Bij de Virtual SC hadden ze gewoon kunnen pitten. Hebben zitten slapen imoquote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAM kon niet naar binnen, want dan had VER hem ook ingehaald, dus hij had gewoonweg geen keus.
SHO is een deurtje verder.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef tralalala het volgende:
Max moet Kelly dumpen en voor dat nieuwe K3 meisje gaan.
toen verstappen rond de 14 seconden achter lag had dat gekund.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAM kon niet naar binnen, want dan had VER hem ook ingehaald, dus hij had gewoonweg geen keus.
Wie won er? Nou dan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin?
Verstappen maakte geen kans tegen Hamilton vandaag.
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrquote:Op zondag 12 december 2021 16:03 schreef Sjeunie het volgende:
Snap die gekte niet als je met zoveel geluk ipv skill wint eerlijk gezegt…
Hij had tijdens de safetycar op kunnen gokken dat RB nieuwe banden zou halen, dus als eerste gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee voor een pit heb je 22-25 seconden nodig.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
toen verstappen rond de 14 seconden achter lag had dat gekund.
quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
Zou ie weer een nieuwe koptelefoon nodig hebben?
[ afbeelding ]
Max kan gewoon een harem nemen. Geld zat.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef tralalala het volgende:
Max moet Kelly dumpen en voor dat nieuwe K3 meisje gaan.
Geluk en pech is gewoon een wezenlijk onderdeel van de sport.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Niets met aanstellen te winnen, maar als ik op puur geluk ipv had gewonnen, had ik toch niet als een gel staan juichen…
Over 3 kwartier is ie zo lam dat ie zijn eigen naam niet eens meer weet, dus of hij zich druk maakt om de sluitingstijd?quote:
en terechtquote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Race Control wilde koste wat het kost een eindgevecht op de baan.
Heeft niets met geluk te maken. Max was al kampioen geweest als Mercedes hem niet in 2 GPs van de baan had geramd.quote:Op zondag 12 december 2021 16:09 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Niets met aanstellen te winnen, maar als ik op puur geluk ipv had gewonnen, had ik toch niet als een gel staan juichen…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regel bij SC endingquote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
Hoezo mochten die achterblijvers eigenlijk toch nog unlappen?
Dan had iedereen vast netjes Hamilton gefeliciteerd met zijn gelukje.quote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Zwoerd het volgende:
Ik moet er niet aan denken als het scenario van vandaag omgekeerd was geweest
Lekker laten jankenquote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef TjjWester het volgende:
De Britten zijn alweer aan het janken..
[ twitter ]
quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze alle lapped cars door hadden gelaten (wat normaal is), dan was de race achter de SC geëindigd.
Ik snap best dat Masi dat niet wilde, maar zijn compromis past volgens mij niet binnen de reglementen.
Hamilton heeft jarenlang die Nicole Sherzinger genaaid boh boh.quote:Op zondag 12 december 2021 16:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Max kan gewoon een harem nemen. Geld zat.
Heeft wel gelijk, wie kijkt er uberhaupt f1? Alleen laatste ronde is interessant en vandaag heeft max hulp gehad van de fia.quote:
Pffquote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Max is de kampioen, niet wij.
Meer kans dan op versleten hards het moeten opnemen tegen vrij verse softs. In ieder geval verkeerd gegokt door Mercedes. Arme Lewis.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, dat deed Mercedes ook. Pitten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:14 schreef Aitvaras het volgende:
Mensen die doen alsof RBR een tactische meesterzet deedZe hadden niks te verliezen en alles te winnen. Logisch dat je dan gaat pitten.
De F1-goden hebben ingegrepenquote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Anders was dit de saaiste kampioenrace in geschiedenis geweest.
Oh? Gaat ie daarmee?quote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die krijgt het zusje van Kelly.
Mercedes heeft niet verkeerd gegokt. Masi heeft besloten dat Verstappen wereldkampioen moest worden.quote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef dycto het volgende:
[..]
Meer kans dan op versleten hards het moeten opnemen tegen vrij verse softs. In ieder geval verkeerd gegokt door Mercedes. Arme Lewis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |