Voor het laatst op de red Bull van Vettel in 2014quote:
Alles.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef wuuht het volgende:
De SC wordt toch gewoon van de baan gehaald als het kan ookal is dat maar voor 1 ronde? Wat is hier überhaupt controversieel aan?
Sow, dan had dit topic te klein geweest hoorquote:Op zondag 12 december 2021 16:12 schreef Zwoerd het volgende:
Ik moet er niet aan denken als het scenario van vandaag omgekeerd was geweest
hij zou morgen wel een mega kater hebbenquote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
Mooie vent die Max. Morgen gaat die weer op Twitch waarschijnlijk een beetje rondrijden in zijn simulator. Mannetje is gek van autotje rijden
quote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef hondenkop het volgende:
Het kadootje in Spa en Hamilton ondersteboven rijden in Monza heeft toch goed uitgepakt voor Max.
DON'T CHA.quote:Op zondag 12 december 2021 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hamilton heeft jarenlang die Nicole Sherzinger genaaid boh boh.
Stop eens met zo salty te doen lieverd, is slecht voor je bloeddruk.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Mercedes heeft niet verkeerd gegokt. Masi heeft besloten dat Verstappen wereldkampioen moest worden.
Sterkte. Ik zie dat je het nodig hebt. Heel hard.quote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef Tjacka het volgende:
wel zieke calimero's die verstappens en mensen bij ziggo
niet normaal gewoon
Dit ja. Durfde het hier ook al bijna niet te zeggen. Vandaar dat ik het een wat rare call wordt.quote:
reprimande voor masi danquote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan is de call van Masi dus onreglementair.
GA TOCH WEG VENTquote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit komt voor de rechter. Let op mn woorden.
Niemand gaat dat kijken genot.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat volgend jaar gewoon door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |