quote:Op zondag 19 december 2021 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had altijd een L op mijn voorhoofd als ik loog
Dat is ook wel bijzonder dat je op die manier alsnog wel een band met haar gekregen hebtquote:Op zondag 19 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Uit een bloemkool?
Mijn oma was een heel lieve vrouw maar ze was niet echt warm met kinderen. Pas toen ik puber was dat we echt een band kregen. Ik had een bijbaantje in het verzorgingstehuis waar ze toen terecht kwam en zag haar daardoor bijna dagelijks toen ze daar net zat. Dat was voor haar heel moeilijk maar uiteindelijk heb ik daardoor wel een heel fijne band met haar gekregen.
Ja typoquote:
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat soury daar zelf erg goed in isquote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik kan het nog niet
Dat toneelspel om te doen alsof je iemand aardig vindt
Mijn moeder haar boom was omgedonderd deze week en ik had dat ding opgezet. Ik kreeg de schuldquote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik kan het nog niet
Dat toneelspel om te doen alsof je iemand aardig vindt
Ai. Hopelijk morgen beter.quote:Op zondag 19 december 2021 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geboosterd en voel me geroosterd.
Zere arm.
Dat is fijn. !!!!!quote:Op zondag 19 december 2021 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zere arm.
Sterkte!quote:Op zondag 19 december 2021 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zere arm.
Ja als je geroosterd voeltquote:
Ja verder is geboosterd alleen maar een goed tekenquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat soury daar zelf erg goed in is
Zou je ze wurgenquote:Op zondag 19 december 2021 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder haar boom was omgedonderd deze week en ik had dat ding opgezet. Ik kreeg de schuldZe had zelf takken om die poot gedraaid, dus dat was de oorzaak. Soms he?..............
Nah ik negeer het maar. Mijn broer zat er ook en die zei ook "Ik kan me niet voorstellen dat Soury die poten niet goed neer heeft gezet" Klopt broerquote:Op zondag 19 december 2021 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]lol.
[..]
Zou je ze wurgenIk heb mijn moeder niet meer, maar die kon ook zooo eigenwijs zijn. Pffff
Gaan users slijmen ?quote:
Hoe dan?quote:
Je zou haast denken als lieve boodschapquote:
Ik zie een lieve boodschap niet als slijmen, dat is heel vriendelijk en dat kunnen we allemaal toch wel waarderen.quote:
Ja best wel. Ik denk dat ze gaat winnenquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik denk dat ze gaat winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |