Terwijl ze niet eens constructeurskampioen zijn geworden...quote:
Hij moest stoppenquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar is Perez? Uit de top10 omdat hij 2x achter elkaar pitstop maakte?
Waarom niet, dat deed Hamilton toch ook in Silverstone?quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Niets met aanstellen te winnen, maar als ik op puur geluk ipv had gewonnen, had ik toch niet als een gel staan juichen…
Als het nou een gewone gp was OK, maar dit ging om het wkquote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Niets met aanstellen te winnen, maar als ik op puur geluk ipv had gewonnen, had ik toch niet als een gel staan juichen…
Doe eens niet zo genuanceerd.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Blik het volgende:
Bizarre ontknoping, en het voelt enigszins gestolen. Bij iedere andere race waren ze waarschijnlijk gewoon gefinished achter de SC. Maargoed, dit is een kampioenschap van 21 races en de rollen zijn vaak genoeg omgedraaid geweest in het voordeel van Lewis.
Nu mag ik jou ook ineens een stuk meer.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Geweldig seizoen. Bizar einde ook. Kan je een mening over geven of ze nog moesten gaan racen, maar dat boeit niet meer.
Hartstikke mooi dat Max gewonnen heeft, overall is dat natuurlijk verdiend.
En dat iedereen mij hier als een HAM fan zit kan ik ook weinig aan veranderen. Ik kijk neutraal, en kan ongelofelijk hard genieten van Lewis. Echte sportman, echt ongekende goede coureur.
Behalve dan als iemand een complete corner afsnijdt.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef TjjWester het volgende:
De Britten zijn alweer aan het janken..
[ twitter ]
RIP Gijsquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doornbos die ff fles aan z'n mond zet en vervolgens vrolijk inschenkt alsof corona niet bestaat
En niet op Ziggo sport? Zie niks in de gids.quote:
Ze finishen bijna nooit meer achter de SC, had wel verwacht dat de auto's er tussen zouden blijven....quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Blik het volgende:
Bizarre ontknoping, en het voelt enigszins gestolen. Bij iedere andere race waren ze waarschijnlijk gewoon gefinished achter de SC. Maargoed, dit is een kampioenschap van 21 races en de rollen zijn vaak genoeg omgedraaid geweest in het voordeel van Lewis.
Hamilton deed een toprace. Goede start, geweldige pace op oude hards. Alleen Redbull pakte hun kans.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef daNpy het volgende:
En vinden de Hamilton fans nog dat degene die deze race won de verdiende winnaar is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |