Post eens?quote:Op zondag 12 december 2021 15:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zich een goed werknemer van Mercedes getoond door een troltweet naar buiten te gooien.
Vervelend, wordt maar boos op de trollen ipv mij.quote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best een slechte timing om dat tijdens de podiumceremonie te doen.
Die krijgt het zusje van Kelly.quote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef nils7 het volgende:
Bloemetje van familie Verstappen voor Latifi?
Ja, ik ook. Is ook echt een hele aardige vent.quote:Op zondag 12 december 2021 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JENSON BUTTON
Daar was ik nu fan van
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef Attitude het volgende:
wie wint de constructuers titel? Mercedes ?
Dat is inderdaad nieuw, maar ik denk niet dat het teruggedraaid gaat worden.quote:Op zondag 12 december 2021 15:59 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
“Lapped cars are allowed to overtake” niet “5 lapped cars are allowed to overtake “ Oftewel, waarom alleen die vijf? Complete onzin.
hun zijn bffsquote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Rico Verhoeven is er ookMannetjesputter. Bah.
Toen ik Latifi in de muur zag en VER naar binnen kwam voor rood werd ik gek.quote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef Werkperd het volgende:
Had gewoon een explosie van binnen. Wat een gevoel. Ongelofelijk Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |