abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202747562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 23:41 schreef Ferdii het volgende:
Naast dat die vrachtwagen info/anpr camera stom was viel mij vooral op dat de voorbijgangers en gepakte teams wel heel makkelijk zich verlulde en teveel info gaven. Hoe moeilijk is het om gewoon je klep te houden?
Vanaf de bank lijkt het zo makkelijk, maar als er twee van die woeste kerels met hetzelfde getatoeëerde bandje op hun arm je flink onder druk zetten, wordt het best lastig denk ik.
gr gr
pi_202747656
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 23:54 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Vanaf de bank lijkt het zo makkelijk, maar als er twee van die woeste kerels met hetzelfde getatoeëerde bandje op hun arm je flink onder druk zetten, wordt het best lastig denk ik.
In het geval van echte opsporing wel ja, want daar wil je boeven vangen. in dit programma waar de boeven de held zijn kun je meneer boos doen gewoon hard uitlachen :D
hardcoholic
pi_202747693
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:07 schreef Ferdii het volgende:

[..]
In het geval van echte opsporing wel ja, want daar wil je boeven vangen. in dit programma waar de boeven de held zijn kun je meneer boos doen gewoon hard uitlachen :D
Wedden dat jij gelijk wijst waar ze zijn als ze t vragen :+
  PR en moderator woensdag 22 december 2021 @ 00:28:29 #229
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_202747741
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:15 schreef Selmar het volgende:

[..]
Vergeet niet dat die wij echt niet wisten waar we heen moesten. Die container waren we kwijtgeraakt bij Krimpen, dus daar ergens moesten we zoeken. Dan krijgen we de eerste van de drie ANPR hits, en dan moeten we een nieuw plan maken met nieuwe mogelijke extractiepunten. Zo kregen we nog twee van dat soort momenten.

Normaal besteed ik zo’n 10 uur aan het bestuderen van de mogelijke extractiepunten, naderingsroutes, manieren om controle te krijgen etc. Nu had ik steeds 5 minuten.

Het is echt niet alsof het heel logisch is (tenminste niet als je er zelf in zit), dat er een containeroverslag van hetzelfde bedrijf daar zit. Zeker niet als je helemaal geen focus hebt op Ridderkerk.
Van jullie is het goed gevonden. Van de productie die het 'criminelen kartel' simuleren slecht geregeld. En dat is jammer omdat daar geen kandidaten bij gemoeid zijn, als het iets was waar zij zelf invloed op hadden was het al minder meh geweest. Nu was het alsof ze de pech hadden om zeg maar 'drugssmokkelaars' te zijn voor een drugsbaas die te veel van z'n eigen voorraad gesnoven heeft en z'n zaakjes voor de smokkel slecht heeft geregeld.
Fuck the EBU.
  woensdag 22 december 2021 @ 00:32:28 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202747759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:21 schreef Selmar het volgende:

[..]
Is het UK format en dat hebben we gekopieerd
Maar... Is Sander dan een acteur die is ingehuurd voor de serie? Of heeft hij echt een functie maar is die wat anders uitgevoerd voor deze serie?
  PR en moderator woensdag 22 december 2021 @ 00:47:51 #231
288245 crew  Moira
pi_202747802
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:45 schreef Fosive het volgende:
Ik lees hier heel veel over hoe flauw het was met die container, maar wat ik persoonlijk ook flauw vind is dat ze 30x moeten inloggen op die website voor ze eindelijk mogen weten waar ze moeten ontsnappen. Continu wordt door je telefoon je locatie van dat moment bekend bij de Hunters, maar je hebt geen enkele keuze.
Ze hoeven toch helemaal niet 30x in te loggen? Zo lang je 24 uur van tevoren maar weet waar je heen moet (misschien is trouwens 6 uur ook al wel ruim genoeg als je zorgt dat je een goeie 'koude' lift hebt die je de hele dag kan helpen).
Ze hadden er kunnen komen met 0x de telefoon aanzetten, 2x contact zoeken met contactpersoon met info (1x om afspraak te maken en 1x om op te halen), en 1x kort van tevoren inloggen om het precieze punt te zien en dus 1x een telefoon met simkaart nodig voor die ene inlog.

Maar goed, ik denk dat je ook gewoon spastisch wordt en denkt dat je misschien tocht belangrijke informatie misloopt als je niet tussentijds checkt.
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 22 december 2021 @ 00:50:41 #232
288245 crew  Moira
pi_202747810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:22 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat is na zaterdag de ‘grootste’ avond. En NPO1 wil ook al een paar jaar het format hebben, maar er heeft iemand een hele goede lobby denk ik 😃
Pak de donderdagavond op NPO1 O+ Daarop is WIDM groot geworden (en verzaakt nu ze op zaterdagavond zijn).
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 22 december 2021 @ 01:00:38 #233
288245 crew  Moira
pi_202747834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Marcel voegt ook maar weinig toe vind ik, alleen maar dingen roepen die iedereen zelf kan bedenken: “dichtzetten die handel, laat ze niet ontsnappen, vraag de camerabeelden op”, zonder hem kom je net zo ver.
Op mij komt hij juist over als een hele fijne teamlead die overzicht houdt en faciliteert, zou me fijn lijken om mee te werken!
Fuck the EBU.
pi_202748253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 23:41 schreef Ferdii het volgende:
Naast dat die vrachtwagen info/anpr camera stom was viel mij vooral op dat de voorbijgangers en gepakte teams wel heel makkelijk zich verlulde en teveel info gaven. Hoe moeilijk is het om gewoon je klep te houden?
Scenario 1: er stapt politie op je af, ze zoeken voortvluchtigen. Waarom zou je liegen?

Scenario 2: er stapt een cameraploeg op je af, ze zoeken voortvluchtigen. Waarom zou je liegen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202748268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:45 schreef Fosive het volgende:
Ik lees hier heel veel over hoe flauw het was met die container, maar wat ik persoonlijk ook flauw vind is dat ze 30x moeten inloggen op die website voor ze eindelijk mogen weten waar ze moeten ontsnappen. Continu wordt door je telefoon je locatie van dat moment bekend bij de Hunters, maar je hebt geen enkele keuze.
Daardoor hebben de Hunters echter de info niet te pakken gekregen.
Die kregen een onbruikbare cirkel te zien. Als 1x inloggen voldoende was, hadden ze meteen het extractiepunt.
Nu was daar meer voor nodig.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202748307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Maar... Is Sander dan een acteur die is ingehuurd voor de serie? Of heeft hij echt een functie maar is die wat anders uitgevoerd voor deze serie?
Hij is de commissaris, en die heb je in de opsporing vooral nodig om de hogere directie uit je nek te houden. Dus zodat Marcel niet de ‘budget gesprekken’ hoeft te houden. Maar dat is in Hunted dus niet echt zo’n grote functie 😃.
  woensdag 22 december 2021 @ 07:56:41 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202748553
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:50 schreef Moira het volgende:

[..]
Pak de donderdagavond op NPO1 O+ Daarop is WIDM groot geworden (en verzaakt nu ze op zaterdagavond zijn).
Waarom steeds mijn sportavond doen. o|O

Doe gewoon een dinsdag of woensdag. :{w
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_202749071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:47 schreef Moira het volgende:

[..]
Ze hoeven toch helemaal niet 30x in te loggen? Zo lang je 24 uur van tevoren maar weet waar je heen moet (misschien is trouwens 6 uur ook al wel ruim genoeg als je zorgt dat je een goeie 'koude' lift hebt die je de hele dag kan helpen).
Ze hadden er kunnen komen met 0x de telefoon aanzetten, 2x contact zoeken met contactpersoon met info (1x om afspraak te maken en 1x om op te halen), en 1x kort van tevoren inloggen om het precieze punt te zien en dus 1x een telefoon met simkaart nodig voor die ene inlog.

Maar goed, ik denk dat je ook gewoon spastisch wordt en denkt dat je misschien tocht belangrijke informatie misloopt als je niet tussentijds checkt.
Als ik het goed begreep was het dit jaar zo dat de teams om 10.00 op dag van extractie pas het precieze extractiepunt kregen. Aan de ene kant heb je dan als deelnemers zelf weinig tijd om een plan te maken, maar het zal vooral bedoeld zijn om de Hunters ook geen plan te laten maken zoals vorig jaar op Texel, inclusief de heli's van de luchtmacht _O- Nu werd dat probleem wel opgelost door het kenteken en de container :+

Ik snap best dat je de Hunters af en toe wat kruimels moet toeschuiven, maar geef dat extractiepunt in ieder geval 48 uur vantevoren vrij, dan hebben de teams genoeg tijd om weer onder de radar te duiken en om een plan te maken, enige nadeel is dan wel dat de Hunters die tijd ook krijgen als ze de relevante info krijgen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 09:24:48 #239
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202749152
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 17:45 schreef Sodemieters het volgende:
Het gerucht gaat dat het productieteam nu zelf voortvluchtig is, opgejaagd door boze fans als hunters.
Is dat dan het seizoen Hunted: Into the Wild ?
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 09:55:23 #240
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_202749466
Ik zou het ook wel heel tof vinden als HQ eens aan de kant van de hunted zouden staan, en dat ze een nieuw HQ compleet mogen omzeilen :P
Of überhaupt zelf als hunted meedoen :D

@Selmar wat zou je aanpak zijn? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  woensdag 22 december 2021 @ 10:51:48 #241
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_202750034
De voortvluchtigen hadden gewoon echt 0 kans. Waarom moest zo nodig die container met dezelfde vrachtwagen verplaatst worden? Erg jammer.
pi_202751626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als ik het goed begreep was het dit jaar zo dat de teams om 10.00 op dag van extractie pas het precieze extractiepunt kregen. Aan de ene kant heb je dan als deelnemers zelf weinig tijd om een plan te maken, maar het zal vooral bedoeld zijn om de Hunters ook geen plan te laten maken zoals vorig jaar op Texel, inclusief de heli's van de luchtmacht _O- Nu werd dat probleem wel opgelost door het kenteken en de container :+

Ik snap best dat je de Hunters af en toe wat kruimels moet toeschuiven, maar geef dat extractiepunt in ieder geval 48 uur vantevoren vrij, dan hebben de teams genoeg tijd om weer onder de radar te duiken en om een plan te maken, enige nadeel is dan wel dat de Hunters die tijd ook krijgen als ze de relevante info krijgen.
Dat is natuurlijk een mega risico als we de laatste 48 uur nog een team pakken. Want dan hebben we ook alle tijd voor doorzoeken van tassen en verhoor. Ik denk niet dat productie dat risico wil lopen.
pi_202752727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Alsof de hunters op dat moment bedacht hebben om heli's in te zetten... Zo werkt dat niet.

Dat is natuurlijk al vooraf afgesproken tussen de productie en Defensie. Enerzijds als leuk promo-momentje voor Defensie, anderzijds om het programma wat spectaculairder te maken.
  PR en moderator woensdag 22 december 2021 @ 14:18:59 #244
288245 crew  Moira
pi_202752755
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 00:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Hij was o.a. hoofd recherche bij de pliesie (https://www.sanderschaepman.nl/expertise-ervaring-achtergrond), ze hebben wel allemaal mensen die ook daadwerkelijk het werk doen/hebben gedaan dat ze simuleren.
Fuck the EBU.
pi_202755429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Alsof de hunters op dat moment bedacht hebben om heli's in te zetten... Zo werkt dat niet.

Dat is natuurlijk al vooraf afgesproken tussen de productie en Defensie. Enerzijds als leuk promo-momentje voor Defensie, anderzijds om het programma wat spectaculairder te maken.
Nou, ook niet helemaal. Michael komt bij Defensie vandaan en die het het voor aanvang van het seizoen geregeld dat, mocht dat mogelijk zijn Defensie zou komen helpen. We kwamen bijna 7 dagen voor extractie (als ik het mij goed herinner) achter Texel. En toen heeft Defensie aangegeven dat het in dat geval inderdaad mogelijk is. Productie regelt dat soort dingen niet voor ons. Net zoals ik dit jaar voor de porto’s heb gezorgd (dankzij sponsor) en voor dat transparante touchscreen.
pi_202756797
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer doet er een FOK!-duo mee?
@KapiteinIglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weet
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 22 december 2021 @ 18:50:31 #247
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202756839
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 18:47 schreef superkimmi het volgende:

[..]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weet
Zet je FOK!-hulptroepen in. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_202756860
quote:

[..]
@:kapiteiniglo en ik hebben ons voor het tweede jaar op rij opgegeven. Dus wie weet
Vet! :D

Mocht het ooit zo ver komen, mijn huis is beschikbaar hoor :P
  woensdag 22 december 2021 @ 19:23:02 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202757379
quote:

[..]
Stuur DM voor tips ;).
KuikenGuppy
pi_202757417
Haha thanks maar eerst maar binnenkomen. Misschien zijn we nu interessanter dan vorig jaar omdat we van goede vriendinnen naar partners zijn gegaan :+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')