quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin was nog met haar boodschappenlijstje bezig.
Nou ik ben ondertussen wel bezig wat ik allemaal nog voor het kerstdiner nodig hebquote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin was nog met haar boodschappenlijstje bezig.
We vieren het hier met zijn tweeën. Dus ik maak een pan chili con carne. Als tegengeluid voor al het vuurwerk hier in de wijk. Zal ze leren.quote:Op zondag 19 december 2021 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik ben ondertussen wel bezig wat ik allemaal nog voor het kerstdiner nodig heb
Ja ik probeer dan ook altijd zo'n volgorde te maken op de route die ik altijd loopquote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook papieren boodschappenlijst. Wel op volgorde van de levensmiddelen in de winkel. Een verbouwing is kut
quote:Op zondag 19 december 2021 13:15 schreef notturna het volgende:
[..]
We vieren het hier met zijn tweeën. Dus ik maak een pan chili con carne. Als tegengeluid voor al het vuurwerk hier in de wijk. Zal ze leren.
Ja en de AH hier die veranderd de boel nogal eens , stelletje pannenkoeken.quote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook papieren boodschappenlijst. Wel op volgorde van de levensmiddelen in de winkel. Een verbouwing is kut
Helemaal als brildrager.quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Met een mondkapje boodschappen doen is sowieso is een hel
Ben er al aan gewend inmiddels.quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is helemaal rot idd, beslaat de bril weerquote:
Nja in de zomer is het nog erger, maar toch liever geen mondkapje..quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben er al aan gewend inmiddels.
Dat ik nog verdwaald, is een wonder.quote:Op zondag 19 december 2021 13:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is helemaal rot idd, beslaat de bril weer
Gelukkig geen bril, lenzen beslaan gelukkig niet
Boodschappen doen gewoon is al een hel. Losse winkeltjes gaat nog wel.quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ken je de supermarkt toch nog best goedquote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat ik nog verdwaald, is een wonder.
Nee meest van tijd de boodschappen via Picnic. Hoef je tenminste geen mondkapje op.quote:Op zondag 19 december 2021 13:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ken je de supermarkt toch nog best goed
Maar dan kan nu niet meer een terras pakkenquote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Boodschappen doen gewoon is al een hel. Losse winkeltjes gaat nog wel.
Daarom eind van de middag, en dan even gezellig terras als beloning.
Je vlak daarvoor indweilen en je slaat drie vliegen in een klapquote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Boodschappen doen gewoon is al een hel. Losse winkeltjes gaat nog wel.
Daarom eind van de middag, en dan even gezellig terras als beloning.
Nee morgen pas. Deisyy is nog in het land.quote:
En wordt het tot aan je deur geleverd, moet ook voor een bepaalde bedrag bestellen.. bijv voor 40 euro of 50?quote:Op zondag 19 december 2021 13:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee meest van tijd de boodschappen via Picnic. Hoef je tenminste geen mondkapje op.
Minimaal Ī35. Zit je voor een paar dagen zo al aanquote:Op zondag 19 december 2021 13:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wordt het tot aan je deur geleverd, moet ook voor een bepaalde bedrag bestellen.. bijv voor 40 euro of 50?
to-do listjesquote:Op zondag 19 december 2021 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lig lekker op de bank onder een dekentje met een kruik, een pot thee, kruidnoten die ik nog over had, lekker mijn kerstdagen aan het voorbereiden in een Word documentjeEn om 16:00 is er Junior Songfestival
Ssstquote:Op zondag 19 december 2021 13:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee morgen pas. Deisyy is nog in het land.
Ik ook niet. Maar als ze het al gekookt hebben laat ik het wel ooit thuisbezorgenquote:Op zondag 19 december 2021 13:27 schreef Koen66 het volgende:
heb serieus nog nooit iets qua boodschappen laten thuisbezorgen
Die hebben we hier bij Jumbo ook, maar dan vind ik het niet handig en dat is de schuld van mijn telefoonquote:Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij onze AH hebben ze wel zo'n ding op het karretje waar je die zelfscanner in kan schuiven zodat je allebei je handen vrij hebt
Hier ouderwets een papieren lijstje en dan nog wat vergeten.quote:Op zondag 19 december 2021 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben we hier bij Jumbo ook, maar dan vind ik het niet handig en dat is de schuld van mijn telefoon
Verbouwen moeten ze verbiedenquote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja herkenbaarquote:Op zondag 19 december 2021 13:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Hier ouderwets een papieren lijstje en dan nog wat vergeten.
Octopussyquote:Op zondag 19 december 2021 13:17 schreef oma-Nijn het volgende:
En het boodschappen doen met kleinzoon in de kar kom ik 15 handen tekort. Opletten op hem, de scanner, of hij niet de moord steekt in zijn eierkoek, boodschappen jat, uit de kar dondert, de scanner in drukt, ik bril op/bril af![]()
kapot na zo'n sessie
Waarom dan?quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
En dan vraag ik mijzelf af: hoe dan?quote:
Zo probeer ik het.. maar heb regelmatig dat ik met dingen thuis kom die ik niet van plan was... en wat ik moest halen ben vergetenquote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik doe niet aan lijstjes. Ik koop gewoon wat ik nodig heb.
Hier zijn boodschappenlijstjes ook geen garantie dat ik niets vergeetquote:Op zondag 19 december 2021 13:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Hier ouderwets een papieren lijstje en dan nog wat vergeten.
Ook mijn methodequote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Zou het de leeftijd zijn?quote:Op zondag 19 december 2021 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zijn boodschappenlijstjes ook geen garantie dat ik niets vergeet![]()
Maar dat zal jullie niet verbazen
Knap. Voor meerdere dagen ook?quote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ook..quote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Benauwd en dan met zon dkke jas aan en sjaal om pffquote:
Ja, ik kook 2 of 3 keer in de week voor meerdere dagen.quote:
Ik woon alleen hč. Zo veel is het niet.quote:Het is wel de perfecte hersentrainer.
Neequote:Op zondag 19 december 2021 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan kan nu niet meer een terras pakken
quote:Op zondag 19 december 2021 13:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee morgen pas. Deisyy is nog in het land.
Dat is een ding wat zeker is ja..quote:Op zondag 19 december 2021 13:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neenou, ja. Er zijn ergere dingen.
Heb de eieren al klaar staat, gekookt dat gooit beter.quote:
Ik vind het wel lekker warmquote:Op zondag 19 december 2021 13:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Benauwd en dan met zon dkke jas aan en sjaal om pff
Maar voor 2-3 dagen vind ik dat best knap, je hebt vaak toch meerdere ingredienten per dag nodig.quote:Op zondag 19 december 2021 13:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik kook 2 of 3 keer in de week voor meerdere dagen.
[..]
Ik woon alleen hč. Zo veel is het niet.
quote:Op zondag 19 december 2021 13:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja, de verlossende mail is binnen. Onze fysieke opleidingen gaan door!
En die komen zo lekker aan ookquote:Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb de eieren al klaar staat, gekookt dat gooit beter.
quote:Op zondag 19 december 2021 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zijn boodschappenlijstjes ook geen garantie dat ik niets vergeet![]()
Maar dat zal jullie niet verbazen
Je ziet ook wel veel die hem op de fiets op hebben/houdenquote:Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker warmGisteren nadat we waren PCR-testen hield ik hem ook op onderweg naar de auto, mijn man vroeg waarom, nou omdat lekker warm dus.
Hoe lang duurt de uitslag tegenwoordig?quote:Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker warmGisteren nadat we waren PCR-testen hield ik hem ook op onderweg naar de auto, mijn man vroeg waarom, nou omdat lekker warm dus.
Gelukkig maar.. fijne vakantiequote:Op zondag 19 december 2021 13:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb nog een zak complete pindarotsenquote:Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb de eieren al klaar staat, gekookt dat gooit beter.
Gooien vast ook prima.quote:Op zondag 19 december 2021 13:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak complete pindarotsen![]()
Gisteren om 1700 getest, vandaag om 1200 de uitslagquote:Op zondag 19 december 2021 13:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de uitslag tegenwoordig?
Wat fijn!quote:Op zondag 19 december 2021 13:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Kan na de meet geen 🥜 meer zienquote:Op zondag 19 december 2021 13:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter nog als je de pindás er uit haalt..
Trok vorige week een jasje aan en denk wat zit er toch in de jaszak… twee notturna- cocktailprikker.quote:
Moet je geen Darts gaan kijken ....DRT / 2022 PDC World Darts Championship #41 Pinda de Zwaan incomingquote:
Ik had hem ook al gezienquote:Op zondag 19 december 2021 14:30 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar is-ie weer, de poes van Hans!
quote:Op zondag 19 december 2021 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je geen Darts gaan kijken ....DRT / 2022 PDC World Darts Championship #41 Pinda de Zwaan incoming
19 uren doen over een uitslag. Dat kan sneller hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren om 1700 getest, vandaag om 1200 de uitslag
Jobi zat niet meer achter de knoppenquote:Op zondag 19 december 2021 14:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
19 uren doen over een uitslag. Dat kan sneller hoor.
Gisteren om 1700 hebben ze me ook laten gaan en vandaag lig ik al de hele dag thuis op de bank. Ik werk even een dagje niet en alles loopt in de soepquote:Op zondag 19 december 2021 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jobi zat niet meer achter de knoppen
Die zat voornamelijk hier.quote:Op zondag 19 december 2021 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jobi zat niet meer achter de knoppen
Dat bedoel ik .. tijd voor mn soepiequote:Op zondag 19 december 2021 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren om 1700 hebben ze me ook laten gaan en vandaag lig ik al de hele dag thuis op de bank. Ik werk even een dagje niet en alles loopt in de soep
PCR test is uitgebreider dan de sneltest.quote:Op zondag 19 december 2021 14:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
19 uren doen over een uitslag. Dat kan sneller hoor.
Dat klinkt goed zeg.quote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfgemaakte soep met chorizo en linzen en groenten
Lekker hoorquote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Mag jij een pannetje van meenemen voor de volgende meet. (o en laat de vlaggetjes maar zitten, die prikken heb ik begrepen)quote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonde van al dat bier.quote:Op zondag 19 december 2021 15:57 schreef chufi het volgende:
@:D. had een bierval gezet ?
https://www.nu.nl/290645/(...)een.html?jwsource=cl
Mee eensquote:Op zondag 19 december 2021 16:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zonde van al dat bier.los nog van het feit dat ze onmogelijk alle scherven kunnen opruimen.
Klopt jaquote:Op zondag 19 december 2021 16:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik heb me laten vertellen dat ze naar kip smaken.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag jij een pannetje van meenemen voor de volgende meet. (o en laat de vlaggetjes maar zitten, die prikken heb ik begrepen)
Ik weet het recept niet meer ....quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag jij een pannetje van meenemen voor de volgende meet. (o en laat de vlaggetjes maar zitten, die prikken heb ik begrepen)
O.... nou.... er zit oa chorizo en linzen en groenten in.quote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het recept niet meer ....ik heb nog 1 portie in de vriezer...
Zoveel werk en dan worden de cocktailprikkers niet gewaardeerd.quote:
Ajax wintquote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
De maatjes uit Rotterdam hebben hun best gedaan
Ik leen de vijl van@Deisyy want die heeft haar handen vol aan de coktails en vijl het puntje erafquote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Zoveel werk en dan worden de cocktailprikkers niet gewaardeerd.
Pizza Tonijn zonder ui met extra tonijn en kaasquote:
We zitten hier al de hele middag met stokbrood en toastjes allerlei smeerbare zut op te eten. Blijft het wel bij denk ik.quote:
Ik hou wel een paar achter zonder vlag, maar wel om te prikken.quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik leen de vijl van@Deisyy want die heeft haar handen vol aan de coktails en vijl het puntje eraf
Dat is ook zo gezellie.quote:Op zondag 19 december 2021 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zitten hier al de hele middag met stokbrood en toastjes allerlei smeerbare zut op te eten. Blijft het wel bij denk ik.
Klinkt goedquote:Op zondag 19 december 2021 17:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pizza Tonijn zonder ui met extra tonijn en kaas![]()
Het is nog geen kerst hequote:Op zondag 19 december 2021 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zitten hier al de hele middag met stokbrood en toastjes allerlei smeerbare zut op te eten. Blijft het wel bij denk ik.
Waarom wachten, als het nu al kan.quote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Het is nog geen kerst he
Wij hebben geen kerst nodig om lekker te eten.quote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Het is nog geen kerst he
Straks slagroomijs met warme kersen. Geniet van het leven.quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij hebben geen kerst nodig om lekker te eten.
quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Straks slagroomijs met warme kersen. Geniet van het leven.
Ik drink het heel af en toequote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze staat op de FP:
[ afbeelding ]
En ja, we zaten naast elkaar op de bank toen dit gepost werd.quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Straks slagroomijs met warme kersen. Geniet van het leven.
Pizza calzonequote:
Zijn jullie even niet ‘on speaking terms’?quote:Op zondag 19 december 2021 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En ja, we zaten naast elkaar op de bank toen dit gepost werd.
Druk overleg wat we posten hier.quote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn jullie even niet ‘on speaking terms’?
Jawel, maar dat horen jullie niet.quote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn jullie even niet ‘on speaking terms’?
Owh en ik had er net zo'n zin inquote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het is of een pizza, of een calzone.
Wat gewoon een opgevouwen pizza is btw.
Omdat het weer geen optimaal voer is?quote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Waarom wachten, als het nu al kan.
eten of snoepenquote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij hebben geen kerst nodig om lekker te eten.
Oehquote:
U is een connaisseur! Smakelijk iig.quote:Op zondag 19 december 2021 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Owh en ik had er niet zo'n zin in![]()
![]()
Dan is het een pizzaik heb een pizzabodem belegd en daarna er nog een pizzabodem overheen gevouwen.
quote:Op zondag 19 december 2021 17:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
U is een connaisseur! Smakelijk iig.
Ik hou van pragmatische mensen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De airfryer heeft de neiging om dingen van de pizza te blazen dus het is ook gewoon handig
Heb je geen rekje die je erop kan doen?quote:Op zondag 19 december 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De airfryer heeft de neiging om dingen van de pizza te blazen dus het is ook gewoon handig
Jawel. Die gebruik ik wel bij een diepvriespizza. Maar heb er nu bijv. ook blaadjes basillicum op zitten. Dat gaat anders die hele bak door als je pech hebt.quote:Op zondag 19 december 2021 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen rekje die je erop kan doen?
Hier wordt het een hartige taart met paddestoelen en dan gebakken krieltjes uit de oven en saladequote:
Vast zetten met een cocktail prikkertje?quote:Op zondag 19 december 2021 18:05 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel. Die gebruik ik wel bij een diepvriespizza. Maar heb er nu bijv. ook blaadjes basillicum op zitten. Dat gaat anders die hele bak door als je pech hebt.
quote:Op zondag 19 december 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast zetten met een cocktail prikkertje?
Klinkt ook smakelijkquote:Op zondag 19 december 2021 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier wordt het een hartige taart met paddestoelen en dan gebakken krieltjes uit de oven en salade
Niet vergeten uit te halen, dus ook tellen als ze erin priktquote:Op zondag 19 december 2021 18:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja zou kunnen. Zou er wel grappig uit zien denk ik al die prikkertjes in je pizza
Wel zonder vlaggetje, die verbrand anders.quote:Op zondag 19 december 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast zetten met een cocktail prikkertje?
Je hebt ze zonder vlaggetje. die heb ik ookquote:Op zondag 19 december 2021 18:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Wel zonder vlaggetje, die verbrand anders.
quote:Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet vergeten uit te halen, dus ook tellen als ze erin priktHaha
Klinkt goed.quote:Op zondag 19 december 2021 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier wordt het een hartige taart met paddestoelen en dan gebakken krieltjes uit de oven en salade
Zal ik er een paar maken voor je?quote:Op zondag 19 december 2021 18:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja zou kunnen. Zou er wel grappig uit zien denk ik al die prikkertjes in je pizza
RIP @-Shii-quote:Op zondag 19 december 2021 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh, weinig te ervenquote:
Dit heb ik vanmorgen zitten lezen, wat een vreemd en triest verhaalquote:Op zondag 19 december 2021 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
Dit raakt wel een gevoelige snaar bij mij. 10 jaar geleden alweer…
NWS / De mysterieuze verdwijning van oma Neli
Bijzonder verhaal wel.quote:Op zondag 19 december 2021 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ja. Ik ging als kind op woensdagmiddagen naar de Vosheuvel, waar zij vrijwilligster was.quote:Op zondag 19 december 2021 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heb ik vanmorgen zitten lezen, wat een vreemd en triest verhaal
Kende je haar?
Ja, een verhaal met een open einde.quote:
Dan begrijp ik dat je er extra bij betrokken bentquote:Op zondag 19 december 2021 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik ging als kind op woensdagmiddagen naar de Vosheuvel, waar zij vrijwilligster was.
Mijn ouders kennen haar en haar man ook.
Heb je er zelf een idee over? Het is erg moeilijk om zo ineens te verdwijnen tegenwoordig.quote:Op zondag 19 december 2021 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, een verhaal met een open einde.
Zit er wel doorheen ja...quote:
Vanaf hun huis loop je in 5 minuten naar de Nederrijn. Dat is het meest aanemelijke scenario.quote:Op zondag 19 december 2021 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je er zelf een idee over? Het is erg moeilijk om zo ineens te verdwijnen tegenwoordig.
Mooi balen danquote:Op zondag 19 december 2021 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Faal ik toch nog op het eind van het jaar
Er was ooit een fokster ook verdwenen. Ik zal geen namen noemen maar ik zie haar ava nog voor me. Die is verdronken op vrije wilquote:Op zondag 19 december 2021 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vanaf hun huis loop je in 5 minuten naar de Nederrijn. Dat is het meest aanemelijke scenario.
Ah ja. Maakt het ook weer triest eigenlijk. Ergens hoop je dan toch dat iemand dan uiteindelijk ergens in een klooster in Hongarije opduikt.quote:Op zondag 19 december 2021 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vanaf hun huis loop je in 5 minuten naar de Nederrijn. Dat is het meest aanemelijke scenario.
Dat weet ik nog ja.quote:Op zondag 19 december 2021 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ooit een fokster ook verdwenen. Ik zal geen namen noemen maar ik zie haar ava nog voor me. Die is verdronken op vrije wil
Ja. Maar realistisch is het niet.quote:Op zondag 19 december 2021 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja. Maakt het ook weer triest eigenlijk. Ergens hoop je dan toch dat iemand dan uiteindelijk ergens in een klooster in Hongarije opduikt.
Ja ik weet het. Ik moet denken aan het verhaal van die jongen uit Haaksbergen die met z'n drieën in Turkije waren en waar er eentje van verdween na een ruzie ofzoiets. Maar die is wel gevonden.quote:Op zondag 19 december 2021 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Maar realistisch is het niet.
Dat is het nare ervan dat niemand weet waar ze is.quote:Op zondag 19 december 2021 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Maar realistisch is het niet.
Waar? Opgevreten door de hongerende wolven??quote:Op zondag 19 december 2021 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik moet denken aan het verhaal van die jongen uit Haaksbergen die met z'n drieën in Turkije waren en waar er eentje van verdween na een ruzie ofzoiets. Maar die is wel gevonden.
quote:
Waarschijnlijk uitdroging volgens mij. Er was uiteindelijk geen aanleiding om te denken dat hij door iemand om het leven was gebracht.quote:Op zondag 19 december 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar? Opgevreten door de hongerende wolven??
Ja die gebruik ik niet vaak, hier geen probleem hoor maar in ONZ gaat het dak eraf of VIV tegenwoordigquote:
Wat een verschrikkelijk verhaal. Wat erg moet dat elk jaar weer zijn tijdens de kerstdagen. Hopelijk krijgt de familie ooit antwoorden.quote:Op zondag 19 december 2021 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2021 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik niet vaak, hier geen probleem hoor maar in ONZ gaat het dak eraf of VIV tegenwoordig
Ik heb vooral naar het JESF gekekenquote:
quote:
Heftig wel. Maar een harde les dat je never nooit in een land wat je niet kent alleen op stap moet gaanquote:Op zondag 19 december 2021 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uitdroging volgens mij. Er was uiteindelijk geen aanleiding om te denken dat hij door iemand om het leven was gebracht.
Dit verhaal
https://www.ad.nl/buitenl(...)op-lichaam~ad9a7d72/
Ja daar zit wat in. Aan de andere kant had ik zo ook al 100x vermoord kunnen zijn. Ben ik als man net iets veiliger maar liften/couchsurfing...je bent uiteindelijk toch bij vreemden maar ik heb nog nooit een onveilig gevoel gehad daarbij.quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Heftig wel. Maar een harde les dat je never nooit in een land wat je niet kent alleen op stap moet gaan
was het wat?quote:Op zondag 19 december 2021 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vooral naar het JESF gekeken
Ik reis nooit meer en ben liever veilig thuis. Duffe muts dusquote:Op zondag 19 december 2021 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in. Aan de andere kant had ik zo ook al 100x vermoord kunnen zijn. Ben ik als man net iets veiliger maar liften/couchsurfing...je bent uiteindelijk toch bij vreemden maar ik heb nog nooit een onveilig gevoel gehad daarbij.
Dat zijn geen katten maar stoffige haarballenquote:
Oh leefde die nog ..quote:Op zondag 19 december 2021 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de Amsterdammerts hier:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-overleden~a5424eeb/
Ah mooie man jammer. Eberhard van der Laan ging te snelquote:Op zondag 19 december 2021 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Af en toe is het een wespennest.quote:Op zondag 19 december 2021 20:12 schreef Soury het volgende:
Ok in COR moet ik wegblijven dit zeg ik al 6 keer
Daar blijf ik maar wegquote:Op zondag 19 december 2021 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Af en toe is het een wespennest.
Zelfs in het luchtige memetopic wordt er gesneerd.
Is wel vermakelijk hoorquote:
Daar kom ik bijna nooitquote:Op zondag 19 december 2021 20:12 schreef Soury het volgende:
Ok in COR moet ik wegblijven dit zeg ik al 6 keer
Ik ken het niet eens ik dacht dat ik alle fok krochten al bezocht hadquote:
Dat BIJNA klopt ook voor mij en bamm !!!!!quote:
Ben je al in het BNW corona topic geweest?quote:Op zondag 19 december 2021 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens ik dacht dat ik alle fok krochten al bezocht had
quote:Op zondag 19 december 2021 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ja Phuullllieeessquote:Op zondag 19 december 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je al in het BNW corona topic geweest?
Ik dacht dat hij nog zo jong was maar ik ben ook al ouderquote:
toch nog 87 gewordenquote:Op zondag 19 december 2021 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog zo jong was maar ik ben ook al ouder
Ja dat is een mooie leeftijd wel. En toch blijft hij jong in herinnering.quote:
je moet er wel als een echte oma uitzienquote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik word morgen geïnterviewd door mijn kleinzoon voor maatschappijleer.
Over de verschillen van toen ik 14 was en hij nu..
Ik zit morgen klaar met 2 krukspelden in mijn haar
Leuk!quote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit morgen klaar met 2 krukspelden in mijn haar
Ja. Ik moest graven om er 1 te vinden van van 44 jaar terugquote:Op zondag 19 december 2021 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Komen er foto's bij zijn werkstuk?
Ik zat op school op de plantage middenlaan in Amsterdam op de HAVO en Ed heeft daar wel eens gesproken dat hij als kind over de schutting is gegaan en zijn leven heeft gered.quote:
Toen had je waarschijnlijk geen krulspeldenquote:Op zondag 19 december 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja. Ik moest graven om er 1 te vinden van van 44 jaar terug
Succes!quote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit morgen klaar met 2 krulspelden in mijn haar
Wat denk je dat de verschillen zijn?quote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, was nog wel een soort betere foto.quote:Op zondag 19 december 2021 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen had je waarschijnlijk geen krulspelden
Ik neem aan dat het meer de maatschappelijke dingen zijnquote:Op zondag 19 december 2021 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, was nog wel een soort betere foto.
Ah wat leukquote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Welke dingen?quote:Op zondag 19 december 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ah wat leuk![]()
Ik vond het altijd leuk om met m'n oma over dat soort dingen te praten.
Internet, ik had al verkering, ik had slotje op de telefoonquote:Op zondag 19 december 2021 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je dat de verschillen zijn?
Hoe haar leven was als puber/twintigerquote:
Ja dat dus.. Bellen was er niet bijquote:Op zondag 19 december 2021 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Internet, ik had al verkering, ik had slotje op de telefoon
Same here. Ik heb één van mijn oma's meegemaakt, zij overleed toen ik 13 was. Maar met haar had ik wel een goede band; ik lijk ook enorm op haar zowel qua uiterlijk als karakter. En verhalen van vroeger ophalen vond zij ook altijd zo heerlijk om te doen. Ik heb menig foto-album met haar doorgebladerd waar allemaal verhalen bij hoordenquote:Op zondag 19 december 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ah wat leuk![]()
Vriendjes bellen vanuit telefooncel, brieven schrijven, 2 zenders op tvquote:Op zondag 19 december 2021 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Internet, ik had al verkering, ik had slotje op de telefoon
Of ik zakgeld kreeg en hoeveel, bijbaantje, muziek, of ik bij een groep hoordequote:Op zondag 19 december 2021 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het meer de maatschappelijke dingen zijn
Ik heb geen zak met mijn oma. Die leek al 60 toen ze 30 wasquote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same here. Ik heb één van mijn oma's meegemaakt, zij overleed toen ik 13 was. Maar met haar had ik wel een goede band; ik lijk ook enorm op haar zowel qua uiterlijk als karakter. En verhalen van vroeger ophalen vond zij ook altijd zo heerlijk om te doen. Ik heb menig foto-album met haar doorgebladerd waar allemaal verhalen bij hoorden
Oma verteltquote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef Soury het volgende:
Ik belde vanuit een telefooncel naar mijn moeder dat ik bleef slapen met vriendin, niet dus
Ja zou zomaar kunnen. Ik heb geen kinderen. Wie weetquote:
Ja ik heb ook maar één oma echt gekent. Maar ook wel een goede band inderdaad. Vertelde haar ook wel dingen die ik m'n ouders niet zou vertellen toen. En ja foto albums kijken vond ik ook altijd leukquote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same here. Ik heb één van mijn oma's meegemaakt, zij overleed toen ik 13 was. Maar met haar had ik wel een goede band; ik lijk ook enorm op haar zowel qua uiterlijk als karakter. En verhalen van vroeger ophalen vond zij ook altijd zo heerlijk om te doen. Ik heb menig foto-album met haar doorgebladerd waar allemaal verhalen bij hoorden
Ik belde thuis, maar hij woonde buiten de stad, dus na wat mega rekeningen ging de boel op slot.quote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vriendjes bellen vanuit telefooncel, brieven schrijven, 2 zenders op tv
Vertelquote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Of ik zakgeld kreeg en hoeveel, bijbaantje, muziek, of ik bij een groep hoorde
Fijn dat je zoveel aan hem hebt gehadquote:Op zondag 19 december 2021 21:08 schreef Koen66 het volgende:
mijn oma was een beetje een saaie grijze muis, met mijn opa deed ik altijd leuke dingen, door het land toeren, naar voetbalwedstrijden, mijn opa was een beetje de vader die ik nooit had
Mijn oma was een mega schat, maar die bleef volhouden, dat ik uit een bloemkool kwam. Mijn opa was meer van de wereld. op de solex naar Giethoorn om te vissen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ah wat leuk![]()
Dat lef had ik niet.quote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef Soury het volgende:
Ik belde vanuit een telefooncel naar mijn moeder dat ik bleef slapen met vriendin, niet dus
Ben jij dit Nijn?quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ook gewoon lekker je haar rood verven, terwijl je het de maand ervoor blond had geverfd... Dan ga je toch wel ietwat licht geven![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ahh ik heb mijn haar een keer donker (bijna zwart) geverfd. En ik zat aan tafel met de familie en zegt mijn vader "Goh tegen mijn moeder. "Soury wordt wel donker he?"quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ook gewoon lekker je haar rood verven, terwijl je het de maand ervoor blond had geverfd... Dan ga je toch wel ietwat licht geven![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Tientje in de week en een pakje sigaretten. Roxy filterquote:
mijn pa zat 10000 km verderop, da's niet best voor een hechte bandquote:Op zondag 19 december 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat je zoveel aan hem hebt gehad
quote:
Als ik op de camping was moest ik vanuit een telefooncel bellenquote:Op zondag 19 december 2021 21:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik belde thuis, maar hij woonde buiten de stad, dus na wat mega rekeningen ging de boel op slot.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ik heb mijn haar een keer donker (bijna zwart) geverfd. En ik zat aan tafel met de familie en zegt mijn vader "Goh tegen mijn moeder. "Soury wordt wel donker he?"
Ja mijn andere oma was al jaren niet meer op de aardbol toen ik werd geboren; mijn oma van die kant ook niet. De ouders van mijn moeder, en zij waren al veertigers toen mijn moeder werd geboren, en toen zijn ze ook nog eens relatief jong gestorven. Mijn overgrootmoeder aan vaders heb ik dan nog wel weer gekend.quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb ook maar één oma echt gekent. Maar ook wel een goede band inderdaad. Vertelde haar ook wel dingen die ik m'n ouders niet zou vertellen toen. En ja foto albums kijken vond ik ook altijd leuk
Ik probeerde stiekem te bellen en dan kwam mijn moeder thuis en zei Jij hebt gebeld, ik zie het aan het snoer, dat zit gedraaid. Liegen kon ik niet...quote:Op zondag 19 december 2021 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik op de camping was moest ik vanuit een telefooncel bellenEn inderdaad, zo'n slotje hadden wij ook, ik had een vriendin in Maassluis en twee uur bellen kostte een kapitaal, dus kwam er zo'n slotje.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik probeerde stiekem te bellen en dan kwam mijn moeder thuis en zei Jij hebt gebeld, ik zie het aan het snoer, dat zit gedraaid. Liegen kon ik niet...
Jaren later bleek dat ze gewoon blufte
quote:Op zondag 19 december 2021 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik probeerde stiekem te bellen en dan kwam mijn moeder thuis en zei Jij hebt gebeld, ik zie het aan het snoer, dat zit gedraaid. Liegen kon ik niet...
Uit een bloemkool?quote:Op zondag 19 december 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mijn oma was een mega schat, maar die bleef volhouden, dat ik uit een bloemkool kwam. Mijn opa was meer van de wereld. op de solex naar Giethoorn om te vissen.
Bedoel je oma en opa?quote:Op zondag 19 december 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mijn andere oma was al jaren niet meer op de aardbol toen ik werd geboren; mijn oma van die kant ook niet.
Mooi zo’n bandquote:De ouders van mijn moeder, en zij waren al veertigers toen mijn moeder werd geboren, en toen zijn ze ook nog eens relatief jong gestorven. Mijn overgrootmoeder aan vaders heb ik dan nog wel weer gekend.
Maar vooral met die oma had ik een goede band, en ik lijk ook enorm op haar (dat krijg ik elke familiebijeenkomst weer te horen). Ook dezelfde hobby's zoals zang en theater en mode enzo
Ja dat snap ikquote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn pa zat 10000 km verderop, da's niet best voor een hechte band
Leuke foto hoor! En inderdaad geweldig glow-in-the-dark haarquote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]44 jaar geleden, toen was ik 14.
Ik had altijd een L op mijn voorhoofd als ik loogquote:Op zondag 19 december 2021 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een dame van 14quote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]44 jaar geleden, toen was ik 14.
Ahh, misschien je grote liefde misgelopen. Van je moeder kan ik het me wel voorstellen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:22 schreef Soury het volgende:
Ok heb ik wel eens verteld wat via de telefoon mis ging. Pietje Bambergen belde me. Mijn moeder nam op en dacht dat ze in de zeik werd genomen. Maar het was echt Piet Bambergen (zijn zoon)Het is niks geworden tussen ons
Nee niks aan gemist.quote:Op zondag 19 december 2021 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahh, misschien je grote liefde misgelopen. Van je moeder kan ik het me wel voorstellen.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had altijd een L op mijn voorhoofd als ik loog
Dat is ook wel bijzonder dat je op die manier alsnog wel een band met haar gekregen hebtquote:Op zondag 19 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Uit een bloemkool?
Mijn oma was een heel lieve vrouw maar ze was niet echt warm met kinderen. Pas toen ik puber was dat we echt een band kregen. Ik had een bijbaantje in het verzorgingstehuis waar ze toen terecht kwam en zag haar daardoor bijna dagelijks toen ze daar net zat. Dat was voor haar heel moeilijk maar uiteindelijk heb ik daardoor wel een heel fijne band met haar gekregen.
Ja typoquote:
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat soury daar zelf erg goed in isquote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik kan het nog niet
Dat toneelspel om te doen alsof je iemand aardig vindt
Mijn moeder haar boom was omgedonderd deze week en ik had dat ding opgezet. Ik kreeg de schuldquote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik kan het nog niet
Dat toneelspel om te doen alsof je iemand aardig vindt
Ai. Hopelijk morgen beter.quote:Op zondag 19 december 2021 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geboosterd en voel me geroosterd.
Zere arm.
Dat is fijn. !!!!!quote:Op zondag 19 december 2021 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zere arm.
Sterkte!quote:Op zondag 19 december 2021 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zere arm.
Ja als je geroosterd voeltquote:
Ja verder is geboosterd alleen maar een goed tekenquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat soury daar zelf erg goed in is
Zou je ze wurgenquote:Op zondag 19 december 2021 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder haar boom was omgedonderd deze week en ik had dat ding opgezet. Ik kreeg de schuldZe had zelf takken om die poot gedraaid, dus dat was de oorzaak. Soms he?..............
Nah ik negeer het maar. Mijn broer zat er ook en die zei ook "Ik kan me niet voorstellen dat Soury die poten niet goed neer heeft gezet" Klopt broerquote:Op zondag 19 december 2021 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]lol.
[..]
Zou je ze wurgenIk heb mijn moeder niet meer, maar die kon ook zooo eigenwijs zijn. Pffff
Gaan users slijmen ?quote:
Hoe dan?quote:
Je zou haast denken als lieve boodschapquote:
Ik zie een lieve boodschap niet als slijmen, dat is heel vriendelijk en dat kunnen we allemaal toch wel waarderen.quote:
Ja best wel. Ik denk dat ze gaat winnenquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik denk dat ze gaat winnen
Ik hoop het ookquote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik denk dat ze gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |