Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Snap die gekte niet als je met zoveel geluk ipv skill wint eerlijk gezegt…
Ik wil Ernst Kuipers en Diederik Gommers die deze race gaan duiden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil de hele avond nog samenvattingen en interviews.
Heldquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doornbos die ff fles aan z'n mond zet en vervolgens vrolijk inschenkt alsof corona niet bestaat
Zeker en dit seizoen verdiende ook een bizar slotquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef SamCooke het volgende:
Karma, wat een heerlijk slot op een heerlijk seizoen.
Morgen weer een schermpje tussen Rob en Rob.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doornbos die ff fles aan z'n mond zet en vervolgens vrolijk inschenkt alsof corona niet bestaat
Stuivertje valt eindelijk eens de goede kant opquote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Snap die gekte niet als je met zoveel geluk ipv skill wint eerlijk gezegt…
Montfoort????quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Sfancta het volgende:
Ik woon wel mooi in de gemeente waar Jos geboren en opgegroeid is, en Max ook voor een groot deel
Janken
Bestaat ook nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
FIA gala is altijd later met de prijsuitreikingen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef DX11 het volgende:
Weet iemand het antwoord?
Komt er geen apart WK podium / aparte WK beker uitreiking???
Ik wil dat feest bij de monteurs enzo zien. Die gaan vanavond ladderzat naar bedquote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil de hele avond nog samenvattingen en interviews.
Donderdagquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef DX11 het volgende:
Weet iemand het antwoord?
Komt er geen apart WK podium / aparte WK beker uitreiking???
En wanneer is dat dan?quote:Op zondag 12 december 2021 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
FIA gala is altijd later met de prijsuitreikingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |