quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin was nog met haar boodschappenlijstje bezig.
Nou ik ben ondertussen wel bezig wat ik allemaal nog voor het kerstdiner nodig hebquote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin was nog met haar boodschappenlijstje bezig.
We vieren het hier met zijn tweeën. Dus ik maak een pan chili con carne. Als tegengeluid voor al het vuurwerk hier in de wijk. Zal ze leren.quote:Op zondag 19 december 2021 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik ben ondertussen wel bezig wat ik allemaal nog voor het kerstdiner nodig heb
Ja ik probeer dan ook altijd zo'n volgorde te maken op de route die ik altijd loopquote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook papieren boodschappenlijst. Wel op volgorde van de levensmiddelen in de winkel. Een verbouwing is kut
quote:Op zondag 19 december 2021 13:15 schreef notturna het volgende:
[..]
We vieren het hier met zijn tweeën. Dus ik maak een pan chili con carne. Als tegengeluid voor al het vuurwerk hier in de wijk. Zal ze leren.
Ja en de AH hier die veranderd de boel nogal eens , stelletje pannenkoeken.quote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook papieren boodschappenlijst. Wel op volgorde van de levensmiddelen in de winkel. Een verbouwing is kut
Helemaal als brildrager.quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Met een mondkapje boodschappen doen is sowieso is een hel
Ben er al aan gewend inmiddels.quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is helemaal rot idd, beslaat de bril weerquote:
Nja in de zomer is het nog erger, maar toch liever geen mondkapje..quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben er al aan gewend inmiddels.
Dat ik nog verdwaald, is een wonder.quote:Op zondag 19 december 2021 13:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is helemaal rot idd, beslaat de bril weer
Gelukkig geen bril, lenzen beslaan gelukkig niet
Boodschappen doen gewoon is al een hel. Losse winkeltjes gaat nog wel.quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ken je de supermarkt toch nog best goedquote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat ik nog verdwaald, is een wonder.
Nee meest van tijd de boodschappen via Picnic. Hoef je tenminste geen mondkapje op.quote:Op zondag 19 december 2021 13:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ken je de supermarkt toch nog best goed
Maar dan kan nu niet meer een terras pakkenquote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Boodschappen doen gewoon is al een hel. Losse winkeltjes gaat nog wel.
Daarom eind van de middag, en dan even gezellig terras als beloning.
Je vlak daarvoor indweilen en je slaat drie vliegen in een klapquote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Boodschappen doen gewoon is al een hel. Losse winkeltjes gaat nog wel.
Daarom eind van de middag, en dan even gezellig terras als beloning.
Nee morgen pas. Deisyy is nog in het land.quote:
En wordt het tot aan je deur geleverd, moet ook voor een bepaalde bedrag bestellen.. bijv voor 40 euro of 50?quote:Op zondag 19 december 2021 13:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee meest van tijd de boodschappen via Picnic. Hoef je tenminste geen mondkapje op.
Minimaal ¤35. Zit je voor een paar dagen zo al aanquote:Op zondag 19 december 2021 13:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wordt het tot aan je deur geleverd, moet ook voor een bepaalde bedrag bestellen.. bijv voor 40 euro of 50?
to-do listjesquote:Op zondag 19 december 2021 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lig lekker op de bank onder een dekentje met een kruik, een pot thee, kruidnoten die ik nog over had, lekker mijn kerstdagen aan het voorbereiden in een Word documentjeEn om 16:00 is er Junior Songfestival
Ssstquote:Op zondag 19 december 2021 13:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee morgen pas. Deisyy is nog in het land.
Ik ook niet. Maar als ze het al gekookt hebben laat ik het wel ooit thuisbezorgenquote:Op zondag 19 december 2021 13:27 schreef Koen66 het volgende:
heb serieus nog nooit iets qua boodschappen laten thuisbezorgen
Die hebben we hier bij Jumbo ook, maar dan vind ik het niet handig en dat is de schuld van mijn telefoonquote:Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij onze AH hebben ze wel zo'n ding op het karretje waar je die zelfscanner in kan schuiven zodat je allebei je handen vrij hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |