Dat klinkt goed zeg.quote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfgemaakte soep met chorizo en linzen en groenten
Lekker hoorquote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Mag jij een pannetje van meenemen voor de volgende meet. (o en laat de vlaggetjes maar zitten, die prikken heb ik begrepen)quote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonde van al dat bier.quote:Op zondag 19 december 2021 15:57 schreef chufi het volgende:
@:D. had een bierval gezet ?
https://www.nu.nl/290645/(...)een.html?jwsource=cl
Mee eensquote:Op zondag 19 december 2021 16:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zonde van al dat bier.los nog van het feit dat ze onmogelijk alle scherven kunnen opruimen.
Klopt jaquote:Op zondag 19 december 2021 16:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik heb me laten vertellen dat ze naar kip smaken.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag jij een pannetje van meenemen voor de volgende meet. (o en laat de vlaggetjes maar zitten, die prikken heb ik begrepen)
Ik weet het recept niet meer ....quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag jij een pannetje van meenemen voor de volgende meet. (o en laat de vlaggetjes maar zitten, die prikken heb ik begrepen)
O.... nou.... er zit oa chorizo en linzen en groenten in.quote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het recept niet meer ....ik heb nog 1 portie in de vriezer...
Zoveel werk en dan worden de cocktailprikkers niet gewaardeerd.quote:
Ajax wintquote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
De maatjes uit Rotterdam hebben hun best gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |