Ja daar zit wat in. Aan de andere kant had ik zo ook al 100x vermoord kunnen zijn. Ben ik als man net iets veiliger maar liften/couchsurfing...je bent uiteindelijk toch bij vreemden maar ik heb nog nooit een onveilig gevoel gehad daarbij.quote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Heftig wel. Maar een harde les dat je never nooit in een land wat je niet kent alleen op stap moet gaan
was het wat?quote:Op zondag 19 december 2021 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vooral naar het JESF gekeken
Ik reis nooit meer en ben liever veilig thuis. Duffe muts dusquote:Op zondag 19 december 2021 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in. Aan de andere kant had ik zo ook al 100x vermoord kunnen zijn. Ben ik als man net iets veiliger maar liften/couchsurfing...je bent uiteindelijk toch bij vreemden maar ik heb nog nooit een onveilig gevoel gehad daarbij.
Dat zijn geen katten maar stoffige haarballenquote:
Oh leefde die nog ..quote:Op zondag 19 december 2021 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de Amsterdammerts hier:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-overleden~a5424eeb/
Was ook mijn eerste gedachtequote:
Ah mooie man jammer. Eberhard van der Laan ging te snelquote:Op zondag 19 december 2021 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Af en toe is het een wespennest.quote:Op zondag 19 december 2021 20:12 schreef Soury het volgende:
Ok in COR moet ik wegblijven dit zeg ik al 6 keer
Daar blijf ik maar wegquote:Op zondag 19 december 2021 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Af en toe is het een wespennest.
Zelfs in het luchtige memetopic wordt er gesneerd.
Daar kom ik bijna nooitquote:Op zondag 19 december 2021 20:12 schreef Soury het volgende:
Ok in COR moet ik wegblijven dit zeg ik al 6 keer
Ik ken het niet eens ik dacht dat ik alle fok krochten al bezocht hadquote:
Dat BIJNA klopt ook voor mij en bamm !!!!!quote:
Ben je al in het BNW corona topic geweest?quote:Op zondag 19 december 2021 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens ik dacht dat ik alle fok krochten al bezocht had
quote:Op zondag 19 december 2021 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ja Phuullllieeessquote:Op zondag 19 december 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je al in het BNW corona topic geweest?
Ik dacht dat hij nog zo jong was maar ik ben ook al ouderquote:
toch nog 87 gewordenquote:Op zondag 19 december 2021 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog zo jong was maar ik ben ook al ouder
Ja dat is een mooie leeftijd wel. En toch blijft hij jong in herinnering.quote:
je moet er wel als een echte oma uitzienquote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik word morgen geïnterviewd door mijn kleinzoon voor maatschappijleer.
Over de verschillen van toen ik 14 was en hij nu..
Ik zit morgen klaar met 2 krukspelden in mijn haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |