NPO1 zou natuurlijk top zijn, maar NPO3 is ons niet graag kwijt 😃quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:53 schreef Tegan het volgende:
Waarom zou je niet naar NPO1 willen gaan?
Meer dan een uur. Dan hadden we verplaatsingen met de auto moeten uitzoeken van die nummers en dat vergelijken met wat wij denken dat normaal was.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:09 schreef usagi414 het volgende:
@:Selmar hoeveel extra tijd zou het gekost hebben voor jullie als die mevrouw in Weurt niet meteen aangaf dat het om een rode brandweerauto ging ?
Zodat jullie van alle vier de gebelde nummers alles moesten uitzoeken.
Voor het eindresultaat had het niet veel uitgemaakt helaas, maar toch benieuwd.
Ongeveer 1.5M kijkers 😃quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat maakt het uit of het op NPO1 of NPO3 is? Tegenwoordig heeft iedereen toch wel een afstandsbediening?
Zijn er 1,5 miljoen kijkers die niet van npo1 af (kunnen) komen?quote:
Wie is de Mol dan naar NPO3 en Hunted naar NPO1. Het is dezelfde omroep.quote:
Ik denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wie is de Mol dan naar NPO3 en Hunted naar NPO1. Het is dezelfde omroep.
En zoals zovelen de Vlaamse DeMol vind ik een stuk beter dan de Nederlandse Wie is de Mol. Maar ik blijf ook kijken naar Wie is de Mol.
1.5M zonder afstandsbediening 😃quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er 1,5 miljoen kijkers die niet van npo1 af (kunnen) komen?
Mensen kunnen zappen. Lijkt me niet echt een programma voor NPO1. Vind het sowieso geen programma voor de publieke omroep eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef Selmar het volgende:
[..]
En na Hunted VIPS komt ook nog Hunted: Into the Wild!
RTL denkt natuurlijk ook aan de eigen programma's he. Zullen vast ook wel met een kopie komen, net als Kamp Van Kongingsbrugge en Special Forces VIPS. Een VIPS versie van hunted heeft de NPO gelukkig al wel onmogelijk gemaakt voor ze.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:09 schreef superniger het volgende:
Hunted helemaal kapot gesloopt.
https://www.rtlboulevard.(...)nted-2021-finale-nep
Zou je trouwens eens kunnen uitleggen wat die Sander aan het programma toevoegt? Het komt op mij over alsof hij helemaal niks doet en alleen maar een beetje rondloopt. Hij laat Marcel de leiding nemen en is zelf "chef". Is hij niet overbodig?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:34 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de stress van “hoe komen we nu binnen twee uur in Harderwijk?” wel leuke TV zou kunnen opleveren.
En ik zie Marcel ook al met zo’n kop van “waar zijn mijn teams? Aan het lunchen? * inject one-liner * “
Is het UK format en dat hebben we gekopieerdquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:08 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zou je trouwens eens kunnen uitleggen wat die Sander aan het programma toevoegt? Het komt op mij over alsof hij helemaal niks doet en alleen maar een beetje rondloopt. Hij laat Marcel de leiding nemen en is zelf "chef". Is hij niet overbodig?
Marcel voegt ook maar weinig toe vind ik, alleen maar dingen roepen die iedereen zelf kan bedenken: “dichtzetten die handel, laat ze niet ontsnappen, vraag de camerabeelden op”, zonder hem kom je net zo ver.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:08 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zou je trouwens eens kunnen uitleggen wat die Sander aan het programma toevoegt? Het komt op mij over alsof hij helemaal niks doet en alleen maar een beetje rondloopt. Hij laat Marcel de leiding nemen en is zelf "chef". Is hij niet overbodig?
Het lot van elke managerquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Marcel voegt ook maar weinig toe vind ik, alleen maar dingen roepen die iedereen zelf kan bedenken: “dichtzetten die handel, laat ze niet ontsnappen, vraag de camerabeelden op”, zonder hem kom je net zo ver.
Oke, dan zal hij er wel niet full time bij zijn, maar gewoon af en toe even komen buurten. Lijkt me te duur om hem er full time bij te zetten als z'n rol vooral symbolisch is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:21 schreef Selmar het volgende:
[..]
Is het UK format en dat hebben we gekopieerd
Nee maar eerlijk, jullie hebben of heel veel geluk of productie helpt. Ben benieuwd hoe het buiten NL gaat waar je niet overal ANPR etc hangt!quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dan vinden we er heel misschien één. We kunnen niet toveren.
Ik denk niet dat het een heel leuk programma zou worden als je het de hunters gewoon zo moeilijk mogelijk maakt, want natuurlijk kan dat. Tenzij je dat programma dan ook een half jaar maakt ipv drie weken.
Leegtrekkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:56 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Gewoon dat productieteam vanavond nog achter slot en grendel huppatee, nu doorpakken
Je kan bv ook een aantal reserves die de laatste dag de overgebleven teams helpen. Denk aan boten/heli etc.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja.
[..]
Maar hier ben ik het ook mee eens.
Wat mij betreft moet iedereen team z'n eigen extractiepunt hebben OF het terrein opkomen is al genoeg voor extractie in plaats van dat je per se een specifieke container verstopt tussen 340238904723 andere containers moet aantikken. Dat zou het denk ik wat eerlijker maken.
Al twijfel ik over een extractiepunt per team. Dan hebben de Hunters weer zeer weinig kans, het goed ondervragen van de reeds gepakte kandidaten en op die manier achter extractieinformatie komen is ook een leuk onderdeel van het spel wat mij betreft (tenzij je zo'n flapuit hebt die alle wachtwoorden verklapt). Misschien een tussenvorm waarbij er 2 extractiepunten zijn en elk team kan kiezen naar welke ze gaan? Dan kunnen de Hunters nog steeds op dezelfde manier als nu achter de info komen, maar kunnen ze niet rustig met 4 teams op 1 plek iedereen opwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |