Omdat het weer geen optimaal voer is?quote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Waarom wachten, als het nu al kan.
eten of snoepenquote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij hebben geen kerst nodig om lekker te eten.
Oehquote:
U is een connaisseur! Smakelijk iig.quote:Op zondag 19 december 2021 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Owh en ik had er niet zo'n zin in![]()
![]()
Dan is het een pizzaik heb een pizzabodem belegd en daarna er nog een pizzabodem overheen gevouwen.
quote:Op zondag 19 december 2021 17:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
U is een connaisseur! Smakelijk iig.
Ik hou van pragmatische mensen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De airfryer heeft de neiging om dingen van de pizza te blazen dus het is ook gewoon handig
Heb je geen rekje die je erop kan doen?quote:Op zondag 19 december 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De airfryer heeft de neiging om dingen van de pizza te blazen dus het is ook gewoon handig
Jawel. Die gebruik ik wel bij een diepvriespizza. Maar heb er nu bijv. ook blaadjes basillicum op zitten. Dat gaat anders die hele bak door als je pech hebt.quote:Op zondag 19 december 2021 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen rekje die je erop kan doen?
Hier wordt het een hartige taart met paddestoelen en dan gebakken krieltjes uit de oven en saladequote:
Vast zetten met een cocktail prikkertje?quote:Op zondag 19 december 2021 18:05 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel. Die gebruik ik wel bij een diepvriespizza. Maar heb er nu bijv. ook blaadjes basillicum op zitten. Dat gaat anders die hele bak door als je pech hebt.
quote:Op zondag 19 december 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast zetten met een cocktail prikkertje?
Klinkt ook smakelijkquote:Op zondag 19 december 2021 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier wordt het een hartige taart met paddestoelen en dan gebakken krieltjes uit de oven en salade
Niet vergeten uit te halen, dus ook tellen als ze erin priktquote:Op zondag 19 december 2021 18:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja zou kunnen. Zou er wel grappig uit zien denk ik al die prikkertjes in je pizza
Wel zonder vlaggetje, die verbrand anders.quote:Op zondag 19 december 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast zetten met een cocktail prikkertje?
Je hebt ze zonder vlaggetje. die heb ik ookquote:Op zondag 19 december 2021 18:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Wel zonder vlaggetje, die verbrand anders.
quote:Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet vergeten uit te halen, dus ook tellen als ze erin priktHaha
Klinkt goed.quote:Op zondag 19 december 2021 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier wordt het een hartige taart met paddestoelen en dan gebakken krieltjes uit de oven en salade
Zal ik er een paar maken voor je?quote:Op zondag 19 december 2021 18:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja zou kunnen. Zou er wel grappig uit zien denk ik al die prikkertjes in je pizza
RIP @-Shii-quote:Op zondag 19 december 2021 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh, weinig te ervenquote:
Dit heb ik vanmorgen zitten lezen, wat een vreemd en triest verhaalquote:Op zondag 19 december 2021 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
Dit raakt wel een gevoelige snaar bij mij. 10 jaar geleden alweer…
NWS / De mysterieuze verdwijning van oma Neli
Bijzonder verhaal wel.quote:Op zondag 19 december 2021 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
Dit raakt wel een gevoelige snaar bij mij. 10 jaar geleden alweer…
NWS / De mysterieuze verdwijning van oma Neli
Ja. Ik ging als kind op woensdagmiddagen naar de Vosheuvel, waar zij vrijwilligster was.quote:Op zondag 19 december 2021 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heb ik vanmorgen zitten lezen, wat een vreemd en triest verhaal
Kende je haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |