Bedankt Lenny. Ik mag je niet altijd maar respect voor dit berichtquote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeer teleurstellend einde. Gefeliciteerd alle Verstappen fans.
Hij heeft verlorenquote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Haags het volgende:
Onterechte kampioen.
Lewis Hamilton blijft een God!
Ik mag je ineens een stuk meer.quote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Is ook echt een hele aardige vent.
Ik snap het nog veel minder als je eerst iemand van de baan kegelt.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Snap die gekte niet als je met zoveel geluk ipv skill wint eerlijk gezegt…
Inderdaad. Wat je absoluut niet wil is gebeurt: de wereldkampioen is bepaald door de raceleiding.quote:Op zondag 12 december 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende: Zeer teleurstellend einde. Gefeliciteerd alle Verstappen fans.
![]()
Max heeft zo ongelofelijk veel pech gehad dit seizoen, allemaal om dit moment uit te balancerenquote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Winnaars schrijven de geschiedenis.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Over het hele seizoen heft geluk en pech (want dat heeft ie immers ook meer dan genoeg gehad) zich min of meer op.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Precies.quote:Op zondag 12 december 2021 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat je absoluut niet wil is gebeurt: de wereldkampioen is bepaald door de raceleiding.
Hahaquote:Op zondag 12 december 2021 16:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toen ik Latifi in de muur zag en VER naar binnen kwam voor rood werd ik gek.
Typisch dat sommige mensen dat roepen als Max dat een keer heeft nadat ie dit seizoen zo vaak pech heeft gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Over het hele seizoen was Max gewoon verreweg de beste dit jaar.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Kut, dus voetbal is ook al geen optie.quote:
zzzzzzzzquote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
zij snappen ook dat dit een gestolen kampioenschap is
quote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
zij snappen ook dat dit een gestolen kampioenschap is
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Ik wil Ernst Kuipers en Diederik Gommers die deze race gaan duiden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil de hele avond nog samenvattingen en interviews.
Heldquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doornbos die ff fles aan z'n mond zet en vervolgens vrolijk inschenkt alsof corona niet bestaat
Zeker en dit seizoen verdiende ook een bizar slotquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef SamCooke het volgende:
Karma, wat een heerlijk slot op een heerlijk seizoen.
Morgen weer een schermpje tussen Rob en Rob.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doornbos die ff fles aan z'n mond zet en vervolgens vrolijk inschenkt alsof corona niet bestaat
Stuivertje valt eindelijk eens de goede kant opquote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Montfoort????quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Sfancta het volgende:
Ik woon wel mooi in de gemeente waar Jos geboren en opgegroeid is, en Max ook voor een groot deel
Janken
Bestaat ook nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
FIA gala is altijd later met de prijsuitreikingen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef DX11 het volgende:
Weet iemand het antwoord?
Komt er geen apart WK podium / aparte WK beker uitreiking???
Ik wil dat feest bij de monteurs enzo zien. Die gaan vanavond ladderzat naar bedquote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil de hele avond nog samenvattingen en interviews.
Donderdagquote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef DX11 het volgende:
En wanneer is dat dan?quote:Op zondag 12 december 2021 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
FIA gala is altijd later met de prijsuitreikingen.
Kun je ook niets aan doen. Sommige mensen worden nu eenmaal op zo'n kutplek op de wereld geboren.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Sfancta het volgende:
Ik woon wel mooi in de gemeente waar Jos geboren en opgegroeid is, en Max ook voor een groot deel
Janken
Ja, maar dat is op het gala.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef DX11 het volgende:
Niet iedereen krijgt er een x-miljoen euro per jaar voor.quote:Op zondag 12 december 2021 16:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Iedereen kan de play knop aanklikken.
Dit dus.quote:Op zondag 12 december 2021 16:05 schreef Abdus18 het volgende:
Buiten alle controverse om.
Wat een GEWELDIG seizoen was het, eindelijk weer eens wat spanning erin
Uitgevallenquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar is Perez? Uit de top10 omdat hij 2x achter elkaar pitstop maakte?
Einde van de race niet gehaaldquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haha viesmad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat je absoluut niet wil is gebeurt: de wereldkampioen is bepaald door de raceleiding.
Ze kunnen dan ook allemaal 2 weken in quarantaine als ze teruggevlogen zijn, leuke kerst.quote:Op zondag 12 december 2021 16:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Iedereen kan de play knop aanklikken.
Uitgevallen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En Mercedes beste consructeur.. dat is opzich wel correct allemaal, Max was de betere rijder, Mercedes had de betere auto.quote:
Sorry Checo, we have te retire the car. Boxbox.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Reddit is ook genietenquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef TjjWester het volgende:
De Britten zijn alweer aan het janken..
[ twitter ]
Absoluut niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Refragmental het volgende:
Voor de max haters... klopt het dat jullie dezelfde mensen zijn als die wat aan de grens staan met vlaggen met daarop "welkom in mijn land"?
Niets met aanstellen te winnen, maar als ik op puur geluk ipv had gewonnen, had ik toch niet als een gel staan juichen…quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |