Toen ik gisteren thuiskwam stond er een bos bloemen op me te wachten inclusief een Tony's chocoladeletterquote:Op zondag 5 december 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb gisteren een banketstaaf gekocht, en een Tony's, want ik vier dan wel geen sinterklaas maar vind het toch wel leuk om iets lekkers voor die dag in huis te hebben.
Tevens alvast een goedemiddag allemaal, want om nu nog een goedemorgen te wensen voor deze 10 minuten is nogal onzinnig.
Ehquote:
Meau heeft ook een nummer dat mensen mooi vinden, dus misschien is die maandag aan de beurtquote:Op zondag 5 december 2021 12:04 schreef molloot200 het volgende:
Over de Nederlandse artiest discussie gesproken: ik hoop wel dat het snel klaar is eigenlijkIk ben niet zo'n fan van dat hele gedoe met elke dag een nieuwe artiest die het zou doen volgens die "juice" Instagram kanalen. Woensdag was het Maan, donderdag was het Jaap Reesema, vrijdag was het Lakshmi, zaterdag was het S10. Ben benieuwd met welke naam ze vandaag op de proppen komen, maar ik vind het toch wel heel vermoeiend
Ahh dat is nog eens fijn thuiskomen!quote:Op zondag 5 december 2021 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen ik gisteren thuiskwam stond er een bos bloemen op me te wachten inclusief een Tony's chocoladeletterCadeautje van mijn vrijwilligerswerk
Je moet nu heel voorzichtig zijn. Nog één verkeerde stap en die vrouw maakt je hélemaal kapot.quote:Op zondag 5 december 2021 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh
* mompelt iets over zwijgrecht
Zal wel loslopen, stiekem houdt ze gewoon van me.quote:Op zondag 5 december 2021 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet nu heel voorzichtig zijn. Nog één verkeerde stap en die vrouw maakt je hélemaal kapot.
quote:Op zondag 5 december 2021 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh
* mompelt iets over zwijgrecht
Mijn eerste gedachte was meer 'welke gek heeft me dit nou weer gestuurd' dan 'aaaah een bloemetjequote:Op zondag 5 december 2021 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dat is nog eens fijn thuiskomen!
Mooi, eindelijk rust.quote:Op zondag 5 december 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo weer eens langs bij oudtante, dus jullie gaan me de rest van de middag moeten missen.
Ik dacht ik zeg het even, voordat mensen zich al te veel zorgen gaan maken.
Dat maakt niks uit. Ze is stiekem ook gek op mij maar je ziet dat dat haar niet tegenhoudt.quote:Op zondag 5 december 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, stiekem houdt ze gewoon van me.
quote:Op zondag 5 december 2021 12:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was meer 'welke gek heeft me dit nou weer gestuurd' dan 'aaaah een bloemetje'
Scheelt wel dat ik het niet verwachtte en pas rond middernacht thuis was van werkOm drie uur 's middags was ik vast aangenamer verrast
S10? Heb ik weer eens iets gemist? Echt nooit van gehoordquote:Op zondag 5 december 2021 12:04 schreef molloot200 het volgende:
Over de Nederlandse artiest discussie gesproken: ik hoop wel dat het snel klaar is eigenlijkIk ben niet zo'n fan van dat hele gedoe met elke dag een nieuwe artiest die het zou doen volgens die "juice" Instagram kanalen. Woensdag was het Maan, donderdag was het Jaap Reesema, vrijdag was het Lakshmi, zaterdag was het S10. Ben benieuwd met welke naam ze vandaag op de proppen komen, maar ik vind het toch wel heel vermoeiend
quote:Op zondag 5 december 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, stiekem houdt ze gewoon van me.
Arme jongens toch.quote:Op zondag 5 december 2021 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Ze is stiekem ook gek op mij maar je ziet dat dat haar niet tegenhoudt.
quote:Op zondag 5 december 2021 12:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
S10? Heb ik weer eens iets gemist? Echt nooit van gehoord
Gewoon gênantquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik niet hoor, ik vind het op de één of andere zieke manier juist heerlijk.
We weten alletwee dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 december 2021 12:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*reageert vanaf nu nooit meer op Strani
Ik geloof dat ik Lakshmi leuker vindquote:Op zondag 5 december 2021 12:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederlandstalig alternatief talent. Riep afgelopen jaar op de avond van het ESF op Twitter "Hoe gaan we zorgen dat ik hier volgend jaar heen ga?". Wordt veel gedraaid door 3FM.
Voor je het weet ligt er ineens een wolf in haar bed inderdaadquote:Op zondag 5 december 2021 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu echt weg, anders kom ik nog te laat.
En dat kan met iemand van die leeftijd nogal een verschil maken.
Oké ik reageer alleen nog op normale posts van je.quote:Op zondag 5 december 2021 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten alletwee dat dit niet gaat gebeuren.
Nee oké da's wel waar.quote:Op zondag 5 december 2021 12:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké ik reageer alleen nog op normale posts van je.
Dus ook zowat nooit.
Ik zie ook liever Lakshmi op het ESF denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 12:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Lakshmi leuker vind
Het is niet een soort K3 maar dan met 10 mensen met een S neequote:Op zondag 5 december 2021 12:21 schreef Strani het volgende:
Ik verbaas me erover dat S10 één persoon is. Ik vind de stem niet prettig.
Het is niet mijn muziek (Froukje ook niet overigens). Ik schakel over naar Battle Beastquote:Op zondag 5 december 2021 12:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is niet een soort K3 maar dan met 10 mensen met een S nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |