quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ondertussen echt al meerdere artiesten 'ontdekt' door @:Molloot200
Wij zijn jou zeer dankbaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En het valt me niet eens zelf op dat ik dit blijkbaar doe
En Marco Borsato?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:30 schreef Fred_B het volgende:
Joop Zoetemelk woont in Meaux
/random opmerking
Dan merk ik soms toch dat ik misschien net in een andere (muziek)generatie zit waardoor ik weer andere muziek "ken" dan anderen hier in de SC, zo leer ik ook veel van jullie hier uit de SC hoor.quote:
Komt denk omdat het vooral ook veel via YouTube gaat of hele specifieke zenders. Of Spotify streams. Ik heb het zelf ook als ik kijk naar de grootste hits van de afgelopen jaren bekijk. Dan ken ik er heel veel niet. Terwijl op kantoor dan wel nog Q-Music op stond.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:25 schreef Em31 het volgende: Gaat tegenwoordig wel veel langs me, wat betreft nieuwe artiesten enzo. Dacht 'vroeger' dat dat nooit zou gebeuren, voel me gewoon oud joh.
Nu ook weer op Spotify, MEAU dik bovenaan met 260.000 streams per dag, nooit van gehoord.
Ja! Ook spotify heeft de neiging om je in een bepaald bubbeltje te duwen met de gesuggereerde afspeellijsten oa. Dan is af en toe fijn wat andere suggesties te krijgen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk omdat het vooral ook veel via YouTube gaat of hele specifieke zenders. Of Spotify streams. Ik heb het zelf ook als ik kijk naar de grootste hits van de afgelopen jaren bekijk. Dan ken ik er heel veel niet. Terwijl op kantoor dan wel nog Q-Music op stond.
Sorry, die ken ik alquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Om iets terug te doen voor je @:Molloot200 Een tip
Wat ik zelf vaak doe... Last FM heeft een "Neighbours" functie. Daar kan je dan op klikken en dan zie je mensen met een overeenkomende muzieksmaak. Dan kijk ik gewoon bij de nummers die één van mijn neighbours recentelijk veel heeft geluisterd en soms zitten daar ook ontdekkingen tussenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Ook spotify heeft de neiging om je in een bepaald bubbeltje te duwen met de gesuggereerde afspeellijsten oa. Dan is af en toe fijn wat andere suggesties te krijgen.
Graagquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Zal ik binnenkort trouwens weer eens zo'n overzichtje maken met mijn favoriete muziek van de laatste tijd? Na deze week heb ik vakantie, dus dan is er wel tijd om daar een mooi boekwerkje voor te schrijven
Ik zie wel vaak wat andere suggesties van afspeellijsten voorbij komen op Spotify. Maar die staan dan weer veel te ver van mijn smaak af. En is dan ook teveel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Ook spotify heeft de neiging om je in een bepaald bubbeltje te duwen met de gesuggereerde afspeellijsten oa. Dan is af en toe fijn wat andere suggesties te krijgen.
Ja je moet er misschien wat meer naar zoeken nu, als je niet in die bubbel zit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk omdat het vooral ook veel via YouTube gaat of hele specifieke zenders. Of Spotify streams. Ik heb het zelf ook als ik kijk naar de grootste hits van de afgelopen jaren bekijk. Dan ken ik er heel veel niet. Terwijl op kantoor dan wel nog Q-Music op stond.
Maar dat komt dan weer uit de spotify lijstjes die mij worden voorgezet zegmaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:39 schreef molloot200 het volgende:
En volgens mij van @:ijs_beer Lowkey As Hell? Zo sprokkel ik m'n muzieklijst ontzettend bij elkaar ook hier op het forum.
Ja. Waarbij je ook wel steeds meer in je eigen muziekhokje wordt geduwd die de grote hoeveelheid troep die erop veel zenders gedraaid wordt. Zelf ben ik naar Kink gaan luisteren, omdat ik op de andere zenders teveel slechte muziek (voor mijn smaak) hoorde.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je moet er misschien wat meer naar zoeken nu, als je niet in die bubbel zit.
Weet ik meteen wat jij tussen 2-4 aanzet. Ik heb tegenwoordig een radio routine.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sorry, die ken ik alGeen nieuwe tip, maar wel een heel mooi nummer. Afgelopen weken wel grijsgedraaid die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Die pop-punk kant ga ik ook best wel op met Machine Gun Kelly en zo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar dat komt dan weer uit de spotify lijstjes die mij worden voorgezet zegmaar.
pop-punk en dat soort meuk.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Weet ik meteen wat jij tussen 2-4 aanzet. Ik heb tegenwoordig een radio routine.
Tot 2 NPO2, daarna Veronica en na 4 gaat NPO 5 op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet zelf vrij weinig de radio aan (ik gebruik voornamelijk Spotify), maar in de auto van m'n moeder staat Veronica standaard op en ik denk inderdaad dat ik hem bij Stenders heb gehoord
Hij draait sowieso altijd wel toffe muziek in zijn programma vind ik
(dat was ook toen hij nog op NPO 2 zat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook een bijzonder verwijt dat mensen op een Songfestivalforum te gepassioneerd over het Songfestival pratenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:57 schreef Em31 het volgende: [..] En je moet gewoon lekker door hyperen en zelf posten wat je wil. We zitten hier niet voor niets in een ESF-subforum.
![]()
U riep?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Muziek is overigens geschreven door Lin-Manuel Miranda, ik weet dat er hier fans zijn
Ik kan me NIKS bedenken bij jouquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het gedrag en de reacties vind ik hysterisch en hyper ja. En nee ik ben niet hysterisch en hyper. Ik heb weer andere slechte kanten, zo hebben we allemaal wel wat.
Nee maar je mag wel in termijnen betalen?quote:
Dan ga je het sowieso super duur maken zodat ik jaren aan die termijnen vast zitquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar je mag wel in termijnen betalen?
Waar heb je die foto van mij vandaanquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan me NIKS bedenken bij jou![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier had uw top2000 lijst kunnen staan.quote:
Ik heb vandaag ALLES op m'n Spotify verwijderd omdat ik dus benieuwd ben of ik dan veel nieuwe suggesties krijg!quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hier had uw top2000 lijst kunnen staan.
Daar wordt de post niet boeiender van hoor.quote:
Verschillende soorten rock he? Momo kan dat heel goed uit elkaar houden dankzij haar stenenverzamelingquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Twee keer rock, noem dat maar divers.
Maar met een cash back constructie waardoor Meke haar geld terugkrijgt is het voor Meke wel iets interessanter.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Daar wordt de post niet boeiender van hoor.
Waar is die van dit jaar?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ALLES op m'n Spotify verwijderd omdat ik dus benieuwd ben of ik dan veel nieuwe suggesties krijg!
Behalve de ESF SC Top 2000 2019 playlist omdat ik niet wist of mensen dat nog luisterden
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan ga je het sowieso super duur maken zodat ik jaren aan die termijnen vast zit
Screenshot van Jitsiquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar heb je die foto van mij vandaan
Ja die komt nog, als ik niet op m'n mobiel zitquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hier had uw top2000 lijst kunnen staan.
Wie?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:16 schreef Koen66 het volgende:
had er hier iemand die Stien voorspeld?
Ik weet nog wel dat toen ze vorig jaar tweette dat ze wilde gaan, dat mijn eerste idee was "ja super gaaf en mag je willen en zo, maar no way dat de AVROTROS commissie jou óóit uit gaat kiezen in deze stijl".quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Die staat op de Spotify van @koffieleukquote:
Waar zijn mijn zes broers danquote:
De Wastora-methodequote:Op dinsdag 7 december 2021 20:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar met een cash back constructie waardoor Meke haar geld terugkrijgt is het voor Meke wel iets interessanter.
Een nieuwe telefoon?quote:
De Overkant?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
Alles wat ik over mijn stemlijst kan zeggen is: genieten jullie nog maar van de playlist zolang Suzan en Freek er niet instaan
In de OP. Maar nog niet helemaal compleet.quote:
Die hadden ook aangekondigd kunnen worden voor het ESF, dus dat playlistje is geen bezwaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
Alles wat ik over mijn stemlijst kan zeggen is: genieten jullie nog maar van de playlist zolang Suzan en Freek er niet instaan
Op wat voor feestjes zet je Suzan en Freek op?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Overkant?Die kan ik wel hebben aangezien dat nummer heel leuk is op feestjes hier in het oost'n.
Ze hebben heel enthousiast onder de Songfestival AVROTROS post gereageerd met de aankondiging van S10, duidelijk stiekem al zieltjes aan het winnen voor 2023quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die hadden ook aangekondigd kunnen worden voor het ESF, dus dat playlistje is geen bezwaar.
Jan Smit, wat een heldquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat toen ze vorig jaar tweette dat ze wilde gaan, dat mijn eerste idee was "ja super gaaf en mag je willen en zo, maar no way dat de AVROTROS commissie jou óóit uit gaat kiezen in deze stijl".
Kijk waar we nu staan
Ik niet. Want tot van de week iemand haar had genoemd, had ik nog nooit van haar gehoord.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Feestjes in het oosten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op wat voor feestjes zet je Suzan en Freek op?
dat gevoel had ik bij Duncan en Jeangu ookquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik niet. Want tot van de week iemand haar had genoemd, had ik nog nooit van haar gehoord.
Op het moment dat je wil dat iedereen weggaat omdat je nog moet opruimen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op wat voor feestjes zet je Suzan en Freek op?
Duncan wel, van Jeangu had ik nog wel gehoord.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gevoel had ik bij Duncan en Jeangu ook
Nou vind ik hun muziek niet eens zo vreselijk. Maar op een feestje zie ik het niet zo snel voor mequote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Feestjes in het oosten.
Niet feestjes waarop ik de muziek mag kiezen trouwens
Is ie bewoonbaar? Wellicht goedkoper dan een huis.quote:
Skippen is heel eenvoudig gedaan hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
Het is de ultieme niksigheid inderdaad. De ‘accidental last place’ op het ESF.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vind ik hun muziek niet eens zo vreselijk. Maar op een feestje zie ik het niet zo snel voor me
Nou inderdaad! Holy Diver vind ik weinig aan, Spotify is er van overtuigd van wel.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Calma Strani, calma.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
@:ijs_beer als ik straks thuiskom ga ik hélemaal los tegen jou
Tranquilo!!quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
Oh boy, nu gaan we het belevenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
Al hun 35 hitsquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Overkant?Die kan ik wel hebben aangezien dat nummer heel leuk is op feestjes hier in het oost'n.
Ja die zag ik ook jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:35 schreef Em31 het volgende:
Zo ontdek je nog eens wat als de Songfestivalartiest aangekondigd wordt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:45 schreef Em31 het volgende:
Ehh zal aan mij liggen, maar beetje raar om hier over de rest van ons te gaan roddelen zonder iemand bij naam te noemen niet?
Gezien ik hier vrijwel letterlijk geciteerd word ga ik ervan uit dat dit ten minste deels om mijn eerdere post slaat, ik wil er dan toch ook nog wel even op ingaan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:04 schreef Em31 het volgende:
Het is op dit soort momenten al een zooi in die topics, dat wij dan blijkbaar te wanhopig nuance aanbrengen maakt die topics in ieder geval nog normaal.
quote:
Als je zoekt via Google zijn er behoorlijk wat berichten over zie ikquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook ja![]()
Ik zie die Mikky wel overal opduiken trouwens, ze is volgens mij vaker in Nederland dan in Barcelona. Verdacht!
Ik heb blijkbaar een rel gemistquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Gezien ik hier vrijwel letterlijk geciteerd word ga ik ervan uit dat dit ten minste deels om mijn eerdere post slaat, ik wil er dan toch ook nog wel even op ingaan.
Wat mijn post betreft, dat was geen geroddel over 'de rest van ons', dat was een constatering van hoe het Wie voor Nederland topic ieder jaar verloopt. Ieder jaar is er een groep positievelingen, een groep negatievelingen, en de groep die nooit in ESF komt maar wel wil komen melden dat als alleen maar x, y, of z gedaan wordt winst gegarandeerd is, en ieder jaar zit daartussenin een groep nuancezoekers.
Dat ik geen namen noem is simpelweg (op 1, letterlijk één, uitzondering na) omdat die groepen ieder jaar anders zijn. Niet iedereen die positief is, is dat elk jaar. Idem voor negatief, idem voor nuancezoekend. Ik heb de afgelopen jaren nb zelf in alle drie de groepen gezeten. En die groep van buitenaf ken ik de namen niet eens van, die komen hier immers nooit.
De enige uitzondering die ik noemde is de enige wiens naam ik daarvan wel weet, aangezien ik me daar al vaker aan erger, maar ik vond het juist niet netjes om die als enige in een ander topic bij naam te noemen. Dat zou ik nl wel als geroddel ervaren.
Maar goed, die persoon heb je inmiddels zelf al bij naam genoemd als zijnde.
[..]![]()
* Gaat alvast voor ijs_beer staan, waar die ook staat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:25 schreef Strani het volgende:
Over de artiest ben ik niet echt enthousiast, maar ik wacht tot liedje uit kom en vel ik mijn oordeel pas.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Gezien ik hier vrijwel letterlijk geciteerd word ga ik ervan uit dat dit ten minste deels om mijn eerdere post slaat, ik wil er dan toch ook nog wel even op ingaan.
Wat mijn post betreft, dat was geen geroddel over 'de rest van ons', dat was een constatering van hoe het Wie voor Nederland topic ieder jaar verloopt. Ieder jaar is er een groep positievelingen, een groep negatievelingen, en de groep die nooit in ESF komt maar wel wil komen melden dat als alleen maar x, y, of z gedaan wordt winst gegarandeerd is, en ieder jaar zit daartussenin een groep nuancezoekers.
Dat ik geen namen noem is simpelweg (op 1, letterlijk één, uitzondering na) omdat die groepen ieder jaar anders zijn. Niet iedereen die positief is, is dat elk jaar. Idem voor negatief, idem voor nuancezoekend. Ik heb de afgelopen jaren nb zelf in alle drie de groepen gezeten. En die groep van buitenaf ken ik de namen niet eens van, die komen hier immers nooit.
De enige uitzondering die ik noemde is de enige wiens naam ik daarvan wel weet, aangezien ik me daar al vaker aan erger, maar ik vond het juist niet netjes om die als enige in een ander topic bij naam te noemen. Dat zou ik nl wel als geroddel ervaren.
Maar goed, die persoon heb je inmiddels zelf al bij naam genoemd als zijnde.
[..]![]()
Ben je Roger of Epiales kwijt?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Gaat alvast voor ijs_beer staan, waar die ook staat.
Hm, dan weet ik nu dus ook niet waar ikzelf sta.![]()
Ik ben mezelf kwijt.
Het is het woord niet waard, wat mij betreft, hoor.quote:
Ze zijn elkaar kwijt.quote:
ok, valt mee met wat af en toe in het F1 subforum gebeurd.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is het woord niet waard, wat mij betreft, hoor.
Callcenters die proberen energiecontracten verkopen daar wil ik tegen rellen.quote:
Op zich gebeurd dat nog vaak zat. Maar dan is het met een ploeggenoot.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:42 schreef Em31 het volgende:
Wel verfrissend toch, roddels over de vriendin die vreemdgaat in plaats van de voetballer.
wat een raar tijdstipquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Energieverkopers
Willen me nu al nieuw energiecontract verkopen, terwijl die van mij pas over 6 maanden afloopt
Die kunnen ze dan afkopen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Callcenters die proberen energiecontracten verkopen daar wil ik tegen rellen.
Zei ik ook al tegen hemquote:
De tarieven van nu zijn veel duurder, dan wat ik nu heb.quote:
voor een contract om af te lopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zei ik ook al tegen hem
[..]
De tarieven van nu zijn veel duurder, dan wat ik nu heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |