Bedankt Lenny. Ik mag je niet altijd maar respect voor dit berichtquote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeer teleurstellend einde. Gefeliciteerd alle Verstappen fans.
Hij heeft verlorenquote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Haags het volgende:
Onterechte kampioen.
Lewis Hamilton blijft een God!
Ik mag je ineens een stuk meer.quote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Is ook echt een hele aardige vent.
Ik snap het nog veel minder als je eerst iemand van de baan kegelt.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Snap die gekte niet als je met zoveel geluk ipv skill wint eerlijk gezegt…
Inderdaad. Wat je absoluut niet wil is gebeurt: de wereldkampioen is bepaald door de raceleiding.quote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende: Zeer teleurstellend einde. Gefeliciteerd alle Verstappen fans.
![]()
Max heeft zo ongelofelijk veel pech gehad dit seizoen, allemaal om dit moment uit te balancerenquote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Winnaars schrijven de geschiedenis.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Over het hele seizoen heft geluk en pech (want dat heeft ie immers ook meer dan genoeg gehad) zich min of meer op.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Precies.quote:Op zondag 12 december 2021 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat je absoluut niet wil is gebeurt: de wereldkampioen is bepaald door de raceleiding.
Hahaquote:Op zondag 12 december 2021 16:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toen ik Latifi in de muur zag en VER naar binnen kwam voor rood werd ik gek.
Typisch dat sommige mensen dat roepen als Max dat een keer heeft nadat ie dit seizoen zo vaak pech heeft gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Over het hele seizoen was Max gewoon verreweg de beste dit jaar.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Kut, dus voetbal is ook al geen optie.quote:
zzzzzzzzquote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
zij snappen ook dat dit een gestolen kampioenschap is
quote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
zij snappen ook dat dit een gestolen kampioenschap is
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Ik wil Ernst Kuipers en Diederik Gommers die deze race gaan duiden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil de hele avond nog samenvattingen en interviews.
Heldquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doornbos die ff fles aan z'n mond zet en vervolgens vrolijk inschenkt alsof corona niet bestaat
Zeker en dit seizoen verdiende ook een bizar slotquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef SamCooke het volgende:
Karma, wat een heerlijk slot op een heerlijk seizoen.
Morgen weer een schermpje tussen Rob en Rob.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doornbos die ff fles aan z'n mond zet en vervolgens vrolijk inschenkt alsof corona niet bestaat
Stuivertje valt eindelijk eens de goede kant opquote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Montfoort????quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Sfancta het volgende:
Ik woon wel mooi in de gemeente waar Jos geboren en opgegroeid is, en Max ook voor een groot deel
Janken
Bestaat ook nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
FIA gala is altijd later met de prijsuitreikingen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef DX11 het volgende:
Weet iemand het antwoord?
Komt er geen apart WK podium / aparte WK beker uitreiking???
Ik wil dat feest bij de monteurs enzo zien. Die gaan vanavond ladderzat naar bedquote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil de hele avond nog samenvattingen en interviews.
Donderdagquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef DX11 het volgende:
En wanneer is dat dan?quote:Op zondag 12 december 2021 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
FIA gala is altijd later met de prijsuitreikingen.
Kun je ook niets aan doen. Sommige mensen worden nu eenmaal op zo'n kutplek op de wereld geboren.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Sfancta het volgende:
Ik woon wel mooi in de gemeente waar Jos geboren en opgegroeid is, en Max ook voor een groot deel
Janken
Ja, maar dat is op het gala.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef DX11 het volgende:
Niet iedereen krijgt er een x-miljoen euro per jaar voor.quote:Op zondag 12 december 2021 16:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Iedereen kan de play knop aanklikken.
Dit dus.quote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Abdus18 het volgende:
Buiten alle controverse om.
Wat een GEWELDIG seizoen was het, eindelijk weer eens wat spanning erin
Uitgevallenquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar is Perez? Uit de top10 omdat hij 2x achter elkaar pitstop maakte?
Einde van de race niet gehaaldquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haha viesmad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat je absoluut niet wil is gebeurt: de wereldkampioen is bepaald door de raceleiding.
Ze kunnen dan ook allemaal 2 weken in quarantaine als ze teruggevlogen zijn, leuke kerst.quote:Op zondag 12 december 2021 16:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Iedereen kan de play knop aanklikken.
Uitgevallen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En Mercedes beste consructeur.. dat is opzich wel correct allemaal, Max was de betere rijder, Mercedes had de betere auto.quote:
Sorry Checo, we have te retire the car. Boxbox.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Reddit is ook genietenquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef TjjWester het volgende:
De Britten zijn alweer aan het janken..
[ twitter ]
Absoluut niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Refragmental het volgende:
Voor de max haters... klopt het dat jullie dezelfde mensen zijn als die wat aan de grens staan met vlaggen met daarop "welkom in mijn land"?
Niets met aanstellen te winnen, maar als ik op puur geluk ipv had gewonnen, had ik toch niet als een gel staan juichen…quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Terwijl ze niet eens constructeurskampioen zijn geworden...quote:
Hij moest stoppenquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom niet, dat deed Hamilton toch ook in Silverstone?quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Niets met aanstellen te winnen, maar als ik op puur geluk ipv had gewonnen, had ik toch niet als een gel staan juichen…
Als het nou een gewone gp was OK, maar dit ging om het wkquote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Niets met aanstellen te winnen, maar als ik op puur geluk ipv had gewonnen, had ik toch niet als een gel staan juichen…
Doe eens niet zo genuanceerd.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Blik het volgende:
Bizarre ontknoping, en het voelt enigszins gestolen. Bij iedere andere race waren ze waarschijnlijk gewoon gefinished achter de SC. Maargoed, dit is een kampioenschap van 21 races en de rollen zijn vaak genoeg omgedraaid geweest in het voordeel van Lewis.
Nu mag ik jou ook ineens een stuk meer.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Geweldig seizoen. Bizar einde ook. Kan je een mening over geven of ze nog moesten gaan racen, maar dat boeit niet meer.
Hartstikke mooi dat Max gewonnen heeft, overall is dat natuurlijk verdiend.
En dat iedereen mij hier als een HAM fan zit kan ik ook weinig aan veranderen. Ik kijk neutraal, en kan ongelofelijk hard genieten van Lewis. Echte sportman, echt ongekende goede coureur.
Behalve dan als iemand een complete corner afsnijdt.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef TjjWester het volgende:
[ twitter ]
RIP Gijsquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
En niet op Ziggo sport? Zie niks in de gids.quote:
Ze finishen bijna nooit meer achter de SC, had wel verwacht dat de auto's er tussen zouden blijven....quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Blik het volgende:
Bizarre ontknoping, en het voelt enigszins gestolen. Bij iedere andere race waren ze waarschijnlijk gewoon gefinished achter de SC. Maargoed, dit is een kampioenschap van 21 races en de rollen zijn vaak genoeg omgedraaid geweest in het voordeel van Lewis.
Hamilton deed een toprace. Goede start, geweldige pace op oude hards. Alleen Redbull pakte hun kans.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef daNpy het volgende:
En vinden de Hamilton fans nog dat degene die deze race won de verdiende winnaar is?
Ik ook niet als ik eerst iemand het ziekenhuis in had gereden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Dit gaat over een heel seizoen en tactische meesterzetten. En een corrupte FIA. Max mag extreem trots en blij zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Fout van het team, Hij had mogelijkheid genoeg om banden te halen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef dycto het volgende:
Wat extreem sneu voor Hamilton die de hele race onder controle had
Juiste calls gemaakt door Red Bull en Max over het hele seizoen genomen de verdiende kampioen. Maar godverdomme wat voel ik mee met Hamilton
Hopelijk zien we dit volgend jaar weer.
HAM kon niet naar binnen, want dan had VER hem ook ingehaald, dus hij had gewoonweg geen keus.quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef Beathoven het volgende:
Toto is de grootste verliezer. Hamilton gaf voldoende signalen en hij liet hem gewoon rijden.
Het zou nog meer gestolen voelen als de FIA zou besluiten geen safetycar situatie te creeeren.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Blik het volgende:
Eens. Deze race was Lewis veel sterker en heeft Max ongelofelijk veel geluk gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Blik het volgende:
Zijn al het hele seizoen tactisch de minderequote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef Beathoven het volgende:
Toto is de grootste verliezer. Hamilton gaf voldoende signalen en hij liet hem gewoon rijden.
Dat is racen. Het is toch ook prima dat Verstappen in Brazilië buiten de baan inhaalt?quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[ twitter ]
Behalve dan als iemand een complete corner afsnijdt.
Als ze alle lapped cars door hadden gelaten (wat normaal is), dan was de race achter de SC geëindigd.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haha viesmad.
Als ze de lapped cars niet voorbij hadden gelaten was het ook door de stewards bepaald, dat is het nare.
Hamilton was nog steeds P1 na de safety car en ze hebben zelf verzaakt te pitten.
Vast wel, is geen rekening mee gehouden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
En niet op Ziggo sport? Zie niks in de gids.
Heel mooi dit. Gun het Hamilton van hartequote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef dycto het volgende:
Wat extreem sneu voor Hamilton die de hele race onder controle had
Juiste calls gemaakt door Red Bull en Max over het hele seizoen genomen de verdiende kampioen. Maar godverdomme wat voel ik mee met Hamilton
Hopelijk zien we dit volgend jaar weer.
Hahahaha, viesmad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze alle lapped cars door hadden gelaten (wat normaal is), dan was de race achter de SC geëindigd.
Ik snap best dat Masi dat niet wilde, maar zijn compromis past volgens mij niet binnen de reglementen.
Nee. Het is maar net wat de FIA besluit op dat moment.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Fout van het team, Hij had mogelijkheid genoeg om banden te halen.
Arme FIA dan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Zwoerd het volgende:
Ik moet er niet aan denken als het scenario van vandaag omgekeerd was geweest
Race Control wilde koste wat het kost een eindgevecht op de baan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
Hoezo mochten die achterblijvers eigenlijk toch nog unlappen?
Bij de Virtual SC hadden ze gewoon kunnen pitten. Hebben zitten slapen imoquote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAM kon niet naar binnen, want dan had VER hem ook ingehaald, dus hij had gewoonweg geen keus.
SHO is een deurtje verder.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef tralalala het volgende:
Max moet Kelly dumpen en voor dat nieuwe K3 meisje gaan.
toen verstappen rond de 14 seconden achter lag had dat gekund.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAM kon niet naar binnen, want dan had VER hem ook ingehaald, dus hij had gewoonweg geen keus.
Wie won er? Nou dan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin?
Verstappen maakte geen kans tegen Hamilton vandaag.
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrquote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Hij had tijdens de safetycar op kunnen gokken dat RB nieuwe banden zou halen, dus als eerste gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee voor een pit heb je 22-25 seconden nodig.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
toen verstappen rond de 14 seconden achter lag had dat gekund.
quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
Zou ie weer een nieuwe koptelefoon nodig hebben?
[ afbeelding ]
Max kan gewoon een harem nemen. Geld zat.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef tralalala het volgende:
Max moet Kelly dumpen en voor dat nieuwe K3 meisje gaan.
Geluk en pech is gewoon een wezenlijk onderdeel van de sport.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Over 3 kwartier is ie zo lam dat ie zijn eigen naam niet eens meer weet, dus of hij zich druk maakt om de sluitingstijd?quote:
en terechtquote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Race Control wilde koste wat het kost een eindgevecht op de baan.
Heeft niets met geluk te maken. Max was al kampioen geweest als Mercedes hem niet in 2 GPs van de baan had geramd.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regel bij SC endingquote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
Hoezo mochten die achterblijvers eigenlijk toch nog unlappen?
Dan had iedereen vast netjes Hamilton gefeliciteerd met zijn gelukje.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Zwoerd het volgende:
Lekker laten jankenquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef TjjWester het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze alle lapped cars door hadden gelaten (wat normaal is), dan was de race achter de SC geëindigd.
Ik snap best dat Masi dat niet wilde, maar zijn compromis past volgens mij niet binnen de reglementen.
Hamilton heeft jarenlang die Nicole Sherzinger genaaid boh boh.quote:Op zondag 12 december 2021 16:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Max kan gewoon een harem nemen. Geld zat.
Heeft wel gelijk, wie kijkt er uberhaupt f1? Alleen laatste ronde is interessant en vandaag heeft max hulp gehad van de fia.quote:
Pffquote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Max is de kampioen, niet wij.
Meer kans dan op versleten hards het moeten opnemen tegen vrij verse softs. In ieder geval verkeerd gegokt door Mercedes. Arme Lewis.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, dat deed Mercedes ook. Pitten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:14 schreef Aitvaras het volgende:
Mensen die doen alsof RBR een tactische meesterzet deedZe hadden niks te verliezen en alles te winnen. Logisch dat je dan gaat pitten.
De F1-goden hebben ingegrepenquote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Anders was dit de saaiste kampioenrace in geschiedenis geweest.
Oh? Gaat ie daarmee?quote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die krijgt het zusje van Kelly.
Mercedes heeft niet verkeerd gegokt. Masi heeft besloten dat Verstappen wereldkampioen moest worden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef dycto het volgende:
[..]
Meer kans dan op versleten hards het moeten opnemen tegen vrij verse softs. In ieder geval verkeerd gegokt door Mercedes. Arme Lewis.
Voor het laatst op de red Bull van Vettel in 2014quote:
Alles.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef wuuht het volgende:
De SC wordt toch gewoon van de baan gehaald als het kan ookal is dat maar voor 1 ronde? Wat is hier überhaupt controversieel aan?
Sow, dan had dit topic te klein geweest hoorquote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Zwoerd het volgende:
hij zou morgen wel een mega kater hebbenquote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
Mooie vent die Max. Morgen gaat die weer op Twitch waarschijnlijk een beetje rondrijden in zijn simulator. Mannetje is gek van autotje rijden
quote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef hondenkop het volgende:
Het kadootje in Spa en Hamilton ondersteboven rijden in Monza heeft toch goed uitgepakt voor Max.
DON'T CHA.quote:Op zondag 12 december 2021 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hamilton heeft jarenlang die Nicole Sherzinger genaaid boh boh.
Stop eens met zo salty te doen lieverd, is slecht voor je bloeddruk.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Mercedes heeft niet verkeerd gegokt. Masi heeft besloten dat Verstappen wereldkampioen moest worden.
Sterkte. Ik zie dat je het nodig hebt. Heel hard.quote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef Tjacka het volgende:
wel zieke calimero's die verstappens en mensen bij ziggo
niet normaal gewoon
Dit ja. Durfde het hier ook al bijna niet te zeggen. Vandaar dat ik het een wat rare call wordt.quote:
reprimande voor masi danquote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan is de call van Masi dus onreglementair.
GA TOCH WEG VENTquote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit komt voor de rechter. Let op mn woorden.
Niemand gaat dat kijken genot.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat volgend jaar gewoon door
Plooij vindt zichzelf wel interessant.quote:Op zondag 12 december 2021 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom laat die Plooij nooit iemand uitpraten.
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrquote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Mercedes heeft niet verkeerd gegokt. Masi heeft besloten dat Verstappen wereldkampioen moest worden.
is toch zoquote:Op zondag 12 december 2021 16:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sterkte. Ik zie dat je het nodig hebt. Heel hard.
quote:Op zondag 12 december 2021 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel hebben die gokkers hier met 'gratis geld' verloren
Klopt Mercedes is terecht boos.aar over het seizoen gezien: niet janken.quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef Fer het volgende:
[..]
Hamilton deed een toprace. Goede start, geweldige pace op oude hards. Alleen Redbull pakte hun kans.
Dit gaan ze echt niet meer terugdraaien. Waarschijnlijk gaan er wel koppen rollen bij de FIA.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
aha ok,quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Alles.
Alle auto's hadden de SC moeten inhalen, niet slechts de vijf auto's die voor Verstappen reden.
Ik heb zijn 4e en 5e nog niet eens geaccepteerd.quote:Op zondag 12 december 2021 16:17 schreef Tinos85 het volgende:
Zo weer terug.
Wat een laatste ronde, ik had de achtste van Hamilton al geaccepteerd.
Mooi.quote:Op zondag 12 december 2021 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al die Engelsen op de fora zijn VIESMAD
Ja zo is Toto wel.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ga zo heerlijk lezenquote:Op zondag 12 december 2021 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al die Engelsen op de fora zijn VIESMAD
Och dan maakt Van Gerwen weer geen kans. Check dit . @de_boswachterquote:Op zondag 12 december 2021 16:19 schreef Hexagon het volgende:
Hiermee is Max ineens de grootste sportman van NL ooit.
Er zal vast ergens in de regels staan dat de wedstrijdleiding naar eigen inzicht mag handelen als ze dat nodig vinden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja. Durfde het hier ook al bijna niet te zeggen. Vandaar dat ik het een wat rare call wordt.
Zal alleen niks meer aan veranderen lijkt me
Dit inderdaad, en dat het V6-hybride tijdperk ook nog een andere kampioen heeft gekend.quote:Op zondag 12 december 2021 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is voor de sport toch juist hartstikke mooi dat een 7-voudig kampioen eindelijk wordt verslagen door de nieuwe generatie? Zo gaat dat.
Ik was ook altijd een groot fan van Schumacher, maar toen hij door Alonso werd geklopt was dat gewoon ook een signaal dat de toorts was doorgegeven.
Tandarts. Die is gewend dat mensen niet terug kunnen praten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom laat die Plooij nooit iemand uitpraten.
Gewoon een act. Tribunalen voor hem.quote:Op zondag 12 december 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Als je nu zit te haten richting Tom ben je gewoon een dode zak hooi![]()
Lolquote:Op zondag 12 december 2021 16:19 schreef Hexagon het volgende:
Hiermee is Max ineens de grootste sportman van NL ooit.
Hoe irritant die ook is het is wel echt een oprechte fanquote:Op zondag 12 december 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:
unlapping ging raar.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef wuuht het volgende:
De SC wordt toch gewoon van de baan gehaald als het kan ookal is dat maar voor 1 ronde? Wat is hier überhaupt controversieel aan?
En de 100.000 andere dingen wat hij heeft gezegd slaat op stront.quote:Op zondag 12 december 2021 16:20 schreef Johannes788 het volgende:
Wil geen Coronel fan uithangen he, maar Tom zei al 6 maanden geleden dat Max in laatste ronde WK zou worden.
Wtf. Had Spanje 2016 ook al goed
Ik kan hem gewoon echt totaal niet serieus nemen na die debiele uitspraken allemaal in de studio. Mooi dat ie een raceliefhebber is, maar zn subjectiviteit is gewoon schandalig.quote:Op zondag 12 december 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Sja, je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rode vlag had je gratis bandenwissels gehadquote:Op zondag 12 december 2021 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
unlapping ging raar.
je had ook rode vlag kunnen doen.
VSC alleen was niet genoeg.
Tim kan ik best hebben. Tom niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |