Toen ik gisteren thuiskwam stond er een bos bloemen op me te wachten inclusief een Tony's chocoladeletterquote:Op zondag 5 december 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb gisteren een banketstaaf gekocht, en een Tony's, want ik vier dan wel geen sinterklaas maar vind het toch wel leuk om iets lekkers voor die dag in huis te hebben.
Tevens alvast een goedemiddag allemaal, want om nu nog een goedemorgen te wensen voor deze 10 minuten is nogal onzinnig.
Ehquote:
Meau heeft ook een nummer dat mensen mooi vinden, dus misschien is die maandag aan de beurtquote:Op zondag 5 december 2021 12:04 schreef molloot200 het volgende:
Over de Nederlandse artiest discussie gesproken: ik hoop wel dat het snel klaar is eigenlijkIk ben niet zo'n fan van dat hele gedoe met elke dag een nieuwe artiest die het zou doen volgens die "juice" Instagram kanalen. Woensdag was het Maan, donderdag was het Jaap Reesema, vrijdag was het Lakshmi, zaterdag was het S10. Ben benieuwd met welke naam ze vandaag op de proppen komen, maar ik vind het toch wel heel vermoeiend
Ahh dat is nog eens fijn thuiskomen!quote:Op zondag 5 december 2021 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen ik gisteren thuiskwam stond er een bos bloemen op me te wachten inclusief een Tony's chocoladeletterCadeautje van mijn vrijwilligerswerk
Je moet nu heel voorzichtig zijn. Nog één verkeerde stap en die vrouw maakt je hélemaal kapot.quote:Op zondag 5 december 2021 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh
* mompelt iets over zwijgrecht
Zal wel loslopen, stiekem houdt ze gewoon van me.quote:Op zondag 5 december 2021 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet nu heel voorzichtig zijn. Nog één verkeerde stap en die vrouw maakt je hélemaal kapot.
quote:Op zondag 5 december 2021 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh
* mompelt iets over zwijgrecht
Mijn eerste gedachte was meer 'welke gek heeft me dit nou weer gestuurd' dan 'aaaah een bloemetjequote:Op zondag 5 december 2021 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dat is nog eens fijn thuiskomen!
Mooi, eindelijk rust.quote:Op zondag 5 december 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo weer eens langs bij oudtante, dus jullie gaan me de rest van de middag moeten missen.
Ik dacht ik zeg het even, voordat mensen zich al te veel zorgen gaan maken.
Dat maakt niks uit. Ze is stiekem ook gek op mij maar je ziet dat dat haar niet tegenhoudt.quote:Op zondag 5 december 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, stiekem houdt ze gewoon van me.
quote:Op zondag 5 december 2021 12:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was meer 'welke gek heeft me dit nou weer gestuurd' dan 'aaaah een bloemetje'
Scheelt wel dat ik het niet verwachtte en pas rond middernacht thuis was van werkOm drie uur 's middags was ik vast aangenamer verrast
S10? Heb ik weer eens iets gemist? Echt nooit van gehoordquote:Op zondag 5 december 2021 12:04 schreef molloot200 het volgende:
Over de Nederlandse artiest discussie gesproken: ik hoop wel dat het snel klaar is eigenlijkIk ben niet zo'n fan van dat hele gedoe met elke dag een nieuwe artiest die het zou doen volgens die "juice" Instagram kanalen. Woensdag was het Maan, donderdag was het Jaap Reesema, vrijdag was het Lakshmi, zaterdag was het S10. Ben benieuwd met welke naam ze vandaag op de proppen komen, maar ik vind het toch wel heel vermoeiend
quote:Op zondag 5 december 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, stiekem houdt ze gewoon van me.
Arme jongens toch.quote:Op zondag 5 december 2021 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Ze is stiekem ook gek op mij maar je ziet dat dat haar niet tegenhoudt.
quote:Op zondag 5 december 2021 12:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
S10? Heb ik weer eens iets gemist? Echt nooit van gehoord
Gewoon gênantquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik niet hoor, ik vind het op de één of andere zieke manier juist heerlijk.
We weten alletwee dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 december 2021 12:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*reageert vanaf nu nooit meer op Strani
Ik geloof dat ik Lakshmi leuker vindquote:Op zondag 5 december 2021 12:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederlandstalig alternatief talent. Riep afgelopen jaar op de avond van het ESF op Twitter "Hoe gaan we zorgen dat ik hier volgend jaar heen ga?". Wordt veel gedraaid door 3FM.
Voor je het weet ligt er ineens een wolf in haar bed inderdaadquote:Op zondag 5 december 2021 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu echt weg, anders kom ik nog te laat.
En dat kan met iemand van die leeftijd nogal een verschil maken.
Oké ik reageer alleen nog op normale posts van je.quote:Op zondag 5 december 2021 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten alletwee dat dit niet gaat gebeuren.
Nee oké da's wel waar.quote:Op zondag 5 december 2021 12:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké ik reageer alleen nog op normale posts van je.
Dus ook zowat nooit.
Ik zie ook liever Lakshmi op het ESF denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 12:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Lakshmi leuker vind
Het is niet een soort K3 maar dan met 10 mensen met een S neequote:Op zondag 5 december 2021 12:21 schreef Strani het volgende:
Ik verbaas me erover dat S10 één persoon is. Ik vind de stem niet prettig.
Het is niet mijn muziek (Froukje ook niet overigens). Ik schakel over naar Battle Beastquote:Op zondag 5 december 2021 12:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is niet een soort K3 maar dan met 10 mensen met een S nee
Laat je ze in de waan, of moeten we even een momentje met ze plannen?quote:
Ook half 7 denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 12:43 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer zouden we met de booster booster prikken gaan starten, met verbeterde werking etc
Ik heb hier in de woonkamer nog een lamp met 5 tipkaars glowilampjesquote:Op zondag 5 december 2021 12:51 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag!
Het hoogtepunt van mijn dag tot nu toe is de aanschaf van wat led-lampen.Hoeist bij jullie?
quote:Op zondag 5 december 2021 12:51 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag!
Het hoogtepunt van mijn dag tot nu toe is de aanschaf van wat led-lampen.Hoeist bij jullie?
Is wel bijna nodig Cyan.quote:Op zondag 5 december 2021 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laat je ze in de waan, of moeten we even een momentje met ze plannen?
Ik heb nog geen hoogtepunt bereikt vandaag.quote:Op zondag 5 december 2021 12:51 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag!
Je bent zelf heet.quote:
Eens en eens!quote:Op zondag 5 december 2021 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk net de Top 2000 Quiz terug en vind Lakshmi daar erg leuk in
Mooie aflevering ook met o.a. twee keer The Specials.
Ik heb nu wel gevulde speculaasquote:Op zondag 5 december 2021 12:51 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag!
In WIDM vond ik haar ook heerlijk. Leuke sprankelende persoonlijkheid.quote:Op zondag 5 december 2021 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk net de Top 2000 Quiz terug en vind Lakshmi daar erg leuk in
Mooie aflevering ook met o.a. twee keer The Specials.
Nu pas, ik ben alweer onderweg naar huisquote:Op zondag 5 december 2021 13:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu wel gevulde speculaasStraks vlamtosti eten en dan op naar de Sinterklaasviering
![]()
Heeft nog chocolade letter van vorig jaar nog in huisquote:Op zondag 5 december 2021 14:50 schreef molloot200 het volgende:
* molloot200 gaat maar eens op zoek naar chocola
Dan ben je écht geen chocolade fanquote:Op zondag 5 december 2021 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft nog chocolade letter van vorig jaar nog in huis
Ik moet toch een beetje stress eten voor vanavondquote:Op zondag 5 december 2021 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft nog chocolade letter van vorig jaar nog in huis
Ik hou wel van chocola, maar eet het niet zo vaak.quote:Op zondag 5 december 2021 14:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan ben je écht geen chocolade fan
Ik kreeg vrijdag een kortingsbon van ubereats in de brievenbus, dus dat maar eens proberenquote:Op zondag 5 december 2021 14:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje stress eten voor vanavond
Die kikkers & muizen zijn zo ongeveer het beste wat er bestaatquote:Op zondag 5 december 2021 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hou wel van chocola, maar eet het niet zo vaak.
Chocolade kikkers & muizen vind je wel weer lekker
F1 of Sinterklaasquote:Op zondag 5 december 2021 14:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje stress eten voor vanavond
Ze mogen van mij ook wel als snoepgoed met kerst in de schappen liggen.quote:Op zondag 5 december 2021 15:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die kikkers & muizen zijn zo ongeveer het beste wat er bestaatJammer dat dat niet gewoon altijd in de winkel ligt.
F1quote:
De auto is wel snel genoeg voor is gisteren gebleken. Als ie voor Hamilton eindigt deze race en de volgende race (abu dabhi) Hamilton 1e en Max 2e wordt dan is Max kampioenquote:Op zondag 5 december 2021 15:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
F1
Ik ben zelf echt ontzettend sceptisch en geloof niet dat Max het nog wordt. Maar ik heb hier echt twee "believers" in huis die zeker weten dat het nog gaat gebeuren allemaal. En die praten me met hun fanatisme toch weer half om waardoor ik dan uiteindelijk toch weer lichtelijk zenuwachtig word voor dat kleine kansje dat het wel lukt
Maar op dit circuit voor Hamilton belanden lijkt me dus best wel moeilijkquote:Op zondag 5 december 2021 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De auto is wel snel genoeg voor is gisteren gebleken. Als ie voor Hamilton eindigt deze race en de volgende race (abu dabhi) Hamilton 1e en Max 2e wordt dan is Max kampioen
Alles is mogelijkquote:Op zondag 5 december 2021 15:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar op dit circuit voor Hamilton belanden lijkt me dus best wel moeilijk
Dat hebben we dit seizoen sowieso wel gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Jynx Em, Jynx.quote:Op zondag 5 december 2021 15:23 schreef Em31 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat één van de twee vandaag het einde van de race niet haalt.
quote:Op zondag 5 december 2021 15:22 schreef AgnesGru het volgende:
Dilemma hier;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 december 2021 15:23 schreef Em31 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat één van de twee vandaag het einde van de race niet haalt.
Laat het HAM zijn, wraak van Silverstonequote:Op zondag 5 december 2021 15:23 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 15:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 15:22 schreef AgnesGru het volgende:
Dilemma hier;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zondag 5 december 2021 16:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat gebeurt geloof ik vooral bij grootmoeders, als ik de ongetwijfeld zwaar wetenschappelijke verhalen daarover goed onthouden heb van toen ik nog klein was.quote:Op zondag 5 december 2021 12:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor je het weet ligt er ineens een wolf in haar bed inderdaad
Brr, hoop dat ze de dans ontspringt. Ik vrees er bij mijn oudtante ook wel voor, die is zo fragiel aan het worden dat ze niks meer kan hebben. Is je oma verder wel een beetje goed gezond?quote:Op zondag 5 december 2021 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het seniorencomplex waar mijn oma woont, is een corona uitbraak. Vannacht weer drie mensen overleden.Van de week ook al twee. Oma zelfchad gisteren weer een negatieve uitslag en wordt morgen weer getest.
Oh bah, wat naar zegquote:Op zondag 5 december 2021 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het seniorencomplex waar mijn oma woont, is een corona uitbraak. Vannacht weer drie mensen overleden.Van de week ook al twee. Oma zelfchad gisteren weer een negatieve uitslag en wordt morgen weer getest.
Onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 5 december 2021 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Brr, hoop dat ze de dans ontspringt. Ik vrees er bij mijn oudtante ook wel voor, die is zo fragiel aan het worden dat ze niks meer kan hebben. Is je oma verder wel een beetje goed gezond?
Ik ook. Ben zo bang dat die versnellingsbak poft of iets anders.quote:Op zondag 5 december 2021 15:23 schreef Em31 het volgende:
Het complex bestaat uit meerdere delen. Haar deel is nog coronavrij en is afgesloten van de andere delen. Ze mag nu nog maar 1 bezoeker per week ontvangen.quote:Op zondag 5 december 2021 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh bah, wat naar zeg![]()
Hopelijk raakt ze niet besmet.
Zit ze in isolatie?
Durf de start niet te kijken hoorquote:Op zondag 5 december 2021 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook. Ben zo bang dat die versnellingsbak poft of iets anders.
Alles is in ordequote:Op zondag 5 december 2021 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook. Ben zo bang dat die versnellingsbak poft of iets anders.
quote:Op zondag 5 december 2021 15:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
F1
Ik ben zelf echt ontzettend sceptisch en geloof niet dat Max het nog wordt. Maar ik heb hier echt twee "believers" in huis die zeker weten dat het nog gaat gebeuren allemaal. En die praten me met hun fanatisme toch weer half om waardoor ik dan uiteindelijk toch weer lichtelijk zenuwachtig word voor dat kleine kansje dat het wel lukt
Nog welquote:
Dat scheelt een hoop! Toch zijn het best angstige tijden. Dat haar deel maar coronavrij mag blijvenquote:Op zondag 5 december 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het complex bestaat uit meerdere delen. Haar deel is nog coronavrij en is afgesloten van de andere delen. Ze mag nu nog maar 1 bezoeker per week ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik ook nietquote:
♫Oezbekistan neem je rotzooi mee♫quote:Op zondag 5 december 2021 18:27 schreef usagi414 het volgende:
En ondertussen maken de handbaldames gehakt van Oezbekistan , zoals @:Meridiaan gisteren al had voorzien.
Even een lastig begin maar nu zijn ze echt op stoom gekomen.
De commentator maakte nog een mooie opmerking.quote:
Ik volg het niet zo, maar van die twee grootmachten Oezbekistan en Puerto Rico gaat er dus ook nog één naar de volgende ronde?quote:Op zondag 5 december 2021 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De commentator maakte nog een mooie opmerking.
"Ik denk niet dat de Oezbeekse trots naar huis bellen dat ze Nederland onder de 60 hebben weten te houden"
Maar de 2de helft gaat nu beginnen dus het kan nog.
Ja. De eerste drie landen in de poule plaatsen zich voor de hoofdrondequote:Op zondag 5 december 2021 18:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik volg het niet zo, maar van die twee grootmachten Oezbekistan en Puerto Rico gaat er dus ook nog één naar de volgende ronde?
quote:De hoofdronde
Alle 24 landen die door zijn, worden in de hoofdronde in vier groepen van zes geplaatst. Daarbij komen de in totaal zes landen uit de poules A en B van de openingsronde bij elkaar terecht, net als de zes landen die door zijn uit de groepen C en D en die uit E/F en G/H.
Alle resultaten die landen in de eerste groepsfase hebben geboekt, blijven staan. Nederland speelt in de hoofdronde dus bijvoorbeeld niet nog eens tegen Puerto Rico, Oezbekistan en Zweden, maar alleen tegen drie landen uit poule D.
Het is zeer waarschijnlijk dat Nederland in deze ronde al nummer één van de wereld Noorwegen treft, dat in de eerste groepsfase is ingedeeld in groep D. In de hoofdronde gaan de beste twee landen uit iedere poule door naar de eindfase.
Ja ok, dat hebben de meeste oma's wel.quote:Op zondag 5 december 2021 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet.
Ze heeft haar ouderdomskwaaltjes. Maar verder gaat het nog wel.
Dat soort tussenrondes zijn meestal niet zo bevorderlijk voor de gemiddelde kijker. Zeker als de grote landen al een voorsprong in punten meenemen. In de Champions League in het voetbal heb je dat ook wel gehad (maar dan weer vanaf nul beginnen), maar dat is snel afgeschaft.quote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. De eerste drie landen in de poule plaatsen zich voor de hoofdronde
En dan is het systeem een stuk lastiger te begrijpen.
[..]
Is dat niet onhandig in die lage auto's, dan steekt je halve lijf toch uit die cage?quote:
Goeie jinxquote:Op zondag 5 december 2021 18:42 schreef molloot200 het volgende:
Denk dat het vanaf nu een vrij saaie race gaat zijn eigenlijk.
Ja, dat zie je wel weer aan de rode vlagquote:Op zondag 5 december 2021 19:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet onhandig in die lage auto's, dan steekt je halve lijf toch uit die cage?
Nee, dat niet. Ze zou wel meer moeten eten eigenlijk.quote:Op zondag 5 december 2021 19:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, dat hebben de meeste oma's wel.![]()
Maar niet dat je toch al het idee hebt dat ze met het eerste briesje de zee in vliegt, zeg maar.
Wat een krap circuit. Da's toch vragen om problemen zo?quote:
Het echte wonder van vandaag zou zijn als Hamilton na de race nog fans over heeftquote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef molloot200 het volgende:
Wat Hamilton deed achter de safety car was ook wel nasty hoor.
5 sec straf voor Max voor leaving the track and gaining an advantage. En Lewis 5 sec straf voor teveel autolengtes laten.quote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef molloot200 het volgende:
Straf voor Lewis? Die kan een misdaad begaan en nog komt hij ermee weg. Jammer dat ik mee moet kijken tijdens het vieren van Sinterklaas, ik hoop dat ik mijn nieuwe tv heel kan latenquote:Op zondag 5 december 2021 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
5 sec straf voor Max voor leaving the track and gaining an advantage. En Lewis 5 sec straf voor teveel autolengtes laten.
Waarom wordt daar dan niks aan gedaan?quote:Op zondag 5 december 2021 19:26 schreef molloot200 het volgende:
Ja daar snap ik dus niks van.quote:Op zondag 5 december 2021 19:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom wordt daar dan niks aan gedaan?
Is ook weer zo.quote:Op zondag 5 december 2021 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Straf voor Lewis? Die kan een misdaad begaan en nog komt hij ermee weg. Jammer dat ik mee moet kijken tijdens het vieren van Sinterklaas, ik hoop dat ik mijn nieuwe tv heel kan laten
Ik denk dat het enkel bij kijken blijft.quote:Op zondag 5 december 2021 19:32 schreef GeorgeM het volgende:
Ah, ze gaan toch kijken naar Hamilton en Bottas
Nu wel start achter de safetycar toch?quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan 5 sec.
Ik denk weer staande start.quote:Op zondag 5 december 2021 19:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nu wel start achter de safetycar toch?
Als-ie maar niet weer zo’n poepstart heeft.quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan 5 sec.
Kijk, dit is nog eens helder commentaar.quote:
Jij kijkt ook Vikings nu?quote:
Speciaal voor jou, nog beter:quote:Op zondag 5 december 2021 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, dit is nog eens helder commentaar.
Alsof ik zelf zit te kijken gewoon.quote:
Ik zou naar Breda gaan.quote:
quote:Het fenomeen 'woedekamer' of 'sloopkamer' waaide in 2016 al vanuit Japan en Amerika over naar Nederland, maar is de laatste tijd steeds meer in trek, merkt onder meer Sandor van den Brand, eigenaar van Dagje uit Breda. "We hebben bijna honderd verschillende activiteiten waar mensen uit kunnen kiezen, maar de Smash Room is absoluut het populairst. We hebben dagelijks zo'n 90 boekingen."
https://nos.nl/artikel/24(...)irder-vanwege-corona
Ik wil wel met je mee. Even lekker afreageren op alles..quote:
Grote goeden! Wat nu?quote:
Dan geef je Max een stop.quote:Op zondag 5 december 2021 20:22 schreef molloot200 het volgende:
Hamilton gaat niet naar binnen ondanks schade aan vleugel?
Logisch. Hij krijgt toch nooit straf. Dan krijg je dat. Het lijkt wel alsof hij moét winnen. Nog even en de FIA gooit een spijkerstrip voor Verstappen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:22 schreef molloot200 het volgende:
Hamilton gaat niet naar binnen ondanks schade aan vleugel?
Ik zou er niet eens meer naar toe als ik Redbull was. Gewoon een daad stellen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Abu Dhabi is toch ook een Mercedes baan, dus het is jammer.
Verwacht eigenlijk dat dat een easy win voor Hamilton wordt, je zag nu in de laatste ronden weer hoeveel sneller die auto isquote:Op zondag 5 december 2021 20:48 schreef molloot200 het volgende:
Weet niet eens of ik Abu Dhabi nog durf te kijken
Ik kan me nog een race herinneren, niet zo lang geleden, waar Hamilton toch vrij ver werd teruggezet...quote:Op zondag 5 december 2021 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oké maar serieus, hoeveel manieren gaan ze nog verzinnen om Hamilton de boel cadeau te doen
Moet heerlijk zijn als je zo kan kijken. Dan is het meer een soort real life soapquote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef zorro28 het volgende:
Deze race sloeg nergens om, maar ik kan me er ook niet druk om makenHet is en blijft een sport voor miljonairs die per definitie hartstikke oneerlijk is
Die snap ik nietquote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
De F1 zorgt ervoor dat de NOS schaatsen niet volledig live uitzendt. Ik ben WOEDEND.
Toch nog echte sportquote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
De F1 zorgt ervoor dat de NOS schaatsen niet volledig live uitzendt. Ik ben WOEDEND.
Ik heb niks gezegd, NOS schakelt een aparte stream in. Voor het eerst.
Samenvatting, maar alleen voor de tv kijkers.quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die snap ik nietJe zou juist denken dat het prima kan qua planning
Ze hebben toch bijna altijd een stream?quote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb niks gezegd, NOS schakelt een aparte stream in. Voor het eerst.
Klopt, alleen gebeurt het nog wel eens dat ze op zondag gewoon de tv uitzending streamen. Waardoor je nog wel eens wat ritten mist.quote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze hebben toch bijna altijd een stream?
Lakshmiquote:Op zondag 5 december 2021 14:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In WIDM vond ik haar ook heerlijk. Leuke sprankelende persoonlijkheid.
Sterkte! Hopelijk helpt de slaap goed!quote:Op zondag 5 december 2021 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pijnstillers weer in mijn mik gegooid en met moeite weer met water doorgeslikt. Nu proberen te slapen.
Weltrusten
Slaap lekker!quote:Op zondag 5 december 2021 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pijnstillers weer in mijn mik gegooid en met moeite weer met water doorgeslikt. Nu proberen te slapen.
Weltrusten
quote:Op zondag 5 december 2021 18:28 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Nou mijn dag was zowat één groot hoogtepunt, een heel leuk Sinterklaasfeest gehad
@:agnesgruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 22:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]Lekker doen joh, laat wat anderen denken je niet in de weg zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn prik is trouwens over tijd: ik heb begin februari de tweede gehad en nu zou ik dus Europa niet meer in kunnen ofoz, en de derde krijg ik pas vanaf maart verwacht ik.
Jij hebt begin februari al je tweede gehad toen?quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Lekker doen joh, laat wat anderen denken je niet in de weg zitten.
Mijn prik is trouwens over tijd: ik heb begin februari de tweede gehad en nu zou ik dus Europa niet meer in kunnen ofoz, en de derde krijg ik pas vanaf maart verwacht ik.
-verkeerd gelezen-quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Lekker doen joh, laat wat anderen denken je niet in de weg zitten.
Was het leuk? Heb je nog mooie pakjes gehad?quote:Op zondag 5 december 2021 14:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu pas, ik ben alweer onderweg naar huis
Kan wel met Pfizer. Als je de eerste begin januari heb gehad, dan was de tweede in februari.quote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij hebt begin februari al je tweede gehad toen?Volgens mij is bij bepaalde landen zo dat de laatste prik nu 1 jaar geldig is. Ik heb 1 juni mijn tweede prik gehad en zou nu ook weer aan de beurt moeten zijn deze maand volgens Hugo, maar dat gaat hij natuurlijk nooit halen. Sowieso gaan ze nu enkel op leeftijd voorlopig...
We deden zonder cadeautjes want altijd moeilijk en gedoe en wat haal je voor wie en dan zit iedereen met prutquote:Op zondag 5 december 2021 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Was het leuk? Heb je nog mooie pakjes gehad?
Destijds werkte ik nog in de zorg, dus vandaar dat ik m vroeg had. Ik las het als een belofte van Hugo dat het ook 9 maanden zou zijn, die ging ie ook niet halen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij hebt begin februari al je tweede gehad toen?Volgens mij is bij bepaalde landen zo dat de laatste prik nu 1 jaar geldig is. Ik heb 1 juni mijn tweede prik gehad en zou nu ook weer aan de beurt moeten zijn deze maand volgens Hugo, maar dat gaat hij natuurlijk nooit halen. Sowieso gaan ze nu enkel op leeftijd voorlopig...
Ik ga hem ook halen, je ziet aan de data wel hij na 6 maanden echt minder goed werkt.quote:Op zondag 5 december 2021 23:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Destijds werkte ik nog in de zorg, dus vandaar dat ik m vroeg had. Ik las het als een belofte van Hugo dat het ook 9 maanden zou zijn, die ging ie ook niet halen.
Ik ben in de dertig, mijn leeftijd komt geloof ik in feb/maart pas aan de beurt. Denk wel dat ik m ga halen.
Inderdaad. Ik heb in maart en begin november mijn bloed laten checken op antistoffen en die zijn gedaald.quote:Op zondag 5 december 2021 23:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga hem ook halen, je ziet aan de data wel hij na 6 maanden echt minder goed werkt.
Er bestaat ook een soortgelijke onderneming waar je een auto in elkaar mag rossenquote:
Echt he.quote:Op maandag 6 december 2021 08:15 schreef molloot200 het volgende:
![]()
![]()
FIA
![]()
![]()
Wat een nieuws om wakker mee te worden![]()
Inloopspreekuur, of lopen ze 's ochtends al zo uit?quote:Op maandag 6 december 2021 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de wachtrij bij de huisarts... positie 8, dus dat gaat nog wel even duren.
Hij liep al iets uit.quote:Op maandag 6 december 2021 09:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inloopspreekuur, of lopen ze 's ochtends al zo uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik weet serieus niet meer of wij nou zo vreselijk bevooroordeeld zijn t.o.v. van Verstappen. Dat is natuurlijk altijd zo, maar vraag me door bepaalde keuzes af of dat nou echt zo extreem is.quote:Op maandag 6 december 2021 08:15 schreef molloot200 het volgende:
![]()
![]()
FIA
![]()
![]()
Wat een nieuws om wakker mee te worden![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Consult gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Connoly was steward...quote:Op maandag 6 december 2021 09:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet meer of wij nou zo vreselijk bevooroordeeld zijn t.o.v. van Verstappen. Dat is natuurlijk altijd zo, maar vraag me door bepaalde keuzes af of dat nou echt zo extreem is.
Buitenlandse reacties en media zijn vaak Brits, dus dat geeft ook geen goed beeld.
Ik heb bewust gisteren niet gekeken omdat ik al een beetje voorzag dat het de verkeerde kant op zou gaan. Ik vond het alleen maar frustrerend.quote:Op maandag 6 december 2021 09:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet meer of wij nou zo vreselijk bevooroordeeld zijn t.o.v. van Verstappen. Dat is natuurlijk altijd zo, maar vraag me door bepaalde keuzes af of dat nou echt zo extreem is.
Buitenlandse reacties en media zijn vaak Brits, dus dat geeft ook geen goed beeld.
Vroeg om zo uit te lopen, ik hoop dat iemand zich gewoon verslapen had.quote:Op maandag 6 december 2021 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij liep al iets uit.
Maar ik ben weer terug thuis intussen.
Consult gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Beide. Extreem bevooroordeeldquote:Op maandag 6 december 2021 09:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2021 09:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beide. Extreem bevooroordeeldEn tegelijkertijd (zeker gisteren) nogal vreemde en inconsequente beslissingen van de raceleiding en FIA.
Consult gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2021 09:50 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En door dat laatste (hele seizoen door), wordt dat eerste volgens mij vanuit beide kampen alleen maar erger. Weet totaal niet meer wat te denken steeds.quote:Op maandag 6 december 2021 09:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beide. Extreem bevooroordeeldEn tegelijkertijd (zeker gisteren) nogal vreemde en inconsequente beslissingen van de raceleiding en FIA.
Consult gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat eerste wordt vooral veroorzaakt door de manier waarop ze tegen elkaar racen. Ze zorgen natuurlijk vooral zelf door de incidenten. En klagen vooral over elkaar over de boordradio. Waarbij Hamilton altijd al een grotere klager was en nog steeds isquote:Op maandag 6 december 2021 09:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
En door dat laatste (hele seizoen door), wordt dat eerste volgens mij vanuit beide kampen alleen maar erger. Weet totaal niet meer wat te denken steeds.
Maar goed ergens zag je dit allemaal ook aankomen ofzo.
Het is sowieso voor een leek moeilijk te beoordelen, wat is gevaarlijk of wat is niet gevaarlijk. En wat is de fout van wie. En hoe kun je ineens weer als een raket rijden als je de week ervoor amper kon volgen. Maar ik krijg het idee dat de jury dit ook niet helemaal weet, het is 'n beetje random, een strafje hier, een strafje daar. En dan denk ik als leek: het zal allemaal wel, wie er ook wint, er zal wel een bepaald belang achter zitten.quote:Op maandag 6 december 2021 09:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja dat ja. Dat ze er ook alles aan willen doen om zich niet te bemoeien met het kampioenschap, maar zich er daardoor juist veel mee bemoeien.quote:Op maandag 6 december 2021 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is sowieso voor een leek moeilijk te beoordelen, wat is gevaarlijk of wat is niet gevaarlijk. En wat is de fout van wie. En hoe kun je ineens weer als een raket rijden als je de week ervoor amper kon volgen. Maar ik krijg het idee dat de jury dit ook niet helemaal weet, het is 'n beetje random, een strafje hier, een strafje daar. En dan denk ik als leek: het zal allemaal wel, wie er ook wint, er zal wel een bepaald belang achter zitten.
quote:Op maandag 6 december 2021 09:37 schreef Yesse het volgende:
[..]Medicijnen moet je vaak een eigen bijdrage voor betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Consult gehadIk hoop voor je dat het gaat helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja nog extra straf voor Max (al maakt het niet echt veel uit in the end) zag ik zeker niet aankomenquote:Op maandag 6 december 2021 09:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
En door dat laatste (hele seizoen door), wordt dat eerste volgens mij vanuit beide kampen alleen maar erger. Weet totaal niet meer wat te denken steeds.
Maar goed ergens zag je dit allemaal ook aankomen ofzo.
Oh maar Ziggo was hier ook constant over bezig en zelfs het F1 account was dit aan het plaatsen op de social accounts. Beetje overdreven want die kans was minimaal, dat zag je uiteindelijk ook wel natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2021 10:08 schreef Redefine het volgende:
De NOS was gisteren wel weer ouderwets gênant bezigDe hele dag items over Verstappen. Want ja hij kon wereldkampioen worden. Terwijl gisteren de kans extreem klein was.
Ik zag gisteren het RTL Nieuws, met een item over kartende jongetjes die Verstappen willen worden. Toen zapte ik naar het NOS Journaal, met een item over kartende jongetjes die Verstappen willen worden.quote:Op maandag 6 december 2021 10:08 schreef Redefine het volgende:
De NOS was gisteren wel weer ouderwets gênant bezigDe hele dag items over Verstappen. Want ja hij kon wereldkampioen worden. Terwijl gisteren de kans extreem klein was.
Consult gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 6 december 2021 10:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja nog extra straf voor Max (al maakt het niet echt veel uit in the end) zag ik zeker niet aankomenIk dacht een waarschuwing of bv. 10 seconden straf voor Hamilton (dat laatste maakte voor de einduitslag ook niet uit). Maar extra straf voor Max zag ik echt niet meer aankomen
Zullen we anders Silverstone nog een keer analyseren, Merc?quote:Op maandag 6 december 2021 10:13 schreef Em31 het volgende:
Mercedes zit trouwens ook al weken subtiel tussen de regels door te zeggen dat Verstappen waarschijnlijk volgende week een crash met Hamilton veroorzaakt. Beginnen steeds weer over zulke dingen.
Dat is ondertussen ook al gedraaid naar de schuld van Verstappen.quote:Op maandag 6 december 2021 10:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zullen we anders Silverstone nog een keer analyseren, Merc?
Ja. Al was het bij Ziggo dan iets logischer omdat ze het zelf uitzenden en beschouwen.quote:Op maandag 6 december 2021 10:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh maar Ziggo was hier ook constant over bezig en zelfs het F1 account was dit aan het plaatsen op de social accounts. Beetje overdreven want die kans was minimaal, dat zag je uiteindelijk ook wel natuurlijk.
Ja steeds hetzelfde.quote:Op maandag 6 december 2021 10:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zag gisteren het RTL Nieuws, met een item over kartende jongetjes die Verstappen willen worden. Toen zapte ik naar het NOS Journaal, met een item over kartende jongetjes die Verstappen willen worden.
Ik heb nog nergens wat van gezien, maar zoals ik het hier in de SC een beetje meelees klinkt het allemaal oneerlijk genoeg dat ik hem groot gelijk zou geven als hij die wagen keihard van de baan zou pushen, de restanten op zou vouwen en achterin zijn eigen wagen naar de sloop zou brengen.quote:Op maandag 6 december 2021 10:13 schreef Em31 het volgende:
Mercedes zit trouwens ook al weken subtiel tussen de regels door te zeggen dat Verstappen waarschijnlijk volgende week een crash met Hamilton veroorzaakt. Beginnen steeds weer over zulke dingen.
Dank je, jij ook beterschap.quote:Op maandag 6 december 2021 10:16 schreef Arizona het volgende:
Beterschap @:luctor.et.emergo , hopelijk ben je er nu snel af!
Wie ligt er weer in bed met migraine?![]()
Ik ga deze week de fysio bellen want de trigger is telkens mijn schouder/nek.
Die zijn echt aan het voorsorteren jaquote:Op maandag 6 december 2021 10:13 schreef Em31 het volgende:
Tijd voor Perez, Tsunoda, Gasly om het dan maar te doen. Of misschien Alonso wel.quote:Op maandag 6 december 2021 10:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn echt aan het voorsorteren jaDaardoor krijg je dat bij ernstige en lastige situatie volgende week de wedstrijdleiding toch al een beetje beïnvloed is.
Ik zou deze SC niet als maatstaf nemen als het gaat om de werkelijkheid van de races Rogerquote:Op maandag 6 december 2021 10:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens wat van gezien, maar zoals ik het hier in de SC een beetje meelees klinkt het allemaal oneerlijk genoeg dat ik hem groot gelijk zou geven als hij die wagen keihard van de baan zou pushen, de restanten op zou vouwen en achterin zijn eigen wagen naar de sloop zou brengen.![]()
Al hou ik ook de mogelijkheid open dat het misschien iets minder erg is dan het af en toe lijkt.
Ik iig niet.quote:
Nee. Gewoon een race zonder incidenten. Dat is veel beterquote:Op maandag 6 december 2021 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd voor Perez, Tsunoda, Gasly om het dan maar te doen. Of misschien Alonso wel.
Die Merc is te snel al een jaar of zeven.quote:Op maandag 6 december 2021 10:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een race zonder incidenten. Dat is veel beter
Nou ja wel incidenten, dat het spannend blijft. Maar niet daardoor beslist wordt.
Ik neem deze SC als maatstaf voor de werkelijkheid van alles Redefine. Hoezo, denk je dat ik daardoor een verkeerd wereldbeeld zou kunnen ontwikkelen?quote:Op maandag 6 december 2021 10:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou deze SC niet als maatstaf nemen als het gaat om de werkelijkheid van de races Roger
Inderdaadquote:Op maandag 6 december 2021 10:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn echt aan het voorsorteren jaDaardoor krijg je dat bij ernstige en lastige situatie volgende week de wedstrijdleiding toch al een beetje beïnvloed is.
Alonso was gisteren ook weer fantastischquote:Op maandag 6 december 2021 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd voor Perez, Tsunoda, Gasly om het dan maar te doen. Of misschien Alonso wel.
Gelukkig dan maar dat wij wat minder volgers hebben dan Doutzenquote:Op maandag 6 december 2021 10:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem deze SC als maatstaf voor de werkelijkheid van alles Redefine. Hoezo, denk je dat ik daardoor een verkeerd wereldbeeld zou kunnen ontwikkelen?
Racende Marie Kondoquote:Op maandag 6 december 2021 10:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alonso was gisteren ook weer fantastischIk vind hem echt een toffe coureur. Hoe hij als een soort racende Marie Kondo over dat veld steeds liep te roepen of alles al schoon was, heerlijk
Dat was ook wel heel raar. Het circuit lag vol met rommel. Maar iedereen was met lunchpauze ofzo. Dat ze daarna dachten, laten we het toch maar even opruimen en dus een virtual safety car inzettenquote:Op maandag 6 december 2021 10:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alonso was gisteren ook weer fantastischIk vind hem echt een toffe coureur. Hoe hij als een soort racende Marie Kondo over dat veld steeds liep te roepen of alles al schoon was, heerlijk
Ja, dat duurde echt veel te lang voor er daadwerkelijk wat mee werd gedaan inderdaad. Heel frustrerend vond ik. Dat een coureur daar nog iets over moet zeggen... Dan is het eigenlijk al te laat.quote:Op maandag 6 december 2021 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was ook wel heel raar. Het circuit lag vol met rommel. Maar iedereen was met lunchpauze ofzo. Dat ze daarna dachten, laten we het toch maar even opruimen en dus een virtual safety car inzetten
En Verstappen kwam vervolgens een achterblijver tegen die hij niet mocht inhalen, want SC. Maar daardoor was het gat met Hamilton wel gelijk verdwenen.quote:Op maandag 6 december 2021 10:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was ook wel heel raar. Het circuit lag vol met rommel. Maar iedereen was met lunchpauze ofzo. Dat ze daarna dachten, laten we het toch maar even opruimen en dus een virtual safety car inzetten
Pardon?quote:Op maandag 6 december 2021 10:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat wij wat minder volgers hebben dan Doutzen
Dat is 1800% meer dan ik er heb.quote:Op maandag 6 december 2021 10:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb wel 19 volgers op twitter.
Dan ga ik weer terug naar m'n normale UI bij gebrek aan een kerst-versiequote:Op maandag 6 december 2021 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinterklaas is trouwens het land weer uit, dus de Sint-UI kunnen worden aangepast naar kerst-UI.
Ohjaquote:Op maandag 6 december 2021 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinterklaas is trouwens het land weer uit, dus de Sint-UI kunnen worden aangepast naar kerst-UI.
Nog steeds alleen die ene waarvan je niet weet niet het is?quote:Op maandag 6 december 2021 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is 1800% meer dan ik er heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |