Ik leen de vijl van@Deisyy want die heeft haar handen vol aan de coktails en vijl het puntje erafquote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Zoveel werk en dan worden de cocktailprikkers niet gewaardeerd.
Pizza Tonijn zonder ui met extra tonijn en kaasquote:
We zitten hier al de hele middag met stokbrood en toastjes allerlei smeerbare zut op te eten. Blijft het wel bij denk ik.quote:
Ik hou wel een paar achter zonder vlag, maar wel om te prikken.quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik leen de vijl van@Deisyy want die heeft haar handen vol aan de coktails en vijl het puntje eraf
Dat is ook zo gezellie.quote:Op zondag 19 december 2021 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zitten hier al de hele middag met stokbrood en toastjes allerlei smeerbare zut op te eten. Blijft het wel bij denk ik.
Klinkt goedquote:Op zondag 19 december 2021 17:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pizza Tonijn zonder ui met extra tonijn en kaas![]()
Het is nog geen kerst hequote:Op zondag 19 december 2021 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zitten hier al de hele middag met stokbrood en toastjes allerlei smeerbare zut op te eten. Blijft het wel bij denk ik.
Waarom wachten, als het nu al kan.quote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Het is nog geen kerst he
Wij hebben geen kerst nodig om lekker te eten.quote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Het is nog geen kerst he
Straks slagroomijs met warme kersen. Geniet van het leven.quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij hebben geen kerst nodig om lekker te eten.
quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Straks slagroomijs met warme kersen. Geniet van het leven.
Ik drink het heel af en toequote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze staat op de FP:
[ afbeelding ]
En ja, we zaten naast elkaar op de bank toen dit gepost werd.quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Straks slagroomijs met warme kersen. Geniet van het leven.
Pizza calzonequote:
Zijn jullie even niet ‘on speaking terms’?quote:Op zondag 19 december 2021 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En ja, we zaten naast elkaar op de bank toen dit gepost werd.
Druk overleg wat we posten hier.quote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn jullie even niet ‘on speaking terms’?
Jawel, maar dat horen jullie niet.quote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn jullie even niet ‘on speaking terms’?
Owh en ik had er net zo'n zin inquote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het is of een pizza, of een calzone.
Wat gewoon een opgevouwen pizza is btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |