Terwijl ze niet eens constructeurskampioen zijn geworden...quote:
Hij moest stoppenquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar is Perez? Uit de top10 omdat hij 2x achter elkaar pitstop maakte?
Waarom niet, dat deed Hamilton toch ook in Silverstone?quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Niets met aanstellen te winnen, maar als ik op puur geluk ipv had gewonnen, had ik toch niet als een gel staan juichen…
Als het nou een gewone gp was OK, maar dit ging om het wkquote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Niets met aanstellen te winnen, maar als ik op puur geluk ipv had gewonnen, had ik toch niet als een gel staan juichen…
Doe eens niet zo genuanceerd.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Blik het volgende:
Bizarre ontknoping, en het voelt enigszins gestolen. Bij iedere andere race waren ze waarschijnlijk gewoon gefinished achter de SC. Maargoed, dit is een kampioenschap van 21 races en de rollen zijn vaak genoeg omgedraaid geweest in het voordeel van Lewis.
Nu mag ik jou ook ineens een stuk meer.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Geweldig seizoen. Bizar einde ook. Kan je een mening over geven of ze nog moesten gaan racen, maar dat boeit niet meer.
Hartstikke mooi dat Max gewonnen heeft, overall is dat natuurlijk verdiend.
En dat iedereen mij hier als een HAM fan zit kan ik ook weinig aan veranderen. Ik kijk neutraal, en kan ongelofelijk hard genieten van Lewis. Echte sportman, echt ongekende goede coureur.
Behalve dan als iemand een complete corner afsnijdt.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef TjjWester het volgende:
De Britten zijn alweer aan het janken..
[ twitter ]
RIP Gijsquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doornbos die ff fles aan z'n mond zet en vervolgens vrolijk inschenkt alsof corona niet bestaat
En niet op Ziggo sport? Zie niks in de gids.quote:
Ze finishen bijna nooit meer achter de SC, had wel verwacht dat de auto's er tussen zouden blijven....quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Blik het volgende:
Bizarre ontknoping, en het voelt enigszins gestolen. Bij iedere andere race waren ze waarschijnlijk gewoon gefinished achter de SC. Maargoed, dit is een kampioenschap van 21 races en de rollen zijn vaak genoeg omgedraaid geweest in het voordeel van Lewis.
Hamilton deed een toprace. Goede start, geweldige pace op oude hards. Alleen Redbull pakte hun kans.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef daNpy het volgende:
En vinden de Hamilton fans nog dat degene die deze race won de verdiende winnaar is?
Ik ook niet als ik eerst iemand het ziekenhuis in had gereden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Dit gaat over een heel seizoen en tactische meesterzetten. En een corrupte FIA. Max mag extreem trots en blij zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Fout van het team, Hij had mogelijkheid genoeg om banden te halen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef dycto het volgende:
Wat extreem sneu voor Hamilton die de hele race onder controle had
Juiste calls gemaakt door Red Bull en Max over het hele seizoen genomen de verdiende kampioen. Maar godverdomme wat voel ik mee met Hamilton
Hopelijk zien we dit volgend jaar weer.
HAM kon niet naar binnen, want dan had VER hem ook ingehaald, dus hij had gewoonweg geen keus.quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef Beathoven het volgende:
Toto is de grootste verliezer. Hamilton gaf voldoende signalen en hij liet hem gewoon rijden.
Het zou nog meer gestolen voelen als de FIA zou besluiten geen safetycar situatie te creeeren.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Blik het volgende:
Eens. Deze race was Lewis veel sterker en heeft Max ongelofelijk veel geluk gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Blik het volgende:
Zijn al het hele seizoen tactisch de minderequote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef Beathoven het volgende:
Toto is de grootste verliezer. Hamilton gaf voldoende signalen en hij liet hem gewoon rijden.
Dat is racen. Het is toch ook prima dat Verstappen in Brazilië buiten de baan inhaalt?quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[ twitter ]
Behalve dan als iemand een complete corner afsnijdt.
Als ze alle lapped cars door hadden gelaten (wat normaal is), dan was de race achter de SC geëindigd.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haha viesmad.
Als ze de lapped cars niet voorbij hadden gelaten was het ook door de stewards bepaald, dat is het nare.
Hamilton was nog steeds P1 na de safety car en ze hebben zelf verzaakt te pitten.
Vast wel, is geen rekening mee gehouden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
En niet op Ziggo sport? Zie niks in de gids.
Heel mooi dit. Gun het Hamilton van hartequote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef dycto het volgende:
Wat extreem sneu voor Hamilton die de hele race onder controle had
Juiste calls gemaakt door Red Bull en Max over het hele seizoen genomen de verdiende kampioen. Maar godverdomme wat voel ik mee met Hamilton
Hopelijk zien we dit volgend jaar weer.
Hahahaha, viesmad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze alle lapped cars door hadden gelaten (wat normaal is), dan was de race achter de SC geëindigd.
Ik snap best dat Masi dat niet wilde, maar zijn compromis past volgens mij niet binnen de reglementen.
Nee. Het is maar net wat de FIA besluit op dat moment.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Fout van het team, Hij had mogelijkheid genoeg om banden te halen.
Arme FIA dan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Zwoerd het volgende:
Ik moet er niet aan denken als het scenario van vandaag omgekeerd was geweest
Race Control wilde koste wat het kost een eindgevecht op de baan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
Hoezo mochten die achterblijvers eigenlijk toch nog unlappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |