Dat klinkt goed zeg.quote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfgemaakte soep met chorizo en linzen en groenten
Lekker hoorquote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag jij een pannetje van meenemen voor de volgende meet. (o en laat de vlaggetjes maar zitten, die prikken heb ik begrepen)quote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonde van al dat bier.quote:Op zondag 19 december 2021 15:57 schreef chufi het volgende:
@:D. had een bierval gezet ?
https://www.nu.nl/290645/(...)een.html?jwsource=cl
Mee eensquote:Op zondag 19 december 2021 16:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zonde van al dat bier.los nog van het feit dat ze onmogelijk alle scherven kunnen opruimen.
Klopt jaquote:Op zondag 19 december 2021 16:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik heb me laten vertellen dat ze naar kip smaken.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag jij een pannetje van meenemen voor de volgende meet. (o en laat de vlaggetjes maar zitten, die prikken heb ik begrepen)
Ik weet het recept niet meer ....quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag jij een pannetje van meenemen voor de volgende meet. (o en laat de vlaggetjes maar zitten, die prikken heb ik begrepen)
O.... nou.... er zit oa chorizo en linzen en groenten in.quote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het recept niet meer ....ik heb nog 1 portie in de vriezer...
Zoveel werk en dan worden de cocktailprikkers niet gewaardeerd.quote:
Ajax wintquote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
De maatjes uit Rotterdam hebben hun best gedaan
Ik leen de vijl van@Deisyy want die heeft haar handen vol aan de coktails en vijl het puntje erafquote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Zoveel werk en dan worden de cocktailprikkers niet gewaardeerd.
Pizza Tonijn zonder ui met extra tonijn en kaasquote:
We zitten hier al de hele middag met stokbrood en toastjes allerlei smeerbare zut op te eten. Blijft het wel bij denk ik.quote:
Ik hou wel een paar achter zonder vlag, maar wel om te prikken.quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik leen de vijl van@Deisyy want die heeft haar handen vol aan de coktails en vijl het puntje eraf
Dat is ook zo gezellie.quote:Op zondag 19 december 2021 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zitten hier al de hele middag met stokbrood en toastjes allerlei smeerbare zut op te eten. Blijft het wel bij denk ik.
Klinkt goedquote:Op zondag 19 december 2021 17:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pizza Tonijn zonder ui met extra tonijn en kaas![]()
Het is nog geen kerst hequote:Op zondag 19 december 2021 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zitten hier al de hele middag met stokbrood en toastjes allerlei smeerbare zut op te eten. Blijft het wel bij denk ik.
Waarom wachten, als het nu al kan.quote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Het is nog geen kerst he
Wij hebben geen kerst nodig om lekker te eten.quote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Het is nog geen kerst he
Straks slagroomijs met warme kersen. Geniet van het leven.quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij hebben geen kerst nodig om lekker te eten.
quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Straks slagroomijs met warme kersen. Geniet van het leven.
Ik drink het heel af en toequote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze staat op de FP:
[ afbeelding ]
En ja, we zaten naast elkaar op de bank toen dit gepost werd.quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Straks slagroomijs met warme kersen. Geniet van het leven.
Pizza calzonequote:
Zijn jullie even niet ‘on speaking terms’?quote:Op zondag 19 december 2021 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En ja, we zaten naast elkaar op de bank toen dit gepost werd.
Druk overleg wat we posten hier.quote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn jullie even niet ‘on speaking terms’?
Jawel, maar dat horen jullie niet.quote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn jullie even niet ‘on speaking terms’?
Owh en ik had er net zo'n zin inquote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan niet. Het is of een pizza, of een calzone.
Wat gewoon een opgevouwen pizza is btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |