SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
zie email 27 oktober![]()
Met of zonder 1,5 m? Zeker voor bioscopen, theaters en dat soort gelegenheden maakt dat veel uit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Geplaceerd zitten in de horecazie email 27 oktober![]()
Je mag/mocht geen broertjes of zusjes meenemen. Dat dat ook voor 5/10 minuten omkleden geldt is toch wel een absoluut dieptepunt. Of moeten we die maar gewoon ff in de auto laten zittenquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom een baby van 6 maanden relevant is?
Voor de zwemles.
Punt is dat we compleet doorslaan in dit beleid.![]()
Tsja, ik weet de statistieken niet precies, maar ik vermoed dat de vaccinatiebereidheid onder universitair geschoolden het hoogst is. Die hebben allemaal geleerd om informatie analytisch te verwerken en logisch te redenen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die mogen weer solidariteit gaan tonen richting de ouderen en ongevaccineerden.![]()
Regels zijn regelsquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je mag/mocht geen broertjes of zusjes meenemen. Dat dat ook voor 10 minuten omkleden geldt is toch wel een absoluut dieptepunt. Of moeten we die maar gewoon ff in de auto laten zitten![]()
Gezien het vaccinatiepercentage in die leeftijdscohort valt dat of vies tegen of wordt het echt gigantisch omlaag getrokken door de rest.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:59 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Tsja, ik weet de statistieken niet precies, maar ik vermoed dat de vaccinatiebereidheid onder universitair geschoolden het hoogst is. Die hebben allemaal geleerd om informatie analytisch te verwerken en logisch te redenen.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met of zonder 1,5 m? Zeker voor bioscopen, theaters en dat soort gelegenheden maakt dat veel uit.Dat staat er nietquote:Momenteel kijkt het kabinet vooral naar de horeca, die met vroegere sluitingstijden te maken krijgt, waarschijnlijk naar zeven uur ’s avonds. Ook de vaste zitplaats wordt waarschijnlijk weer een vereiste, waarmee spontaan rondlopen passé zou zijn en daarmee ook dansen.![]()
In NL? Ik ken die regel helemaal niet. Miss iets lokaals?quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je mag/mocht geen broertjes of zusjes meenemen. Dat dat ook voor 5/10 minuten omkleden geldt is toch wel een absoluut dieptepunt. Of moeten we die maar gewoon ff in de auto laten zitten
Punt is dat we compleet doorslaan in dit beleid.
Mijn ongevaccineerde zus heeft zich onlangs laten vaccineren met haar 3 kinderen bij zich (8,6 en 2 jaar oud). Omdat ze anders geen mogelijkheid zag. En dat was prima. Niemand had een opmerking.
Maar ligt miss ook aan de betreffende gemeente.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Komen er ook niet, kan ik je garanderen.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ze garanderen het niet. Sterker nog de afgelopen weken was steeds het verhaal dat er geen nieuwe steunpakketten zouden komen.
In de VS loopt er een discussie over of het juist was dat de stimulus werd gebruikt. Ik ken een Amerikaanse chick die 1000 dollar kreeg voor het hele jaar terwijl ze wel haar baan in de horeca had verloren. Broodkruimels terwijl de FED triljoenen aan geld heeft gepompt op de beurs en de rijken ontiegelijk nog rijker werden.
Ik verwacht dat het geld printen door gaat maar dat er geen geld meer voor het MKB of NOW/TOZO komen.
En ja ons beleid hangt grotendeels af van wat het buitenland doet, avondklok, 2g, coronamelder.![]()
Waarschijnlijk het zwembad zelf.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:02 schreef capricia het volgende:
[..]
In NL? Ik ken die regel helemaal niet. Miss iets lokaals?
Mijn ongevaccineerde zus heeft zich onlangs laten vaccineren met haar 3 kinderen bij zich (8,6 en 2 jaar oud). Omdat ze anders geen mogelijkheid zag. En dat was prima. Niemand had een opmerking.
Maar ligt miss ook aan de betreffende gemeente.
Maar ik snap dat wel. Als je het Piet toestaan om een baby mee te nemen en Karel komt met een tweeling aan en Miep met een drie tal kleuter, waar trek je dan de grens. Dit is helder.zie email 27 oktober![]()
Natuurlijk niet. Het is de schuld van de VVD en handlangersquote:Op vrijdag 12 november 2021 01:03 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Trouwens: dit is dus allemaal de schuld van die 13% niet gevaccineerden?![]()
Die kunnen toch ongevaccineerd, zonder QR, naar binnen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het zwembad zelf.
Maar ik snap dat wel. Als je het Piet toestaan om een baby mee te nemen en Karel komt met een tweeling aan en Miep met een drie tal kleuter, waar trek je dan de grens. Dit is helder.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Ja. Maar ik vermoed dat dit beleid gericht is op het kunnen houden van afstand.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Die kunnen toch ongevaccineerd, zonder QR, naar binnen?zie email 27 oktober![]()
redenenquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:59 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Tsja, ik weet de statistieken niet precies, maar ik vermoed dat de vaccinatiebereidheid onder universitair geschoolden het hoogst is. Die hebben allemaal geleerd om informatie analytisch te verwerken en logisch te redenen.![]()
Ik heb het niet over vaccineren maar over de zwemles. Als je je wil vaccineren ben je nog welkom als je je hele familie en half Artis meeneemt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:02 schreef capricia het volgende:
[..]
In NL? Ik ken die regel helemaal niet. Miss iets lokaals?
Maar ligt miss ook aan de betreffende gemeente.![]()
De Hugenoten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:03 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Trouwens: dit is dus allemaal de schuld van die 13% niet gevaccineerden?I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Maar eh, even serieus. Met om 7 uur de kroeg dicht, een QR-code bij de bouwmarkt en geen drankje mogen halen in de pauze van de theatervoorstelling zitten we over 3 weken natuurlijk nog steeds in de lift, he.![]()
Met een baby?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vermoed dat dit beleid gericht is op het kunnen houden van afstand.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Mooi dan kunnen ze de 2g verder invoerenquote:Op vrijdag 12 november 2021 01:07 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, even serieus. Met om 7 uur de kroeg dicht, een QR-code bij de bouwmarkt en geen drankje mogen halen in de pauze van de theatervoorstelling zitten we over 3 weken natuurlijk nog steeds in de lift, he.![]()
Tja, je kunt er ook voor kiezen om niet te testen maar dat is dan juist weer een overheidsadvies.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:07 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, even serieus. Met om 7 uur de kroeg dicht, een QR-code bij de bouwmarkt en geen drankje mogen halen in de pauze van de theatervoorstelling zitten we over 3 weken natuurlijk nog steeds in de lift, he.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Je zou daar een leeftijdsgrens aan moeten stellen. Een kind van 7-8 kan best even in de auto blijven zitten. Maar denk eens na, hoe moeten al die alleenstaande ouders dat dan regelen? En wat schieten we er nou mee op?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het zwembad zelf.
Maar ik snap dat wel. Als je het Piet toestaan om een baby mee te nemen en Karel komt met een tweeling aan en Miep met een drie tal kleuter, waar trek je dan de grens. Dit is helder.![]()
Die baby is niet het probleem. Het probleem is dat de regel is "geen kinderen". Je kunt niet van Miep Minimumloon aan de deur verwachten dat die dat allemaal per keer gaat afwegen en elke keer de discussie aangaat.quote:zie email 27 oktober![]()
Dat besprak ik vanavond ook al met mijn man.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:07 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, even serieus. Met om 7 uur de kroeg dicht, een QR-code bij de bouwmarkt en geen drankje mogen halen in de pauze van de theatervoorstelling zitten we over 3 weken natuurlijk nog steeds in de lift, he.
Dit gaat de R niet echt substantieel veranderen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Klopt, maar maatregelen tot midden april verkopen niet. Dat doet men in Den Haag in tweewekelijkse stapjes.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:07 schreef Tijn het volgende:
Burgertje pesten noemen we zoiets. Zeker die sluitingstijd voor winkels, kom op man.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat besprak ik vanavond ook al met mijn man.
Dit gaat de R niet echt substantieel veranderen.zie email 27 oktober![]()
QR op werk ook toch? Morgen al of stellen we het nog even uit?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:08 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen ze de 2g verder invoeren![]()
Restaurant tot 1900 uur.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Burgertje pesten noemen we zoiets. Zeker die sluitingstijd voor winkels, kom op man.
- Goethe, “Faust”![]()
2G kan nog niet, wet moet eerst aangepast worden, eveneens voor 3G op het werk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
QR op werk ook toch? Morgen al of stellen we het nog even uit?![]()
Ja goed dat is collateral damage als je Frits Feestcafe wil sluiten, dat snap ik ergens nog.quote:zie email 27 oktober![]()
Daar is (nu) geen meerderheid voor in de kamer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
QR op werk ook toch? Morgen al of stellen we het nog even uit?I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Dat QR op werk was al in de maak vorige week ofzo dus dat zal er eerdaags ook wel komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
2G kan nog niet, wet moet eerst aangepast worden, eveneens voor 3G op het werk.![]()
Maar Frits Feestcafe is gewoon veilig met een QR-pas, eerder sluiten is toegeven dat het QR-bewijs niet werkt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja goed dat is collateral damage als je Frits Feestcafe wil sluiten, dat snap ik ergens nog.![]()
Als we nou afspreken dat mensen gewoon helemaal niet meer in ziekenhuizen komen, is dat probleem ook opgelostquote:Op vrijdag 12 november 2021 01:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, je kunt er ook voor kiezen om niet te testen maar dat is dan juist weer een overheidsadvies.![]()
"Ik vertrouw erop dat jullie hier een passende oplossing voor vinden"
Gr Gr HugoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Er is heel veel collateral damage als je de scholen kosten wat kost open wil houden met geen (of minimale) maatregelen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja goed dat is collateral damage als je Frits Feestcafe wil sluiten, dat snap ik ergens nog.
Ik heb ook geen antwoord. Maar daar zitten wel de besmetting.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Dat ben ik dan weer wel met je eens, nog niet eens zo specifiek op die grond. Maar dit pakket in zn totaliteit is het failliet van het CTB in deze vorm.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar Frits Feestcafe is gewoon veilig met een QR-pas, eerder sluiten is toegeven dat die niet werkt.zie email 27 oktober![]()
Super veilig, kan geen besmetting plaatsvinden in Frits Feestcafequote:Op vrijdag 12 november 2021 01:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar Frits Feestcafe is gewoon veilig met een QR-pas, eerder sluiten is toegeven dat die niet werkt.![]()
![]()
Met kinderen? Altijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon om 5 uur aanschuiven, niks mis mee
- Goethe, “Faust”![]()
Die QR code is een wassen neus, wist iedereen met gezond verstand alla gquote:Op vrijdag 12 november 2021 01:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar Frits Feestcafe is gewoon veilig met een QR-pas, eerder sluiten is toegeven dat het QR-bewijs niet werkt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoe laat gaan winkels dicht?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Burgertje pesten noemen we zoiets. Zeker die sluitingstijd voor winkels, kom op man.
Vandaag even geen tijd voor nieuws gehadOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Klopt daarom ben ik ook blij dat België om de hoek is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:06 schreef maan_man het volgende:
Ben benieuwd: heel Brabant, Zeeland en Limburg zit volgende week in de Belgische horeca.![]()
19.00quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe laat gaan winkels dicht?
Vandaag even geen tijd voor nieuws gehad
*nog geen zekerheid![]()
Wordt sappelen voor de Poolse verslaafden die normaal altijd vijf voor acht nog even wat bier inslaan van het merk El Cheapoquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Al die fake codes ook. Als er codes zijn van AH, wordt iedereen en zijn moeder gewoon getrolled.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Die QR code is een wassen neus, wist iedereen met gezond verstand alla gI am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Codes van de AH?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Al die fake codes ook. Als er codes zijn van AH, wordt iedereen en zijn moeder gewoon getrolled.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tijd dat we hugo en mark gaan pesten'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Net even gezocht, maar in de landelijke cijfers is de vaccinatiebereidheid onder 'hoogopgeleid' het hoogst. Ze gooien daar wel HBO en universiteit op 1 hoop en ik kan geen cijfers vinden per leeftijdsgroep/opleiding. In dit onderzoek is het wel uitgesplitst voor jongvolwassenen, maar het onderzoek geeft slechts een indicatie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gezien het vaccinatiepercentage in die leeftijdscohort valt dat of vies tegen of wordt het echt gigantisch omlaag getrokken door de rest.
https://ggdru.buurtmonito(...)tion=download&id=325
Wel vaccineren
VWO/Universiteit - 91%
Havo/HBO - 82%
Praktijk/V(MBO) - 60%![]()
Nee. Een historisch figuur. Ene Adolf.quote:
- Goethe, “Faust”![]()
Worden de ziekenhuizen daar leger van?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Tijd dat we hugo en mark gaan pestenI am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Dat blijft daar vast lang goed gaan, ja. Hoeveel besmettingen hadden ze vandaag? Ook 15.000 ofzo?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:16 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt daarom ben ik ook blij dat België om de hoek is.![]()
![]()
Owwww, ja met als SpongeBob SquarePantsquote:Op vrijdag 12 november 2021 01:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Een historisch figuur. Ene Adolf.
Die waren/zijn er idd
Niks is onfeilbaarOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
19 uur.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe laat gaan winkels dicht?
Vandaag even geen tijd voor nieuws gehadzie email 27 oktober![]()
Ja. Dat is gewoon trollen. Dat betekent dat je er onbeperkt veel kan maken en dat het compleet gekraakt is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Owwww, ja met als SpongeBob SquarePants
Die waren/zijn er idd
Niks is onfeilbaar
Zo ver gekraakt dat je het niet eens wil verbergen. Een dikke middelvinger dus.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Die hebben gewoon plek in de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat blijft daar vast lang goed gaan, ja. Hoeveel besmettingen hadden ze vandaag? Ook 15.000 ofzo?Makkelijk eerste (volgens de expected goals)![]()
Voor hoeveel dagen extra?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben gewoon plek in de ziekenhuizen.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Niet lang meer. Ze hebben nu al 200 opnames per dag ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben gewoon plek in de ziekenhuizen.![]()
Dit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet lang meer. Ze hebben nu al 200 opnames per dag ofzo.
Denken dat er altijd gewoon genoeg plek is met een exponentieel virus. Bizar.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
wat is een exponentieel virusquote:Op vrijdag 12 november 2021 01:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit.
Denken dat er altijd gewoon genoeg plek is met een exponentieel virus. Bizar.![]()
Een virus waarbij het reproductie getal 2 of hoger is?quote:I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Op tv zie ik mensen met een microfoon onder de neus sociaal gewenste antwoorden geven, maar in mijn omgeving merk je echt bij iedereen dat zij zoiets hebben van ik leef ondanks de regels mijn leven wel, terwijl vorige jaar mensen nog de intrinsieke motivatie hadden om hun steentje bij te dragen aan de bestrijding van het virus. Dit wordt een fiasco.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Een virus waarbij het reproductie getal 2 of hoger is?![]()
Je bedoelt het coronavirus? Die is nooit boven de 2 gekomen![]()
Is dat ook hoe jijzelf hierin staat?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:35 schreef maan_man het volgende:
Op tv zie ik mensen met een microfoon onder de neus sociaal gewenste antwoorden geven, maar in mijn omgeving merk je echt bij iedereen dat zij zoiets hebben van ik leef ondanks de regels mijn leven wel, terwijl vorige jaar mensen nog de intrinsieke motivatie hadden om hun steentje bij te dragen aan de bestrijding van het virus. Dit wordt een fiasco.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Als iemand zegt ik heb volgende week een feestje bij mij thuis en er komen 30 man, dan denk ik niet dat ik vorig jaar was gegaan, inmiddels geloof ik het allemaal wel en zou ik eerder geneigd zijn om te gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat ook hoe jijzelf hierin staat?![]()
Door de maatregelen. Ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:36 schreef Derrazi het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt het coronavirus? Die is nooit boven de 2 gekomen
De r0 van de delta ligt ergens tussen de 5 en 7, als ik me niet vergis.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Hand in hand verslaan we dit virus zo hard dat het nooit meer terug komt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:40 schreef THEFXR het volgende:
helaas zijn wij een te dom volk om dit virus de baas te kunnen, te egoïstisch ingesteld.![]()
kloptquote:Op vrijdag 12 november 2021 01:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Door de maatregelen. Ja.
De r0 van de delta ligt ergens tussen de 5 en 7, als ik me niet vergis.![]()
Ja, waarschijnlijk. Gevaccineerden weten dat ze zelf zeer waarschijnlijk niet op de IC belanden en dat andere gevaccineerden (waarschijnlijk ouders en grootouders) ook niet op de IC belanden. Dus moet je dan al die regels gaan volgen vanwege een paar mensen die het vertikken om een vaccinatie te halen en die er zelf met de pet naar gooien? Zo zullen velen redeneren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:35 schreef maan_man het volgende:
Op tv zie ik mensen met een microfoon onder de neus sociaal gewenste antwoorden geven, maar in mijn omgeving merk je echt bij iedereen dat zij zoiets hebben van ik leef ondanks de regels mijn leven wel, terwijl vorige jaar mensen nog de intrinsieke motivatie hadden om hun steentje bij te dragen aan de bestrijding van het virus. Dit wordt een fiasco.![]()
Ben je gevaccineerd?quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als iemand zegt ik heb volgende week een feestje bij mij thuis en er komen 30 man, dan denk ik niet dat ik vorig jaar was gegaan, inmiddels geloof ik het allemaal wel en zou ik eerder geneigd zijn om te gaan.
Want ik merk deze gedachten ook bij mijzelf.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Gevaccineerd om van het gezeik af te zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben je gevaccineerd?
Want ik merk deze gedachten ook bij mijzelf.![]()
Je bent er gewoon klaar mee. Je hebt je ding gedaan. En verwacht nu dat je weer normaal je leven kunt oppakken. Na anderhalf jaar ellende en rekening houden met iedereen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:46 schreef maan_man het volgende:
[..]
Gevaccineerd om van het gezeik af te zijn inderdaad.
Dat is wat ik voel. Bij mezelf.
Het is gewoon een bittere pil.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Daarom ben ik wel benieuwt naar wie er nu als gevaccineerde in het ziekenhuis komen en/of op de IC. Want als we het bijvoorbeeld doen voor een paar mensen die toch al met 1 been in het graf staan door dat ze zo zwak zijn tot hoever willen we die dan nog redden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Je bent er gewoon klaar mee. Je hebt je ding gedaan. En verwacht nu dat je weer normaal je leven kunt oppakken. Na anderhalf jaar ellende en rekening houden met iedereen.
Het is gewoon een bittere pil.![]()
De groep die je noemt, komt in ieder geval al niet op de ic.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:51 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel benieuwt naar wie er nu als gevaccineerde in het ziekenhuis komen en/of op de IC. Want als we het bijvoorbeeld doen voor een paar mensen die toch al met 1 been in het graf staan door dat ze zo zwak zijn tot hoever willen we die dan nog redden.![]()
De gemiddelde IC leeftijd is in de 50, idd. Volgens NICE.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
De groep die je noemt, komt in ieder geval al niet op de ic.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Dat is vooral leeftijd geboden een 90er zal er niet snel komen. Maar iemand die 70 is en suikerziekte heeft en nog andere kwalen en het vaccin niet goed werkt komt er gewoon nog op hoor. Terwijl misschien de griep ook al dodelijk voor hem was.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
De groep die je noemt, komt in ieder geval al niet op de ic.![]()
De gemiddelde leeftijd is onder de 70 op de IC. Zelfs onder de 60.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:58 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat is vooral leeftijd geboden een 90er zal er niet snel komen. Maar iemand die 70 is en suikerziekte heeft en nog andere kwalen en het vaccin niet goed werkt komt er gewoon nog op hoor. Terwijl misschien de griep ook al dodelijk voor hem was.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Daarom ook onder de gevaccineerde. Sinds Delta rond gaat las je al snel dat ongevaccineerde jongere groepen ook meer in de problemen kwamen. Daarom vermoed men dat delta wat virulenter is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 02:02 schreef capricia het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is onder de 70 op de IC. Zelfs onder de 60.![]()
Dat is nogal misleidend, er liggen een of twee kinderen die het gemiddelde flink omlaag trekken. De grootste groepen op de IC zijn 70+.quote:Op vrijdag 12 november 2021 02:02 schreef capricia het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is onder de 70 op de IC. Zelfs onder de 60.![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:07 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, even serieus. Met om 7 uur de kroeg dicht, een QR-code bij de bouwmarkt en geen drankje mogen halen in de pauze van de theatervoorstelling zitten we over 3 weken natuurlijk nog steeds in de lift, he.
Dit gaat niets uithalen. Dat lijkt ook de bedoeling, het bizar laat "ingrijpen", de aard van de maatregelen, het lijkt meer een soort formaliteit.![]()
Dit. En er is gewoon geen endgame. Zonder gamechanger zitten we volgend jaar in precies dezelfde situatie. Dan kan deze cyclus nog jaren doorgaan, totdat de zorg het ooit een keer aan kan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Je bent er gewoon klaar mee. Je hebt je ding gedaan. En verwacht nu dat je weer normaal je leven kunt oppakken. Na anderhalf jaar ellende en rekening houden met iedereen.
Het is gewoon een bittere pil.
Mooi kut.![]()
Ergens heb ik het idee dat men de cijfers expres zo op laat lopen en wederom (veel te laat) maatregelen neemt om de ongevaccineerden maar op schuld te kunnen geven. Het is gewoon schandalig, men weet al bijna een maand dat de besmettingen gestaag oplopen, gisteren zelfs een recordaantal, en men grijpt weer eens veel te laat in. Dat is niet de schuld van de ongevaccineerden.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Zodra ik merk ziek te zijn, blijf ik thuis. Zeg ik activiteiten netjes af. Als een ander ziek is, zeggen we af of vragen we die persoon op eigen verantwoordelijkheid niet te komen.
Na het lopen van hoog risico, bijv bevestigde besmetting van een naaste of intensief contact, ben ik bereid tot een zelftest.
Daarna houdt t op. Welke winkels of faciliteiten de overheid sluit is aan hen. Ik ga me niet conformeren aan bezoekerslimieten, thuiswerken of andere fantasiebeperkingen zoals een bonus-bezoeker met kerst, geen vuurwerk met o&n of GP kijken in stilte met eigen bakjes nootjes op 1.5m.
Het is klaar met het clowneske deel van het beleid. Ik en het overgrote deel van mijn omgeving zijn gevaccineerd. Nu beslis ik zelf wat ik gezien de omstandigheden, onze omstandigheden, redelijk vind.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Het gaat niet perse om de besmettingen. Het gaat erom dat als deze lijn kwa besmettingen/ziekenhuisopnames wordt doorgetrokken de zorg overbelast raakt. En dat komt idd door de ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 05:18 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens heb ik het idee dat men de cijfers expres zo op laat lopen en wederom (veel te laat) maatregelen neemt om de ongevaccineerden maar op schuld te kunnen geven. Het is gewoon schandalig, men weet al bijna een maand dat de besmettingen gestaag oplopen, gisteren zelfs een recordaantal, en men grijpt weer eens veel te laat in. Dat is niet de schuld van de ongevaccineerden.![]()
Even dus kort samengevat, waarschijnlijk komt demissionaire kabinet vanavond dus met deze maatregelen:
- ''Lockdown van drie weken, en die start vanaf zaterdag 19:00uur.
- Horeca 19:00uur dicht, net zoals de niet-essentiële winkels.
- Advies om thuis maximaal vier bezoekers uit te nodigen
- Werk zoveel mogelijk thuis
- Coronapas voor Pretparken en Dierentuinen
- Sportwedstrijden mogen doorgaan, maar dan zonder publiek op de tribunes
- Nieuwe persconferentie: vrijdag 3 december 2021.
Nog geen besluit genomen over:
- Horeca in de bioscopen en theaters
In voorbereiding:
- Wettelijk vastleggen van de anderhalve meter afstandregel
- Invoeren 2G beleid op hoge scholen, werkvloer en niet-essentiële winkels.
- Vuurwerkverbod![]()
Die daar in stevig geholpen worden door ouderen met vaccin doorbraken. Procentueel kun je de schuld wel bij ongevaccineerden leggen, maar in absolute zin lopen we ook tegen het limiet aan bij een 100% vaccinatiegraad. We moeten maar hopen dat de vaccin bescherming voldoende standhoudt voor de zeer beperkte zorg capaciteit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 05:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om de besmettingen. Het gaat erom dat als deze lijn kwa besmettingen/ziekenhuisopnames wordt doorgetrokken de zorg overbelast raakt. En dat komt idd door de ongevaccineerden.
Andere landen zijn daarom reeds begonnen met boosters voor de groepen gevaccineerden die dominant zijn in de ziekenhuizen.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Dus Nederland - Noorwegen zonder publiek. En 2 competitieronde.
Pfff.
En veel horeca kan wel inpakken op deze manier.
Benieuwd hoe dit gaat worden ontvangen vandaag/vanavond.![]()
Komt hier vanavond ook al niet de 1,5m maatregel bij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:07 schreef Oliver23 het volgende:
Even dus kort samengevat, waarschijnlijk komt demissionaire kabinet vanavond dus met deze maatregelen:
In voorbereiding:
- Vuurwerkverbod“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hugo de Jonge, vorig jaar december.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:08 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Andere landen zijn daarom reeds begonnen met boosters voor de groepen gevaccineerden die dominant zijn in de ziekenhuizen.
''Meneer de Jonge, veel landen zijn al begonnen met vaccineren. U wacht tot 10 januari, waarom?''
''Ach weet u, dat is slechts een datum. Wij starten gewoon op 10 januari''![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Horeca gaat niet meer dicht.helaas..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik las dat die nog wettelijk moet worden vastgelegd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komt hier vanavond ook al niet de 1,5m maatregel bij?
Ondertussen wil het kabinet voor de langere termijn opnieuw maatregelen wettelijk vastleggen en verplichten, zoals het houden van anderhalve meter afstand. Nieuwe wetgeving voorbereiden en die behandelen in de Tweede en Eerste Kamer duurt ongeveer een week tot twee weken.![]()
Wat een kansloze teringzooi.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komt hier vanavond ook al niet de 1,5m maatregel bij?
Die vaccins hadden ons moeten redden en we rollen zo weer naar dezelfde maatregelen toe als vorig jaar.
Een bezoekbeperking thuis ook echt weer.
Stop toch eens met die shit.![]()
Morgen is weer een feestdag voor de heer Grapperhaus. Geen publiek bij sportwedstrijden en geen evenementen. Welkom in Grapperland- verwijderd door admin -![]()
Het is wel klaar nu. Wij zouden met 15 man uiteten gaan over een week, maar dat wordt nu dan gewoon bij mij thuis. Moet ik gvd gaan koken, heb ik toch geen zin in
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Nachtclubs en discotheken blijven dan wel gewoon open?quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:07 schreef Oliver23 het volgende:
In voorbereiding:
- Vuurwerkverbod![]()
![]()
Ja, die vallen namelijk nietonder horecaquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:18 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nachtclubs en discotheken blijven dan wel gewoon open?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En dat allemaal omdat die klootzakken in Den Haag al 40 jaar de verkeerde keuze's maken. We hadden gvd rijker dan Noorwegen kunnen zijn.
Ze weten ook al meer dan 40 jaar dat er een gruwelijke vergrijzingsgolf aan zou komen.
Hufters, allemaal. 🤮
Ja, woedend.![]()
Opvallend dat we nog niks over contactberoepen hebben gehoord“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die zitten toch in permanente lockdownquote:Op vrijdag 12 november 2021 01:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Nieuw-Zeeland gaat ook langzaam de verkeerde kant op![]()
![]()
Hoeren blijven openquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Opvallend dat we nog niks over contactberoepen hebben gehoord
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Toch he, vraag ik me af in hoeverre het nu echt allemaal nodig is. Sinds een week of twee is het hier een (vrij slecht opgevolgde) 3G-maatschappij en de cijferes zijn inmiddels weer aan het dalen. Voorheen 5/6K op een dag, dd laatate tijd iets boven de 3K."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nog geen vier maanden terug heb ik een prikje gehaald en ik mag nu alweer niet naar de kroeg.![]()
Hugo kan het echt op z’n buik schrijven dat Neef Wuppie een booster gaat halen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Lolquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:22 schreef asco het volgende:
En dat allemaal omdat die klootzakken in Den Haag al 40 jaar de verkeerde keuze's maken. We hadden gvd rijker dan Noorwegen kunnen zijn.
Ze weten ook al meer dan 40 jaar dat er een gruwelijke vergrijzingsgolf aan zou komen.
Hufters, allemaal. 🤮
Ja, woedend."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het virus leeft pas echt op na 19:00, daarvoor slaapt het.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:07 schreef Oliver23 het volgende:
In voorbereiding:
- Vuurwerkverbod![]()
Neuken met een mondkapje op aub.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Opvallend dat we nog niks over contactberoepen hebben gehoordJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Gelukkig neemt het ook weer exponentieel af, als je niet 5 maanden gaat plateauen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De blauwe lijn is lineaire groei, de groene exponentiële groei.![]()
Ach, ik zie de ''sekswerker'' ook nog wel vanavond een paar flinke klappen te voorduren krijgen van Rutte.quote:
Maar dan wel na de persconferentie![]()
![]()
Bel eens, veel restaurants kunnen ook catering verzorgen, dat hebben ze geleerd tijdens de vorige lockdown, gezien thuisbezoek niet kán worden beperkt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is wel klaar nu. Wij zouden met 15 man uiteten gaan over een week, maar dat wordt nu dan gewoon bij mij thuis. Moet ik gvd gaan koken, heb ik toch geen zin inSui cuique mores fingunt fortunam![]()
Die mondkap werkt super.quote:Op vrijdag 12 november 2021 03:39 schreef Za het volgende:
Duitsland: 50.377 besmettingen.
[ afbeelding ]![]()
Zou het stiekem niet andersom zijn? En zou ze Hugo’s schoenen aan moeten trekken?quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:28 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ach, ik zie de ''sekswerker'' ook nog wel vanavond een paar flinke klappen te voorduren krijgen van Rutte.
Maar dan wel na de persconferentieSui cuique mores fingunt fortunam![]()
Jij bent scherp in de ochtend. Goed idee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:29 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Bel eens, veel restaurants kunnen ook catering verzorgen, dat hebben ze geleerd tijdens de vorige lockdown, gezien thuisbezoek niet kán worden beperkt.
Misschien kunnen ze de persconferentie van vorig jaar uitzenden waar we ook een korte lockdown kregen en werd verwacht dat na 2 weken alles weer open ging.![]()
Ja en over drie weken dan?
Is dan alles opeens veranderd, is onze mentaliteit collectief ingesteld om wél die prik te willen nemen en zijn de ziekenhuisbedden ineens opgeschaald om 1 op de 7 inwoners des lands te kunnen opvangen?
Zijn er dan 2500 IC bedden bijgekomen om genoeg mensen van kritieke zorg te voorzien?
Krijgen alle zorgmedewerkers dan goed uitbetaald, wordt de werkdruk verspreid door een hoog aantal nieuw aangenomen zorgpersoneel?
Werken het RIVM en de GGD dan wél goed samen?
Krijgt premier Rutte dan het zelfbesef om vanuit landsbelang een punt te zetten achter zijn politieke carrière in de Tweede Kamer in het kader van tien jaar bij wijze van 'economische vooruitgang' het land naar de filistijnen te helpen?
Allemaal een hele dikke vette.. 'nee'.
Dus wat die drie magere weekjes nou klaar gaan spelen, Joost mag het weten.Google is your friend, abuse your friends![]()
3 weken worden 3 maanden en uiteindelijk 5, want als de cijfers dan toch afnemen is men doodsbenauwd als ze weer iets omhoog gaan. Aangezien we pas net he winterseizoen in gaan zal het namelijk zeker niet voorbij zijn.![]()
je kan gewoon laten bezorgen dus wat lul je nu weer domquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is wel klaar nu. Wij zouden met 15 man uiteten gaan over een week, maar dat wordt nu dan gewoon bij mij thuis. Moet ik gvd gaan koken, heb ik toch geen zin inwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Probeer de maatregelen dan hier te lezen maar jullie schieten zo alle kanten op dat ik nog niks weet eigenlijk.
Wel gezellig druk.Go hard or go home![]()
Ga je gourmetten met 15-20 cm pannetjes. Ieder een pannetje op inductieplaat kooktoestel, wat salades en hapjes er naast en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is wel klaar nu. Wij zouden met 15 man uiteten gaan over een week, maar dat wordt nu dan gewoon bij mij thuis. Moet ik gvd gaan koken, heb ik toch geen zin in
Wel ervoor zorgen dat iedereen aan één lange tafel zit want anders krijg je groepsvorming per tafel en dat is echt geen reet aan.Google is your friend, abuse your friends![]()
Je vergeet dat in 3 weken met deze halfbakken lockdown je amper één halvering van besmettingen zult hebben en dus aanhoudende druk op de zorgquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:36 schreef Metalfrost het volgende:
Is dan alles opeens veranderd, is onze mentaliteit collectief ingesteld om wél die prik te willen nemen en zijn de ziekenhuisbedden ineens opgeschaald om 1 op de 7 inwoners des lands te kunnen opvangen?
Zijn er dan 2500 IC bedden bijgekomen om genoeg mensen van kritieke zorg te voorzien?
Krijgen alle zorgmedewerkers dan goed uitbetaald, wordt de werkdruk verspreid door een hoog aantal nieuw aangenomen zorgpersoneel?
Krijgt premier Rutte dan het zelfbesef om vanuit landsbelang een punt te zetten achter zijn politieke carrière in de Tweede Kamer in het kader van tien jaar bij wijze van 'economische vooruitgang' het land naar de filistijnen te helpen?
Dus wat die drie magere weekjes nou klaar gaan spelen, Joost mag het weten.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Met enkel een sluitingsuur op 19 uur gaat het niet werken. 2G is een hindernis en een rode lap voor de wappies maar het virus heeft nog andere kanalen.
Na 2 weken is het alsnog paniek, de IC zit over 1200 bedden en komt een onaangekondigde persconferentie. "Helaas, met de informatie die we nu hebben moeten we overgaan tot een stevige ultra korte lockdown van 6 weken. Toedeloe, Hugo. Die gozer in Rutte IV lost het wel op."![]()
wat een klotezooi, moet ik naar belgie en duitsland om de caddy vol te laden met vuurwerk....
vorig jaar braaf aan gehouden, dit jaar kunnen ze me watwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:48 schreef Predator40 het volgende:
wat een klotezooi, moet ik naar belgie en duitsland om de caddy vol te laden met vuurwerk....
vorig jaar braaf aan gehouden, dit jaar kunnen ze me wat
Een lockdown waarbij ongeveer alles open is
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Lol, was predator40 niet die knaap die het dichtlassen van mensen hun huizen best een aardige oplossing vond?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Net bijgelezen, heerlijk begin van de dag zo; een halfbakken lockldown die ongetwijfeld amper zoden aan de dijk zet, waarna vervolgens over 3 weken alsnog alles dicht geflikkerd wordt. Zelfde shitshow als vorig jaar, hoe dan godsamme.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Ik ga er al zelf helemaal van uit dat we tot maart/april weer aan deze ellende vast zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:36 schreef Metalfrost het volgende:
Dus wat die drie magere weekjes nou klaar gaan spelen, Joost mag het weten.
En tja, zou er in november 2022 wel al genoeg veranderd zijn?![]()
Zal de anime conferentie voor onze gezellige user nog doorgaan?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Hoe kan het dat het OMT er nog zit.
1,5 week geleden was het allemaal niet nodig en nu gaan we over op het bezoekerslimieten en sluiting.![]()
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:46 schreef Noek het volgende:
Probeer de maatregelen dan hier te lezen maar jullie schieten zo alle kanten op dat ik nog niks weet eigenlijk.
Wel gezellig druk.![]()
Lekker maat. Was ook nog op zoek naar zoiets.quote:
Prima maatregelen. Ik ben hier niet boos over. Al schijnt dat niet te mogen.![]()
quote:you
Ik denk niet dat dit em gaat worden. Het lijkt erop dat ze echt hun best wel willen doen om toch alles zoveel mogelijk open te houden.. Soort van polder Engeland route. Alleen loop je nu achter de feiten aan.
Tot over 2 weken.Go hard or go home![]()
Dat je in een land als Nederland de horeca om 19 uur moet sluiten met 330 mensen op de IC is "lol".quote:![]()
Een zorgopleiding Verpleegkundige duurt minimaal twee jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:56 schreef Heph844 het volgende:
En tja, zou er in november 2022 wel al genoeg veranderd zijn?
De specialisatie IC een stuk langer.
Beleidsvoering omtrent het veranderen van beleid - daar heb je nieuwe verkiezingen voor nodig.
Een VVD'er in zijn plichtsbesef uitleggen dat de zorg meer geld nodig heeft, daar zijn we al drie jaar mee bezig maar nog geen stap verder gekomen.
In november 2022 de juiste stappen in goede richtingen genomen om daadwerkelijke veranderingen te kunnen ervaren?
Met deze politieke wanorde hebben we over vier jaar pas nieuwe verkiezingen. Het antwoord is 'nee'.
[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfrost op 12-11-2021 07:10:51 ]Google is your friend, abuse your friends![]()
Klopt, desondanks nog niet half zo lollig als jouw tirade.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:02 schreef asco het volgende:
[..]
Dat je in een land als Nederland de horeca om 19 uur moet sluiten met 330 mensen op de IC is "lol"."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mijn voorspelling voor de persconferentie van 3 december:quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:01 schreef Noek het volgende:
[..]you
Ik denk niet dat dit em gaat worden. Het lijkt erop dat ze echt hun best wel willen doen om toch alles zoveel mogelijk open te houden.. Soort van polder Engeland route. Alleen loop je nu achter de feiten aan.
Tot over 2 weken.
- Evenementen en bijeenkomsten geschrapt
- Nachtclubs en Discotheken dicht
- Theaters en Bioscopen dicht
- Sekswerkers dicht
- QR code voor niet essentiële winkels en contactberoepen
- Vuurwerkverbod![]()
3 weken hier heeft de cijfers bijkans gehalveerd. En dat is met horeca tot 3 uur. In een ongevaccineerd land.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:55 schreef josja het volgende:
Net bijgelezen, heerlijk begin van de dag zo; een halfbakken lockldown die ongetwijfeld amper zoden aan de dijk zet, waarna vervolgens over 3 weken alsnog alles dicht geflikkerd wordt. Zelfde shitshow als vorig jaar, hoe dan godsamme."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
nee, en is het nu niet een hele andere situatie ?quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:54 schreef Dven het volgende:
Lol, was predator40 niet die knaap die het dichtlassen van mensen hun huizen best een aardige oplossing vond?
maatregelen zijn nodig trouwenswoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
volgend jaar gewoon weer dezelfde shitshow.......ze leren niksquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:56 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik ga er al zelf helemaal van uit dat we tot maart/april weer aan deze ellende vast zitten.
En tja, zou er in november 2022 wel al genoeg veranderd zijn?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Asse maar nie me vuurwerkje aanrakuh!quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee, en is het nu niet een hele andere situatie ?
maatregelen zijn nodig trouwens
en ondertussen vieren we gister nog vrolijk ff carnaval met 25000 man hahahahaquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe kan het dat het OMT er nog zit.
1,5 week geleden was het allemaal niet nodig en nu gaan we over op het bezoekerslimieten en sluiting.
ongelofelijkwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
3 december pas de volgende perscoquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:01 schreef Noek het volgende:
[..]you
Tot over 2 weken.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dan wordt het met een week verlengd , want Sinterklaas viering op 5 decemberquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
3 december pas de volgende perscoFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
en nog eens 2 weken want dan is kerst....en nog een week want oud en nieuwquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wordt het met een week verlengd , want Sinterklaas viering op 5 december
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Brabant is ook net een soort Urk dat niet wil luisteren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en ondertussen vieren we gister nog vrolijk ff carnaval met 25000 man hahahaha
ongelofelijk
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Koopavonden? Verder zal het wel voor handhaving zijn zodat iedereen na 19:00 pleite is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Aventura het volgende:
Ik snap die winkelregel niet. Welke niet-essentiële winkel is er nou open na 19u?![]()
Detailhandel op koopavonden. Sommige hanteren tijden tot 22.00u.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Aventura het volgende:
Ik snap die winkelregel niet. Welke niet-essentiële winkel is er nou open na 19u?Google is your friend, abuse your friends![]()
MediaMarkt bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Aventura het volgende:
Ik snap die winkelregel niet. Welke niet-essentiële winkel is er nou open na 19u?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Vooral dit inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:18 schreef byah het volgende:
Wat een vreemde combinatie van maatregelen en waarom noemen ze het lockdown?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat wil je dan? Dat iedereen 4 weken lang op z’n gat gaat zitten?!quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:55 schreef josja het volgende:
Net bijgelezen, heerlijk begin van de dag zo; een halfbakken lockldown die ongetwijfeld amper zoden aan de dijk zet, waarna vervolgens over 3 weken alsnog alles dicht geflikkerd wordt. Zelfde shitshow als vorig jaar, hoe dan godsamme.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Sinds de winkels op zondag open zijn is er van de koopavond sowieso al weinig meer over. Je kan een kanon afschieten hier in de stad. De vorige lockdown is echt de nekslag geweest, sindsdien is minstens de helft van de winkels niet meer open op koopavond.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Detailhandel op koopavonden. Sommige hanteren tijden tot 22.00u.
Middelgrote stad in het midden van het land, zal elders wellicht anders zijn.![]()
Grote steden zoals Adam elke avond wel tot 21-22?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Detailhandel op koopavonden. Sommige hanteren tijden tot 22.00u.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat is om de ernst te benadrukken maar wie luistert er nu nog? Als alles open is dan is de naam enkel goed voor de kranten met schreeuwende headlines. Dit is hem niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:18 schreef byah het volgende:
Wat een vreemde combinatie van maatregelen en waarom noemen ze het lockdown?![]()
Kan de media alsjeblieft stoppen dit een lockdown te noemen?![]()
![]()
Dit heeft echt niets met een lockdown te maken.- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -![]()
Dat zou wellicht wel beter zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat iedereen 4 weken lang op z’n gat gaat zitten?!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dit is meer de 'overheid-doet-maar-wat-maatregelen'.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:28 schreef Galvez het volgende:
![]()
Dit heeft echt niets met een lockdown te maken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik vermoed beeldvorming. “Lockdown” straalt meer urgentie uit dan “set maatregelen zonder samenhang”quote:![]()
Dit is pas het begin, eerst even warmdraaien.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:28 schreef Galvez het volgende:
![]()
Dit heeft echt niets met een lockdown te maken.![]()
![]()
Ho eens even.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brabant is ook net een soort Urk dat niet wil luisteren.
Het ging mis in de steden waar ik NIKS mee te maken wil hebben. Laat de rest van Brabant hierbuiten.![]()
En 2G overal plus QR code werk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:05 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Mijn voorspelling voor de persconferentie van 3 december:
- Sekswerkers dicht
- Vuurwerkverbod![]()
Overheid-doet-maar-wat-maatregelen-editie dag 3729quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:29 schreef D_A het volgende:
[..]
Dit is meer de 'overheid-doet-maar-wat-maatregelen'.
Gr gr Y.![]()
Maar onrealistisch. De 2G had ik meer in gezien. In ieder geval om de vaccinatiegraad naar maximaal te schroevenquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat vuurwerkverbod gaat erg lastig worden om door te voeren als dat pas op 3dec. ingevoerd zou wordenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:05 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Mijn voorspelling voor de persconferentie van 3 december:
- Sekswerkers dicht
- Vuurwerkverbod“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Er staat niks over evenementen, dus die gaan, met qr-code, gewoon door?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ik wil morgen wakker worden en dat corona dan op spontane wijze is verdwenen... maar serieus, ik weet het ook niet, geen flauw idee wat er nu zou moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat iedereen 4 weken lang op z’n gat gaat zitten?!Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
maatregelen zodra de R een week boven de 1 is ipv 10 weken later......quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat iedereen 4 weken lang op z’n gat gaat zitten?!woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Denk vooral dat ze er nog niet uit zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:34 schreef miss_sly het volgende:
Er staat niks over evenementen, dus die gaan, met qr-code, gewoon door?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
heel die QR code is zo lek als een mandje, gaan ze dat ook nog eens fixen ?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:29 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
En 2G overal plus QR code werk.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ook niks over contactberoepenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:34 schreef miss_sly het volgende:
Er staat niks over evenementen, dus die gaan, met qr-code, gewoon door?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat vuurwerkverbod komt er gewoon natuurlijk, dat was vorig jaar al duidelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat vuurwerkverbod gaat erg lastig worden om door te voeren als dat pas op 3dec. ingevoerd zou worden![]()
Zelfs Levi, bejubeld door velen, zei over evenementen dat je die eigenlijk niet moet willen nu.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:35 schreef D_A het volgende:
[..]
Denk vooral dat ze er nog niet uit zijn.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Dat is in andere derdewereldlanden anders niets vreemds.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:02 schreef asco het volgende:
[..]
Dat je in een land als Nederland de horeca om 19 uur moet sluiten met 330 mensen op de IC is "lol".“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Dat zal dan deze ochtend met de veiligheidsraad besloten worden. anders denk ik niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vuurwerkverbod komt er gewoon natuurlijk, dat was vorig jaar al duidelijk.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat een stel belachelijke regels dit. Waarom geen supporters bij sportwedstrijden? Als er ergens goed gecontroleerd wordt op QR zijn het de stadions wel...![]()
helaas.....ons feestje is al gepland, buiten, met vuurwerk, hoe dan ookquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vuurwerkverbod komt er gewoon natuurlijk, dat was vorig jaar al duidelijk.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dat zegt iedere branche van zichzelfquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:38 schreef Jaytje07 het volgende:
Wat een stel belachelijke regels dit. Waarom geen supporters bij sportwedstrijden? Als er ergens goed gecontroleerd wordt op QR zijn het de stadions wel...![]()
![]()
Dat betekend niets anders dan iedere herfst / winter maatregelen. Of maak jij je nog de illusie dat dit volgend jaar en het jaar erop niet meer terugkomt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maatregelen zodra de R een week boven de 1 is ipv 10 weken later......“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
de QR code is niet heilig he, je wilt gewoon niet honderduizenden mensen bij elkaar hebben nu 2 keer per weekquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:38 schreef Jaytje07 het volgende:
Wat een stel belachelijke regels dit. Waarom geen supporters bij sportwedstrijden? Als er ergens goed gecontroleerd wordt op QR zijn het de stadions wel...woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Volgend jaar gaat de shitshow alleen maar groter worden omdat er dan nog maar iets van 500 IC bedden beschikbaar zullen zijn voor 18 miljoen inwoners.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgend jaar gewoon weer dezelfde shitshow.......ze leren niks“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
wat moeten we anders dan ?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat betekend niets anders dan iedere herfst / winter maatregelen. Of maak jij je nog de illusie dat dit volgend jaar en het jaar erop niet meer terugkomt?
of misschien de booster zo inplannen dat iedereen voor het seizoen geboost is ?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Zolang jij je vuurwerkje maar kan afsteken!quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de QR code is niet heilig he, je wilt gewoon niet honderduizenden mensen bij elkaar hebben nu 2 keer per week"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Boefjequote:Op vrijdag 12 november 2021 07:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas.....ons feestje is al gepland, buiten, met vuurwerk, hoe dan ook![]()
Ja, maar dan met het verschil dat de voetbalclubs onder een vergrootglas liggen en de 100k verschillende horecatenten toch iets minder.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat zegt iedere branche van zichzelf"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zodat we weer maandenlang op een plateau van 10.000 besmettingen per dag ofzo kunnen blijven hangen?quote:“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Teringhard gelachenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
CAR-NA-VAL HOO-LI-GANS
@:lenny_leonard @:onlogisch![]()
je begrijpt toch wel dat 10-50.000 supporters x 12 wedstrijden 2 keer per week bij elkaar nu ff niet zo handig is, of ben je nu echt zo achterlijk @Dvenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, maar dan met het verschil dat de voetbalclubs onder een vergrootglas liggen en de 100k verschillende horecatenten toch iets minder.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Nou ja, ik denk niet dat nog jaren aan lockdowns echt een realistische optie is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat moeten we anders dan ?
of misschien de booster zo inplannen dat iedereen voor het seizoen geboost is ?
Dan moet je ook stoppen met de steunpakketten, want dan zijn hele sectoren niet meer levensvatbaar. Kijken of er nog draagvlak is als we een paar miljoen werklozen extra hebben dankzij overheidsmaatregelen.![]()
volgend jaar 10 euro voor een biertje in scheveningen door al dit gezeik, inflatie stijgt al de pan uitquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat nog jaren aan lockdowns echt een realistische optie is.
Dan moet je ook stoppen met de steunpakketten, want dan zijn hele sectoren niet meer levensvatbaar. Kijken of er nog draagvlak is als we een paar miljoen werklozen extra hebben dankzij overheidsmaatregelen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Nee, uitgezonderd door pFerdquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vallen bruiloften ook onder dit?
Hebben morgen een bruiloft.. waar ik geen zin in heb“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Daarom je geld in Bitcion stoppen makkerquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgend jaar 10 euro voor een biertje in scheveningen door al dit gezeik, inflatie stijgt al de pan uit![]()
![]()
Daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ho eens even.
Het ging mis in de steden waar ik NIKS mee te maken wil hebben. Laat de rest van Brabant hierbuiten.
De cijfers zijn hoog en mensen gaan lallend in elkaars nek de polonaise lopen. Lekker handig.Cijfers in Brabant torenhoog maar Urk-style doen of je van niks weet. (Niet jij maar de mensen die dit door laten gaan.)
Niet-essentiële winkels dicht vanaf 19.00 uur. Moeten ze hier dan een uur langer open blijven dan normaal, aangezien de boel in de normale situatie om 18.00 uur dicht gaat?![]()
Voor de inflatie moet je in Frankfurt zijn. Die slopen onze koopkracht en pensioenen omdat Italië anders failliet gaat. Ook al weer die verrekte solidariteit 1 kant op.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgend jaar 10 euro voor een biertje in scheveningen door al dit gezeik, inflatie stijgt al de pan uit![]()
ETH doet het prima....quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom je geld in Bitcion stoppen makkerwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
we moeten leren leven met dit virusquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
De cijfers zijn hoog en mensen gaan lallend in elkaars nek de polonaise lopen. Lekker handig.Cijfers in Brabant torenhoog maar Urk-style doen of je van niks weet. (Niet jij maar de mensen die dit door laten gaan.)
![]()
Sluit Nederland gewoon helemaal.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
We begonnen de crisis met: Carnaval vieren lijkt nu niet zo handig....1.5 jaar later: we gaan nog ff carnaval vieren voordat de maatregelen ingaan.
![]()
![]()
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Op zich wel, maar de ziekenhuizen hè.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:49 schreef Adames het volgende:
[..]
we moeten leren leven met dit virusOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
We moeten nu de IC's op gaan schalen zodat we over 5 jaar geen last meer hebben. Het is toch niet verkopen in een land van 17 of 18 miljoen mensen dat de hele zorg omver wordt geblazen omdat er 1500 man op een IC dreigen te komen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de ziekenhuizen hè.
Waar slaat dit op joh![]()
![]()
Als supporters niet zijn toegestaan bij voetbalwedstrijden dan lijkt het mij sterk dat indoor evenementen wel mogen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:34 schreef miss_sly het volgende:
Er staat niks over evenementen, dus die gaan, met qr-code, gewoon door?![]()
Als er nou bewijs was dat er massaal besmettingen plaatsvinden in de stadions, dan had je een punt. Dat is er alleen niet...quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je begrijpt toch wel dat 10-50.000 supporters x 12 wedstrijden 2 keer per week bij elkaar nu ff niet zo handig is, of ben je nu echt zo achterlijk @:Dven![]()
Of er nu wel of geen carnaval gevierd wordt, die zorg gaat hoe dan ook toch gewoon instorten. Als je toch voor de ratten gaat kun je net zo goed feestend ten onder gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:51 schreef Predator40 het volgende:
We begonnen de crisis met: Carnaval vieren lijkt nu niet zo handig....1.5 jaar later: we gaan nog ff carnaval vieren voordat de maatregelen ingaan.
![]()
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Ja, alleen Den Bosch. Dan ga je toch geen hele provincie aanpakken?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
![]()
![]()
Voorlopig werkt men na anderhalf jaar nog steeds niet die kant op dus je zal er nog wel even zoet mee zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten nu de IC's op gaan schalen zodat we over 5 jaar geen last meer hebben. Het is toch niet verkopen in een land van 17 of 18 miljoen mensen dat de hele zorg omver wordt geblazen omdat er 1500 man op een IC dreigen te komen?
Waar slaat dit op joh"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
massaal besmettingen in de horeca ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:53 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Als er nou bewijs was dat er massaal besmettingen plaatsvinden in de stadions, dan had je een punt. Dat is er alleen niet...woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ze zetten wel hoog in met die 2G. Ik dacht dat dat in de eerste plaats zou worden ingezet op de plaatsen waar nu het CTB geldt, maar de horeca wordt niet eens genoemd. Dat lijkt weinig goeds te voorspellen voor die sector.![]()
Meer als in de stadions en groot deel van de horeca weigert de QR goed te hanteren. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
massaal besmettingen in de horeca ook niet
Daarom is het terecht dat theater en bioscoop wel open mogen blijven waarschijnlijk, die hebben zaakjes goed op orde.![]()
Dit is geen lockdown (als het hier bij blijft).quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Okay. “Den Bosch is net een soort Urk!”quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, alleen Den Bosch. Dan ga je toch geen hele provincie aanpakken?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ikea? Mediamarkt? Of valt dat onder essentieel, net zoals de drankhandel?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Aventura het volgende:
Ik snap die winkelregel niet. Welke niet-essentiële winkel is er nou open na 19u?![]()
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Yorick ben jij het?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is geen lockdown (als het hier bij blijft).
(Wel eens, tho)![]()
Nu moeten alle winkels op Hoog Catharijne een uurtje eerder dicht elke dag. Daar gaan we het virus wel klein mee krijgen!quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Aventura het volgende:
Het vieze spelletje zal dadelijk wel worden: "Horeca, de maatregelen zijn beperkt. Het grootste gedeelte van de dag mogen jullie open blijven, daarom zien wij geen reden voor compensatie." Dat maar weinigen om 11:00 een biefstukje komen eten, is bijzaak.![]()
Dit is vast de fase om te wennen. Kan iedereen nog zijn Sint inkopen doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is geen lockdown (als het hier bij blijft).De echte lockdown komt over 3 weken.
(Ik hoop ook dat hier hierbij blijft maar dat zal wel niet.)
Post akkoord bevonden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Okay. “Den Bosch is net een soort Urk!”![]()
![]()
Tis ook wel mooi geweest met al die steun voot bedrijven die failliet gaan zodra straks wat belastint moet worden betaald. Dor hout.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef maan_man het volgende:
Het vieze spelletje zal dadelijk wel worden: "Horeca, de maatregelen zijn beperkt. Het grootste gedeelte van de dag mogen jullie open blijven, daarom zien wij geen reden voor compensatie." Dat maar weinigen om 11:00 een biefstukje komen eten, is bijzaak.![]()
Dan wordt er minder biefstuk gegeten. Minder vlees = beter voor milieu. Win-win voor voor coronacrisis en co2-crisisquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef maan_man het volgende:
Exact dit. Klaar met symboolmaatregelen die voorbij het gezond boeren verstand gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 05:20 schreef GemMagic het volgende:
Zodra ik merk ziek te zijn, blijf ik thuis. Zeg ik activiteiten netjes af. Als een ander ziek is, zeggen we af of vragen we die persoon op eigen verantwoordelijkheid niet te komen.
Na het lopen van hoog risico, bijv bevestigde besmetting van een naaste of intensief contact, ben ik bereid tot een zelftest.
Daarna houdt t op. Welke winkels of faciliteiten de overheid sluit is aan hen. Ik ga me niet conformeren aan bezoekerslimieten, thuiswerken of andere fantasiebeperkingen zoals een bonus-bezoeker met kerst, geen vuurwerk met o&n of GP kijken in stilte met eigen bakjes nootjes op 1.5m.
Het is klaar met het clowneske deel van het beleid. Ik en het overgrote deel van mijn omgeving zijn gevaccineerd. Nu beslis ik zelf wat ik gezien de omstandigheden, onze omstandigheden, redelijk vind.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Dat was in het verleden ook niet. Waarom nu dan wel opeens?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef maan_man het volgende:
Het vieze spelletje zal dadelijk wel worden: "Horeca, de maatregelen zijn beperkt. Het grootste gedeelte van de dag mogen jullie open blijven, daarom zien wij geen reden voor compensatie." Dat maar weinigen om 11:00 een biefstukje komen eten, is bijzaak."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is geen lockdown (als het hier bij blijft).![]()
![]()
Ik snap niet dat 2 weken 3 weken is geworden, vlak voor onze ogen, in korte tijd.
Ja, beetje naïef. Wel raar![]()
Ja, er is tot nu toe maar 1 keer een lockdown geweest: de avondklok. Al het andere was geen lockdown.quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Anders kan de compensatie voor de vuurwerkbranche niet betaald wordenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef maan_man het volgende:
Het vieze spelletje zal dadelijk wel worden: "Horeca, de maatregelen zijn beperkt. Het grootste gedeelte van de dag mogen jullie open blijven, daarom zien wij geen reden voor compensatie." Dat maar weinigen om 11:00 een biefstukje komen eten, is bijzaak.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik proef nog niet veel draagvlak in mijn omgeving. Of komt dat door mijn bubbel?- verwijderd door admin -![]()
Dat verwacht je toch ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En de CU is tegen 2G @:mexicanobakker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Eiersneijers met wifi en een app zijn wel redelijk essentieel ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:02 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ikea? Mediamarkt? Of valt dat onder essentieel, net zoals de drankhandel?“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Fucking hell, weer dat gedoe... wat een kansloze teringzooi. En dit voor de vrijheid van keuze van wappies en regio's...quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik las dat die nog wettelijk moet worden vastgelegd.
Ondertussen wil het kabinet voor de langere termijn opnieuw maatregelen wettelijk vastleggen en verplichten, zoals het houden van anderhalve meter afstand. Nieuwe wetgeving voorbereiden en die behandelen in de Tweede en Eerste Kamer duurt ongeveer een week tot twee weken.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Omdat veel steunpakket zijn afgebouwd en behalve een vies onderbuikgevoel kan ik het niet hard maken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was in het verleden ook niet. Waarom nu dan wel opeens?![]()
Dat was een avondklockdownquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, er is tot nu toe maar 1 keer een lockdown geweest: de avondklok. Al het andere was geen lockdown.![]()
Dit is de niet-genoeg lockdown.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Arcee het volgende:
Ja, er is tot nu toe maar 1 keer een lockdown geweest: de avondklok. Al het andere was geen lockdown.![]()
Godver, net wanneer je denkt dat het beleid in Nederland onmogelijk NOG harder kan falen, lekken deze maatregelen uit.
Nee dit gaat helpen![]()
![]()
Wat is het uiteindelijke maatregelenpakket?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat kan, maar dan zitten wij in dezelfde bubbel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:12 schreef groenen het volgende:
Ik proef nog niet veel draagvlak in mijn omgeving. Of komt dat door mijn bubbel?![]()
Werk thuis en was je handen stukquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het uiteindelijke maatregelenpakket?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Als je zulke maatregelen neemt is twee weken dan ook wel een beetje kort.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Benny het volgende:
Ik snap niet dat 2 weken 3 weken is geworden, vlak voor onze ogen, in korte tijd.
Ja, beetje naïef. Wel raar
Nouja, drie weken zou in een bijna volledig gevaccineerd land zoals Nederland, zeker met relatief zulke zware maatregelen, absoluut zoden aan de dijk moeten zetten.
Al zal men er toch wel weer intrappen
Ik denk omdat er direct veel kritiek kwam vanuit alle hoeken "het zal niet bij 2 weken blijven" en "wat doen 2 weken nou.."quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Benny het volgende:
Ja, beetje naïef. Wel raar“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoeren en kerken open. Bios, theater, horeca en niet-essentiele winkels na 19.00 uur dicht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het uiteindelijke maatregelenpakket?
Koopavonden zijn de coronabitch![]()
Verdomd grote bubbel denk ik….quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:12 schreef groenen het volgende:
Ik proef nog niet veel draagvlak in mijn omgeving. Of komt dat door mijn bubbel?![]()
Was uw mexicano stuk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het uiteindelijke maatregelenpakket?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het is een advies van het OMT. Waarom wijkt de kamer daarvan af?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je zulke maatregelen neemt is twee weken dan ook wel een beetje kort.
Nouja, drie weken zou in een bijna volledig gevaccineerd land zoals Nederland, zeker met relatief zulke zware maatregelen, absoluut zoden aan de dijk moeten zetten.
Al zal men er toch wel weer intrappen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Godsamme, dan is het echt irritant om na werk na de woonboulevard te gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Hoeren en kerken open. Bios, theater, horeca en niet-essentiele winkels na 19.00 uur dicht.
Koopavonden zijn de coronabitch![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In de buitenlucht.. in de buitenlucht lucht is kans op besmetting nihil.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je begrijpt toch wel dat 10-50.000 supporters x 12 wedstrijden 2 keer per week bij elkaar nu ff niet zo handig is, of ben je nu echt zo achterlijk @:Dven
Nu ga je krijgen dat groepen vrienden binnen bij elkaar voetbal gaan kijken.
Zeg mij maar wat handiger is..Zuiger van het FOK!-OMT![]()
heel de tv op zwart aangezien vrienden ook al F1 bij elkaar kijken, geintje natuurlijk !!!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
In de buitenlucht.. in de buitenlucht lucht is kans op besmetting nihil.
Nu ga je krijgen dat groepen vrienden binnen bij elkaar voetbal gaan kijken.
Zeg mij maar wat handiger is..woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Mwoah. Hier minder harde maatregelen, veel minder mensen gevaccineerd. De hoeveelheid besmettingen in een week of 2 a 3 inmiddels bijna gehalveerd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef tja77 het volgende:
Godver, net wanneer je denkt dat het beleid in Nederland onmogelijk NOG harder kan falen, lekken deze maatregelen uit.
Nee dit gaat helpen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Was eenmalig er nog een keer kun je gewoon niet recht praten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vuurwerkverbod komt er gewoon natuurlijk, dat was vorig jaar al duidelijk.
https://www.rijksoverheid(...)omende-jaarwisselingJe hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Om hier dieper op in te gaan: Nu moet ik of per se direct uit werk daarheen, of ik moet in het weekend gaan. Juist wanneer het al achterlijk druk is en waar ik juist NIET heen wildequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godsamme, dan is het echt irritant om na werk na de woonboulevard te gaan![]()
![]()
Voetbal eraf is gewoon het pesten van supporters omdat ze zoveel hebben zitten rellen. Wel vervelend dat in die periode ook net een Europese thuiswedstrijd van PSV zit
Ondat het een advies is en het aan de kamer is daar iets mee te doen? Deze keer liever iets meer dan iets minder blijkbaar. In andere gevallen gaat de kamer voor minder zware oplossingen dan dat het advies voorschrijft. Daar lijkt mij niets vreemd aan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is een advies van het OMT. Waarom wijkt de kamer daarvan af?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eens, maar de 2e zin die daar staat zou nu weer kunnen gelden als beweegreden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:19 schreef halfway het volgende:
[..]
Was eenmalig er nog een keer kun je gewoon niet recht praten.
https://www.rijksoverheid(...)omende-jaarwisseling![]()
Gewoon met 100 man en een aanhanger bier een kerk in Urk boeken
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
grote beamer erbij, mag allemaalquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:20 schreef halfway het volgende:
Gewoon met 100 man en een aanhanger bier een kerk in Urk boekenwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dat kan ik beamen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
grote beamer erbij, mag allemaal[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kan zeker maar de branche zal er niet blij van worden. Ze konden hun claim ook pas in mei 2021 indienen ben benieuwd of ze al geld gekregen hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, maar de 2e zin die daar staat zou nu weer kunnen gelden als beweegreden.Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Noem het een kerk. Dan is het oké.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godsamme, dan is het echt irritant om na werk na de woonboulevard te gaan![]()
![]()
![]()
Ergens wel verdiend na alle misdragingen van voetbalpubliekquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal eraf is gewoon het pesten van supporters omdat ze zoveel hebben zitten rellen. Wel vervelend dat in die periode ook net een Europese thuiswedstrijd van PSV zitjammer van die Europese thuiswedstrijd, dat wel. Al is dat tegen sturm graz toch? Moet nog wel lukken
Het OMT zit daar om advies te geven hoe de pandemie in te dammen, de kamer om kosten / baten en maatschappelijk belang af te wegen. Door strengere maatregelen gaan ze mijn inziens op de verkeerde stoel zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ondat het een advies is en het aan de kamer is daar iets mee te doen? Deze keer liever iets meer dan iets minder blijkbaar. In andere gevallen gaat de kamer voor minder zware oplossingen dan dat het advies voorschrijft. Daar lijkt mij niets vreemd aan eerlijk gezegd.
Maargoed, het is inderdaad een advies“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Met z'n alllen naar de moskeaquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja dat moet het ook wel, maar ik zit ook altijd op de tribune, dus ik baal wel dat het Europese mist. Gelukkig is het Graz en niet Monaco/Sociedad. Ondanks dat we die niet hebben gewonnen zie ik die 2 toch liever.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ergens wel verdiend na alle misdragingen van voetbalpubliekjammer van die Europese thuiswedstrijd, dat wel. Al is dat tegen sturm graz toch? Moet nog wel lukken
Dit vraag ik me ook af. In mijn omgeving gaat iedereen gewoon door met afspreken om bij elkaar te komen. Dat was vorig jaar wel anders; iedereen bleef thuis.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:12 schreef groenen het volgende:
Maar dat klopt dus niet aldus o.a. Gommersquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, maar de 2e zin die daar staat zou nu weer kunnen gelden als beweegreden.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
als jij je verjaardag wil vieren dan doe je dat toch gewoonquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:22 schreef Mrmime het volgende:
Vorig jaar verjaardag niet kunnen vieren, dit jaar dus ook weer niet. Prima![]()
Blijf je jong vanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:22 schreef Mrmime het volgende:
Vorig jaar verjaardag niet kunnen vieren, dit jaar dus ook weer niet. Prima
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Waar gehakt wordt vallen spaanders, ik vrees dat het verbod er komt. Gelukkig heb ik al een hoop zooi in huis (legaal vuurwerk). Ik lont het door en steek het in 1 keer aan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Kan zeker maar de branche zal er niet blij van worden. Ze konden hun claim ook pas in mei 2021 indienen ben benieuwd of ze al geld gekregen hebben.![]()
En zichzelf/het volk wat meer lucht en ruimte geven om feestmaand december redelijk ongeschonden door te komen in plaats van de week voor kerst weer op de rem te moeten trappen. Als je de poppen nu echt aan het dansen wil hebben..quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het OMT zit daar om advies te geven hoe de pandemie in te dammen, de kamer om kosten / baten en maatschappelijk belang af te wegen. Door strengere maatregelen gaan ze mijn inziens op de verkeerde stoel zitten.
Maargoed, het is inderdaad een advies"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De kleine handelaars / winkels niet. Het geld is naar de grote leveranciers gegaan. Winkeliers krijgen niets.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Kan zeker maar de branche zal er niet blij van worden. Ze konden hun claim ook pas in mei 2021 indienen ben benieuwd of ze al geld gekregen hebben.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kijk hoe het ook gaat lopen. Wij vieren gewoon verjaardagen , Sinterklaas kerst en oud en nieuw met zijn allen.
Daar kan geen lockdown/avondklok wat aan veranderen hoor.
Gewoon je leven leven en schijt hebben.![]()
"Maar je kunt toch vrij nemen?"quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om hier dieper op in te gaan: Nu moet ik of per se direct uit werk daarheen, of ik moet in het weekend gaan. Juist wanneer het al achterlijk druk is en waar ik juist NIET heen wilde
(sarcasme, mocht het niet duidelijk zijn)![]()
Paradiso is een kerk, dus eigenlijk mag daar alles. En de satans kerk is ook een kerk dus daar mag ook van alles. Lekker misbruik van maken.
Een of andere DJ laat zich dominee noemen en je bent klaar. party on.![]()
Oké, fair point. Al lijkt me dat het OMT ook naar de langere termijn zal kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:25 schreef Dven het volgende:
[..]
En zichzelf/het volk wat meer lucht en ruimte geven om feestmaand december redelijk ongeschonden door te komen in plaats van de week voor kerst weer op de rem te moeten trappen. Als je de poppen nu echt aan het dansen wil hebben..“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Aso.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:27 schreef quirina het volgende:
Kijk hoe het ook gaat lopen. Wij vieren gewoon verjaardagen , Sinterklaas kerst en oud en nieuw met zijn allen.
Gewoon je leven leven en schijt hebben.![]()
nee dat loopt nog steedsquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Kan zeker maar de branche zal er niet blij van worden. Ze konden hun claim ook pas in mei 2021 indienen ben benieuwd of ze al geld gekregen hebben.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Prima met je 2 vriendenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:27 schreef quirina het volgende:
Gewoon je leven leven en schijt hebben.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: