit gezien aangezien de eerste seizoenen niet op NPO plus staan
pi_202733773
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:46 schreef Selmar het volgende:

[..]
Nee hoor, hoef ik niet te horen. Maar wilde alleen even aangeven dat het vanaf de bank soms logischer/makkelijker/etc. lijkt (zowel voor ons als voor de kandidaten) dan als je er middenin zit.
Dat wil ik zeker van je aannemen.
  dinsdag 21 december 2021 @ 11:47:56 #128
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202733778
Dit programma was sowieso een faal toch? Alle criminelen in Nederland kunnen nooit gevonden worden maar 2 die weglopen kunnen met HD kwaliteit achterhaald worden. Faal.
pi_202733793
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:47 schreef xzaz het volgende:
Dit programma was sowieso een faal toch? Alle criminelen in Nederland kunnen nooit gevonden worden maar 2 die weglopen kunnen met HD kwaliteit achterhaald worden. Faal.
Dat valt wel mee toch? De daders van de moord op Peter R. de Vries waren er snel bij. En nog wel meer voorbeelden.
  dinsdag 21 december 2021 @ 11:50:31 #130
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202733810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:48 schreef alpeko het volgende:

[..]
Dat valt wel mee toch? De daders van de moord op Peter R. de Vries waren er snel bij. En nog wel meer voorbeelden.
Oja, wacht voor dit programma worden complete wegen afgezet...
pi_202733830
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:41 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit is wat ik bedoel. Als ze dat wachtwoord niet hadden gehad, dan had de productie waarschijnlijk wel gezorgd voor een andere lead. Immers, als de hunters werkelijk geen idee zouden hebben van de locatie, dan is alle spanning in de finale natuurlijk weg.
Dat denk ik ook, al had ik het veel sterker gevonden als men meerdere trucks had laten rondrijden met containers, of ervoor gezorgd dat kandidaten vanuit een punt naar het extractiepunt zouden worden gereden, zoals het jaar met de mini's. Dan kun je als Hunters nog wel een idee hebben, maar moet je veel meer afdekken met een paar man. Nu kon men gewoon gaan staan te wachten. De productie heeft echt wel steken laten vallen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:06:40 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202734025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:47 schreef xzaz het volgende:
Dit programma was sowieso een faal toch? Alle criminelen in Nederland kunnen nooit gevonden worden maar 2 die weglopen kunnen met HD kwaliteit achterhaald worden. Faal.
De Hunters hadden dit jaar toch wel iemand te pakken gekregen, die de echte politie niet gevonden had.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:14:29 #133
3542 Gia
User under construction
pi_202734117
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:07 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden met slechts 20 secondes op de klok kunnen komen aanrijden en dan direct voor de container uitstappen. Dat was de enige manier met zoveel hunters denk ik.
Niet uitstappen. Eén voorin één achterin. Naast de container stoppen, raampjes open, tikkie!
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:16:27 #134
3542 Gia
User under construction
pi_202734138
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer doet er een FOK!-duo mee?
Ik help wel hoor!
pi_202734199
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, al had ik het veel sterker gevonden als men meerdere trucks had laten rondrijden met containers, of ervoor gezorgd dat kandidaten vanuit een punt naar het extractiepunt zouden worden gereden, zoals het jaar met de mini's. Dan kun je als Hunters nog wel een idee hebben, maar moet je veel meer afdekken met een paar man. Nu kon men gewoon gaan staan te wachten. De productie heeft echt wel steken laten vallen.
Eens, of gewoon een andere containeroverslag kiezen. Door slim (icm ANPR) te kiezen had je een plek kunnen nemen met 4/5 logische extractiepunten, dan hadden we ook moeten kiezen.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:22:36 #136
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202734243
Deze al voorbijgekomen?
Hunted VIPS vanaf 24 januari.

Daniël en Robin Boissevain, Walid Benmbarek en Nasrdin Dchar, Maartje Paumen, Kim Lammers, Tatum en Mingus Dagelet en YouTuber Kalvijn en vriendin Nina Warink.
pi_202734270
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:22 schreef spapaars het volgende:
Deze al voorbijgekomen?
Hunted VIPS vanaf 24 januari.

Daniël en Robin Boissevain, Walid Benmbarek en Nasrdin Dchar, Maartje Paumen, Kim Lammers, Tatum en Mingus Dagelet en YouTuber Kalvijn en vriendin Nina Warink.
En na Hunted VIPS komt ook nog Hunted: Into the Wild!
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:30:20 #138
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202734381
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef Selmar het volgende:

[..]
En na Hunted VIPS komt ook nog Hunted: Into the Wild!
Gaan we dan de jungle in? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:30:55 #139
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202734395
instagram
pi_202734424
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef Selmar het volgende:

[..]
En na Hunted VIPS komt ook nog Hunted: Into the Wild!
Klopt het dat Into the Wild buiten Nederland, in Europa is? Zijn de opsporingsmogelijkheden dan heel anders? Minder digitaal misschien? Minder werk voor jou en Digimartijn. :P
gr gr
pi_202734580
Heel Europa als zoekgebied. Klinkt moeilijk.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:47:18 #142
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202734603
Wat ik trouwens heb gemist omdat ik de eerste paar afleveringen niet heb gezien: waarom waren er alleen maar duo's deze keer?
  dinsdag 21 december 2021 @ 13:10:16 #143
3542 Gia
User under construction
pi_202734933
Maar op zich, zou dat werken, een fok-duo en dan contact via DM.
De meesten van ons hebben geen andere connectie met elkaar dan Fok! We zijn redelijk anoniem en wonen verspreid door Nederland.

Okay, ip kan gecheckt worden, maar dan ben je al aan 't rijden.

We zouden in 't geheim een adressenbestand kunnen maken waar de voortvluchtigen naartoe kunnen.
pi_202734957
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:45 schreef Tegan het volgende:
Heel Europa als zoekgebied. Klinkt moeilijk.
Kan ook haast niet. Kijk hoeveel moeite het kostte om Jos B te vinden, of Jürgen Conings.
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 13:20:43 #145
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_202735071
Ik heb altijd het idee dat dit een heel duur programma is om te maken met alle manuren, digitale zoekacties en machtigingen etc etc, of valt dat mee @Selmar
pi_202735521
Ik lees hier heel veel over hoe flauw het was met die container, maar wat ik persoonlijk ook flauw vind is dat ze 30x moeten inloggen op die website voor ze eindelijk mogen weten waar ze moeten ontsnappen. Continu wordt door je telefoon je locatie van dat moment bekend bij de Hunters, maar je hebt geen enkele keuze.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2021 13:48:13 ]
pi_202736072
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb altijd het idee dat dit een heel duur programma is om te maken met alle manuren, digitale zoekacties en machtigingen etc etc, of valt dat mee @:selmar
Klopt, het is één van de duurste producties in Nederland.
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:18:26 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202736114
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:45 schreef Fosive het volgende:
Ik lees hier heel veel over hoe flauw het was met die container, maar wat ik persoonlijk ook flauw vind is dat ze 30x moeten inloggen op die website voor ze eindelijk mogen weten waar ze moeten ontsnappen. Continu wordt door je telefoon je locatie van dat moment bekend bij de Hunters, maar je hebt geen enkele keuze.
Dat was alleen maar omdat ze al het verkeer naar die website konden achterhalen door een fout van de productie toch?
pi_202736121
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat was alleen maar omdat ze al het verkeer naar die website konden achterhalen door een fout van de productie toch?
Volgens mij omdat zo'n opgepakte dame hun codewoord afgaf, zodat de Hunters zelf hun nummer konden koppelen en zo konden zien vanaf welk telefoonnummer de smsjes afkomstig zijn, om vervolgens dat nummer "te tappen".
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:19:38 #150
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202736126
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:16 schreef Selmar het volgende:

[..]
Klopt, het is één van de duurste producties in Nederland.
En dat wordt dan op maandag op NPO3 uitgezonden :wtf:
pi_202736151
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:45 schreef Fosive het volgende:
Ik lees hier heel veel over hoe flauw het was met die container, maar wat ik persoonlijk ook flauw vind is dat ze 30x moeten inloggen op die website voor ze eindelijk mogen weten waar ze moeten ontsnappen. Continu wordt door je telefoon je locatie van dat moment bekend bij de Hunters, maar je hebt geen enkele keuze.
Dat vond ik eigenlijk juist wel een briljante vondst van Anton. Liever had ik het dan wel op een manier gedaan dat de kandidaten dat dan ook zeker weten (en geen vals vertrouwen hebben in DarkWeb). Overigens krijgen we de locatie niet door, enkel de aanstralende paal. We kwamen steeds tot locaties omdat de dames ze in een telefoon stopten van iemand anders. Hadden ze de simkaart in de burner gestopt, dan hadden we ze helemaal moeilijker kunnen vinden, omdat we dan alleen een paal hebben. Aan de andere kant, ze hebben het nu ook voor elkaar gekregen om steeds te ontsnappen dus blijkbaar is het niet nodig.

Iets wat ik overigens trouwens echt knap vind van ze.
pi_202736181
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]
En dat wordt dan op maandag op NPO3 uitgezonden :wtf:
Dat is na zaterdag de ‘grootste’ avond. En NPO1 wil ook al een paar jaar het format hebben, maar er heeft iemand een hele goede lobby denk ik 😃
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:22:56 #153
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202736182
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:16 schreef Selmar het volgende:

[..]
Klopt, het is één van de duurste producties in Nederland.
Onzin. Het is letterlijke een mannetje die 'actie' roept. Het kan op de set van GTST worden opgenomen.
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 14:25:34 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_202736218
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:22 schreef xzaz het volgende:

[..]
Onzin. Het is letterlijke een mannetje die 'actie' roept. Het kan op de set van GTST worden opgenomen.
:') Je quote iemand van het programma...
pi_202736242
959.000 kijkers (gem) gisteren, is meer dan prima voor NPO3.
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:28:34 #156
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202736259
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]
:') Je quote iemand van het programma...
Dus?
pi_202736306
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb altijd het idee dat dit een heel duur programma is om te maken met alle manuren, digitale zoekacties en machtigingen etc etc, of valt dat mee @:selmar
Welke machtigingen? En waarom zouden die duur zijn? :?
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 14:32:26 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_202736314
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:28 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dus?
Dat het nogal stupide is om 'onzin' te roepen als nitwit tegenover iemand die daadwerkelijk aan het programma meewerkt.
pi_202736354
De analyse en keuze van beelden van alle camera's (camera's bij de deelnemers, camera's op het HQ, camera's bij de teams op pad, hun bodycams, bewakingscamera's) lijkt me ook een helse en arbeidsintensieve klus.
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:36:00 #160
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202736369
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:32 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dat het nogal stupide is om 'onzin' te roepen als nitwit tegenover iemand die daadwerkelijk aan het programma meewerkt.
Als dit nep programma meer dan 1000 euro kost is de NPO gek.
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 14:36:18 #161
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_202736371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:36 schreef xzaz het volgende:

[..]
Als dit nep programma meer dan 1000 euro kost is de NPO gek.
Waarvan akte.
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:36:51 #162
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202736378
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Waarvan akte.
Goed. Hopen dat het programma een keer stopt.
pi_202736426
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:47 schreef xzaz het volgende:
Dit programma was sowieso een faal toch? Alle criminelen in Nederland kunnen nooit gevonden worden maar 2 die weglopen kunnen met HD kwaliteit achterhaald worden. Faal.
Is al uitgelegd, de gevallen die je bij Opsporing Verzocht ziet zijn juist degenen waarbij er geen goed beeldmateriaal beschikbaar is.

We hebben enkele jaren geleden een inbraak gehad in ons bedrijf, en de daders zijn toen meteen herkend dankzij de ultra HD camerabeelden die ze haarscherp in beeld bracht.
Daarvoor was geen Opsporing Verzocht nodig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202736576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:36 schreef xzaz het volgende:

[..]
Als dit nep programma meer dan 1000 euro kost is de NPO gek.
Jij werkt ook zonder salaris :')
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202736586
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is al uitgelegd, de gevallen die je bij Opsporing Verzocht ziet zijn juist degenen waarbij er geen goed beeldmateriaal beschikbaar is.

We hebben enkele jaren geleden een inbraak gehad in ons bedrijf, en de daders zijn toen meteen herkend dankzij de ultra HD camerabeelden die ze haarscherp in beeld bracht.
Daarvoor was geen Opsporing Verzocht nodig.
Echte criminelen houden zich ook niet aan spelregels. Die gaan wel naar het buitenland, blijven wel langer dan 48 uur op één plek, hoeven niet toe te werken naar één bepaald punt op één bepaalde tijd en hoeven ook niet verplicht in te loggen op een website die we voor ze gemaakt hebben.
pi_202736608
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:22 schreef xzaz het volgende:

[..]
Onzin. Het is letterlijke een mannetje die 'actie' roept. Het kan op de set van GTST worden opgenomen.
En de maan is van kaas gemaakt..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202736621
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:51 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Echte criminelen houden zich ook niet aan spelregels. Die gaan wel naar het buitenland, blijven wel langer dan 48 uur op één plek, hoeven niet toe te werken naar één bepaald punt op één bepaalde tijd en hoeven ook niet verplicht in te loggen op een website die we voor ze gemaakt hebben.
En dat natuurlijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:54:45 #168
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202736646
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dat natuurlijk.
Dus het spelletje is gemaakt om gepakt te worden en is verkapte reclame voor de Politie.
pi_202736672
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:36 schreef xzaz het volgende:

[..]
Als dit nep programma meer dan 1000 euro kost is de NPO gek.
_O-

Start dan even een productiebedrijf en maak het volgende seizoen van Hunted voor ¤1000. De belastingbetaler zal je dankbaar zijn. :D
pi_202736692
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
En de maan is van kaas gemaakt..
Echt? 😜
pi_202736708
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:54 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dus het spelletje is gemaakt om gepakt te worden en is verkapte reclame voor de Politie.
Eerst claim je dat het allemaal geacteerd is, en nu claim je dat het reclame is ...

Je weet ook niet wat je wilt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:58:48 #172
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202736711
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:51 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Echte criminelen houden zich ook niet aan spelregels. Die gaan wel naar het buitenland, blijven wel langer dan 48 uur op één plek, hoeven niet toe te werken naar één bepaald punt op één bepaalde tijd en hoeven ook niet verplicht in te loggen op een website die we voor ze gemaakt hebben.
Ligt aan welke misdaad. Het is goed mogelijk dat je vastzit aan Nederland, bepaalde communicatiemiddelen en bepaalde tijden vanwege goederenstromen, afspraken met medeplichtigen en vervolgstappen.

Het meest onrealistische is dat de hunters bij voorbaat die specifieke tijd weten, maar anders zou het programma geen vast format kunnen volgen.
pi_202736746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ligt aan welke misdaad. Het is goed mogelijk dat je vastzit aan Nederland, bepaalde communicatiemiddelen en bepaalde tijden vanwege goederenstromen, afspraken met medeplichtigen en vervolgstappen.

Het meest onrealistische is dat de hunters bij voorbaat die specifieke tijd weten, maar anders zou het programma geen vast format kunnen volgen.
Zou ik overigens ook een leuke extractie vinden als zowel wij als de kandidaten tot 2 uur van tevoren niet weten dat er over 2 uur extractie is 😃
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:02:39 #174
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202736775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:56 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
_O-

Start dan even een productiebedrijf en maak het volgende seizoen van Hunted voor ¤1000. De belastingbetaler zal je dankbaar zijn. :D
Uhh; er zijn honderden van dit soort dingen op Youtube.
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:03:36 #175
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202736790
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eerst claim je dat het allemaal geacteerd is, en nu claim je dat het reclame is ...

Je weet ook niet wat je wilt...
Recalmes zijn altijd geacteerd. Sorry hoor; maar elke winkeldiefstal staat hier met HD op de camera alleen zijn ze natuurlijk niet te herkennen. Iets wat de deelnmers van dit soort programma's niet mogen doen. En dan ook nog eens van die neppe technologie gebruiken hahah
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:05:05 #176
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202736805
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef hhh38 het volgende:
Het meest onrealistische is dat de hunters bij voorbaat die specifieke tijd weten, maar anders zou het programma geen vast format kunnen volgen.
En daarmee is alle echtheid gelijk verdwenen. Als je echt hunted wilt kan je beter opsporingverzocht kijken.
pi_202736853
Hunted helemaal kapot gesloopt.

https://www.rtlboulevard.(...)nted-2021-finale-nep
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:09:43 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202736860
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Selmar het volgende:

[..]
Zou ik overigens ook een leuke extractie vinden als zowel wij als de kandidaten tot 2 uur van tevoren niet weten dat er over 2 uur extractie is 😃
En dan maar hopen dat je binnen twee uur van de extractielocatie bent.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:10:24 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202736870
quote:
rtl boulevard, als er iets nep is. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:12:56 #180
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202736907
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Selmar het volgende:

[..]
Zou ik overigens ook een leuke extractie vinden als zowel wij als de kandidaten tot 2 uur van tevoren niet weten dat er over 2 uur extractie is 😃
De kandidaten zouden het natuurlijk wel bij de start kunnen horen. Maar het wordt vast te moeilijk voor jullie als de extractie na 2 dagen zou zijn en te moeilijk voor de kandidaten als het na 6 weken is :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 december 2021 @ 15:16:51 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202736974
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Selmar het volgende:

[..]
Zou ik overigens ook een leuke extractie vinden als zowel wij als de kandidaten tot 2 uur van tevoren niet weten dat er over 2 uur extractie is 😃
Zal je net in Groningen zitten als de extractie in Zeeland is :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:18:19 #182
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202736997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zal je net in Groningen zitten als de extractie in Zeeland is :P
Ja, dat ga je niet redden dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202737243
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De kandidaten zouden het natuurlijk wel bij de start kunnen horen. Maar het wordt vast te moeilijk voor jullie als de extractie na 2 dagen zou zijn en te moeilijk voor de kandidaten als het na 6 weken is :P
Ik denk dat juist de stress van “hoe komen we nu binnen twee uur in Harderwijk?” wel leuke TV zou kunnen opleveren.

En ik zie Marcel ook al met zo’n kop van “waar zijn mijn teams? Aan het lunchen? * inject one-liner * “
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:36:32 #184
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202737277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De kandidaten zouden het natuurlijk wel bij de start kunnen horen. Maar het wordt vast te moeilijk voor jullie als de extractie na 2 dagen zou zijn en te moeilijk voor de kandidaten als het na 6 weken is :P
Wat nou als er.... geen extractie is maar gewoon. Je hebt 48 uur om ons te vinden. Succes.
pi_202737400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:36 schreef xzaz het volgende:

[..]
Wat nou als er.... geen extractie is maar gewoon. Je hebt 48 uur om ons te vinden. Succes.
Dan vinden we er heel misschien één. We kunnen niet toveren.

Ik denk niet dat het een heel leuk programma zou worden als je het de hunters gewoon zo moeilijk mogelijk maakt, want natuurlijk kan dat. Tenzij je dat programma dan ook een half jaar maakt ipv drie weken.
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:46:18 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202737415
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:36 schreef xzaz het volgende:

[..]
Wat nou als er.... geen extractie is maar gewoon. Je hebt 48 uur om ons te vinden. Succes.
Dan ga je gewoon willekeurig 48 uur bij mensen op zolder liggen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202737486
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dan vinden we er heel misschien één. We kunnen niet toveren.

Ik denk niet dat het een heel leuk programma zou worden als je het de hunters gewoon zo moeilijk mogelijk maakt, want natuurlijk kan dat. Tenzij je dat programma dan ook een half jaar maakt ipv drie weken.
Maar daar zit wel het probleem. Het uitgangspunt is leuke televisie. Dat wordt het dus ook niet als je de hunters op dag 1 al de info geeft die tot het extractiepunt leidt. Je moet de deelnemers het ook niet zo moeilijk mogelijk maken. Dat is dit jaar wel gebeurd.

Meerdere malen zeer veel risico nemen om steeds iets meer info te krijgen (dat was andere jaren ook niet zo). En als klap op de vuurpijl die finale zelf. Enige manier om te winnen voor de dames was om in stealth modus naar de juiste container toe te sneaken op een terrein waar iedere ingang door een hunterteam dichtgezet kon worden. Onmogelijk dus.

De hunters zouden eens stampij moeten gaan maken bij de productie. Trek dat hele Simple Media kantoor maar gewoon leeg.
pi_202737534
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:36 schreef xzaz het volgende:

[..]
Wat nou als er.... geen extractie is maar gewoon. Je hebt 48 uur om ons te vinden. Succes.
Dat lukt nooit. Je hebt ook dat programma dat ze BN’ers (uiteraard) in een boevenpak sturen en die moeten dan 5uur ofzo wegblijven. Vaak hebben die achtervolgers niet het flauwste vermoeden waar ze moeten zoeken.

Juist omdat ze af en toe moeten inloggen (vroeger moest je ook 1-2x geld pinnen dacht ik) krijgen de hunters überhaupt een kans. En das het leuke vh spel vind ik. Want als je dat slim doet (zoals die dames en eigenlijk ook Tim en Guus) zorg je ervoor dat je net te kort zichtbaar bent en verdwijn je weer.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_202737550
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:50 schreef alpeko het volgende:

[..]
Maar daar zit wel het probleem. Het uitgangspunt is leuke televisie. Dat wordt het dus ook niet als je de hunters op dag 1 al de info geeft die tot het extractiepunt leidt. Je moet de deelnemers het ook niet zo moeilijk mogelijk maken. Dat is dit jaar wel gebeurd.

Meerdere malen zeer veel risico nemen om steeds iets meer info te krijgen (dat was andere jaren ook niet zo). En als klap op de vuurpijl die finale zelf. Enige manier om te winnen voor de dames was om in stealth modus naar de juiste container toe te sneaken op een terrein waar iedere ingang door een hunterteam dichtgezet kon worden. Onmogelijk dus.

De hunters zouden eens stampij moeten gaan maken bij de productie. Trek dat hele Simple Media kantoor maar gewoon leeg.
Gewoon dat productieteam vanavond nog achter slot en grendel huppatee, nu doorpakken
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 21 december 2021 @ 16:07:54 #190
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_202737737
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dan ga je gewoon willekeurig 48 uur bij mensen op zolder liggen.
Maar ze zijn zo goed toch die Hunters? Beetje telefoontjes hacken beetje triangulatie toepassen. Beetje mensen intimideren... moet lukken.
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 16:07:58 #191
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202737738
Kinderen die zich altijd verlullen :+
  dinsdag 21 december 2021 @ 16:08:22 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202737750
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:07 schreef Momo het volgende:
Kinderen die zich altijd verlullen :+
Nooit aan beginnen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202738272
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De kandidaten zouden het natuurlijk wel bij de start kunnen horen. Maar het wordt vast te moeilijk voor jullie als de extractie na 2 dagen zou zijn en te moeilijk voor de kandidaten als het na 6 weken is :P
En vervolgens door lullen als ze gepakt worden B-)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 december 2021 @ 16:35:25 #194
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_202738277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:55 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Juist omdat ze af en toe moeten inloggen (vroeger moest je ook 1-2x geld pinnen dacht ik) krijgen de hunters überhaupt een kans. En das het leuke vh spel vind ik. Want als je dat slim doet (zoals die dames en eigenlijk ook Tim en Guus) zorg je ervoor dat je net te kort zichtbaar bent en verdwijn je weer.
Hier ben ik het wel mee eens ja.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:50 schreef alpeko het volgende:
En als klap op de vuurpijl die finale zelf. Enige manier om te winnen voor de dames was om in stealth modus naar de juiste container toe te sneaken op een terrein waar iedere ingang door een hunterteam dichtgezet kon worden. Onmogelijk dus.
Maar hier ben ik het ook mee eens.

Wat mij betreft moet iedereen team z'n eigen extractiepunt hebben OF het terrein opkomen is al genoeg voor extractie in plaats van dat je per se een specifieke container verstopt tussen 340238904723 andere containers moet aantikken. Dat zou het denk ik wat eerlijker maken.

Al twijfel ik over een extractiepunt per team. Dan hebben de Hunters weer zeer weinig kans, het goed ondervragen van de reeds gepakte kandidaten en op die manier achter extractieinformatie komen is ook een leuk onderdeel van het spel wat mij betreft (tenzij je zo'n flapuit hebt die alle wachtwoorden verklapt :+ ). Misschien een tussenvorm waarbij er 2 extractiepunten zijn en elk team kan kiezen naar welke ze gaan? Dan kunnen de Hunters nog steeds op dezelfde manier als nu achter de info komen, maar kunnen ze niet rustig met 4 teams op 1 plek iedereen opwachten.
  dinsdag 21 december 2021 @ 16:49:07 #195
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202738500
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
En vervolgens door lullen als ze gepakt worden B-)
Dat is op zich niet erg, die achterstand van informatie voor de hunters bestaat nu ook niet. Maar het zou het wel iets realistischer maken.
pi_202738762
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja.
[..]
Maar hier ben ik het ook mee eens.

Wat mij betreft moet iedereen team z'n eigen extractiepunt hebben OF het terrein opkomen is al genoeg voor extractie in plaats van dat je per se een specifieke container verstopt tussen 340238904723 andere containers moet aantikken. Dat zou het denk ik wat eerlijker maken.

Al twijfel ik over een extractiepunt per team. Dan hebben de Hunters weer zeer weinig kans, het goed ondervragen van de reeds gepakte kandidaten en op die manier achter extractieinformatie komen is ook een leuk onderdeel van het spel wat mij betreft (tenzij je zo'n flapuit hebt die alle wachtwoorden verklapt :+ ). Misschien een tussenvorm waarbij er 2 extractiepunten zijn en elk team kan kiezen naar welke ze gaan? Dan kunnen de Hunters nog steeds op dezelfde manier als nu achter de info komen, maar kunnen ze niet rustig met 4 teams op 1 plek iedereen opwachten.
Maarja, als het terrein ipv de container de exit was dan waren ze natuurlijk gewoon als hunters voor het terrein gaan zitten. 1-2 teams die checken of er niet nog meer ingangen zijn en dan ben je er ook. De container op zich is t punt niet, t punt is dat de productie een enorme fout heeft gemaakt met die trailer waardoor de hunters nu dus direct wisten welk terrein ze moesten zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 21 december 2021 @ 17:16:06 #197
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_202738981
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Maarja, als het terrein ipv de container de exit was dan waren ze natuurlijk gewoon als hunters voor het terrein gaan zitten. 1-2 teams die checken of er niet nog meer ingangen zijn en dan ben je er ook. De container op zich is t punt niet, t punt is dat de productie een enorme fout heeft gemaakt met die trailer waardoor de hunters nu dus direct wisten welk terrein ze moesten zijn.
Heb je op zich ook wel een punt natuurlijk. Maar ik denk dat je altijd wel een manier kan vinden om zo ongezien mogelijk een terrein op te komen. Vergelijk het een beetje met zo ongezien mogelijk de Darkweb-site checken, maar dan in fysieke vorm. Ongezien een random container eruit moeten vissen is een stuk lastiger en ik denk dat de uitkomst daarvan gewoon te willekeurig is.
pi_202739334
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dan vinden we er heel misschien één. We kunnen niet toveren.

Ik denk niet dat het een heel leuk programma zou worden als je het de hunters gewoon zo moeilijk mogelijk maakt, want natuurlijk kan dat. Tenzij je dat programma dan ook een half jaar maakt ipv drie weken.
Het format een beetje aanpassen zou wel voor iedereen goed zijn denk ik. De kijkers zijn doorgaans voor de kandidaten dus dan is het frustrerend om te zien hoe makkelijk teams buiten hun schuld om in de problemen komen. Daarom zijn wij natuurlijk ook wel blij met het ambtenaartje die zich niet aan de regels hield. :9

Voor jullie zou het beter zijn als de moeite die jullie doen wat beter in beeld zou komen.

Misschien denken aan dingen als; kandidaten moeten opdrachten doen en een extractie is niet het eind doel. Of niet iedereen heeft het zelfde extractie punt.
pi_202739448
Het gerucht gaat dat het productieteam nu zelf voortvluchtig is, opgejaagd door boze fans als hunters.
pi_202739563
Waarom zou je niet naar NPO1 willen gaan?
pi_202739673
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 17:53 schreef Tegan het volgende:
Waarom zou je niet naar NPO1 willen gaan?
NPO1 zou natuurlijk top zijn, maar NPO3 is ons niet graag kwijt 😃
  dinsdag 21 december 2021 @ 18:09:44 #202
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202739825
@Selmar hoeveel extra tijd zou het gekost hebben voor jullie als die mevrouw in Weurt niet meteen aangaf dat het om een rode brandweerauto ging ?

Zodat jullie van alle vier de gebelde nummers alles moesten uitzoeken.

Voor het eindresultaat had het niet veel uitgemaakt helaas, maar toch benieuwd.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 21 december 2021 @ 18:13:05 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202739888
Wat maakt het uit of het op NPO1 of NPO3 is? Tegenwoordig heeft iedereen toch wel een afstandsbediening?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202739986
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:09 schreef usagi414 het volgende:
@:Selmar hoeveel extra tijd zou het gekost hebben voor jullie als die mevrouw in Weurt niet meteen aangaf dat het om een rode brandweerauto ging ?

Zodat jullie van alle vier de gebelde nummers alles moesten uitzoeken.

Voor het eindresultaat had het niet veel uitgemaakt helaas, maar toch benieuwd.
Meer dan een uur. Dan hadden we verplaatsingen met de auto moeten uitzoeken van die nummers en dat vergelijken met wat wij denken dat normaal was.

Misschien hadden we dan gegokt op een verplaatsing naar Rotterdam en er alsnog gekomen, maar dan was het in ieder geval een flinke gok geweest.
pi_202739992
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat maakt het uit of het op NPO1 of NPO3 is? Tegenwoordig heeft iedereen toch wel een afstandsbediening?
Ongeveer 1.5M kijkers 😃
  dinsdag 21 december 2021 @ 18:32:59 #206
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202740153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:21 schreef Selmar het volgende:

[..]
Ongeveer 1.5M kijkers 😃
Zijn er 1,5 miljoen kijkers die niet van npo1 af (kunnen) komen? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 21 december 2021 @ 18:37:41 #207
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202740215
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:21 schreef Selmar het volgende:

[..]
Ongeveer 1.5M kijkers 😃
Wie is de Mol dan naar NPO3 en Hunted naar NPO1. Het is dezelfde omroep.

En zoals zovelen de Vlaamse DeMol vind ik een stuk beter dan de Nederlandse Wie is de Mol. Maar ik blijf ook kijken naar Wie is de Mol.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 21 december 2021 @ 18:55:13 #208
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202740482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:37 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Wie is de Mol dan naar NPO3 en Hunted naar NPO1. Het is dezelfde omroep.

En zoals zovelen de Vlaamse DeMol vind ik een stuk beter dan de Nederlandse Wie is de Mol. Maar ik blijf ook kijken naar Wie is de Mol.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren :D

DNA Onbekend of zoiets zou beter zijn
pi_202740642
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zijn er 1,5 miljoen kijkers die niet van npo1 af (kunnen) komen? :o
1.5M zonder afstandsbediening 😃
pi_202740818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:21 schreef Selmar het volgende:

[..]
Ongeveer 1.5M kijkers 😃
Mensen kunnen zappen. Lijkt me niet echt een programma voor NPO1. Vind het sowieso geen programma voor de publieke omroep eigenlijk.

En als je de commentaren leest over de finale dan moet je hopen dat je de aantallen van dit seizoen nog haalt. Hoop boze mensen die zeggen het nooit meer te kijken.
pi_202741565
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef Selmar het volgende:

[..]
En na Hunted VIPS komt ook nog Hunted: Into the Wild!
:o Daar had ik me misschien wel voor op willen geven!
Ik vind het een van de leukere programma's op TV op dit moment, ook omdat er geen bekende Nederlanders aan mee doen (vind VIPS dus sowieso wat minder).
En erg tof dat je hier het een en ander uitlegt en verduidelijkt Selmar!
pi_202741691
quote:
RTL denkt natuurlijk ook aan de eigen programma's he. Zullen vast ook wel met een kopie komen, net als Kamp Van Kongingsbrugge en Special Forces VIPS. Een VIPS versie van hunted heeft de NPO gelukkig al wel onmogelijk gemaakt voor ze.
pi_202741866
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:34 schreef Selmar het volgende:

[..]
Ik denk dat juist de stress van “hoe komen we nu binnen twee uur in Harderwijk?” wel leuke TV zou kunnen opleveren.

En ik zie Marcel ook al met zo’n kop van “waar zijn mijn teams? Aan het lunchen? * inject one-liner * “
Zou je trouwens eens kunnen uitleggen wat die Sander aan het programma toevoegt? Het komt op mij over alsof hij helemaal niks doet en alleen maar een beetje rondloopt. Hij laat Marcel de leiding nemen en is zelf "chef". Is hij niet overbodig?
pi_202742268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:08 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Zou je trouwens eens kunnen uitleggen wat die Sander aan het programma toevoegt? Het komt op mij over alsof hij helemaal niks doet en alleen maar een beetje rondloopt. Hij laat Marcel de leiding nemen en is zelf "chef". Is hij niet overbodig?
Is het UK format en dat hebben we gekopieerd
pi_202742992
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:08 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Zou je trouwens eens kunnen uitleggen wat die Sander aan het programma toevoegt? Het komt op mij over alsof hij helemaal niks doet en alleen maar een beetje rondloopt. Hij laat Marcel de leiding nemen en is zelf "chef". Is hij niet overbodig?
Marcel voegt ook maar weinig toe vind ik, alleen maar dingen roepen die iedereen zelf kan bedenken: “dichtzetten die handel, laat ze niet ontsnappen, vraag de camerabeelden op”, zonder hem kom je net zo ver.
sig verwijderd door FA
pi_202743308
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Marcel voegt ook maar weinig toe vind ik, alleen maar dingen roepen die iedereen zelf kan bedenken: “dichtzetten die handel, laat ze niet ontsnappen, vraag de camerabeelden op”, zonder hem kom je net zo ver.
Het lot van elke manager 8-)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202743319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:21 schreef Selmar het volgende:

[..]
Is het UK format en dat hebben we gekopieerd
Oke, dan zal hij er wel niet full time bij zijn, maar gewoon af en toe even komen buurten. Lijkt me te duur om hem er full time bij te zetten als z'n rol vooral symbolisch is.
pi_202743440
Hij is een soort van de duider van wat de rest al denkt/doet haha.
pi_202746529


[ Bericht 100% gewijzigd door kevinrsd op 21-12-2021 22:56:22 ]
pi_202746550


[ Bericht 100% gewijzigd door kevinrsd op 21-12-2021 22:56:39 (dubbel) ]
pi_202746586
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dan vinden we er heel misschien één. We kunnen niet toveren.

Ik denk niet dat het een heel leuk programma zou worden als je het de hunters gewoon zo moeilijk mogelijk maakt, want natuurlijk kan dat. Tenzij je dat programma dan ook een half jaar maakt ipv drie weken.
Nee maar eerlijk, jullie hebben of heel veel geluk of productie helpt. Ben benieuwd hoe het buiten NL gaat waar je niet overal ANPR etc hangt!
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Gewoon dat productieteam vanavond nog achter slot en grendel huppatee, nu doorpakken
Leegtrekken
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja.
[..]
Maar hier ben ik het ook mee eens.

Wat mij betreft moet iedereen team z'n eigen extractiepunt hebben OF het terrein opkomen is al genoeg voor extractie in plaats van dat je per se een specifieke container verstopt tussen 340238904723 andere containers moet aantikken. Dat zou het denk ik wat eerlijker maken.

Al twijfel ik over een extractiepunt per team. Dan hebben de Hunters weer zeer weinig kans, het goed ondervragen van de reeds gepakte kandidaten en op die manier achter extractieinformatie komen is ook een leuk onderdeel van het spel wat mij betreft (tenzij je zo'n flapuit hebt die alle wachtwoorden verklapt :+ ). Misschien een tussenvorm waarbij er 2 extractiepunten zijn en elk team kan kiezen naar welke ze gaan? Dan kunnen de Hunters nog steeds op dezelfde manier als nu achter de info komen, maar kunnen ze niet rustig met 4 teams op 1 plek iedereen opwachten.
Je kan bv ook een aantal reserves die de laatste dag de overgebleven teams helpen. Denk aan boten/heli etc.
pi_202746801
De mensen hier die het verschil niet zien tussen een programma op prime time op NPO1 en NPO3: dat is echt gigantisch. Dat Hunted op NPO3 bijna een miljoen kijkers haalt is echt zeer indrukwekkend voor NPO3 begrippen. Ik herinner me dat WIDM eerst ook begon op (toen nog) Ned 3 en toen lagere cijfers haalde dan Hunted nu haalt op NPO3.
Toen WIDM naar Nederland 1 ging verdubbelden de cijfers, en dat groeide de jaren dr na steeds verder door.
Het heeft bijna alles met het 20:00 uur journaal te maken, dat is nog steeds (bijna altijd) het best bekeken programma van de dag.

Ik ben benieuwd naar het VIPS seizoen, die vond ik vorig jaar wat minder dan het normale seizoen wat echt een geweldig seizoen was, maar dit jaar verwacht ik het omgekeerd, na de deceptie van de productie met dat extractiepunt in dit normale seizoen en waar inmiddels al genoeg over gezegd is :)
  dinsdag 21 december 2021 @ 23:33:04 #223
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_202747309
@Selmar: Die jongens zijn eigenlijk illegaal aangehouden: op 37:22 zie je Tommy over een hek springen met een bordje 'verboden toegang'. Ik heb niet gehoord dat er een machtiging was aangevraagd voor dat specifieke volkstuintje. Dus jullie moeten ze voor volgend seizoen vrijlaten en een herkansing geven ;)
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  PR en moderator dinsdag 21 december 2021 @ 23:34:42 #224
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202747342
Eindelijk bij gekeken, al was ik wel een beetje gespoild door deze TT.

Wel leuk dat de hunters ook een keer gewonnen hebben *O* Maar de kandidaten zijn dit jaar eigenlijk wel wat genaaid door het HQ van de 'criminelen'. I mean met dezelfde vrachtwagen en dezelfde container met dezelfde naam van hetzelfde bedrijf weer gebruiken voor de extractie. :? Al hadden alle kandidaten alle info die ze via de .onion site hadden gekregen van de hunters verborgen weten te houden, de hunters zouden toch op de dag van de finale al direct naar het extractiepunt geleid worden door de manier die 'criminal HQ' voor extractie heeft gekozen. Met informatie die ze vanaf dag 1 al hadden (die container en die vrachtwagen)..
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_202747427
Naast dat die vrachtwagen info/anpr camera stom was viel mij vooral op dat de voorbijgangers en gepakte teams wel heel makkelijk zich verlulde en teveel info gaven. Hoe moeilijk is het om gewoon je klep te houden?
hardcoholic
pi_202747562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 23:41 schreef Ferdii het volgende:
Naast dat die vrachtwagen info/anpr camera stom was viel mij vooral op dat de voorbijgangers en gepakte teams wel heel makkelijk zich verlulde en teveel info gaven. Hoe moeilijk is het om gewoon je klep te houden?
Vanaf de bank lijkt het zo makkelijk, maar als er twee van die woeste kerels met hetzelfde getatoeëerde bandje op hun arm je flink onder druk zetten, wordt het best lastig denk ik.
gr gr
pi_202747656
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 23:54 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Vanaf de bank lijkt het zo makkelijk, maar als er twee van die woeste kerels met hetzelfde getatoeëerde bandje op hun arm je flink onder druk zetten, wordt het best lastig denk ik.
In het geval van echte opsporing wel ja, want daar wil je boeven vangen. in dit programma waar de boeven de held zijn kun je meneer boos doen gewoon hard uitlachen :D
hardcoholic
pi_202747693
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:07 schreef Ferdii het volgende:

[..]
In het geval van echte opsporing wel ja, want daar wil je boeven vangen. in dit programma waar de boeven de held zijn kun je meneer boos doen gewoon hard uitlachen :D
Wedden dat jij gelijk wijst waar ze zijn als ze t vragen :+
  PR en moderator woensdag 22 december 2021 @ 00:28:29 #229
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202747741
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:15 schreef Selmar het volgende:

[..]
Vergeet niet dat die wij echt niet wisten waar we heen moesten. Die container waren we kwijtgeraakt bij Krimpen, dus daar ergens moesten we zoeken. Dan krijgen we de eerste van de drie ANPR hits, en dan moeten we een nieuw plan maken met nieuwe mogelijke extractiepunten. Zo kregen we nog twee van dat soort momenten.

Normaal besteed ik zo’n 10 uur aan het bestuderen van de mogelijke extractiepunten, naderingsroutes, manieren om controle te krijgen etc. Nu had ik steeds 5 minuten.

Het is echt niet alsof het heel logisch is (tenminste niet als je er zelf in zit), dat er een containeroverslag van hetzelfde bedrijf daar zit. Zeker niet als je helemaal geen focus hebt op Ridderkerk.
Van jullie is het goed gevonden. Van de productie die het 'criminelen kartel' simuleren slecht geregeld. En dat is jammer omdat daar geen kandidaten bij gemoeid zijn, als het iets was waar zij zelf invloed op hadden was het al minder meh geweest. Nu was het alsof ze de pech hadden om zeg maar 'drugssmokkelaars' te zijn voor een drugsbaas die te veel van z'n eigen voorraad gesnoven heeft en z'n zaakjes voor de smokkel slecht heeft geregeld.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 22 december 2021 @ 00:32:28 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202747759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:21 schreef Selmar het volgende:

[..]
Is het UK format en dat hebben we gekopieerd
Maar... Is Sander dan een acteur die is ingehuurd voor de serie? Of heeft hij echt een functie maar is die wat anders uitgevoerd voor deze serie?
  PR en moderator woensdag 22 december 2021 @ 00:47:51 #231
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202747802
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:45 schreef Fosive het volgende:
Ik lees hier heel veel over hoe flauw het was met die container, maar wat ik persoonlijk ook flauw vind is dat ze 30x moeten inloggen op die website voor ze eindelijk mogen weten waar ze moeten ontsnappen. Continu wordt door je telefoon je locatie van dat moment bekend bij de Hunters, maar je hebt geen enkele keuze.
Ze hoeven toch helemaal niet 30x in te loggen? Zo lang je 24 uur van tevoren maar weet waar je heen moet (misschien is trouwens 6 uur ook al wel ruim genoeg als je zorgt dat je een goeie 'koude' lift hebt die je de hele dag kan helpen).
Ze hadden er kunnen komen met 0x de telefoon aanzetten, 2x contact zoeken met contactpersoon met info (1x om afspraak te maken en 1x om op te halen), en 1x kort van tevoren inloggen om het precieze punt te zien en dus 1x een telefoon met simkaart nodig voor die ene inlog.

Maar goed, ik denk dat je ook gewoon spastisch wordt en denkt dat je misschien tocht belangrijke informatie misloopt als je niet tussentijds checkt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 22 december 2021 @ 00:50:41 #232
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202747810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:22 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat is na zaterdag de ‘grootste’ avond. En NPO1 wil ook al een paar jaar het format hebben, maar er heeft iemand een hele goede lobby denk ik 😃
Pak de donderdagavond op NPO1 O+ Daarop is WIDM groot geworden (en verzaakt nu ze op zaterdagavond zijn).
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 22 december 2021 @ 01:00:38 #233
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202747834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Marcel voegt ook maar weinig toe vind ik, alleen maar dingen roepen die iedereen zelf kan bedenken: “dichtzetten die handel, laat ze niet ontsnappen, vraag de camerabeelden op”, zonder hem kom je net zo ver.
Op mij komt hij juist over als een hele fijne teamlead die overzicht houdt en faciliteert, zou me fijn lijken om mee te werken!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_202748253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 23:41 schreef Ferdii het volgende:
Naast dat die vrachtwagen info/anpr camera stom was viel mij vooral op dat de voorbijgangers en gepakte teams wel heel makkelijk zich verlulde en teveel info gaven. Hoe moeilijk is het om gewoon je klep te houden?
Scenario 1: er stapt politie op je af, ze zoeken voortvluchtigen. Waarom zou je liegen?

Scenario 2: er stapt een cameraploeg op je af, ze zoeken voortvluchtigen. Waarom zou je liegen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202748268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:45 schreef Fosive het volgende:
Ik lees hier heel veel over hoe flauw het was met die container, maar wat ik persoonlijk ook flauw vind is dat ze 30x moeten inloggen op die website voor ze eindelijk mogen weten waar ze moeten ontsnappen. Continu wordt door je telefoon je locatie van dat moment bekend bij de Hunters, maar je hebt geen enkele keuze.
Daardoor hebben de Hunters echter de info niet te pakken gekregen.
Die kregen een onbruikbare cirkel te zien. Als 1x inloggen voldoende was, hadden ze meteen het extractiepunt.
Nu was daar meer voor nodig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202748307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Maar... Is Sander dan een acteur die is ingehuurd voor de serie? Of heeft hij echt een functie maar is die wat anders uitgevoerd voor deze serie?
Hij is de commissaris, en die heb je in de opsporing vooral nodig om de hogere directie uit je nek te houden. Dus zodat Marcel niet de ‘budget gesprekken’ hoeft te houden. Maar dat is in Hunted dus niet echt zo’n grote functie 😃.
  woensdag 22 december 2021 @ 07:56:41 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202748553
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:50 schreef Moira het volgende:

[..]
Pak de donderdagavond op NPO1 O+ Daarop is WIDM groot geworden (en verzaakt nu ze op zaterdagavond zijn).
Waarom steeds mijn sportavond doen. o|O

Doe gewoon een dinsdag of woensdag. :{w
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_202749071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:47 schreef Moira het volgende:

[..]
Ze hoeven toch helemaal niet 30x in te loggen? Zo lang je 24 uur van tevoren maar weet waar je heen moet (misschien is trouwens 6 uur ook al wel ruim genoeg als je zorgt dat je een goeie 'koude' lift hebt die je de hele dag kan helpen).
Ze hadden er kunnen komen met 0x de telefoon aanzetten, 2x contact zoeken met contactpersoon met info (1x om afspraak te maken en 1x om op te halen), en 1x kort van tevoren inloggen om het precieze punt te zien en dus 1x een telefoon met simkaart nodig voor die ene inlog.

Maar goed, ik denk dat je ook gewoon spastisch wordt en denkt dat je misschien tocht belangrijke informatie misloopt als je niet tussentijds checkt.
Als ik het goed begreep was het dit jaar zo dat de teams om 10.00 op dag van extractie pas het precieze extractiepunt kregen. Aan de ene kant heb je dan als deelnemers zelf weinig tijd om een plan te maken, maar het zal vooral bedoeld zijn om de Hunters ook geen plan te laten maken zoals vorig jaar op Texel, inclusief de heli's van de luchtmacht _O- Nu werd dat probleem wel opgelost door het kenteken en de container :+

Ik snap best dat je de Hunters af en toe wat kruimels moet toeschuiven, maar geef dat extractiepunt in ieder geval 48 uur vantevoren vrij, dan hebben de teams genoeg tijd om weer onder de radar te duiken en om een plan te maken, enige nadeel is dan wel dat de Hunters die tijd ook krijgen als ze de relevante info krijgen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 09:24:48 #239
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202749152
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 17:45 schreef Sodemieters het volgende:
Het gerucht gaat dat het productieteam nu zelf voortvluchtig is, opgejaagd door boze fans als hunters.
Is dat dan het seizoen Hunted: Into the Wild ?
  woensdag 22 december 2021 @ 09:55:23 #240
403253 Meke
after all this time? always.
pi_202749466
Ik zou het ook wel heel tof vinden als HQ eens aan de kant van de hunted zouden staan, en dat ze een nieuw HQ compleet mogen omzeilen :P
Of überhaupt zelf als hunted meedoen :D

@Selmar wat zou je aanpak zijn? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 22 december 2021 @ 10:51:48 #241
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_202750034
De voortvluchtigen hadden gewoon echt 0 kans. Waarom moest zo nodig die container met dezelfde vrachtwagen verplaatst worden? Erg jammer.
pi_202751626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als ik het goed begreep was het dit jaar zo dat de teams om 10.00 op dag van extractie pas het precieze extractiepunt kregen. Aan de ene kant heb je dan als deelnemers zelf weinig tijd om een plan te maken, maar het zal vooral bedoeld zijn om de Hunters ook geen plan te laten maken zoals vorig jaar op Texel, inclusief de heli's van de luchtmacht _O- Nu werd dat probleem wel opgelost door het kenteken en de container :+

Ik snap best dat je de Hunters af en toe wat kruimels moet toeschuiven, maar geef dat extractiepunt in ieder geval 48 uur vantevoren vrij, dan hebben de teams genoeg tijd om weer onder de radar te duiken en om een plan te maken, enige nadeel is dan wel dat de Hunters die tijd ook krijgen als ze de relevante info krijgen.
Dat is natuurlijk een mega risico als we de laatste 48 uur nog een team pakken. Want dan hebben we ook alle tijd voor doorzoeken van tassen en verhoor. Ik denk niet dat productie dat risico wil lopen.
pi_202752727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Als ik het goed begreep was het dit jaar zo dat de teams om 10.00 op dag van extractie pas het precieze extractiepunt kregen. Aan de ene kant heb je dan als deelnemers zelf weinig tijd om een plan te maken, maar het zal vooral bedoeld zijn om de Hunters ook geen plan te laten maken zoals vorig jaar op Texel, inclusief de heli's van de luchtmacht _O- Nu werd dat probleem wel opgelost door het kenteken en de container :+
Alsof de hunters op dat moment bedacht hebben om heli's in te zetten... Zo werkt dat niet.

Dat is natuurlijk al vooraf afgesproken tussen de productie en Defensie. Enerzijds als leuk promo-momentje voor Defensie, anderzijds om het programma wat spectaculairder te maken.
  PR en moderator woensdag 22 december 2021 @ 14:18:59 #244
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202752755
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Maar... Is Sander dan een acteur die is ingehuurd voor de serie? Of heeft hij echt een functie maar is die wat anders uitgevoerd voor deze serie?
Hij was o.a. hoofd recherche bij de pliesie (https://www.sanderschaepman.nl/expertise-ervaring-achtergrond), ze hebben wel allemaal mensen die ook daadwerkelijk het werk doen/hebben gedaan dat ze simuleren.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_202755429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Alsof de hunters op dat moment bedacht hebben om heli's in te zetten... Zo werkt dat niet.

Dat is natuurlijk al vooraf afgesproken tussen de productie en Defensie. Enerzijds als leuk promo-momentje voor Defensie, anderzijds om het programma wat spectaculairder te maken.
Nou, ook niet helemaal. Michael komt bij Defensie vandaan en die het het voor aanvang van het seizoen geregeld dat, mocht dat mogelijk zijn Defensie zou komen helpen. We kwamen bijna 7 dagen voor extractie (als ik het mij goed herinner) achter Texel. En toen heeft Defensie aangegeven dat het in dat geval inderdaad mogelijk is. Productie regelt dat soort dingen niet voor ons. Net zoals ik dit jaar voor de porto’s heb gezorgd (dankzij sponsor) en voor dat transparante touchscreen.
pi_202756797
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer doet er een FOK!-duo mee?
@KapiteinIglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weet
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 22 december 2021 @ 18:50:31 #247
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202756839
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:47 schreef superkimmi het volgende:

[..]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weet
Zet je FOK!-hulptroepen in. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 22 december 2021 @ 18:52:23 #248
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_202756860
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:47 schreef superkimmi het volgende:

[..]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weet
Vet! :D

Mocht het ooit zo ver komen, mijn huis is beschikbaar hoor :P
  woensdag 22 december 2021 @ 19:23:02 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202757379
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:47 schreef superkimmi het volgende:

[..]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weet
Stuur DM voor tips ;).
KuikenGuppy
pi_202757417
Haha thanks maar eerst maar binnenkomen. Misschien zijn we nu interessanter dan vorig jaar omdat we van goede vriendinnen naar partners zijn gegaan :+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 22 december 2021 @ 19:42:34 #251
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202757790
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Vet! :D

Mocht het ooit zo ver komen, mijn huis is beschikbaar hoor :P
Laat @Selmar het niet lezen ;)
pi_202757821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Laat @:Selmar het niet lezen ;)
Niets gezien 🤫
pi_202757876
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:47 schreef superkimmi het volgende:

[..]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weet
Ik geef jullie 1,5 aflevering.
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 19:52:22 #254
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202757960
Danny heeft de machtiging om de DMs af te geven al binnen van @Selmar :P
pi_202758011
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 06:07 schreef Wantie het volgende:
Scenario 1: er stapt politie op je af, ze zoeken voortvluchtigen. Waarom zou je liegen?
Scenario 2: er stapt een cameraploeg op je af, ze zoeken voortvluchtigen. Waarom zou je liegen?
Dat is inderdaad begrijpelijk voor voorbijgangers die de cameraman bij de voortvluchtigen hebben gemist.
(Wie filmt zijn vlucht nou met meer dan een mobieltje?)
Maar dat de helpers zich zo laten intimideren dat ze alles prijsgeven terwijl ze weten dat het een spel is, vind ik onbegrijpelijk.
Toch gebeurt het telkens weer.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_202758148
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:48 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ik geef jullie 1,5 aflevering.
Aardig. :'( Want?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_202758178
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:52 schreef noodgang het volgende:
Danny heeft de machtiging om de DMs af te geven al binnen van @:Selmar :P
Andersom bedoel je.
Daar doet Danny niet aan mee, hoop ik.
Het wordt moeilijk als ze hem een flitsende echt nieuwe server aanbieden. :7
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_202758201
Als jullie uitgekozen worden dan moet Selmar een ban tijdens de opnames hoor :P .

Of pas na de opnames bekend maken en alles via dm doen.
  woensdag 22 december 2021 @ 20:02:03 #259
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_202758210
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Laat @:Selmar het niet lezen ;)
Ik heb ooit gelezen in een antwoord van Selmar dat DM'en via FOK niet al te makkelijk traceerbaar zijn en dan knal ik er wel even een VPN op ook joh. Laat 'm maar komen :P
pi_202758278
Het echte probleem is dan Fok!ers/helpers die hun mond voorbij praten op de openbare delen van Fok denk ik.
pi_202758452
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:04 schreef Tegan het volgende:
Het echte probleem is dan Fok!ers/helpers die hun mond voorbij praten op de openbare delen van Fok denk ik.
Ik denk als we dan al iets via FOK! Zouden doen (want: liefst zoveel mogelijk offline), dat we niet 30 mensen dmen en wel voorzichtig selecteren
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 22 december 2021 @ 20:14:56 #262
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_202758565
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:48 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ik geef jullie 1,5 aflevering.
Wat een positiviteit weer :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_202760569
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:01 schreef Tegan het volgende:
Als jullie uitgekozen worden dan moet Selmar een ban tijdens de opnames hoor :P .

Of pas na de opnames bekend maken en alles via dm doen.
Nee joh. Als je meedoet juist op dag 1 meteen hier Selmar een mention sturen in het topic en de groetjes doen.
  woensdag 22 december 2021 @ 22:52:55 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202762587
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Vet! :D

Mocht het ooit zo ver komen, mijn huis is beschikbaar hoor :P
+1

En mijn auto heeft geen simkaart *)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202762968
@Selmar Wat ik mij nog afvroeg hè, een Lease auto met tenaamstelling op de lease maatschappij, hoeveel lastiger/hoeveel meer tijd kost het om daar een naam aan te koppelen? Zit daar 24/7 een mannetje van de maatschappij voor klaar of heb je in het weekend gewoon pech? :P of zie je die naamsgegevens direct in het RDW staan?
hardcoholic
  donderdag 23 december 2021 @ 06:39:38 #266
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_202764931
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dennis _O_
wat heb ik gemist?
pi_202764947
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef Ferdii het volgende:
@:Selmar Wat ik mij nog afvroeg hè, een Lease auto met tenaamstelling op de lease maatschappij, hoeveel lastiger/hoeveel meer tijd kost het om daar een naam aan te koppelen? Zit daar 24/7 een mannetje van de maatschappij voor klaar of heb je in het weekend gewoon pech? :P of zie je die naamsgegevens direct in het RDW staan?
Is zeker lastiger. Als je ooit een boete hebt gehad is het simpel, maar anders kan het - zeker in het weekend - veel langer duren.
pi_202766011
Ik wens de productie veel succes volgend seizoen, ik heb zelden zoveel negatieve reacties online gezien op een seizoensfinale van een programma als bij deze Hunted. Denk dat er een hoop mensen af gaan haken als kijker.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 23 december 2021 @ 09:13:57 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202766030
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik wens de productie veel succes volgend seizoen, ik heb zelden zoveel negatieve reacties online gezien op een seizoensfinale van een programma als bij deze Hunted. Denk dat er een hoop mensen af gaan haken als kijker.
Ik denk dat mensen vooral sneller en harder ergens over zeiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 december 2021 @ 09:49:25 #270
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202766376
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:01 schreef Tegan het volgende:
Als jullie uitgekozen worden dan moet Selmar een ban tijdens de opnames hoor :P .

Of pas na de opnames bekend maken en alles via dm doen.
Of een apart gedeelte van FOK! aanmaken voor de helpers en de deelnemers waar Selmar geen toegang tot heeft. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 23 december 2021 @ 09:50:14 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202766385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk dat mensen vooral sneller en harder ergens over zeiken.
Dit sowieso. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 23 december 2021 @ 10:17:42 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202766730
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit sowieso. :{
Ja, helaas... dat is wel jammer van social media, en dat ze daardoor ook makkelijker buiten social media overal hun mening over moeten spuien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 december 2021 @ 10:28:50 #273
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_202766861
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Of een apart gedeelte van FOK! aanmaken voor de helpers en de deelnemers waar Selmar geen toegang tot heeft. :P
Ik wil dan wel moderator daarvan zijn en om die reden de hunters aan de deur krijgen die me willen gijzelen en geselen om de gewenste informatie te verkrijgen...

Ik zal me dan voorbereiden zoals men dat begin jaren 80 ook deed als men de politie verwachtte:

  PR en moderator donderdag 23 december 2021 @ 10:55:53 #274
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202767162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik wens de productie veel succes volgend seizoen, ik heb zelden zoveel negatieve reacties online gezien op een seizoensfinale van een programma als bij deze Hunted. Denk dat er een hoop mensen af gaan haken als kijker.
Mja of juist niet, het programma zelf blijft een leuk concept dat ook leuk wordt uitgevoerd, en een volgende finale kan alleen maar minder anticlimax zijn dan dit :D

(Trouwens nog even benadrukken dat ik het niet per se anticlimax vind dat de Hunters hebben gewonnen, da’s juist ook wel eens leuk! Maar de manier van extractie dus)
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 23 december 2021 @ 11:42:46 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_202767778
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik wens de productie veel succes volgend seizoen, ik heb zelden zoveel negatieve reacties online gezien op een seizoensfinale van een programma als bij deze Hunted. Denk dat er een hoop mensen af gaan haken als kijker.
Ik denk dat het aantal afhakers wel mee zal vallen, de eerste afleveringen zijn m.i. vaak leuker/spannender dan de laatste.
Ik hoop alleen wel dat de productie de kritiek ter harte neemt en iets meer nadenkt over de ontknoping bij een extractiepunt...

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 23-12-2021 12:47:09 ]
pi_202768859
Selmar, werken jullie eigenlijk in de weekenden ook? M.a.w: is het echt 21 dagen aaneengesloten?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_202769137
Wat ook wel leuk lijkt is de rollen omdraaien, kandidaten op HQ en als Hunters en de Hunters als Hunted.
Kandidaten eerst een stoomcursus geven om te leren welke opsporingsmethoden ze hebben.

Eventueel een deskundige erbij die HQ wat in goede banen leidt.

Kunnen we mooi zien of HQ gewoon teveel mazzel heeft gehad, of dat ze gewoon erg goed zijn in hun opsporingskwaliteiten...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202770158
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:06 schreef kalinhos het volgende:
Selmar, werken jullie eigenlijk in de weekenden ook? M.a.w: is het echt 21 dagen aaneengesloten?
Die kan ik wel voor hem antwoorden: uiteraard. Je kan de voortvluchtigen geen weekend pauze geven.
Ze werken elke dag tussen bepaalde tijden....bijv van 9 in de ochtend tot 10 in de avond. Tijdens het slapen mogen de kandidaten niet bewegen en de hunters ook niks onderzoeken of ondernemen.
pi_202770509
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:32 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Die kan ik wel voor hem antwoorden: uiteraard. Je kan de voortvluchtigen geen weekend pauze geven.
Ze werken elke dag tussen bepaalde tijden....bijv van 9 in de ochtend tot 10 in de avond. Tijdens het slapen mogen de kandidaten niet bewegen en de hunters ook niks onderzoeken of ondernemen.
Correct. Die tijdens zijn overigens variabel (zo zijn er af en toe ook nachtbeelden)
pi_202771034
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:53 schreef Selmar het volgende:

[..]
Correct. Die tijdens zijn overigens variabel (zo zijn er af en toe ook nachtbeelden)
Dan neem ik aan dat de kandidaten de eindtijd van die dag wel op de ochtend zelf horen, en niet gaandeweg de dag "oh trouwens vanavond gaan we wat langer door, tot middernacht" ?
pi_202772225
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Dan neem ik aan dat de kandidaten de eindtijd van die dag wel op de ochtend zelf horen, en niet gaandeweg de dag "oh trouwens vanavond gaan we wat langer door, tot middernacht" ?
Zelfs een paar dagen van te voren (wij ook trouwens). Zij en wij kunnen dat overigens ook specifiek aanvragen, bijvoorbeeld als je iets speciaals wilt doen.
pi_202781424
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 16:37 schreef Selmar het volgende:

[..]
Zelfs een paar dagen van te voren (wij ook trouwens). Zij en wij kunnen dat overigens ook specifiek aanvragen, bijvoorbeeld als je iets speciaals wilt doen.
Interessante informatie, erg leuk om zulke dingen te lezen:) Ik ben een enorme fan van het programma en vond de extractie dit seizoen zoals zoveel mensen tegenvallen, dat is overigens een fout bij de productie, die hebben daarin steken laten vallen, het kan ook niet ieder seizoen zo goed en gaaf gaan als vorige seizoenen natuurlijk.
Leuk dat je hier vragen beantwoord, ik ben nu het eerste seizoen aan het terugkijken en wát een verschil qua professionaliteit ten opzichte van de laatste paar jaar, het niveau van opsporing op HQ, en overigens ook van de kandidaten, is echt veel en veel hoger geworden, zeker een compliment naar jullie. Van mij mogen de seizoenen overigens nog wel wat afleveringen langer duren, slechts 6 a 7 afleveringen per kalenderjaar en er is maar 1 seizoen per jaar vind ik wel erg weinig en jammer..
pi_202781903
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 01:13 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Interessante informatie, erg leuk om zulke dingen te lezen:) Ik ben een enorme fan van het programma en vond de extractie dit seizoen zoals zoveel mensen tegenvallen, dat is overigens een fout bij de productie, die hebben daarin steken laten vallen, het kan ook niet ieder seizoen zo goed en gaaf gaan als vorige seizoenen natuurlijk.
Leuk dat je hier vragen beantwoord, ik ben nu het eerste seizoen aan het terugkijken en wát een verschil qua professionaliteit ten opzichte van de laatste paar jaar, het niveau van opsporing op HQ, en overigens ook van de kandidaten, is echt veel en veel hoger geworden, zeker een compliment naar jullie. Van mij mogen de seizoenen overigens nog wel wat afleveringen langer duren, slechts 6 a 7 afleveringen per kalenderjaar en er is maar 1 seizoen per jaar vind ik wel erg weinig en jammer..
Nou, je wordt op je wenken bediend want dit jaar krijg je drie seizoenen van 8 afleveringen 😃
  ESF Reporter vrijdag 24 december 2021 @ 07:47:07 #284
87554 Cee
Welluk?
pi_202782109
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik wens de productie veel succes volgend seizoen, ik heb zelden zoveel negatieve reacties online gezien op een seizoensfinale van een programma als bij deze Hunted. Denk dat er een hoop mensen af gaan haken als kijker.
Ik kijk dit seizoen voor het eerst :@
En alhoewel ik van de finale vond dat het voor de meiden op een gegeven moment echt onbegonnen werk was, heb ik wel van het programma genoten en ga ik de oudere seizoenen zeker terugkijken én ben ik benieuwd naar het volgende! Maar ja, ik stapte hier ook als een Hunted-n00b in. :P

Grappig ook om te zien dat ze vaak in mijn regio waren en ik zag zelfs een oude buurjongen die een van de koppels waarschuwden dat ze op de hielen werden gezeten. _O_
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:02:24 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202783948
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef Wantie het volgende:
Wat ook wel leuk lijkt is de rollen omdraaien, kandidaten op HQ en als Hunters en de Hunters als Hunted.
Kandidaten eerst een stoomcursus geven om te leren welke opsporingsmethoden ze hebben.

Eventueel een deskundige erbij die HQ wat in goede banen leidt.

Kunnen we mooi zien of HQ gewoon teveel mazzel heeft gehad, of dat ze gewoon erg goed zijn in hun opsporingskwaliteiten...
Dat van die stoomcursus lijkt me sowieso wel een leuke, gewoon voor kandidaten.

Dat ze een weekje mee mogen draaien en daarna on the run gaan.
Dat werkt twee kanten op trouwens, want op HQ leren ze dan de kandidaten al kennen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202784537
Het zou leuker zijn als er een of enkele team(s) oud-hunters op de vlucht gaat en de rest hetzelfde is.

Lijkt me compleet kansloos als heel HQ bemand word door leken en de kandidaten professionals (hunters) zijn.
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:56:04 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202784667
Odd gewoon 1 team van oud hunters erin. Of gewoon huidige hunters.
Zien wat t verschil is, lering voor komende kandidaten enzo.
  vrijdag 24 december 2021 @ 18:24:09 #288
2651 svann
night-hawk
pi_202788736
Dit jaar waren de kandidaten beter voorbereid; in ieder geval geen al te domme sociale media fouten.
De laatste twee teams deden het zelfs uitstekend.
Een klein foutje is ergens in die drie weken zo gemaakt en dan is het puur geluk hebben, of niet.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  PR en moderator vrijdag 24 december 2021 @ 19:11:56 #289
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202789313
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 07:47 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik kijk dit seizoen voor het eerst :@
En alhoewel ik van de finale vond dat het voor de meiden op een gegeven moment echt onbegonnen werk was, heb ik wel van het programma genoten en ga ik de oudere seizoenen zeker terugkijken én ben ik benieuwd naar het volgende! Maar ja, ik stapte hier ook als een Hunted-n00b in. :P

Grappig ook om te zien dat ze vaak in mijn regio waren en ik zag zelfs een oude buurjongen die een van de koppels waarschuwden dat ze op de hielen werden gezeten. _O_
Veel bingeplezier *O* de britten hebben ook 1 seizoen gemaakt dat op Youtube staat! En de Vlamingen hebben nu ook een seizoen ‘Klopjacht’ op goplay.be
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_202790975
Ondanks mijn vpn en een go.play account kan ik die niet zien :(
  PR en moderator vrijdag 24 december 2021 @ 21:42:31 #291
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202791070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 21:35 schreef Sorella het volgende:
Ondanks mijn vpn en een go.play account kan ik die niet zien :(
De VPN-blocks worden steeds beter, kan op VTM go ook al niks meer zien en heb gewoon Nord VPN die daar tegen zou moeten kunnen :'(

Misschien weet @Selmar daar wel iets voor? :7
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_202791741
vtm go kan ik gewoon kijken zonder vpn. Het rare is dat een paar maanden geleden kon ik wel go play kijken en geen vtm en nu is het omgekeerd.
  zaterdag 25 december 2021 @ 01:17:53 #293
403253 Meke
after all this time? always.
pi_202795134
Ik kan Klopjacht gewoon zien via m'n VPN :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_202796241
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2021 21:42 schreef Moira het volgende:

[..]
De VPN-blocks worden steeds beter, kan op VTM go ook al niks meer zien en heb gewoon Nord VPN die daar tegen zou moeten kunnen :'(

Misschien weet @:Selmar daar wel iets voor? :7
Er zijn hier vast mensen die je kunnen uitleggen welke VPN je nog wel kunt gebruiken, maar ik ben niet helemaal in de positie om dat soort tips te geven 😃
  zaterdag 25 december 2021 @ 09:59:26 #295
403253 Meke
after all this time? always.
pi_202797596
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2021 21:42 schreef Moira het volgende:

[..]
De VPN-blocks worden steeds beter, kan op VTM go ook al niks meer zien en heb gewoon Nord VPN die daar tegen zou moeten kunnen :'(

Misschien weet @:Selmar daar wel iets voor? :7
Ik heb ook NordVPN trouwens :? En volgens mij zonder Selmarslimmigheden, maar klik gewoon aan dat ik in België zit.

Mijn browser is Chrome, misschien dat daar nog iets in zit?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zaterdag 25 december 2021 @ 11:12:19 #296
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202798684
NordVPN werkt prima hier. En als het afspelen in de browser niet werkt is t met Gemistdownloader (programma, als je t in Google gooit vind je t wel) wel direct van GoPlay te downloaden. (Even rechtsboven op Vlaanderen zetten en je GoPlay account gegevens in de settings zetten)
  PR en moderator zaterdag 25 december 2021 @ 11:46:01 #297
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202799278
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 06:17 schreef Selmar het volgende:

[..]
Er zijn hier vast mensen die je kunnen uitleggen welke VPN je nog wel kunt gebruiken, maar ik ben niet helemaal in de positie om dat soort tips te geven 😃
Ik eigenlijk ook niet maar ik doe gewoon alsof niemand dit leest :@
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 09:59 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik heb ook NordVPN trouwens :? En volgens mij zonder Selmarslimmigheden, maar klik gewoon aan dat ik in België zit.

Mijn browser is Chrome, misschien dat daar nog iets in zit?
Goplay.be doet het bij mij met Nord en Chrome wel (moet eerlijk zeggen dat ik Klopjacht nog niet af heb gekeken maar vorige keer lukte dat nog wel iig). Maar VTM go (die andere Vlaamse zender) doet ‘t al een paar maanden niet meer hier ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 22:30 schreef Sorella het volgende:
vtm go kan ik gewoon kijken zonder vpn. Het rare is dat een paar maanden geleden kon ik wel go play kijken en geen vtm en nu is het omgekeerd.
Wat apart _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_202805088
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 07:01 schreef Selmar het volgende:

[..]
Nou, je wordt op je wenken bediend want dit jaar krijg je drie seizoenen van 8 afleveringen 😃
Fantastisch nieuws! :D Ik ben ook een enorme fan van de VIPS versie (itt andere fans hier) en ben ook benieuwd naar dat derde seizoen (into the wild), maar mag ik je vragen hoe jullie draaidagen dan zijn geweest? Want je vertelde eerder hier dat het 3 weken (standaard seizoen) + 1 week (VIP seizoen) was? Dat derde seizoen (Into the wild) moet nog worden opgenomen dan?

Overigens opvallend dat ze evenveel afleveringen uitzenden (8) met normale kandidaten als VIPS terwijl de VIPS in realtime maar een week duurt en het normale seizoen drie weken, ze zouden het normale seizoen in mijn ogen echt makkelijk 10 a 11 afleveringen kunnen maken, maar er zal wel een misschien technische verklaring of iets degelijks voor zijn dan:)

Overigens heb ik nóg een vraag over het afgelopen seizoen: in dezelfde aflevering waarin jullie een echte boef pakten werd er ook een inval gedaan door twee hunters in een huis waarin de bewoner duidelijk volkomen verrast was en totaal in paniek. Ik dacht altijd dat jullie eerst toestemming moesten krijgen voor jullie een huis mochten betreden (van de officier kregen jullie die uiteraard) maar gezien zijn reactie (van die bewoner) was dat duidelijk niet aan de bewoner gevraagd. (Terwijl ik dit type moet ik voor de zoveelste keer weer lachen om zijn paniekerige reactie, excuses daarvoor:)). Ik vond het een van de mooiste momenten van het seizoen omdat het laat zien dat jullie ook weleens volkomen mis zitten, maar was het niet een tikkeltje illegaal? Als die bewoner bezwaar had gemaakt hadden jullie het sowieso nooit mogen uitzenden lijkt me, naast het feit dat jullie zn huis zijn binnengestormt als TV ploeg. Is dat ook meteen de reden waarom we zulke beelden eigenlijk alleen op TV zien als de kandidaten ook écht in een huis van een inval zitten?
Ik zou je hierop samenvattende willen benadrukken dat het voor ons als kijker nóg veel en veel leuker/realistischer/spannender wordt met dit soort beelden waarin jullie als Hunters mis zitten en er tegelijk sprake is van een hectisch/chaotische inval. Afgelopen jaren zijn deze momenten veel te vaak uit de uitzending geknipt (of ze waren er niet maar dat zou betekenen dat jullie altijd precies goed zaten) en dan krijg je als gemiddelde nieuwe kijker eerder een gevoel van “scripted reality”.
Dus advies aan productie: laat vaker dingen die voor jullie als HQ/Hunters mis gaan zien, dat is als kijker óók erg leuk te zien en maakt het grotere geheel ook veel meeslepender wanneer het wél goed gaat (voor jullie als hunters, dat is) en het geeft als kijker meer voldoening.
Misschien kun je ze dit doorgeven :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Eagles89 op 25-12-2021 16:44:21 ]
  PR en moderator zaterdag 25 december 2021 @ 18:55:18 #299
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202806724
Ik dacht eerst dat dat ‘into the wild’ een grapje was :o maar wat vet _O_ daar kijk ik ook wel naar uit!

Vind VIPS trouwens evengoed leuk :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_202816505
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 16:37 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Fantastisch nieuws! :D Ik ben ook een enorme fan van de VIPS versie (itt andere fans hier) en ben ook benieuwd naar dat derde seizoen (into the wild), maar mag ik je vragen hoe jullie draaidagen dan zijn geweest? Want je vertelde eerder hier dat het 3 weken (standaard seizoen) + 1 week (VIP seizoen) was? Dat derde seizoen (Into the wild) moet nog worden opgenomen dan?

Overigens opvallend dat ze evenveel afleveringen uitzenden (8) met normale kandidaten als VIPS terwijl de VIPS in realtime maar een week duurt en het normale seizoen drie weken, ze zouden het normale seizoen in mijn ogen echt makkelijk 10 a 11 afleveringen kunnen maken, maar er zal wel een misschien technische verklaring of iets degelijks voor zijn dan:)

Overigens heb ik nóg een vraag over het afgelopen seizoen: in dezelfde aflevering waarin jullie een echte boef pakten werd er ook een inval gedaan door twee hunters in een huis waarin de bewoner duidelijk volkomen verrast was en totaal in paniek. Ik dacht altijd dat jullie eerst toestemming moesten krijgen voor jullie een huis mochten betreden (van de officier kregen jullie die uiteraard) maar gezien zijn reactie (van die bewoner) was dat duidelijk niet aan de bewoner gevraagd. (Terwijl ik dit type moet ik voor de zoveelste keer weer lachen om zijn paniekerige reactie, excuses daarvoor:)). Ik vond het een van de mooiste momenten van het seizoen omdat het laat zien dat jullie ook weleens volkomen mis zitten, maar was het niet een tikkeltje illegaal? Als die bewoner bezwaar had gemaakt hadden jullie het sowieso nooit mogen uitzenden lijkt me, naast het feit dat jullie zn huis zijn binnengestormt als TV ploeg. Is dat ook meteen de reden waarom we zulke beelden eigenlijk alleen op TV zien als de kandidaten ook écht in een huis van een inval zitten?
Ik zou je hierop samenvattende willen benadrukken dat het voor ons als kijker nóg veel en veel leuker/realistischer/spannender wordt met dit soort beelden waarin jullie als Hunters mis zitten en er tegelijk sprake is van een hectisch/chaotische inval. Afgelopen jaren zijn deze momenten veel te vaak uit de uitzending geknipt (of ze waren er niet maar dat zou betekenen dat jullie altijd precies goed zaten) en dan krijg je als gemiddelde nieuwe kijker eerder een gevoel van “scripted reality”.
Dus advies aan productie: laat vaker dingen die voor jullie als HQ/Hunters mis gaan zien, dat is als kijker óók erg leuk te zien en maakt het grotere geheel ook veel meeslepender wanneer het wél goed gaat (voor jullie als hunters, dat is) en het geeft als kijker meer voldoening.
Misschien kun je ze dit doorgeven :)
We hebben drie seizoenen achter elkaar opgenomen (met 2 weken tussen VIPS en into the wild)

En als antwoord op je vraag: er wordt contact opgenomen met de bewoner tenzij de productie zeker weet (je mag zelf bedenken hoe dat kan), dat diegene niet zal schrikken. En die stap gaan vrijwel nooit mis… tenzij iemand een verkeerd adres doorgeeft…

We hebben het overigens met heel veel excuses en een flesje wijn goedgemaakt met de bewoner.

[ Bericht 1% gewijzigd door Selmar op 26-12-2021 11:33:53 (extra info) ]
pi_202817735
Closed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')