En daarmee is alle echtheid gelijk verdwenen. Als je echt hunted wilt kan je beter opsporingverzocht kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef hhh38 het volgende:
Het meest onrealistische is dat de hunters bij voorbaat die specifieke tijd weten, maar anders zou het programma geen vast format kunnen volgen.
En dan maar hopen dat je binnen twee uur van de extractielocatie bent.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zou ik overigens ook een leuke extractie vinden als zowel wij als de kandidaten tot 2 uur van tevoren niet weten dat er over 2 uur extractie is 😃
rtl boulevard, als er iets nep is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:09 schreef superniger het volgende:
Hunted helemaal kapot gesloopt.
https://www.rtlboulevard.(...)nted-2021-finale-nep
De kandidaten zouden het natuurlijk wel bij de start kunnen horen. Maar het wordt vast te moeilijk voor jullie als de extractie na 2 dagen zou zijn en te moeilijk voor de kandidaten als het na 6 weken isquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zou ik overigens ook een leuke extractie vinden als zowel wij als de kandidaten tot 2 uur van tevoren niet weten dat er over 2 uur extractie is 😃
Zal je net in Groningen zitten als de extractie in Zeeland isquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ja, dat ga je niet redden dan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal je net in Groningen zitten als de extractie in Zeeland is
Ik denk dat juist de stress van “hoe komen we nu binnen twee uur in Harderwijk?” wel leuke TV zou kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kandidaten zouden het natuurlijk wel bij de start kunnen horen. Maar het wordt vast te moeilijk voor jullie als de extractie na 2 dagen zou zijn en te moeilijk voor de kandidaten als het na 6 weken is
Wat nou als er.... geen extractie is maar gewoon. Je hebt 48 uur om ons te vinden. Succes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kandidaten zouden het natuurlijk wel bij de start kunnen horen. Maar het wordt vast te moeilijk voor jullie als de extractie na 2 dagen zou zijn en te moeilijk voor de kandidaten als het na 6 weken is
Dan vinden we er heel misschien één. We kunnen niet toveren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat nou als er.... geen extractie is maar gewoon. Je hebt 48 uur om ons te vinden. Succes.
Dan ga je gewoon willekeurig 48 uur bij mensen op zolder liggen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat nou als er.... geen extractie is maar gewoon. Je hebt 48 uur om ons te vinden. Succes.
Maar daar zit wel het probleem. Het uitgangspunt is leuke televisie. Dat wordt het dus ook niet als je de hunters op dag 1 al de info geeft die tot het extractiepunt leidt. Je moet de deelnemers het ook niet zo moeilijk mogelijk maken. Dat is dit jaar wel gebeurd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dan vinden we er heel misschien één. We kunnen niet toveren.
Ik denk niet dat het een heel leuk programma zou worden als je het de hunters gewoon zo moeilijk mogelijk maakt, want natuurlijk kan dat. Tenzij je dat programma dan ook een half jaar maakt ipv drie weken.
Dat lukt nooit. Je hebt ook dat programma dat ze BN’ers (uiteraard) in een boevenpak sturen en die moeten dan 5uur ofzo wegblijven. Vaak hebben die achtervolgers niet het flauwste vermoeden waar ze moeten zoeken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gewoon dat productieteam vanavond nog achter slot en grendel huppatee, nu doorpakkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar daar zit wel het probleem. Het uitgangspunt is leuke televisie. Dat wordt het dus ook niet als je de hunters op dag 1 al de info geeft die tot het extractiepunt leidt. Je moet de deelnemers het ook niet zo moeilijk mogelijk maken. Dat is dit jaar wel gebeurd.
Meerdere malen zeer veel risico nemen om steeds iets meer info te krijgen (dat was andere jaren ook niet zo). En als klap op de vuurpijl die finale zelf. Enige manier om te winnen voor de dames was om in stealth modus naar de juiste container toe te sneaken op een terrein waar iedere ingang door een hunterteam dichtgezet kon worden. Onmogelijk dus.
De hunters zouden eens stampij moeten gaan maken bij de productie. Trek dat hele Simple Media kantoor maar gewoon leeg.
Maar ze zijn zo goed toch die Hunters? Beetje telefoontjes hacken beetje triangulatie toepassen. Beetje mensen intimideren... moet lukken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon willekeurig 48 uur bij mensen op zolder liggen.
En vervolgens door lullen als ze gepakt wordenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:55 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Juist omdat ze af en toe moeten inloggen (vroeger moest je ook 1-2x geld pinnen dacht ik) krijgen de hunters überhaupt een kans. En das het leuke vh spel vind ik. Want als je dat slim doet (zoals die dames en eigenlijk ook Tim en Guus) zorg je ervoor dat je net te kort zichtbaar bent en verdwijn je weer.
Maar hier ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:50 schreef alpeko het volgende:
En als klap op de vuurpijl die finale zelf. Enige manier om te winnen voor de dames was om in stealth modus naar de juiste container toe te sneaken op een terrein waar iedere ingang door een hunterteam dichtgezet kon worden. Onmogelijk dus.
Dat is op zich niet erg, die achterstand van informatie voor de hunters bestaat nu ook niet. Maar het zou het wel iets realistischer maken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
En vervolgens door lullen als ze gepakt worden
Maarja, als het terrein ipv de container de exit was dan waren ze natuurlijk gewoon als hunters voor het terrein gaan zitten. 1-2 teams die checken of er niet nog meer ingangen zijn en dan ben je er ook. De container op zich is t punt niet, t punt is dat de productie een enorme fout heeft gemaakt met die trailer waardoor de hunters nu dus direct wisten welk terrein ze moesten zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja.
[..]
Maar hier ben ik het ook mee eens.
Wat mij betreft moet iedereen team z'n eigen extractiepunt hebben OF het terrein opkomen is al genoeg voor extractie in plaats van dat je per se een specifieke container verstopt tussen 340238904723 andere containers moet aantikken. Dat zou het denk ik wat eerlijker maken.
Al twijfel ik over een extractiepunt per team. Dan hebben de Hunters weer zeer weinig kans, het goed ondervragen van de reeds gepakte kandidaten en op die manier achter extractieinformatie komen is ook een leuk onderdeel van het spel wat mij betreft (tenzij je zo'n flapuit hebt die alle wachtwoorden verklapt). Misschien een tussenvorm waarbij er 2 extractiepunten zijn en elk team kan kiezen naar welke ze gaan? Dan kunnen de Hunters nog steeds op dezelfde manier als nu achter de info komen, maar kunnen ze niet rustig met 4 teams op 1 plek iedereen opwachten.
Heb je op zich ook wel een punt natuurlijk. Maar ik denk dat je altijd wel een manier kan vinden om zo ongezien mogelijk een terrein op te komen. Vergelijk het een beetje met zo ongezien mogelijk de Darkweb-site checken, maar dan in fysieke vorm. Ongezien een random container eruit moeten vissen is een stuk lastiger en ik denk dat de uitkomst daarvan gewoon te willekeurig is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maarja, als het terrein ipv de container de exit was dan waren ze natuurlijk gewoon als hunters voor het terrein gaan zitten. 1-2 teams die checken of er niet nog meer ingangen zijn en dan ben je er ook. De container op zich is t punt niet, t punt is dat de productie een enorme fout heeft gemaakt met die trailer waardoor de hunters nu dus direct wisten welk terrein ze moesten zijn.
Het format een beetje aanpassen zou wel voor iedereen goed zijn denk ik. De kijkers zijn doorgaans voor de kandidaten dus dan is het frustrerend om te zien hoe makkelijk teams buiten hun schuld om in de problemen komen. Daarom zijn wij natuurlijk ook wel blij met het ambtenaartje die zich niet aan de regels hield.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dan vinden we er heel misschien één. We kunnen niet toveren.
Ik denk niet dat het een heel leuk programma zou worden als je het de hunters gewoon zo moeilijk mogelijk maakt, want natuurlijk kan dat. Tenzij je dat programma dan ook een half jaar maakt ipv drie weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |