Die hebben we hier bij Jumbo ook, maar dan vind ik het niet handig en dat is de schuld van mijn telefoonquote:Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij onze AH hebben ze wel zo'n ding op het karretje waar je die zelfscanner in kan schuiven zodat je allebei je handen vrij hebt
Hier ouderwets een papieren lijstje en dan nog wat vergeten.quote:Op zondag 19 december 2021 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben we hier bij Jumbo ook, maar dan vind ik het niet handig en dat is de schuld van mijn telefoon
Verbouwen moeten ze verbiedenquote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook papieren boodschappenlijst. Wel op volgorde van de levensmiddelen in de winkel. Een verbouwing is kut
Ja herkenbaarquote:Op zondag 19 december 2021 13:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Hier ouderwets een papieren lijstje en dan nog wat vergeten.
Octopussyquote:Op zondag 19 december 2021 13:17 schreef oma-Nijn het volgende:
En het boodschappen doen met kleinzoon in de kar kom ik 15 handen tekort. Opletten op hem, de scanner, of hij niet de moord steekt in zijn eierkoek, boodschappen jat, uit de kar dondert, de scanner in drukt, ik bril op/bril af![]()
kapot na zo'n sessie
Waarom dan?quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Met een mondkapje boodschappen doen is sowieso is een hel
En dan vraag ik mijzelf af: hoe dan?quote:
Zo probeer ik het.. maar heb regelmatig dat ik met dingen thuis kom die ik niet van plan was... en wat ik moest halen ben vergetenquote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik doe niet aan lijstjes. Ik koop gewoon wat ik nodig heb.
Hier zijn boodschappenlijstjes ook geen garantie dat ik niets vergeetquote:Op zondag 19 december 2021 13:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Hier ouderwets een papieren lijstje en dan nog wat vergeten.
Ook mijn methodequote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Zou het de leeftijd zijn?quote:Op zondag 19 december 2021 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zijn boodschappenlijstjes ook geen garantie dat ik niets vergeet![]()
Maar dat zal jullie niet verbazen
Knap. Voor meerdere dagen ook?quote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ook..quote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
Benauwd en dan met zon dkke jas aan en sjaal om pffquote:
Ja, ik kook 2 of 3 keer in de week voor meerdere dagen.quote:
Ik woon alleen hč. Zo veel is het niet.quote:Het is wel de perfecte hersentrainer.
Neequote:Op zondag 19 december 2021 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan kan nu niet meer een terras pakken
quote:Op zondag 19 december 2021 13:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee morgen pas. Deisyy is nog in het land.
Dat is een ding wat zeker is ja..quote:Op zondag 19 december 2021 13:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neenou, ja. Er zijn ergere dingen.
Heb de eieren al klaar staat, gekookt dat gooit beter.quote:
Ik vind het wel lekker warmquote:Op zondag 19 december 2021 13:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Benauwd en dan met zon dkke jas aan en sjaal om pff
Maar voor 2-3 dagen vind ik dat best knap, je hebt vaak toch meerdere ingredienten per dag nodig.quote:Op zondag 19 december 2021 13:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik kook 2 of 3 keer in de week voor meerdere dagen.
[..]
Ik woon alleen hč. Zo veel is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |