Leuk!quote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik word morgen geïnterviewd door mijn kleinzoon voor maatschappijleer.
Over de verschillen van toen ik 14 was en hij nu..
Ik zit morgen klaar met 2 krukspelden in mijn haar
Ja. Ik moest graven om er 1 te vinden van van 44 jaar terugquote:Op zondag 19 december 2021 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Komen er foto's bij zijn werkstuk?
Ik zat op school op de plantage middenlaan in Amsterdam op de HAVO en Ed heeft daar wel eens gesproken dat hij als kind over de schutting is gegaan en zijn leven heeft gered.quote:
Toen had je waarschijnlijk geen krulspeldenquote:Op zondag 19 december 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja. Ik moest graven om er 1 te vinden van van 44 jaar terug
Succes!quote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit morgen klaar met 2 krulspelden in mijn haar
Wat denk je dat de verschillen zijn?quote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, was nog wel een soort betere foto.quote:Op zondag 19 december 2021 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen had je waarschijnlijk geen krulspelden
Ik neem aan dat het meer de maatschappelijke dingen zijnquote:Op zondag 19 december 2021 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, was nog wel een soort betere foto.
Ah wat leukquote:Op zondag 19 december 2021 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Welke dingen?quote:Op zondag 19 december 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ah wat leuk![]()
Ik vond het altijd leuk om met m'n oma over dat soort dingen te praten.
Internet, ik had al verkering, ik had slotje op de telefoonquote:Op zondag 19 december 2021 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je dat de verschillen zijn?
Hoe haar leven was als puber/twintigerquote:
Ja dat dus.. Bellen was er niet bijquote:Op zondag 19 december 2021 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Internet, ik had al verkering, ik had slotje op de telefoon
Same here. Ik heb één van mijn oma's meegemaakt, zij overleed toen ik 13 was. Maar met haar had ik wel een goede band; ik lijk ook enorm op haar zowel qua uiterlijk als karakter. En verhalen van vroeger ophalen vond zij ook altijd zo heerlijk om te doen. Ik heb menig foto-album met haar doorgebladerd waar allemaal verhalen bij hoordenquote:Op zondag 19 december 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ah wat leuk![]()
Ik vond het altijd leuk om met m'n oma over dat soort dingen te praten.
Vriendjes bellen vanuit telefooncel, brieven schrijven, 2 zenders op tvquote:Op zondag 19 december 2021 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Internet, ik had al verkering, ik had slotje op de telefoon
Of ik zakgeld kreeg en hoeveel, bijbaantje, muziek, of ik bij een groep hoordequote:Op zondag 19 december 2021 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het meer de maatschappelijke dingen zijn
Ik heb geen zak met mijn oma. Die leek al 60 toen ze 30 wasquote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same here. Ik heb één van mijn oma's meegemaakt, zij overleed toen ik 13 was. Maar met haar had ik wel een goede band; ik lijk ook enorm op haar zowel qua uiterlijk als karakter. En verhalen van vroeger ophalen vond zij ook altijd zo heerlijk om te doen. Ik heb menig foto-album met haar doorgebladerd waar allemaal verhalen bij hoorden
Oma verteltquote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef Soury het volgende:
Ik belde vanuit een telefooncel naar mijn moeder dat ik bleef slapen met vriendin, niet dus
Ja zou zomaar kunnen. Ik heb geen kinderen. Wie weetquote:
Ja ik heb ook maar één oma echt gekent. Maar ook wel een goede band inderdaad. Vertelde haar ook wel dingen die ik m'n ouders niet zou vertellen toen. En ja foto albums kijken vond ik ook altijd leukquote:Op zondag 19 december 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same here. Ik heb één van mijn oma's meegemaakt, zij overleed toen ik 13 was. Maar met haar had ik wel een goede band; ik lijk ook enorm op haar zowel qua uiterlijk als karakter. En verhalen van vroeger ophalen vond zij ook altijd zo heerlijk om te doen. Ik heb menig foto-album met haar doorgebladerd waar allemaal verhalen bij hoorden
Ik belde thuis, maar hij woonde buiten de stad, dus na wat mega rekeningen ging de boel op slot.quote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vriendjes bellen vanuit telefooncel, brieven schrijven, 2 zenders op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |