Maar de kliniekinstroom piekt volgens mij al een weekje. Dan zou rond deze week de groei eruit moeten zijn.quote:
Tegelijkertijd kun je niet doen alsof er niks aan de hand is in de zorg. Zoals gezegd: middenweg zal er komen, zorg oprekken had al een begin mee gemaakt moeten worden.quote:Op maandag 8 november 2021 13:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Leuk verhaal van 2 mensen die zoals gewoonlijk door de zorgbril kijken. Ik zie de maatschappij niet nog 2 jaar onder zware maatregelen gebukt gaan. Er gaat een moment komen dat de koek gewoon op is.
Maar het advies is goed: bereid je voor. Van de overheid hoeven we geen uitweg te verwachten.quote:Op maandag 8 november 2021 13:33 schreef popje het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)met-corona~aa176f49/
Wat een ellende op deze maandag
quote:Op maandag 8 november 2021 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar de kliniekinstroom piekt volgens mij al een weekje. Dan zou rond deze week de groei eruit moeten zijn.
Kleine moeite.quote:Op maandag 8 november 2021 13:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon nog even volhouden, wat is nu 10 jaar op een mensenleven.
Kliniek moet eerst stabiliseren voordat IC stabiliseert toch?quote:Op maandag 8 november 2021 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh..kliniek wellicht wel een beetje maar IC gaat echt niet goed..
IC volgt kliniek volgt besmettingen.quote:Op maandag 8 november 2021 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zwart, en nu ook het W woord gebruiken??quote:Op maandag 8 november 2021 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kleine moeite.
Terwijl er verreweg veel meer mensen zijn die onderdoor gaan aan de maatregelen dan de mensen die geraakt worden door het virus zelf. Een maatregel hoeft niet meer proportioneel te zijn, gewoon invoeren. Je bent een wappie als je dat niet begrijpt.
Gewoon salaris in de zorg omhoog.quote:Op maandag 8 november 2021 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegelijkertijd kun je niet doen alsof er niks aan de hand is in de zorg. Zoals gezegd: middenweg zal er komen, zorg oprekken had al een begin mee gemaakt moeten worden.
Het zou al helpen als we geen minister van VWS zouden hebben die het virus beschouwd als een vijand en dat we 'in oorlog zijn' en dat soort gekkigheid.quote:Op maandag 8 november 2021 13:43 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Maar het advies is goed: bereid je voor. Van de overheid hoeven we geen uitweg te verwachten.
Je hebt toch liever dat we voor je klappen?quote:Op maandag 8 november 2021 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon salaris in de zorg omhoog.
[ afbeelding ]
Met de hoge aantallen positieve tests van afgelopen week geloof ik er niks van dat de ziekenhuisinstroom gaat meevallen de komende tijd.quote:Op maandag 8 november 2021 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat geloof ik ook niet, sterker nog.. het zal alleen maar meer worden als je dus richting 80-100k besmettingen per week gaat.quote:Op maandag 8 november 2021 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met de hoge aantallen positieve tests van afgelopen week geloof ik er niks van dat de ziekenhuisinstroom gaat meevallen de komende tijd.
Ongevaccineerden.quote:Op maandag 8 november 2021 13:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar komen al die zware besmettingen vandaan? is dit de deltaplus variant aan het werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dat dan eigenlijk een soort airmiles voor zorgmedewerkers? 30 klappen = 1 brood, laat Lenny niet verhongeren.quote:Op maandag 8 november 2021 13:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je hebt toch liever dat we voor je klappen?
Ik denk dat die kans wel aanzienlijk is, anders zou de instroom nu zwaar moeten stijgen en dat gebeurt maar niet. Volgens mij wordt er weer veel meer getest onder de groep (jongere) gevaccineerden die een niet zo grote kans hebben om in het ziekenhuis te komen.quote:Op maandag 8 november 2021 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met de hoge aantallen positieve tests van afgelopen week geloof ik er niks van dat de ziekenhuisinstroom gaat meevallen de komende tijd.
Hoe gaan WE dit nog omdraaien?quote:Op maandag 8 november 2021 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet.quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe gaan WE dit nog omdraaien?
Misschien kan Lenny mee eten uit de boodschappentassen die Danny haalt van al het abo-geld.quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zijn dat dan eigenlijk een soort airmiles voor zorgmedewerkers? 30 klappen = 1 brood, laat Lenny niet verhongeren.
Nu zijn er weinig opties meer behalve maatregelen. Maar voor volgend jaar zullen ze toch aan wat knoppen moeten draaien zodat de zorg meer kan handelen dan nu…quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou deze post bewarenquote:Op maandag 8 november 2021 13:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nu zijn er weinig opties meer behalve maatregelen. Maar voor volgend jaar zullen ze toch aan wat knoppen moeten draaien zodat de zorg meer kan handelen dan nu…
Dit is het, beter wordt het niet de komende maanden.quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enig idee wanneer dit dan zou ingaan?quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Nieuwe maatregelen die ik verwacht:
Thuiswerk advies voor iedereen (tenzij uitzondering en alleen met QR code(begint in de zorg).
Horeca dicht
Thuis bezoek ontvangen max 4 personen
Niet essentiële winkels QR code
Hoger onderwijs weer online
Overal Mondkapjes
Horeca gaat niet meer dicht.quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Thuiswerk advies voor iedereen (tenzij uitzondering en alleen met QR code(begint in de zorg).
Horeca dicht
Overal Mondkapjes
Ja ik denk/vrees ook zoiets. En evenementen zullen ook wel gecanceld worden denk ik.quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Horeca dicht
Overal Mondkapjes
Ik denk juist dat Hugo all-in gaat op de QR codes. Elke maatregel die ze nu nemen waar dingen dicht gaan, legt een landmijn onder de kabinetformatie, een lockdown is zijn ontslagbrief.quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Horeca dicht
Overal Mondkapjes
quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk niet uit (denk ik). Nu een lockdown zit je er tot maart/april aan vast voordat je het naar beneden hebt.quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft er iemand iets gezegd over acceptatie?quote:Op maandag 8 november 2021 13:33 schreef popje het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)met-corona~aa176f49/
Wat een ellende op deze maandag
Denk het ook.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Hugo all-in gaat op de QR codes. Elke maatregel die ze nu nemen waar dingen dicht gaan, legt een landmijn onder de kabinetformatie, een lockdown is zijn ontslagbrief.
Dat is nogal stellig, ik moet het nog zien of de natte horeca open blijft.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Horeca gaat niet meer dicht.
Nee, ik had je wel genoemd, maar dat is me duur komen te staanquote:Op maandag 8 november 2021 13:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Heeft er iemand iets gezegd over acceptatie?
ik ken er een paar die 2500 Netto mee naar huis brengen, dat is 1500 meer dan de sociale dienst. dat is toch ruim genoeg om te leven als een koning/koninginquote:Op maandag 8 november 2021 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon salaris in de zorg omhoog.
[ afbeelding ]
Het sluiten van horeca heeft gewoon geen enkele zin op het moment en zou economisch een ramp zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is nogal stellig, ik moet het nog zien of de natte horeca open blijft.
Plus testen voor toegang betaald.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja ik denk/vrees ook zoiets. En evenementen zullen ook wel gecanceld worden denk ik.
Als ze dat doen, dus bijvoorbeeld placering en sluiting vanaf 18/20u zou het voor een groot deel van de horeca alsnog een ramp zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het sluiten van horeca heeft gewoon geen enkele zin op het moment en zou economisch een ramp zijn.
Vaste zitplekken en met een beetje pech aanscherpen van de openingstijden (OMT is niet vies van een nutteloos advies), dat wordt nu hooguit de inzet.
Terwijl de ziekenhuizen overstromen wil jij gewoon je biertje kunnen drinken? Nee hoor, daar heeft Hugo geen begrip voor.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Horeca gaat niet meer dicht.
Een lockdown heeft sowieso geen enkele zin met open grenzen en zonder draagvlak onder een groot deel van de bevolking.quote:Op maandag 8 november 2021 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk niet uit (denk ik). Nu een lockdown zit je er tot maart/april aan vast voordat je het naar beneden hebt.
En natuurlijk het schrappen van alle live entertainment.quote:Op maandag 8 november 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het sluiten van horeca heeft gewoon geen enkele zin op het moment en zou economisch een ramp zijn.
Vaste zitplekken en met een beetje pech aanscherpen van de openingstijden (OMT is niet vies van een nutteloos advies), dat wordt nu hooguit de inzet.
Ligt aan de lockdown, als alles dicht zit krijg je simpelweg minder bewegingen, contacten en besmettingen.quote:Op maandag 8 november 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een lockdown heeft sowieso geen enkele zin met open grenzen en zonder draagvlak onder een groot deel van de bevolking.
Dat lijkt me echt het slechtste wat je kunt hebben. Het kabinet heeft de neiging om eerste te licht in te grijpen en daarna te overreageren.quote:Op maandag 8 november 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaan dan naar de Eftelingquote:Op maandag 8 november 2021 14:00 schreef capricia het volgende:
Gaan de basisscholen nog een keer dicht? Als lockdown om de bevolking thuis te houden...
Echt wel.quote:Op maandag 8 november 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een lockdown heeft sowieso geen enkele zin met open grenzen en zonder draagvlak onder een groot deel van de bevolking.
Ik denk het ook. Alles en iedereen aan de QR-code en dan verbaasd zijn dat de IC-bezetting maar niet wil dalen.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Hugo all-in gaat op de QR codes. Elke maatregel die ze nu nemen waar dingen dicht gaan, legt een landmijn onder de kabinetformatie, een lockdown is zijn ontslagbrief.
tidquote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens. 2500 is belachelijk. Kan net zo goed uitkering trekken dan.quote:Op maandag 8 november 2021 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ken er een paar die 2500 Netto mee naar huis brengen, dat is 1500 meer dan de sociale dienst. dat is toch ruim genoeg om te leven als een koning/koningin
Ja, ik zit ook te overwegen om over 2 weken het vliegtuig te pakken en te gaan overwinteren in zuid Spanje.quote:Op maandag 8 november 2021 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt wel.
Want ik vertrek meteen naar Spanje als de basisscholen sluiten. Thuis-onderwijs kan ook vanaf een finca.
Grenzen open aub dus.
Allemaal in de winter naar Spanje. Dan blijven de Nederlandse cijfers laag.quote:Op maandag 8 november 2021 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt wel.
Want ik vertrek meteen naar Spanje als de basisscholen sluiten. Thuis-onderwijs kan ook vanaf een finca.
Grenzen open aub dus.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-reizen-liveblog-rtlquote:Grapperhaus: 'We praten deze week uitvoerig over grote evenementen'
Deze week gaat het demissionaire kabinet praten over grote evenementen, zoals carnavalsevenementen en kerstmarkten. Minister Ferd Grapperhaus (Veiligheid en Justitie) stelt dat er deze week uitvoerig over wordt gesproken. "We kijken daarbij naar het advies van de deskundigen van het OMT en naar de naleving van de coronaregels."
Dit weekend gingen de nieuwe regels in, zoals de mondkapjesplicht en werd de coronapas verder uitgerold in onder meer sportscholen. "De naleving moet echt een slag beter", zei Grapperhaus. Of hij tevreden is over het afgelopen weekend? "Ik heb goede hoop op een verbetering."
Grapperhaus ging zelf naar een bloemenwinkel en een museum en zag dat mensen zich daar 'uitstekend gedroegen.'
Donderdag krijgt de minister de cijfers over de naleving van het afgelopen weekend. Vrijdag is er dan een nieuwe persconferentie.
en de voetbal mag gewoon volle bak open blijven ?quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Horeca dicht
Overal Mondkapjes
Zou erg mooi zijn. Stond vanochtend weer in de filequote:Op maandag 8 november 2021 14:00 schreef capricia het volgende:
Gaan de basisscholen nog een keer dicht? Als lockdown om de bevolking thuis te houden...
Je bedoelt 'gon tid'quote:
Is een bloemenwinkel een evenement? Nooit geweten.quote:Op maandag 8 november 2021 14:03 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-reizen-liveblog-rtl
RIVM moet eerst nog uitzoeken of je corona kunt overdragen via vuurwerkquote:Op maandag 8 november 2021 14:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en de voetbal mag gewoon volle bak open blijven ?
De evenementensector hep een groot probleemquote:Op maandag 8 november 2021 14:03 schreef Benny het volgende:
[..]
na zoveel fouten en falen had ie allang weg moeten zijn, maar niet in een demissionair kabinetquote:Op maandag 8 november 2021 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zou al helpen als we geen minister van VWS zouden hebben die het virus beschouwd als een vijand en dat we 'in oorlog zijn' en dat soort gekkigheid.
Precies, ik vertrek denk ik ook wel als het zo ver gaat.quote:Op maandag 8 november 2021 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt wel.
Grenzen open aub dus.
En ik kom pas terug als het hier over is.quote:Op maandag 8 november 2021 14:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Allemaal in de winter naar Spanje. Dan blijven de Nederlandse cijfers laag.
[ afbeelding ]
Zal ik maar weer stoppenquote:
Wat ik zelf heb gemerkt is dat bij evenementen met controle aan de poort (beurzen enz.) het vrij goed gaat omdat iedereen sowieso al een toegangsbewijs moet scannen, maar het bij de vrije-inloop horeca dus aan handhaving ontbreekt.quote:Op maandag 8 november 2021 14:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook wel inzien dat QR codes en geen 1,5 meter helemaal niets betekend voor het aantal besmettingen. Dus waarschijnlijk wel overal QR codes, maar met 1,5 meter en geplaceert. Verder Hoger ondewijs sluiten en thuiswerken. In ieder geval iets wat nergens meer op slaat, zo lang Hugo maar geen gezichtsverlies leidt en de QR code verplicht blijft.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het virus is de vijand niet.quote:Op maandag 8 november 2021 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zou al helpen als we geen minister van VWS zouden hebben die het virus beschouwd als een vijand en dat we 'in oorlog zijn' en dat soort gekkigheid.
Dus we krijgen een lockdown, en dat er dan gewoon bijna niemand meer is?quote:Op maandag 8 november 2021 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, ik vertrek denk ik ook wel als het zo ver gaat.
Een lockdown is nu echt met een geweer in je eigen voet schieten.
Dit is dus wat ik ook ga doen.quote:Op maandag 8 november 2021 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
En ik kom pas terug als het hier over is.![]()
Nee maar serieus. Waarom zou ik die lange winter in lockdown hier doorbrengen? Echt, dat thuiswerken kan ook vanaf de Canarische Eilanden. En online onderwijs ook vanaf je zwembad.
En dan daarna klagen dat "online onderwijs niet werkt"?quote:Op maandag 8 november 2021 14:05 schreef capricia het volgende:
En online onderwijs ook vanaf je zwembad.
kappers blijven open?quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Horeca dicht
Overal Mondkapjes
Heb er goede ervaringen mee.quote:Op maandag 8 november 2021 14:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dan daarna klagen dat "online onderwijs niet werkt"?
Contactberoepen, zouden zo maar weer eens dicht kunnen gaan inderdaadquote:
Als het maar met mondkapje is.quote:Op maandag 8 november 2021 14:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Alleen kappers met happy endings.
BOA die aanbelt bij je omdat hij door het raam ziet dat je geen mondkapje op hebtquote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Horeca dicht
Overal Mondkapjes
Als dat is wat je helpt je ending happy te maken, be my guestquote:Op maandag 8 november 2021 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als het maar met mondkapje is.
quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knippen en wippen is het nieuwe dansen met Janssenquote:Op maandag 8 november 2021 14:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Alleen kappers met happy endings.
Dat is wel waar. Maar ze wringen zich nu in een onmogelijk positie omdat ze al een weegmoment na een week doen. Dus ben inderdaad bang voor overreactiequote:Op maandag 8 november 2021 14:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt het slechtste wat je kunt hebben. Het kabinet heeft de neiging om eerste te licht in te grijpen en daarna te overreageren.
Voor iedere fetisj is een hoekje ergens op het internet.quote:Op maandag 8 november 2021 14:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als dat is wat je helpt je ending happy te maken, be my guest
ik heb 12 januari geboekt....tot 10 maart in Kaapverdiëquote:Op maandag 8 november 2021 14:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te overwegen om over 2 weken het vliegtuig te pakken en te gaan overwinteren in zuid Spanje.
oh wacht![]()
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werkingquote:De vaccinatie beschermt ook je omgeving. Als je gevaccineerd bent kun je wel besmet raken, maar is de kans dat jij zelf besmettelijk wordt klein. Kleiner dan wanneer je niet gevaccineerd bent. Daarom hoeven mensen die gevaccineerd zijn niet in quarantaine na contact met een besmettelijke persoon.
Maar we wachten rustig af met de extra maatregelen tot aan vrijdagavond.quote:Op maandag 8 november 2021 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Met het huidige tempo van opnames (40% overall) zit je volgende week maandag al aan een totaal van 2200 mensen in de ziekenhuizen.
12 nov pas extra maatregelen...gaan pas paar dagen later in (?) en dan pas na 2 weken effect.quote:Op maandag 8 november 2021 14:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Maar we wachten rustig af met de extra maatregelen tot aan vrijdagavond.
Ik heb ze liever ook niet laat dat duidelijk zijn, maar doe het dan nu, des te eerder zijn we er weer vanaf.
Zelfde geld voor de boosterprikken van mensen met Janssen We gaan eerst weer op advies van de EMA wachten en dan gaat de gezondheidsraad er nog over nadenken. WTF.
https://www.rijksoverheid(...)ie/boostervaccinatie
Gevaccineerd met Janssen en jonger dan 60 jaar
Er zijn op dit moment geen aanwijzingen dat het Janssen-vaccin mensen jonger dan 60 jaar onvoldoende beschermt tegen ernstige ziekte door het coronavirus. De Gezondheidsraad adviseert het oordeel van de EMA af te wachten over een extra dosis van het Janssen-vaccin. Na het EMA-oordeel komt er een advies van de Gezondheidsraad. Op basis daarvan neemt het kabinet een besluit.
Gewoon alle ongevaccineerden preventief in lockdown!1!1quote:Op maandag 8 november 2021 14:09 schreef ludovico het volgende:
Lockdowntje iemand?
[..]
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking
Zou je nu naar een priklokatie-zonder-afspraak kunnen gaan en een pfizertje prikken?quote:Op maandag 8 november 2021 14:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Maar we wachten rustig af met de extra maatregelen tot aan vrijdagavond.
Ik heb ze liever ook niet laat dat duidelijk zijn, maar doe het dan nu, des te eerder zijn we er weer vanaf.
Zelfde geld voor de boosterprikken van mensen met Janssen We gaan eerst weer op advies van de EMA wachten en dan gaat de gezondheidsraad er nog over nadenken. WTF.
https://www.rijksoverheid(...)ie/boostervaccinatie
Gevaccineerd met Janssen en jonger dan 60 jaar
Er zijn op dit moment geen aanwijzingen dat het Janssen-vaccin mensen jonger dan 60 jaar onvoldoende beschermt tegen ernstige ziekte door het coronavirus. De Gezondheidsraad adviseert het oordeel van de EMA af te wachten over een extra dosis van het Janssen-vaccin. Na het EMA-oordeel komt er een advies van de Gezondheidsraad. Op basis daarvan neemt het kabinet een besluit.
Zou ik niet van kunnen levenquote:Op maandag 8 november 2021 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ken er een paar die 2500 Netto mee naar huis brengen, dat is 1500 meer dan de sociale dienst. dat is toch ruim genoeg om te leven als een koning/koningin
En dat ligt dan sterk aan je maatregelenpakket. Een keiharde lockdown zie ik (nog) niet gebeuren, dus dan zie je pas veel later een wenselijk effect.quote:Op maandag 8 november 2021 14:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
12 nov pas extra maatregelen...gaan pas paar dagen later in (?) en dan pas na 2 weken effect.
zitten we alweer aan begin dec.
quote:Op maandag 8 november 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens. 2500 is belachelijk. Kan net zo goed uitkering trekken dan.
Is gewoon weer een manier om te zorgen dat je kerst straks nog maar alleen met je huishouden mag vieren en geen last hebt van schoonoudersquote:Op maandag 8 november 2021 14:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
12 nov pas extra maatregelen...gaan pas paar dagen later in (?) en dan pas na 2 weken effect.
Dag Sinterklaasje, da-ag da-ag da-ag da-ag niet-zwarte Pietquote:Op maandag 8 november 2021 14:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dus?quote:Op maandag 8 november 2021 14:11 schreef Bredemug het volgende:
Een recent wetenschappelijk artikel geeft aan dat ten minste 81,9% (≥ 104/127) van de zwangere vrouwen een spontane abortus onderging na blootstelling aan mRNA vóór 20 weken, en 92,3% (96/104) van de spontane abortussen optrad vóór een zwangerschapsduur van 13 weken.
volledige studie is hier te lezen, 2 peer reviewed papers en nog eentje afwachtend.
https://www.publichealthpolicyjournal.com/general-5
de vraag is nu, hoeveel meer we informatie en data gaan verkrijgen over de effecten van mrna op het menselijke lichaam de komende 5 jaar.
had ik toch al niet.....van die traditie al jaren afgestapt.quote:Op maandag 8 november 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gewoon weer een manier om te zorgen dat je kerst straks nog maar alleen met je huishouden mag vieren en geen last hebt van schoonouders
Mag je uiteraard zelf weten, alleen kan ik niet meer garanderen hoe laat de cijfertjes aan mijn kant online komen. Dus als jij als ''stabiele 14:00uur'' factor door wil gaan, heel graag.quote:
December pas, rustig aan he..quote:Op maandag 8 november 2021 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jas die boostertjes er toch gewoon in maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |