Dit inderdaad, en dat het V6-hybride tijdperk ook nog een andere kampioen heeft gekend.quote:Op zondag 12 december 2021 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is voor de sport toch juist hartstikke mooi dat een 7-voudig kampioen eindelijk wordt verslagen door de nieuwe generatie? Zo gaat dat.
Ik was ook altijd een groot fan van Schumacher, maar toen hij door Alonso werd geklopt was dat gewoon ook een signaal dat de toorts was doorgegeven.
Tandarts. Die is gewend dat mensen niet terug kunnen praten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom laat die Plooij nooit iemand uitpraten.
Gewoon een act. Tribunalen voor hem.quote:Op zondag 12 december 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Als je nu zit te haten richting Tom ben je gewoon een dode zak hooi![]()
Lolquote:Op zondag 12 december 2021 16:19 schreef Hexagon het volgende:
Hiermee is Max ineens de grootste sportman van NL ooit.
Hoe irritant die ook is het is wel echt een oprechte fanquote:Op zondag 12 december 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:
unlapping ging raar.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef wuuht het volgende:
De SC wordt toch gewoon van de baan gehaald als het kan ookal is dat maar voor 1 ronde? Wat is hier überhaupt controversieel aan?
En de 100.000 andere dingen wat hij heeft gezegd slaat op stront.quote:Op zondag 12 december 2021 16:20 schreef Johannes788 het volgende:
Wil geen Coronel fan uithangen he, maar Tom zei al 6 maanden geleden dat Max in laatste ronde WK zou worden.
Wtf. Had Spanje 2016 ook al goed
Ik kan hem gewoon echt totaal niet serieus nemen na die debiele uitspraken allemaal in de studio. Mooi dat ie een raceliefhebber is, maar zn subjectiviteit is gewoon schandalig.quote:Op zondag 12 december 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Sja, je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze alle lapped cars door hadden gelaten (wat normaal is), dan was de race achter de SC geëindigd.
Ik snap best dat Masi dat niet wilde, maar zijn compromis past volgens mij niet binnen de reglementen.
Rode vlag had je gratis bandenwissels gehadquote:Op zondag 12 december 2021 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
unlapping ging raar.
je had ook rode vlag kunnen doen.
VSC alleen was niet genoeg.
Tim kan ik best hebben. Tom niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |