Hier ouderwets een papieren lijstje en dan nog wat vergeten.quote:Op zondag 19 december 2021 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben we hier bij Jumbo ook, maar dan vind ik het niet handig en dat is de schuld van mijn telefoon
Verbouwen moeten ze verbiedenquote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook papieren boodschappenlijst. Wel op volgorde van de levensmiddelen in de winkel. Een verbouwing is kut
Ja herkenbaarquote:Op zondag 19 december 2021 13:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Hier ouderwets een papieren lijstje en dan nog wat vergeten.
Octopussyquote:Op zondag 19 december 2021 13:17 schreef oma-Nijn het volgende:
En het boodschappen doen met kleinzoon in de kar kom ik 15 handen tekort. Opletten op hem, de scanner, of hij niet de moord steekt in zijn eierkoek, boodschappen jat, uit de kar dondert, de scanner in drukt, ik bril op/bril af![]()
kapot na zo'n sessie
Waarom dan?quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Met een mondkapje boodschappen doen is sowieso is een hel
En dan vraag ik mijzelf af: hoe dan?quote:
Zo probeer ik het.. maar heb regelmatig dat ik met dingen thuis kom die ik niet van plan was... en wat ik moest halen ben vergetenquote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik doe niet aan lijstjes. Ik koop gewoon wat ik nodig heb.
Hier zijn boodschappenlijstjes ook geen garantie dat ik niets vergeetquote:Op zondag 19 december 2021 13:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Hier ouderwets een papieren lijstje en dan nog wat vergeten.
Ook mijn methodequote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Zou het de leeftijd zijn?quote:Op zondag 19 december 2021 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zijn boodschappenlijstjes ook geen garantie dat ik niets vergeet![]()
Maar dat zal jullie niet verbazen
Knap. Voor meerdere dagen ook?quote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ook..quote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ja, ik kook 2 of 3 keer in de week voor meerdere dagen.quote:
Ik woon alleen hč. Zo veel is het niet.quote:Het is wel de perfecte hersentrainer.
Neequote:Op zondag 19 december 2021 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan kan nu niet meer een terras pakken
quote:Op zondag 19 december 2021 13:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee morgen pas. Deisyy is nog in het land.
Dat is een ding wat zeker is ja..quote:Op zondag 19 december 2021 13:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neenou, ja. Er zijn ergere dingen.
Heb de eieren al klaar staat, gekookt dat gooit beter.quote:
Ik vind het wel lekker warmquote:Op zondag 19 december 2021 13:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Benauwd en dan met zon dkke jas aan en sjaal om pff
Maar voor 2-3 dagen vind ik dat best knap, je hebt vaak toch meerdere ingredienten per dag nodig.quote:Op zondag 19 december 2021 13:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik kook 2 of 3 keer in de week voor meerdere dagen.
[..]
Ik woon alleen hč. Zo veel is het niet.
quote:Op zondag 19 december 2021 13:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja, de verlossende mail is binnen. Onze fysieke opleidingen gaan door!
En die komen zo lekker aan ookquote:Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb de eieren al klaar staat, gekookt dat gooit beter.
quote:Op zondag 19 december 2021 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zijn boodschappenlijstjes ook geen garantie dat ik niets vergeet![]()
Maar dat zal jullie niet verbazen
Je ziet ook wel veel die hem op de fiets op hebben/houdenquote:Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker warmGisteren nadat we waren PCR-testen hield ik hem ook op onderweg naar de auto, mijn man vroeg waarom, nou omdat lekker warm dus.
Hoe lang duurt de uitslag tegenwoordig?quote:Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker warmGisteren nadat we waren PCR-testen hield ik hem ook op onderweg naar de auto, mijn man vroeg waarom, nou omdat lekker warm dus.
Gelukkig maar.. fijne vakantiequote:Op zondag 19 december 2021 13:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb nog een zak complete pindarotsenquote:Op zondag 19 december 2021 13:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb de eieren al klaar staat, gekookt dat gooit beter.
Gooien vast ook prima.quote:Op zondag 19 december 2021 13:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak complete pindarotsen![]()
Gisteren om 1700 getest, vandaag om 1200 de uitslagquote:Op zondag 19 december 2021 13:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de uitslag tegenwoordig?
Wat fijn!quote:Op zondag 19 december 2021 13:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Kan na de meet geen 🥜 meer zienquote:Op zondag 19 december 2021 13:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter nog als je de pindás er uit haalt..
Trok vorige week een jasje aan en denk wat zit er toch in de jaszak… twee notturna- cocktailprikker.quote:
Moet je geen Darts gaan kijken ....DRT / 2022 PDC World Darts Championship #41 Pinda de Zwaan incomingquote:
Ik had hem ook al gezienquote:Op zondag 19 december 2021 14:30 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar is-ie weer, de poes van Hans!
quote:Op zondag 19 december 2021 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je geen Darts gaan kijken ....DRT / 2022 PDC World Darts Championship #41 Pinda de Zwaan incoming
19 uren doen over een uitslag. Dat kan sneller hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren om 1700 getest, vandaag om 1200 de uitslag
Jobi zat niet meer achter de knoppenquote:Op zondag 19 december 2021 14:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
19 uren doen over een uitslag. Dat kan sneller hoor.
Gisteren om 1700 hebben ze me ook laten gaan en vandaag lig ik al de hele dag thuis op de bank. Ik werk even een dagje niet en alles loopt in de soepquote:Op zondag 19 december 2021 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jobi zat niet meer achter de knoppen
Die zat voornamelijk hier.quote:Op zondag 19 december 2021 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jobi zat niet meer achter de knoppen
Dat bedoel ik .. tijd voor mn soepiequote:Op zondag 19 december 2021 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren om 1700 hebben ze me ook laten gaan en vandaag lig ik al de hele dag thuis op de bank. Ik werk even een dagje niet en alles loopt in de soep
PCR test is uitgebreider dan de sneltest.quote:Op zondag 19 december 2021 14:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
19 uren doen over een uitslag. Dat kan sneller hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |