Ja, ik zit ook te overwegen om over 2 weken het vliegtuig te pakken en te gaan overwinteren in zuid Spanje.quote:Op maandag 8 november 2021 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt wel.
Want ik vertrek meteen naar Spanje als de basisscholen sluiten. Thuis-onderwijs kan ook vanaf een finca.
Grenzen open aub dus.
Allemaal in de winter naar Spanje. Dan blijven de Nederlandse cijfers laag.quote:Op maandag 8 november 2021 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt wel.
Want ik vertrek meteen naar Spanje als de basisscholen sluiten. Thuis-onderwijs kan ook vanaf een finca.
Grenzen open aub dus.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-reizen-liveblog-rtlquote:Grapperhaus: 'We praten deze week uitvoerig over grote evenementen'
Deze week gaat het demissionaire kabinet praten over grote evenementen, zoals carnavalsevenementen en kerstmarkten. Minister Ferd Grapperhaus (Veiligheid en Justitie) stelt dat er deze week uitvoerig over wordt gesproken. "We kijken daarbij naar het advies van de deskundigen van het OMT en naar de naleving van de coronaregels."
Dit weekend gingen de nieuwe regels in, zoals de mondkapjesplicht en werd de coronapas verder uitgerold in onder meer sportscholen. "De naleving moet echt een slag beter", zei Grapperhaus. Of hij tevreden is over het afgelopen weekend? "Ik heb goede hoop op een verbetering."
Grapperhaus ging zelf naar een bloemenwinkel en een museum en zag dat mensen zich daar 'uitstekend gedroegen.'
Donderdag krijgt de minister de cijfers over de naleving van het afgelopen weekend. Vrijdag is er dan een nieuwe persconferentie.
en de voetbal mag gewoon volle bak open blijven ?quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Nieuwe maatregelen die ik verwacht:
Thuiswerk advies voor iedereen (tenzij uitzondering en alleen met QR code(begint in de zorg).
Horeca dicht
Thuis bezoek ontvangen max 4 personen
Niet essentiële winkels QR code
Hoger onderwijs weer online
Overal Mondkapjes
Zou erg mooi zijn. Stond vanochtend weer in de filequote:Op maandag 8 november 2021 14:00 schreef capricia het volgende:
Gaan de basisscholen nog een keer dicht? Als lockdown om de bevolking thuis te houden...
Je bedoelt 'gon tid'quote:
Is een bloemenwinkel een evenement? Nooit geweten.quote:Op maandag 8 november 2021 14:03 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-reizen-liveblog-rtl
RIVM moet eerst nog uitzoeken of je corona kunt overdragen via vuurwerkquote:Op maandag 8 november 2021 14:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en de voetbal mag gewoon volle bak open blijven ?
De evenementensector hep een groot probleemquote:Op maandag 8 november 2021 14:03 schreef Benny het volgende:
[..]
na zoveel fouten en falen had ie allang weg moeten zijn, maar niet in een demissionair kabinetquote:Op maandag 8 november 2021 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zou al helpen als we geen minister van VWS zouden hebben die het virus beschouwd als een vijand en dat we 'in oorlog zijn' en dat soort gekkigheid.
Precies, ik vertrek denk ik ook wel als het zo ver gaat.quote:Op maandag 8 november 2021 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt wel.
Grenzen open aub dus.
En ik kom pas terug als het hier over is.quote:Op maandag 8 november 2021 14:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Allemaal in de winter naar Spanje. Dan blijven de Nederlandse cijfers laag.
[ afbeelding ]
Zal ik maar weer stoppenquote:
Wat ik zelf heb gemerkt is dat bij evenementen met controle aan de poort (beurzen enz.) het vrij goed gaat omdat iedereen sowieso al een toegangsbewijs moet scannen, maar het bij de vrije-inloop horeca dus aan handhaving ontbreekt.quote:Op maandag 8 november 2021 14:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook wel inzien dat QR codes en geen 1,5 meter helemaal niets betekend voor het aantal besmettingen. Dus waarschijnlijk wel overal QR codes, maar met 1,5 meter en geplaceert. Verder Hoger ondewijs sluiten en thuiswerken. In ieder geval iets wat nergens meer op slaat, zo lang Hugo maar geen gezichtsverlies leidt en de QR code verplicht blijft.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Hugo all-in gaat op de QR codes. Elke maatregel die ze nu nemen waar dingen dicht gaan, legt een landmijn onder de kabinetformatie, een lockdown is zijn ontslagbrief.
Het virus is de vijand niet.quote:Op maandag 8 november 2021 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zou al helpen als we geen minister van VWS zouden hebben die het virus beschouwd als een vijand en dat we 'in oorlog zijn' en dat soort gekkigheid.
Dus we krijgen een lockdown, en dat er dan gewoon bijna niemand meer is?quote:Op maandag 8 november 2021 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, ik vertrek denk ik ook wel als het zo ver gaat.
Een lockdown is nu echt met een geweer in je eigen voet schieten.
Dit is dus wat ik ook ga doen.quote:Op maandag 8 november 2021 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
En ik kom pas terug als het hier over is.![]()
Nee maar serieus. Waarom zou ik die lange winter in lockdown hier doorbrengen? Echt, dat thuiswerken kan ook vanaf de Canarische Eilanden. En online onderwijs ook vanaf je zwembad.
En dan daarna klagen dat "online onderwijs niet werkt"?quote:Op maandag 8 november 2021 14:05 schreef capricia het volgende:
En online onderwijs ook vanaf je zwembad.
kappers blijven open?quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Nieuwe maatregelen die ik verwacht:
Thuiswerk advies voor iedereen (tenzij uitzondering en alleen met QR code(begint in de zorg).
Horeca dicht
Thuis bezoek ontvangen max 4 personen
Niet essentiële winkels QR code
Hoger onderwijs weer online
Overal Mondkapjes
Heb er goede ervaringen mee.quote:Op maandag 8 november 2021 14:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dan daarna klagen dat "online onderwijs niet werkt"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |