NPO1 zou natuurlijk top zijn, maar NPO3 is ons niet graag kwijt 😃quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:53 schreef Tegan het volgende:
Waarom zou je niet naar NPO1 willen gaan?
Meer dan een uur. Dan hadden we verplaatsingen met de auto moeten uitzoeken van die nummers en dat vergelijken met wat wij denken dat normaal was.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:09 schreef usagi414 het volgende:
@:Selmar hoeveel extra tijd zou het gekost hebben voor jullie als die mevrouw in Weurt niet meteen aangaf dat het om een rode brandweerauto ging ?
Zodat jullie van alle vier de gebelde nummers alles moesten uitzoeken.
Voor het eindresultaat had het niet veel uitgemaakt helaas, maar toch benieuwd.
Ongeveer 1.5M kijkers 😃quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat maakt het uit of het op NPO1 of NPO3 is? Tegenwoordig heeft iedereen toch wel een afstandsbediening?
Zijn er 1,5 miljoen kijkers die niet van npo1 af (kunnen) komen?quote:
Wie is de Mol dan naar NPO3 en Hunted naar NPO1. Het is dezelfde omroep.quote:
Ik denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wie is de Mol dan naar NPO3 en Hunted naar NPO1. Het is dezelfde omroep.
En zoals zovelen de Vlaamse DeMol vind ik een stuk beter dan de Nederlandse Wie is de Mol. Maar ik blijf ook kijken naar Wie is de Mol.
1.5M zonder afstandsbediening 😃quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er 1,5 miljoen kijkers die niet van npo1 af (kunnen) komen?
Mensen kunnen zappen. Lijkt me niet echt een programma voor NPO1. Vind het sowieso geen programma voor de publieke omroep eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef Selmar het volgende:
[..]
En na Hunted VIPS komt ook nog Hunted: Into the Wild!
RTL denkt natuurlijk ook aan de eigen programma's he. Zullen vast ook wel met een kopie komen, net als Kamp Van Kongingsbrugge en Special Forces VIPS. Een VIPS versie van hunted heeft de NPO gelukkig al wel onmogelijk gemaakt voor ze.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:09 schreef superniger het volgende:
Hunted helemaal kapot gesloopt.
https://www.rtlboulevard.(...)nted-2021-finale-nep
Zou je trouwens eens kunnen uitleggen wat die Sander aan het programma toevoegt? Het komt op mij over alsof hij helemaal niks doet en alleen maar een beetje rondloopt. Hij laat Marcel de leiding nemen en is zelf "chef". Is hij niet overbodig?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:34 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de stress van “hoe komen we nu binnen twee uur in Harderwijk?” wel leuke TV zou kunnen opleveren.
En ik zie Marcel ook al met zo’n kop van “waar zijn mijn teams? Aan het lunchen? * inject one-liner * “
Is het UK format en dat hebben we gekopieerdquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:08 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zou je trouwens eens kunnen uitleggen wat die Sander aan het programma toevoegt? Het komt op mij over alsof hij helemaal niks doet en alleen maar een beetje rondloopt. Hij laat Marcel de leiding nemen en is zelf "chef". Is hij niet overbodig?
Marcel voegt ook maar weinig toe vind ik, alleen maar dingen roepen die iedereen zelf kan bedenken: “dichtzetten die handel, laat ze niet ontsnappen, vraag de camerabeelden op”, zonder hem kom je net zo ver.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:08 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zou je trouwens eens kunnen uitleggen wat die Sander aan het programma toevoegt? Het komt op mij over alsof hij helemaal niks doet en alleen maar een beetje rondloopt. Hij laat Marcel de leiding nemen en is zelf "chef". Is hij niet overbodig?
Het lot van elke managerquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Marcel voegt ook maar weinig toe vind ik, alleen maar dingen roepen die iedereen zelf kan bedenken: “dichtzetten die handel, laat ze niet ontsnappen, vraag de camerabeelden op”, zonder hem kom je net zo ver.
Oke, dan zal hij er wel niet full time bij zijn, maar gewoon af en toe even komen buurten. Lijkt me te duur om hem er full time bij te zetten als z'n rol vooral symbolisch is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:21 schreef Selmar het volgende:
[..]
Is het UK format en dat hebben we gekopieerd
Nee maar eerlijk, jullie hebben of heel veel geluk of productie helpt. Ben benieuwd hoe het buiten NL gaat waar je niet overal ANPR etc hangt!quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dan vinden we er heel misschien één. We kunnen niet toveren.
Ik denk niet dat het een heel leuk programma zou worden als je het de hunters gewoon zo moeilijk mogelijk maakt, want natuurlijk kan dat. Tenzij je dat programma dan ook een half jaar maakt ipv drie weken.
Leegtrekkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:56 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Gewoon dat productieteam vanavond nog achter slot en grendel huppatee, nu doorpakken
Je kan bv ook een aantal reserves die de laatste dag de overgebleven teams helpen. Denk aan boten/heli etc.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja.
[..]
Maar hier ben ik het ook mee eens.
Wat mij betreft moet iedereen team z'n eigen extractiepunt hebben OF het terrein opkomen is al genoeg voor extractie in plaats van dat je per se een specifieke container verstopt tussen 340238904723 andere containers moet aantikken. Dat zou het denk ik wat eerlijker maken.
Al twijfel ik over een extractiepunt per team. Dan hebben de Hunters weer zeer weinig kans, het goed ondervragen van de reeds gepakte kandidaten en op die manier achter extractieinformatie komen is ook een leuk onderdeel van het spel wat mij betreft (tenzij je zo'n flapuit hebt die alle wachtwoorden verklapt). Misschien een tussenvorm waarbij er 2 extractiepunten zijn en elk team kan kiezen naar welke ze gaan? Dan kunnen de Hunters nog steeds op dezelfde manier als nu achter de info komen, maar kunnen ze niet rustig met 4 teams op 1 plek iedereen opwachten.
Vanaf de bank lijkt het zo makkelijk, maar als er twee van die woeste kerels met hetzelfde getatoeëerde bandje op hun arm je flink onder druk zetten, wordt het best lastig denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:41 schreef Ferdii het volgende:
Naast dat die vrachtwagen info/anpr camera stom was viel mij vooral op dat de voorbijgangers en gepakte teams wel heel makkelijk zich verlulde en teveel info gaven. Hoe moeilijk is het om gewoon je klep te houden?
In het geval van echte opsporing wel ja, want daar wil je boeven vangen. in dit programma waar de boeven de held zijn kun je meneer boos doen gewoon hard uitlachenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vanaf de bank lijkt het zo makkelijk, maar als er twee van die woeste kerels met hetzelfde getatoeëerde bandje op hun arm je flink onder druk zetten, wordt het best lastig denk ik.
Wedden dat jij gelijk wijst waar ze zijn als ze t vragenquote:Op woensdag 22 december 2021 00:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
In het geval van echte opsporing wel ja, want daar wil je boeven vangen. in dit programma waar de boeven de held zijn kun je meneer boos doen gewoon hard uitlachen
Van jullie is het goed gevonden. Van de productie die het 'criminelen kartel' simuleren slecht geregeld. En dat is jammer omdat daar geen kandidaten bij gemoeid zijn, als het iets was waar zij zelf invloed op hadden was het al minder meh geweest. Nu was het alsof ze de pech hadden om zeg maar 'drugssmokkelaars' te zijn voor een drugsbaas die te veel van z'n eigen voorraad gesnoven heeft en z'n zaakjes voor de smokkel slecht heeft geregeld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:15 schreef Selmar het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die wij echt niet wisten waar we heen moesten. Die container waren we kwijtgeraakt bij Krimpen, dus daar ergens moesten we zoeken. Dan krijgen we de eerste van de drie ANPR hits, en dan moeten we een nieuw plan maken met nieuwe mogelijke extractiepunten. Zo kregen we nog twee van dat soort momenten.
Normaal besteed ik zo’n 10 uur aan het bestuderen van de mogelijke extractiepunten, naderingsroutes, manieren om controle te krijgen etc. Nu had ik steeds 5 minuten.
Het is echt niet alsof het heel logisch is (tenminste niet als je er zelf in zit), dat er een containeroverslag van hetzelfde bedrijf daar zit. Zeker niet als je helemaal geen focus hebt op Ridderkerk.
Maar... Is Sander dan een acteur die is ingehuurd voor de serie? Of heeft hij echt een functie maar is die wat anders uitgevoerd voor deze serie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:21 schreef Selmar het volgende:
[..]
Is het UK format en dat hebben we gekopieerd
Ze hoeven toch helemaal niet 30x in te loggen? Zo lang je 24 uur van tevoren maar weet waar je heen moet (misschien is trouwens 6 uur ook al wel ruim genoeg als je zorgt dat je een goeie 'koude' lift hebt die je de hele dag kan helpen).quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:45 schreef Fosive het volgende:
Ik lees hier heel veel over hoe flauw het was met die container, maar wat ik persoonlijk ook flauw vind is dat ze 30x moeten inloggen op die website voor ze eindelijk mogen weten waar ze moeten ontsnappen. Continu wordt door je telefoon je locatie van dat moment bekend bij de Hunters, maar je hebt geen enkele keuze.
Pak de donderdagavond op NPO1quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:22 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is na zaterdag de ‘grootste’ avond. En NPO1 wil ook al een paar jaar het format hebben, maar er heeft iemand een hele goede lobby denk ik 😃
Op mij komt hij juist over als een hele fijne teamlead die overzicht houdt en faciliteert, zou me fijn lijken om mee te werken!quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Marcel voegt ook maar weinig toe vind ik, alleen maar dingen roepen die iedereen zelf kan bedenken: “dichtzetten die handel, laat ze niet ontsnappen, vraag de camerabeelden op”, zonder hem kom je net zo ver.
Scenario 1: er stapt politie op je af, ze zoeken voortvluchtigen. Waarom zou je liegen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:41 schreef Ferdii het volgende:
Naast dat die vrachtwagen info/anpr camera stom was viel mij vooral op dat de voorbijgangers en gepakte teams wel heel makkelijk zich verlulde en teveel info gaven. Hoe moeilijk is het om gewoon je klep te houden?
Daardoor hebben de Hunters echter de info niet te pakken gekregen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:45 schreef Fosive het volgende:
Ik lees hier heel veel over hoe flauw het was met die container, maar wat ik persoonlijk ook flauw vind is dat ze 30x moeten inloggen op die website voor ze eindelijk mogen weten waar ze moeten ontsnappen. Continu wordt door je telefoon je locatie van dat moment bekend bij de Hunters, maar je hebt geen enkele keuze.
Hij is de commissaris, en die heb je in de opsporing vooral nodig om de hogere directie uit je nek te houden. Dus zodat Marcel niet de ‘budget gesprekken’ hoeft te houden. Maar dat is in Hunted dus niet echt zo’n grote functie 😃.quote:Op woensdag 22 december 2021 00:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar... Is Sander dan een acteur die is ingehuurd voor de serie? Of heeft hij echt een functie maar is die wat anders uitgevoerd voor deze serie?
Waarom steeds mijn sportavond doen.quote:Op woensdag 22 december 2021 00:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Pak de donderdagavond op NPO1Daarop is WIDM groot geworden (en verzaakt nu ze op zaterdagavond zijn).
Als ik het goed begreep was het dit jaar zo dat de teams om 10.00 op dag van extractie pas het precieze extractiepunt kregen. Aan de ene kant heb je dan als deelnemers zelf weinig tijd om een plan te maken, maar het zal vooral bedoeld zijn om de Hunters ook geen plan te laten maken zoals vorig jaar op Texel, inclusief de heli's van de luchtmachtquote:Op woensdag 22 december 2021 00:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze hoeven toch helemaal niet 30x in te loggen? Zo lang je 24 uur van tevoren maar weet waar je heen moet (misschien is trouwens 6 uur ook al wel ruim genoeg als je zorgt dat je een goeie 'koude' lift hebt die je de hele dag kan helpen).
Ze hadden er kunnen komen met 0x de telefoon aanzetten, 2x contact zoeken met contactpersoon met info (1x om afspraak te maken en 1x om op te halen), en 1x kort van tevoren inloggen om het precieze punt te zien en dus 1x een telefoon met simkaart nodig voor die ene inlog.
Maar goed, ik denk dat je ook gewoon spastisch wordt en denkt dat je misschien tocht belangrijke informatie misloopt als je niet tussentijds checkt.
Is dat dan het seizoen Hunted: Into the Wild ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:45 schreef Sodemieters het volgende:
Het gerucht gaat dat het productieteam nu zelf voortvluchtig is, opgejaagd door boze fans als hunters.
Dat is natuurlijk een mega risico als we de laatste 48 uur nog een team pakken. Want dan hebben we ook alle tijd voor doorzoeken van tassen en verhoor. Ik denk niet dat productie dat risico wil lopen.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep was het dit jaar zo dat de teams om 10.00 op dag van extractie pas het precieze extractiepunt kregen. Aan de ene kant heb je dan als deelnemers zelf weinig tijd om een plan te maken, maar het zal vooral bedoeld zijn om de Hunters ook geen plan te laten maken zoals vorig jaar op Texel, inclusief de heli's van de luchtmachtNu werd dat probleem wel opgelost door het kenteken en de container
Ik snap best dat je de Hunters af en toe wat kruimels moet toeschuiven, maar geef dat extractiepunt in ieder geval 48 uur vantevoren vrij, dan hebben de teams genoeg tijd om weer onder de radar te duiken en om een plan te maken, enige nadeel is dan wel dat de Hunters die tijd ook krijgen als ze de relevante info krijgen.
Alsof de hunters op dat moment bedacht hebben om heli's in te zetten... Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Als ik het goed begreep was het dit jaar zo dat de teams om 10.00 op dag van extractie pas het precieze extractiepunt kregen. Aan de ene kant heb je dan als deelnemers zelf weinig tijd om een plan te maken, maar het zal vooral bedoeld zijn om de Hunters ook geen plan te laten maken zoals vorig jaar op Texel, inclusief de heli's van de luchtmachtNu werd dat probleem wel opgelost door het kenteken en de container
Hij was o.a. hoofd recherche bij de pliesie (https://www.sanderschaepman.nl/expertise-ervaring-achtergrond), ze hebben wel allemaal mensen die ook daadwerkelijk het werk doen/hebben gedaan dat ze simuleren.quote:Op woensdag 22 december 2021 00:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar... Is Sander dan een acteur die is ingehuurd voor de serie? Of heeft hij echt een functie maar is die wat anders uitgevoerd voor deze serie?
Nou, ook niet helemaal. Michael komt bij Defensie vandaan en die het het voor aanvang van het seizoen geregeld dat, mocht dat mogelijk zijn Defensie zou komen helpen. We kwamen bijna 7 dagen voor extractie (als ik het mij goed herinner) achter Texel. En toen heeft Defensie aangegeven dat het in dat geval inderdaad mogelijk is. Productie regelt dat soort dingen niet voor ons. Net zoals ik dit jaar voor de porto’s heb gezorgd (dankzij sponsor) en voor dat transparante touchscreen.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Alsof de hunters op dat moment bedacht hebben om heli's in te zetten... Zo werkt dat niet.
Dat is natuurlijk al vooraf afgesproken tussen de productie en Defensie. Enerzijds als leuk promo-momentje voor Defensie, anderzijds om het programma wat spectaculairder te maken.
@KapiteinIglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weetquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer doet er een FOK!-duo mee?
Zet je FOK!-hulptroepen in.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:47 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weet
Vet!quote:Op woensdag 22 december 2021 18:47 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weet
Stuur DM voor tipsquote:Op woensdag 22 december 2021 18:47 schreef superkimmi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |