quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ondertussen echt al meerdere artiesten 'ontdekt' door @:Molloot200
Wij zijn jou zeer dankbaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En het valt me niet eens zelf op dat ik dit blijkbaar doe
En Marco Borsato?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:30 schreef Fred_B het volgende:
Joop Zoetemelk woont in Meaux
/random opmerking
Dan merk ik soms toch dat ik misschien net in een andere (muziek)generatie zit waardoor ik weer andere muziek "ken" dan anderen hier in de SC, zo leer ik ook veel van jullie hier uit de SC hoor.quote:
Komt denk omdat het vooral ook veel via YouTube gaat of hele specifieke zenders. Of Spotify streams. Ik heb het zelf ook als ik kijk naar de grootste hits van de afgelopen jaren bekijk. Dan ken ik er heel veel niet. Terwijl op kantoor dan wel nog Q-Music op stond.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:25 schreef Em31 het volgende: Gaat tegenwoordig wel veel langs me, wat betreft nieuwe artiesten enzo. Dacht 'vroeger' dat dat nooit zou gebeuren, voel me gewoon oud joh.
Nu ook weer op Spotify, MEAU dik bovenaan met 260.000 streams per dag, nooit van gehoord.
Ja! Ook spotify heeft de neiging om je in een bepaald bubbeltje te duwen met de gesuggereerde afspeellijsten oa. Dan is af en toe fijn wat andere suggesties te krijgen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk omdat het vooral ook veel via YouTube gaat of hele specifieke zenders. Of Spotify streams. Ik heb het zelf ook als ik kijk naar de grootste hits van de afgelopen jaren bekijk. Dan ken ik er heel veel niet. Terwijl op kantoor dan wel nog Q-Music op stond.
Sorry, die ken ik alquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Om iets terug te doen voor je @:Molloot200 Een tip
Wat ik zelf vaak doe... Last FM heeft een "Neighbours" functie. Daar kan je dan op klikken en dan zie je mensen met een overeenkomende muzieksmaak. Dan kijk ik gewoon bij de nummers die één van mijn neighbours recentelijk veel heeft geluisterd en soms zitten daar ook ontdekkingen tussenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Ook spotify heeft de neiging om je in een bepaald bubbeltje te duwen met de gesuggereerde afspeellijsten oa. Dan is af en toe fijn wat andere suggesties te krijgen.
Graagquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Zal ik binnenkort trouwens weer eens zo'n overzichtje maken met mijn favoriete muziek van de laatste tijd? Na deze week heb ik vakantie, dus dan is er wel tijd om daar een mooi boekwerkje voor te schrijven
Ik zie wel vaak wat andere suggesties van afspeellijsten voorbij komen op Spotify. Maar die staan dan weer veel te ver van mijn smaak af. En is dan ook teveel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Ook spotify heeft de neiging om je in een bepaald bubbeltje te duwen met de gesuggereerde afspeellijsten oa. Dan is af en toe fijn wat andere suggesties te krijgen.
Ja je moet er misschien wat meer naar zoeken nu, als je niet in die bubbel zit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk omdat het vooral ook veel via YouTube gaat of hele specifieke zenders. Of Spotify streams. Ik heb het zelf ook als ik kijk naar de grootste hits van de afgelopen jaren bekijk. Dan ken ik er heel veel niet. Terwijl op kantoor dan wel nog Q-Music op stond.
Maar dat komt dan weer uit de spotify lijstjes die mij worden voorgezet zegmaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:39 schreef molloot200 het volgende:
En volgens mij van @:ijs_beer Lowkey As Hell? Zo sprokkel ik m'n muzieklijst ontzettend bij elkaar ook hier op het forum.
Ja. Waarbij je ook wel steeds meer in je eigen muziekhokje wordt geduwd die de grote hoeveelheid troep die erop veel zenders gedraaid wordt. Zelf ben ik naar Kink gaan luisteren, omdat ik op de andere zenders teveel slechte muziek (voor mijn smaak) hoorde.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je moet er misschien wat meer naar zoeken nu, als je niet in die bubbel zit.
Weet ik meteen wat jij tussen 2-4 aanzet. Ik heb tegenwoordig een radio routine.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sorry, die ken ik alGeen nieuwe tip, maar wel een heel mooi nummer. Afgelopen weken wel grijsgedraaid die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Die pop-punk kant ga ik ook best wel op met Machine Gun Kelly en zo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar dat komt dan weer uit de spotify lijstjes die mij worden voorgezet zegmaar.
pop-punk en dat soort meuk.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Weet ik meteen wat jij tussen 2-4 aanzet. Ik heb tegenwoordig een radio routine.
Tot 2 NPO2, daarna Veronica en na 4 gaat NPO 5 op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet zelf vrij weinig de radio aan (ik gebruik voornamelijk Spotify), maar in de auto van m'n moeder staat Veronica standaard op en ik denk inderdaad dat ik hem bij Stenders heb gehoord
Hij draait sowieso altijd wel toffe muziek in zijn programma vind ik
(dat was ook toen hij nog op NPO 2 zat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook een bijzonder verwijt dat mensen op een Songfestivalforum te gepassioneerd over het Songfestival pratenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:57 schreef Em31 het volgende: [..] En je moet gewoon lekker door hyperen en zelf posten wat je wil. We zitten hier niet voor niets in een ESF-subforum.
![]()
U riep?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Muziek is overigens geschreven door Lin-Manuel Miranda, ik weet dat er hier fans zijn
Ik kan me NIKS bedenken bij jouquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het gedrag en de reacties vind ik hysterisch en hyper ja. En nee ik ben niet hysterisch en hyper. Ik heb weer andere slechte kanten, zo hebben we allemaal wel wat.
Nee maar je mag wel in termijnen betalen?quote:
Dan ga je het sowieso super duur maken zodat ik jaren aan die termijnen vast zitquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar je mag wel in termijnen betalen?
Waar heb je die foto van mij vandaanquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan me NIKS bedenken bij jou![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier had uw top2000 lijst kunnen staan.quote:
Ik heb vandaag ALLES op m'n Spotify verwijderd omdat ik dus benieuwd ben of ik dan veel nieuwe suggesties krijg!quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hier had uw top2000 lijst kunnen staan.
Daar wordt de post niet boeiender van hoor.quote:
Verschillende soorten rock he? Momo kan dat heel goed uit elkaar houden dankzij haar stenenverzamelingquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Twee keer rock, noem dat maar divers.
Maar met een cash back constructie waardoor Meke haar geld terugkrijgt is het voor Meke wel iets interessanter.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Daar wordt de post niet boeiender van hoor.
Waar is die van dit jaar?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ALLES op m'n Spotify verwijderd omdat ik dus benieuwd ben of ik dan veel nieuwe suggesties krijg!
Behalve de ESF SC Top 2000 2019 playlist omdat ik niet wist of mensen dat nog luisterden
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan ga je het sowieso super duur maken zodat ik jaren aan die termijnen vast zit
Screenshot van Jitsiquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar heb je die foto van mij vandaan
Ja die komt nog, als ik niet op m'n mobiel zitquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hier had uw top2000 lijst kunnen staan.
Wie?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:16 schreef Koen66 het volgende:
had er hier iemand die Stien voorspeld?
Ik weet nog wel dat toen ze vorig jaar tweette dat ze wilde gaan, dat mijn eerste idee was "ja super gaaf en mag je willen en zo, maar no way dat de AVROTROS commissie jou óóit uit gaat kiezen in deze stijl".quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Die staat op de Spotify van @koffieleukquote:
Waar zijn mijn zes broers danquote:
De Wastora-methodequote:Op dinsdag 7 december 2021 20:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar met een cash back constructie waardoor Meke haar geld terugkrijgt is het voor Meke wel iets interessanter.
Een nieuwe telefoon?quote:
De Overkant?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
Alles wat ik over mijn stemlijst kan zeggen is: genieten jullie nog maar van de playlist zolang Suzan en Freek er niet instaan
In de OP. Maar nog niet helemaal compleet.quote:
Die hadden ook aangekondigd kunnen worden voor het ESF, dus dat playlistje is geen bezwaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
Alles wat ik over mijn stemlijst kan zeggen is: genieten jullie nog maar van de playlist zolang Suzan en Freek er niet instaan
Op wat voor feestjes zet je Suzan en Freek op?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Overkant?Die kan ik wel hebben aangezien dat nummer heel leuk is op feestjes hier in het oost'n.
Ze hebben heel enthousiast onder de Songfestival AVROTROS post gereageerd met de aankondiging van S10, duidelijk stiekem al zieltjes aan het winnen voor 2023quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die hadden ook aangekondigd kunnen worden voor het ESF, dus dat playlistje is geen bezwaar.
Jan Smit, wat een heldquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat toen ze vorig jaar tweette dat ze wilde gaan, dat mijn eerste idee was "ja super gaaf en mag je willen en zo, maar no way dat de AVROTROS commissie jou óóit uit gaat kiezen in deze stijl".
Kijk waar we nu staan
Ik niet. Want tot van de week iemand haar had genoemd, had ik nog nooit van haar gehoord.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Feestjes in het oosten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op wat voor feestjes zet je Suzan en Freek op?
dat gevoel had ik bij Duncan en Jeangu ookquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik niet. Want tot van de week iemand haar had genoemd, had ik nog nooit van haar gehoord.
Op het moment dat je wil dat iedereen weggaat omdat je nog moet opruimen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op wat voor feestjes zet je Suzan en Freek op?
Duncan wel, van Jeangu had ik nog wel gehoord.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gevoel had ik bij Duncan en Jeangu ook
Nou vind ik hun muziek niet eens zo vreselijk. Maar op een feestje zie ik het niet zo snel voor mequote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Feestjes in het oosten.
Niet feestjes waarop ik de muziek mag kiezen trouwens
Is ie bewoonbaar? Wellicht goedkoper dan een huis.quote:
Skippen is heel eenvoudig gedaan hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
Het is de ultieme niksigheid inderdaad. De ‘accidental last place’ op het ESF.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vind ik hun muziek niet eens zo vreselijk. Maar op een feestje zie ik het niet zo snel voor me
Nou inderdaad! Holy Diver vind ik weinig aan, Spotify is er van overtuigd van wel.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Calma Strani, calma.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
@:ijs_beer als ik straks thuiskom ga ik hélemaal los tegen jou
Tranquilo!!quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
Oh boy, nu gaan we het belevenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
Al hun 35 hitsquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Overkant?Die kan ik wel hebben aangezien dat nummer heel leuk is op feestjes hier in het oost'n.
Ja die zag ik ook jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:35 schreef Em31 het volgende:
Zo ontdek je nog eens wat als de Songfestivalartiest aangekondigd wordt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:45 schreef Em31 het volgende:
Ehh zal aan mij liggen, maar beetje raar om hier over de rest van ons te gaan roddelen zonder iemand bij naam te noemen niet?
Gezien ik hier vrijwel letterlijk geciteerd word ga ik ervan uit dat dit ten minste deels om mijn eerdere post slaat, ik wil er dan toch ook nog wel even op ingaan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:04 schreef Em31 het volgende:
Het is op dit soort momenten al een zooi in die topics, dat wij dan blijkbaar te wanhopig nuance aanbrengen maakt die topics in ieder geval nog normaal.
quote:
Als je zoekt via Google zijn er behoorlijk wat berichten over zie ikquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook ja![]()
Ik zie die Mikky wel overal opduiken trouwens, ze is volgens mij vaker in Nederland dan in Barcelona. Verdacht!
Ik heb blijkbaar een rel gemistquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Gezien ik hier vrijwel letterlijk geciteerd word ga ik ervan uit dat dit ten minste deels om mijn eerdere post slaat, ik wil er dan toch ook nog wel even op ingaan.
Wat mijn post betreft, dat was geen geroddel over 'de rest van ons', dat was een constatering van hoe het Wie voor Nederland topic ieder jaar verloopt. Ieder jaar is er een groep positievelingen, een groep negatievelingen, en de groep die nooit in ESF komt maar wel wil komen melden dat als alleen maar x, y, of z gedaan wordt winst gegarandeerd is, en ieder jaar zit daartussenin een groep nuancezoekers.
Dat ik geen namen noem is simpelweg (op 1, letterlijk één, uitzondering na) omdat die groepen ieder jaar anders zijn. Niet iedereen die positief is, is dat elk jaar. Idem voor negatief, idem voor nuancezoekend. Ik heb de afgelopen jaren nb zelf in alle drie de groepen gezeten. En die groep van buitenaf ken ik de namen niet eens van, die komen hier immers nooit.
De enige uitzondering die ik noemde is de enige wiens naam ik daarvan wel weet, aangezien ik me daar al vaker aan erger, maar ik vond het juist niet netjes om die als enige in een ander topic bij naam te noemen. Dat zou ik nl wel als geroddel ervaren.
Maar goed, die persoon heb je inmiddels zelf al bij naam genoemd als zijnde.
[..]![]()
* Gaat alvast voor ijs_beer staan, waar die ook staat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
Over de artiest ben ik niet echt enthousiast, maar ik wacht tot liedje uit kom en vel ik mijn oordeel pas.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Gezien ik hier vrijwel letterlijk geciteerd word ga ik ervan uit dat dit ten minste deels om mijn eerdere post slaat, ik wil er dan toch ook nog wel even op ingaan.
Wat mijn post betreft, dat was geen geroddel over 'de rest van ons', dat was een constatering van hoe het Wie voor Nederland topic ieder jaar verloopt. Ieder jaar is er een groep positievelingen, een groep negatievelingen, en de groep die nooit in ESF komt maar wel wil komen melden dat als alleen maar x, y, of z gedaan wordt winst gegarandeerd is, en ieder jaar zit daartussenin een groep nuancezoekers.
Dat ik geen namen noem is simpelweg (op 1, letterlijk één, uitzondering na) omdat die groepen ieder jaar anders zijn. Niet iedereen die positief is, is dat elk jaar. Idem voor negatief, idem voor nuancezoekend. Ik heb de afgelopen jaren nb zelf in alle drie de groepen gezeten. En die groep van buitenaf ken ik de namen niet eens van, die komen hier immers nooit.
De enige uitzondering die ik noemde is de enige wiens naam ik daarvan wel weet, aangezien ik me daar al vaker aan erger, maar ik vond het juist niet netjes om die als enige in een ander topic bij naam te noemen. Dat zou ik nl wel als geroddel ervaren.
Maar goed, die persoon heb je inmiddels zelf al bij naam genoemd als zijnde.
[..]![]()
Ben je Roger of Epiales kwijt?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Gaat alvast voor ijs_beer staan, waar die ook staat.
Hm, dan weet ik nu dus ook niet waar ikzelf sta.![]()
Ik ben mezelf kwijt.
Het is het woord niet waard, wat mij betreft, hoor.quote:
Ze zijn elkaar kwijt.quote:
ok, valt mee met wat af en toe in het F1 subforum gebeurd.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is het woord niet waard, wat mij betreft, hoor.
Callcenters die proberen energiecontracten verkopen daar wil ik tegen rellen.quote:
Op zich gebeurd dat nog vaak zat. Maar dan is het met een ploeggenoot.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:42 schreef Em31 het volgende:
Wel verfrissend toch, roddels over de vriendin die vreemdgaat in plaats van de voetballer.
wat een raar tijdstipquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Energieverkopers
Willen me nu al nieuw energiecontract verkopen, terwijl die van mij pas over 6 maanden afloopt
Die kunnen ze dan afkopen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Callcenters die proberen energiecontracten verkopen daar wil ik tegen rellen.
Zei ik ook al tegen hemquote:
De tarieven van nu zijn veel duurder, dan wat ik nu heb.quote:
voor een contract om af te lopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zei ik ook al tegen hem
[..]
De tarieven van nu zijn veel duurder, dan wat ik nu heb.
omg ja, dat was fantastisch.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich gebeurd dat nog vaak zat. Maar dan is het met een ploeggenoot.
Dat boeit hen niet. Ze denken altijd dat ze voordeliger zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zei ik ook al tegen hem
[..]
De tarieven van nu zijn veel duurder, dan wat ik nu heb.
En daarna nog samen moeten spelen in hetzelfde teamquote:
Met mijn stroomverbruik is het niet eens zo heel interessant wat de tarieven precies zijnquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat boeit hen niet. Ze denken altijd dat ze voordeliger zijn.
Overigens is elke aanbieder over een halfjaar duurder dan wat je nu hebt.
Voor mij het gasverbruik (hybride warmtepomp (cv+ warmtepomp voor het verwarmen))quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Met mijn stroomverbruik is het niet eens zo heel interessant wat de tarieven precies zijn
Dan hangt het vooral van het vastrecht af. Dat is ook precies de reden dat ik al jaren bij Greenchoice zit. Mijn verbruik is niet hoog en hun vastrecht is veel lager dan anderen waardoor die zelden of nooit goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Met mijn stroomverbruik is het niet eens zo heel interessant wat de tarieven precies zijn
"Pardon, wordt er iets van mij verwacht?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
Daar gaan we weer!Tijd voor voetbal. Hup Ajax.
Laatste keer dat ik wisselde kreeg ik 350 euro cashback. Daar kan je wel wat verschil in vastrecht van betalenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hangt het vooral van het vastrecht af. Dat is ook precies de reden dat ik al jaren bij Greenchoice zit. Mijn verbruik is niet hoog en hun vastrecht is veel lager dan anderen waardoor die zelden of nooit goedkoper zijn.
Heb de definitieve versie nog niet gepost, dus bedankt voor de reminderquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Die staat op de Spotify van @:koffieleuk
SPOILER: En de individuele lijstjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Meestal is die cashback ook wel lager dan dat. Maar 30 euro per maand verschil in vastrecht gas en elektriciteit tussen aanbieders is niet eens heel uitzonderlijk. Dus het is vooral goed berekenen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik wisselde kreeg ik 350 euro cashback. Daar kan je wel wat verschil in vastrecht van betalen
Bravo! Goede dingen over gehoord, zelf nog niet gespeeld.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb net 'it takes two' uitgespeeld op de PlayStation. Nja, met m'n man, want zoals de titel doet vermoeden moet je t met z'n tweeën spelen. Heel leuk, je speelt een echtpaar dat magisch wordt verkleind en moet vechten tegen bijvoorbeeld eekhoorns. En je krijgt telkens verschillende magische powers.
Ik dacht heel even dat er een spel gemaakt was van dat zangprogramma een tijdje terug, waar Waylon ook in zat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb net 'it takes two' uitgespeeld op de PlayStation. Nja, met m'n man, want zoals de titel doet vermoeden moet je t met z'n tweeën spelen. Heel leuk, je speelt een echtpaar dat magisch wordt verkleind en moet vechten tegen bijvoorbeeld eekhoorns. En je krijgt telkens verschillende magische powers.
Of juist zó spannend dat iedereen vergeet erover te posten?quote:
Tja. Het gaat nergens meer over, beide teams zijn al door naar de volgende ronde. Dus de druk erop is wat minderquote:
Ha er was wel een zang-level, waarbij ik dingen kapot moest zingen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat er een spel gemaakt was van dat zangprogramma een tijdje terug, waar Waylon ook in zat.
Ik vroeg ma al af hoe dat zou werken.![]()
Maar het blijkt iets heel anders.
Jawel, 3,3 mioquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tja. Het gaat nergens meer over, beide teams zijn al door naar de volgende ronde. Dus de druk erop is wat minder
Golazo! Schuurs en Neresquote:
Hola señor!quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:12 schreef Strani het volgende:
IJS_BEERRRRR KOM HIERRRRRR![]()
![]()
WAAR BEN JE DAN LAFAARD!?
Oh wacht je bent er gewoon, @:ijs_beer
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:12 schreef Strani het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:12 schreef Strani het volgende:
![]()
You got your period?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje stoer lopen te doen met je Spaans, heb je daar een permiso voor?
Ik heb ook nog wel zeker 39 sprongen in de benen, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Meteen bij de eerste laser-straal al? Want ik heb er nog 39 in m'n magazijn.
Een magazijn vol laserstralen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Meteen bij de eerste laser-straal al? Want ik heb er nog 39 in m'n magazijn.
Oh ik dacht dat je na deze al wel uitgeschakeld was.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel zeker 39 sprongen in de benen, maak je geen zorgen.
Ja, waar denk jij dat die stralen anders opgeslagen worden?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een magazijn vol laserstralen?
Nou ja, zó krachtig was die niet. Ik gok een AAAtje per laserstraal.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een magazijn vol laserstralen?
Jij denkt dat ik zo makkelijk gestrekt ga?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je na deze al wel uitgeschakeld was.
Oh daar laat ik me niet over uit, Roger.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zo makkelijk gestrekt ga?
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh daar laat ik me niet over uit, Roger.
Bel maar iemand, het lijkt erger te worden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Lukt het allemaal of moeten we even iemand bellen?
*Belt meteen de hulpdiensten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bel maar iemand, het lijkt erger te worden.
Schiet mij maar lekquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Lukt het allemaal of moeten we even iemand bellen?
‘t is gelukt hoor Rozjeeeequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bel maar iemand, het lijkt erger te worden.
Hm we wilden je eigenlijk wegbrengen naar een tehuis voor bijzondere mensen. Jouw oplossing lijkt me wat rigoureusquote:
Mooie koolquote:
Ik zie het, maar ten tijde van mijn post was het vooral codetaal met een beetje morse erdoor.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
*Belt meteen de hulpdiensten.
Busje komt zo.
Had je door wat er stond?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het, maar ten tijde van mijn post was het vooral codetaal met een beetje morse erdoor.
Ja, want de juiste url zat er al wel in verweven.quote:
Neequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt je dochter gebeld om hulp hè?
Bijzonder is goed, beter dan saaiquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm we wilden je eigenlijk wegbrengen naar een tehuis voor bijzondere mensen. Jouw oplossing lijkt me wat rigoureus
Wat was daar?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:46 schreef Em31 het volgende:
De popcorn was net pas echt nodig bij Porto - Atlético #genot
Wat wat wat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:46 schreef Em31 het volgende:
De popcorn was net pas echt nodig bij Porto - Atlético #genot
September was ik in Nederland hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De beelden van mij en @:Strani afgelopen augustus?
[..]
Toch had Em31 in augustus de beelden al.quote:
Blijkbaar was Roger in Spanje in augustus.quote:
Oké ja daar is ze denk ik wel toe in staat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch had Em31 in augustus de beelden al.
Dit lijkt te suggereren dat je niet gaat slapen als het niet gezellig was en dat lijkt me nogal een gewaagde strategie in het leven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was weer gezellig. Dus ik ga slapen.![]()
Wow. Mindfuckquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, hier, een snelle tutorial om uit zo'n ding te komen:
[ afbeelding ]
Mattenquote:
Truste!quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was weer gezellig. Dus ik ga slapen.![]()
Misschien een tand gebroken op de schouder van een tegenspeler?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Matten![]()
Waarom moest Suarez dan huilen? Geblesseerd?
Weet ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Matten![]()
Waarom moest Suarez dan huilen? Geblesseerd?
Nou dan zou ik me niet afmelden, maar gewoon weg gaan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit lijkt te suggereren dat je niet gaat slapen als het niet gezellig was en dat lijkt me nogal een gewaagde strategie in het leven.
Jij ligt al een kwartier te slapen!quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou dan zou ik me niet afmelden, maar gewoon weg gaan.
* Neiging onderdrukt om terug te bladeren en te kijken op welke dagen Luctor zich zoal niet heeft afgemeldquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou dan zou ik me niet afmelden, maar gewoon weg gaan.
Iets met een baard en een grote bril 😊quote:Op woensdag 8 december 2021 00:28 schreef Greys het volgende:
Hoi! Zou iemand hier zo lief willen zijn @:Aadrianus te willen helpen? Hij wil graag een ook een ava maar weet niet hoe dat werkt met een plaatje vinden dat klein genoeg is (60x60 mag het geloof ik zijn?) of hoe iets te verkleinen.
Ik zou graag helpen maar doe alles mobiel nu en weet dan ook even niet hoe iets te verkleinen.
Aadrianus wat voor plaatje wil je ongeveer?
Vader Abraham dus?quote:Op woensdag 8 december 2021 00:34 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Iets met een baard en een grote bril 😊
quote:Op woensdag 8 december 2021 00:34 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Iets met een baard en een grote bril 😊
Zoiets? Ouder? Jonger? Anders?quote:Op woensdag 8 december 2021 00:40 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Nou, dat dan liever weer niet 😊
quote:Op woensdag 8 december 2021 00:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel leuk. Maar hoe je dit naar een ava moet vertalen weet @:cyan9
Hij heeft mij geholpen aan mijn ava
Eh…. Net vorige maand de 65 aangetikt. Dus…er zit wel wat meer grijs in de baard en de dos erboven is nog wel op kleur, maar….. Lang niet zo weelderig meer 😊quote:Op woensdag 8 december 2021 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets? Ouder? Jonger? Anders?
[ afbeelding ]
Wij zitten dezelfde kant op te denken, al zat ik iets meer met het seizoen in mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 december 2021 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets? Ouder? Jonger? Anders?
[ afbeelding ]
Of die met de kerstmuts hierboven van Roger!quote:
Ik vind die van jou leuker 😊quote:Op woensdag 8 december 2021 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Of die met de kerstmuts hierboven van Roger!
Die is ook al in de goede maat gemaakt zo te zien. Jij mag kiezen!
Ipadquote:Op woensdag 8 december 2021 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dan alleen nog uitvogelen hoe je dat instelt, want aan je smileys te zien gok ik dat je mobiel fokt en daar heb ik dan weer geen snars verstand van.
Ik geloof warempel dat het gelukt is. Thanks thanks thanks. Dan ga ik nu naar bed.quote:Op woensdag 8 december 2021 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dan alleen nog uitvogelen hoe je dat instelt, want aan je smileys te zien gok ik dat je mobiel fokt en daar heb ik dan weer geen snars verstand van.
In mijn ouderwetse maar toch jonge ogen is dat hetzelfde.quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 8 december 2021 01:21 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Aadrianus!
Bedankt voor het helpen Roger!
quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Neiging onderdrukt om terug te bladeren en te kijken op welke dagen Luctor zich zoal niet heeft afgemeld
Het zijn donkere tijden, letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2021 08:53 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
Ik ben met een ongelooflijk somber gevoel wakker geworden en ik kan het niet verklaren.![]()
Hopelijk kan ik het snel van me afschudden.
Oh dat is naar. Vanuit Spanje stuur ik positieve energie!quote:Op woensdag 8 december 2021 08:53 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
Ik ben met een ongelooflijk somber gevoel wakker geworden en ik kan het niet verklaren.![]()
Hopelijk kan ik het snel van me afschudden.
Spannend.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag krijgen we te weten welke platen de Top 2000 hebben gehaald.
Schande!quote:
jullie vieren 11 maanden Sinterklaas?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja hier in Spanje is het juist nu weer Sinterklaas hè, tot ergens midden november.
Jazeker. We zijn langzaam aan wel helemaal ziek van de taaitaaiquote:Op woensdag 8 december 2021 09:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
jullie vieren 11 maanden Sinterklaas?
Natuurlijk van al dat geld dat ze krijgen van Duitsland en Nederland.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
jullie vieren 11 maanden Sinterklaas?
Dat wordt morgen aangepast. Of de dag erna...quote:
Afwisselen met kruidnootjes, marsepein, en bitterkoekjes. Dat doen wij hier ook en wij hoeven maar een paar weken.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker. We zijn langzaam aan wel helemaal ziek van de taaitaai
Nog geen 10 minuten hier en het is alweer raak hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Natuurlijk van al dat geld dat ze krijgen van Duitsland en Nederland.
De ochtend begint weer mooi.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Natuurlijk van al dat geld dat ze krijgen van Duitsland en Nederland.
Ja, dit was een inkoppertje voor open doel.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog geen 10 minuten hier en het is alweer raak hoor
Afwisseling is inderdaad van vitaal belang als we de komende 11 maanden een beetje normaal willen doorkomenquote:Op woensdag 8 december 2021 09:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Afwisselen met kruidnootjes, marsepein, en bitterkoekjes. Dat doen wij hier ook en wij hoeven maar een paar weken.
Alle ingrediënten voor een mooie ochtend. Koffie, thee, koekjes, en een discussie over internationale financiële hulptrajecten binnen een zogenaamd gelijkwaardig monetair systeem.quote:
Dat geld komt eigenlijk uit België.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:41 schreef Strani het volgende:
Nou ja de stoomboot lag inderdaad weer helemaal vol met Nederlands geld dus we mogen niet klagen
Oh nou kijk, iedereen blij. Topsysteemquote:Op woensdag 8 december 2021 09:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat geld komt eigenlijk uit België.![]()
Wij geven Sinterklaas alleen maar oude wortels in gebruikte schoenen. Hij verkoopt die wortels onderweg terug aan de Vlamingen, die maar wat graag hun belastinggeld daaraan uitgeven zodat ze het niet aan Wallonië hoeven uit te geven.
Gracias!quote:Op woensdag 8 december 2021 09:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is naar. Vanuit Spanje stuur ik positieve energie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gracias!
Mijn haar is Insta-famousLees: de kapsalon heeft een voor- en nafoto geplaatst.
Voor de geinteresseerden in mijn vernieuwde haarkleur:Ooooh heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanxquote:
[..]
Gracias!
Voor de geinteresseerden in mijn vernieuwde haarkleur:Wow dat is echt heel mooi geworden ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Gracias!
Voor de geinteresseerden in mijn vernieuwde haarkleur:Mooi hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:
Imca Marina wacht elk jaar weer in spanning of ze er dit jaar wel in staat.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Heb ik dat gedaan?quote:Op woensdag 8 december 2021 00:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel leuk. Maar hoe je dit naar een ava moet vertalen weet @:cyan9
Hij heeft mij geholpen aan mijn ava
Weet jij alles van, hè. Gemiste kans technisch.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
*mompelt iets over over dat je zelf een gemiste kans bent maar het is nog vroeg en ik moet nog ontbijten en ik moet heel veel klusjes in huis doen vandaag dus het kan zijn dat ik daardoor wat geprikkeld ben en daarom wat geagiteerd overkom maar dat ligt dus niet aan jullie want jullie zijn best wel aardige mensen en zo.
Bring it on zoogdier, if you want to go there.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Weet jij alles van, hè. Gemiste kans technisch.![]()
Maar begin de dag dan met jezelf te verwennen met een lekker ontbijt dan.
Heb ik nog aan zitten denken, maar geen baard én geen grote bril.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:26 schreef ijs_beer het volgende:
Ik vind de UI van adrianus toch wel ergens ook een beetje een gemiste kans jongens.
[ afbeelding ]
Quoi?quote:
Je hoeft nu ook al niet te kijken he?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 1 race en dan nooit meer MA-FIA kijken.
Nu heb ik nog een abonnement.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hoeft nu ook al niet te kijken he?
Dan nog hoef je niet te kijken als je het zo'n mafia-organisatie vindtquote:Op woensdag 8 december 2021 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu heb ik nog een abonnement.
Aad van Toor als de Baron.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb ik nog aan zitten denken, maar geen baard én geen grote bril.
En dat midden in de nacht nog op een bewegend plaatje plakken was me even iets teveel geweest.![]()
Zandvoort is komend jaar te zien bij de NOS, dus je gaat er minimaal nog één kijkenquote:Op woensdag 8 december 2021 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoop gewoon dat Max een Schumachertje doet, maar dan wel minder duidelijkquote:Op woensdag 8 december 2021 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gok er niet op.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zandvoort is komend jaar te zien bij de NOS, dus je gaat er minimaal nog één kijken
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoop gewoon dat Max een Schumachertje doet, maar dan wel minder duidelijk
Ja gaat echt wel kijken hoorquote:
Misschien heeft hij voor die race nog wel 4 strafpunten gekregen waardoor ie die race geschorst is.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja gaat echt wel kijken hoorNou ja tenzij Max het heel slecht doet dan
Sterkte Mandyquote:Op woensdag 8 december 2021 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
De sterfdag van moeders was afgelopen maandag. Een jaar alweer. De tijd is zo snel gegaan voor mijn gevoel.
Echt, hè. En wat heb ik veel aan jullie gehad ook.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sterkte Mandywat gaat dat dan alweer snel..
Apart besef lijkt me dat. Sterktequote:Op woensdag 8 december 2021 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
De sterfdag van moeders was afgelopen maandag. Een jaar alweer. De tijd is zo snel gegaan voor mijn gevoel.
Dat zal niet gebeuren.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien heeft hij voor die race nog wel 4 strafpunten gekregen waardoor ie die race geschorst is.
Is dat alweer een jaar geleden? Wat gaat de tijd toch hard, lijkt me zo onwerkelijk. Sterkte en een dikke knuffel.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2021 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is dat alweer een jaar geleden? Wat gaat de tijd toch hard, lijkt me zo onwerkelijk. Sterkte en een dikke knuffel.
Hij heeft er nu al 8 staan en de eerste vervallen pas op 22 september 2022. Dus de kans is zeer groot dat hij een schorsing krijgt.quote:
Dat is inderdaad wel een apart gevoel en een dag die je altijd zal bijblijven. Sterkte.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Dat gaan ze echt niet precies voor Zandvoort doen hoor. Daar verzinnen ze dan wel wat op.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij heeft er nu al 8 staan en de eerste vervallen pas op 22 september 2022. Dus de kans is zeer groot dat hij een schorsing krijgt.
Dat was toen ook vlak voor de feestdagen. Sterkte. Komen jullie nog even bij elkaar als gezin om haar te herdenken?quote:Op woensdag 8 december 2021 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
We zijn maandag als gezin even bij elkaar geweest en hebben op haar geproost. We hebben er expres geen ding van gemaakt omdat ze dat zelf niet zo wilde.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was toen ook vlak voor de feestdagen. Sterkte. Komen jullie nog even bij elkaar als gezin om haar te herdenken?
Wat mooi. Sterktequote:Op woensdag 8 december 2021 11:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
We zijn maandag als gezin even bij elkaar geweest en hebben op haar geproost. We hebben er expres geen ding van gemaakt omdat ze dat zelf niet zo wilde.
quote:
Sterkte daarmee.quote:Op woensdag 8 december 2021 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Hup Barbara!quote:Op woensdag 8 december 2021 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte Mandy, deze dagen!quote:Op woensdag 8 december 2021 11:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
We zijn maandag als gezin even bij elkaar geweest en hebben op haar geproost. We hebben er expres geen ding van gemaakt omdat ze dat zelf niet zo wilde.
Gaat lekker daar. De video over het land werd in eerste instantie al te vroeg geplaatst.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:20 schreef molloot200 het volgende:
Ondertussen het Wie is de Mol YouTube kanaal: uploadt de kandidatenvoorstelfilmpjes van 2020
Die staat er in elk geval in. Dat had Radio 2 al tussendoor bekend gemaakt. Zitti E Buoni heeft het ook gehaald.quote:
Songfestival.nl was ook even helemaal verouderd gisteren, maar dat had nog een reden.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:20 schreef molloot200 het volgende:
Ondertussen het Wie is de Mol YouTube kanaal: uploadt de kandidatenvoorstelfilmpjes van 2020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |