Toen ik gisteren thuiskwam stond er een bos bloemen op me te wachten inclusief een Tony's chocoladeletterquote:Op zondag 5 december 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb gisteren een banketstaaf gekocht, en een Tony's, want ik vier dan wel geen sinterklaas maar vind het toch wel leuk om iets lekkers voor die dag in huis te hebben.
Tevens alvast een goedemiddag allemaal, want om nu nog een goedemorgen te wensen voor deze 10 minuten is nogal onzinnig.
Ehquote:
Meau heeft ook een nummer dat mensen mooi vinden, dus misschien is die maandag aan de beurtquote:Op zondag 5 december 2021 12:04 schreef molloot200 het volgende:
Over de Nederlandse artiest discussie gesproken: ik hoop wel dat het snel klaar is eigenlijkIk ben niet zo'n fan van dat hele gedoe met elke dag een nieuwe artiest die het zou doen volgens die "juice" Instagram kanalen. Woensdag was het Maan, donderdag was het Jaap Reesema, vrijdag was het Lakshmi, zaterdag was het S10. Ben benieuwd met welke naam ze vandaag op de proppen komen, maar ik vind het toch wel heel vermoeiend
Ahh dat is nog eens fijn thuiskomen!quote:Op zondag 5 december 2021 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen ik gisteren thuiskwam stond er een bos bloemen op me te wachten inclusief een Tony's chocoladeletterCadeautje van mijn vrijwilligerswerk
Je moet nu heel voorzichtig zijn. Nog één verkeerde stap en die vrouw maakt je hélemaal kapot.quote:Op zondag 5 december 2021 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh
* mompelt iets over zwijgrecht
Zal wel loslopen, stiekem houdt ze gewoon van me.quote:Op zondag 5 december 2021 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet nu heel voorzichtig zijn. Nog één verkeerde stap en die vrouw maakt je hélemaal kapot.
quote:Op zondag 5 december 2021 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh
* mompelt iets over zwijgrecht
Mijn eerste gedachte was meer 'welke gek heeft me dit nou weer gestuurd' dan 'aaaah een bloemetjequote:Op zondag 5 december 2021 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dat is nog eens fijn thuiskomen!
Mooi, eindelijk rust.quote:Op zondag 5 december 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo weer eens langs bij oudtante, dus jullie gaan me de rest van de middag moeten missen.
Ik dacht ik zeg het even, voordat mensen zich al te veel zorgen gaan maken.
Dat maakt niks uit. Ze is stiekem ook gek op mij maar je ziet dat dat haar niet tegenhoudt.quote:Op zondag 5 december 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, stiekem houdt ze gewoon van me.
quote:Op zondag 5 december 2021 12:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was meer 'welke gek heeft me dit nou weer gestuurd' dan 'aaaah een bloemetje'
Scheelt wel dat ik het niet verwachtte en pas rond middernacht thuis was van werkOm drie uur 's middags was ik vast aangenamer verrast
S10? Heb ik weer eens iets gemist? Echt nooit van gehoordquote:Op zondag 5 december 2021 12:04 schreef molloot200 het volgende:
Over de Nederlandse artiest discussie gesproken: ik hoop wel dat het snel klaar is eigenlijkIk ben niet zo'n fan van dat hele gedoe met elke dag een nieuwe artiest die het zou doen volgens die "juice" Instagram kanalen. Woensdag was het Maan, donderdag was het Jaap Reesema, vrijdag was het Lakshmi, zaterdag was het S10. Ben benieuwd met welke naam ze vandaag op de proppen komen, maar ik vind het toch wel heel vermoeiend
quote:Op zondag 5 december 2021 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, stiekem houdt ze gewoon van me.
Arme jongens toch.quote:Op zondag 5 december 2021 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Ze is stiekem ook gek op mij maar je ziet dat dat haar niet tegenhoudt.
quote:Op zondag 5 december 2021 12:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
S10? Heb ik weer eens iets gemist? Echt nooit van gehoord
Gewoon gênantquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik niet hoor, ik vind het op de één of andere zieke manier juist heerlijk.
We weten alletwee dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 december 2021 12:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*reageert vanaf nu nooit meer op Strani
Ik geloof dat ik Lakshmi leuker vindquote:Op zondag 5 december 2021 12:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederlandstalig alternatief talent. Riep afgelopen jaar op de avond van het ESF op Twitter "Hoe gaan we zorgen dat ik hier volgend jaar heen ga?". Wordt veel gedraaid door 3FM.
Voor je het weet ligt er ineens een wolf in haar bed inderdaadquote:Op zondag 5 december 2021 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu echt weg, anders kom ik nog te laat.
En dat kan met iemand van die leeftijd nogal een verschil maken.
Oké ik reageer alleen nog op normale posts van je.quote:Op zondag 5 december 2021 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten alletwee dat dit niet gaat gebeuren.
Nee oké da's wel waar.quote:Op zondag 5 december 2021 12:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké ik reageer alleen nog op normale posts van je.
Dus ook zowat nooit.
Ik zie ook liever Lakshmi op het ESF denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 12:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Lakshmi leuker vind
Het is niet een soort K3 maar dan met 10 mensen met een S neequote:Op zondag 5 december 2021 12:21 schreef Strani het volgende:
Ik verbaas me erover dat S10 één persoon is. Ik vind de stem niet prettig.
Het is niet mijn muziek (Froukje ook niet overigens). Ik schakel over naar Battle Beastquote:Op zondag 5 december 2021 12:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is niet een soort K3 maar dan met 10 mensen met een S nee
Laat je ze in de waan, of moeten we even een momentje met ze plannen?quote:
Ook half 7 denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 12:43 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer zouden we met de booster booster prikken gaan starten, met verbeterde werking etc
Ik heb hier in de woonkamer nog een lamp met 5 tipkaars glowilampjesquote:Op zondag 5 december 2021 12:51 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag!
Het hoogtepunt van mijn dag tot nu toe is de aanschaf van wat led-lampen.Hoeist bij jullie?
quote:Op zondag 5 december 2021 12:51 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag!
Het hoogtepunt van mijn dag tot nu toe is de aanschaf van wat led-lampen.Hoeist bij jullie?
Is wel bijna nodig Cyan.quote:Op zondag 5 december 2021 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laat je ze in de waan, of moeten we even een momentje met ze plannen?
Ik heb nog geen hoogtepunt bereikt vandaag.quote:Op zondag 5 december 2021 12:51 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag!
Je bent zelf heet.quote:
Eens en eens!quote:Op zondag 5 december 2021 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk net de Top 2000 Quiz terug en vind Lakshmi daar erg leuk in
Mooie aflevering ook met o.a. twee keer The Specials.
Ik heb nu wel gevulde speculaasquote:Op zondag 5 december 2021 12:51 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemiddag!
In WIDM vond ik haar ook heerlijk. Leuke sprankelende persoonlijkheid.quote:Op zondag 5 december 2021 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk net de Top 2000 Quiz terug en vind Lakshmi daar erg leuk in
Mooie aflevering ook met o.a. twee keer The Specials.
Nu pas, ik ben alweer onderweg naar huisquote:Op zondag 5 december 2021 13:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu wel gevulde speculaasStraks vlamtosti eten en dan op naar de Sinterklaasviering
![]()
Heeft nog chocolade letter van vorig jaar nog in huisquote:Op zondag 5 december 2021 14:50 schreef molloot200 het volgende:
* molloot200 gaat maar eens op zoek naar chocola
Dan ben je écht geen chocolade fanquote:Op zondag 5 december 2021 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft nog chocolade letter van vorig jaar nog in huis
Ik moet toch een beetje stress eten voor vanavondquote:Op zondag 5 december 2021 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft nog chocolade letter van vorig jaar nog in huis
Ik hou wel van chocola, maar eet het niet zo vaak.quote:Op zondag 5 december 2021 14:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan ben je écht geen chocolade fan
Ik kreeg vrijdag een kortingsbon van ubereats in de brievenbus, dus dat maar eens proberenquote:Op zondag 5 december 2021 14:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje stress eten voor vanavond
Die kikkers & muizen zijn zo ongeveer het beste wat er bestaatquote:Op zondag 5 december 2021 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hou wel van chocola, maar eet het niet zo vaak.
Chocolade kikkers & muizen vind je wel weer lekker
F1 of Sinterklaasquote:Op zondag 5 december 2021 14:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje stress eten voor vanavond
Ze mogen van mij ook wel als snoepgoed met kerst in de schappen liggen.quote:Op zondag 5 december 2021 15:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die kikkers & muizen zijn zo ongeveer het beste wat er bestaatJammer dat dat niet gewoon altijd in de winkel ligt.
F1quote:
De auto is wel snel genoeg voor is gisteren gebleken. Als ie voor Hamilton eindigt deze race en de volgende race (abu dabhi) Hamilton 1e en Max 2e wordt dan is Max kampioenquote:Op zondag 5 december 2021 15:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
F1
Ik ben zelf echt ontzettend sceptisch en geloof niet dat Max het nog wordt. Maar ik heb hier echt twee "believers" in huis die zeker weten dat het nog gaat gebeuren allemaal. En die praten me met hun fanatisme toch weer half om waardoor ik dan uiteindelijk toch weer lichtelijk zenuwachtig word voor dat kleine kansje dat het wel lukt
Maar op dit circuit voor Hamilton belanden lijkt me dus best wel moeilijkquote:Op zondag 5 december 2021 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De auto is wel snel genoeg voor is gisteren gebleken. Als ie voor Hamilton eindigt deze race en de volgende race (abu dabhi) Hamilton 1e en Max 2e wordt dan is Max kampioen
Alles is mogelijkquote:Op zondag 5 december 2021 15:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar op dit circuit voor Hamilton belanden lijkt me dus best wel moeilijk
Dat hebben we dit seizoen sowieso wel gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Jynx Em, Jynx.quote:Op zondag 5 december 2021 15:23 schreef Em31 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat één van de twee vandaag het einde van de race niet haalt.
quote:Op zondag 5 december 2021 15:22 schreef AgnesGru het volgende:
Dilemma hier;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 december 2021 15:23 schreef Em31 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat één van de twee vandaag het einde van de race niet haalt.
Laat het HAM zijn, wraak van Silverstonequote:Op zondag 5 december 2021 15:23 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 15:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zondag 5 december 2021 15:22 schreef AgnesGru het volgende:
Dilemma hier;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zondag 5 december 2021 16:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat gebeurt geloof ik vooral bij grootmoeders, als ik de ongetwijfeld zwaar wetenschappelijke verhalen daarover goed onthouden heb van toen ik nog klein was.quote:Op zondag 5 december 2021 12:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor je het weet ligt er ineens een wolf in haar bed inderdaad
Brr, hoop dat ze de dans ontspringt. Ik vrees er bij mijn oudtante ook wel voor, die is zo fragiel aan het worden dat ze niks meer kan hebben. Is je oma verder wel een beetje goed gezond?quote:Op zondag 5 december 2021 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het seniorencomplex waar mijn oma woont, is een corona uitbraak. Vannacht weer drie mensen overleden.Van de week ook al twee. Oma zelfchad gisteren weer een negatieve uitslag en wordt morgen weer getest.
Oh bah, wat naar zegquote:Op zondag 5 december 2021 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het seniorencomplex waar mijn oma woont, is een corona uitbraak. Vannacht weer drie mensen overleden.Van de week ook al twee. Oma zelfchad gisteren weer een negatieve uitslag en wordt morgen weer getest.
Onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 5 december 2021 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Brr, hoop dat ze de dans ontspringt. Ik vrees er bij mijn oudtante ook wel voor, die is zo fragiel aan het worden dat ze niks meer kan hebben. Is je oma verder wel een beetje goed gezond?
Ik ook. Ben zo bang dat die versnellingsbak poft of iets anders.quote:Op zondag 5 december 2021 15:23 schreef Em31 het volgende:
Het complex bestaat uit meerdere delen. Haar deel is nog coronavrij en is afgesloten van de andere delen. Ze mag nu nog maar 1 bezoeker per week ontvangen.quote:Op zondag 5 december 2021 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh bah, wat naar zeg![]()
Hopelijk raakt ze niet besmet.
Zit ze in isolatie?
Durf de start niet te kijken hoorquote:Op zondag 5 december 2021 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook. Ben zo bang dat die versnellingsbak poft of iets anders.
Alles is in ordequote:Op zondag 5 december 2021 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook. Ben zo bang dat die versnellingsbak poft of iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |