Enig idee wanneer dit dan zou ingaan?quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Nieuwe maatregelen die ik verwacht:
Thuiswerk advies voor iedereen (tenzij uitzondering en alleen met QR code(begint in de zorg).
Horeca dicht
Thuis bezoek ontvangen max 4 personen
Niet essentiële winkels QR code
Hoger onderwijs weer online
Overal Mondkapjes
Horeca gaat niet meer dicht.quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Thuiswerk advies voor iedereen (tenzij uitzondering en alleen met QR code(begint in de zorg).
Horeca dicht
Overal Mondkapjes
Ja ik denk/vrees ook zoiets. En evenementen zullen ook wel gecanceld worden denk ik.quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Horeca dicht
Overal Mondkapjes
Ik denk juist dat Hugo all-in gaat op de QR codes. Elke maatregel die ze nu nemen waar dingen dicht gaan, legt een landmijn onder de kabinetformatie, een lockdown is zijn ontslagbrief.quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef zoost het volgende:
Horeca dicht
Overal Mondkapjes
quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe gaan WE dit nog omdraaien?
Het maakt eigenlijk niet uit (denk ik). Nu een lockdown zit je er tot maart/april aan vast voordat je het naar beneden hebt.quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft er iemand iets gezegd over acceptatie?quote:Op maandag 8 november 2021 13:33 schreef popje het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)met-corona~aa176f49/
Wat een ellende op deze maandag
Denk het ook.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Hugo all-in gaat op de QR codes. Elke maatregel die ze nu nemen waar dingen dicht gaan, legt een landmijn onder de kabinetformatie, een lockdown is zijn ontslagbrief.
Dat is nogal stellig, ik moet het nog zien of de natte horeca open blijft.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Horeca gaat niet meer dicht.
Nee, ik had je wel genoemd, maar dat is me duur komen te staanquote:Op maandag 8 november 2021 13:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Heeft er iemand iets gezegd over acceptatie?
ik ken er een paar die 2500 Netto mee naar huis brengen, dat is 1500 meer dan de sociale dienst. dat is toch ruim genoeg om te leven als een koning/koninginquote:Op maandag 8 november 2021 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon salaris in de zorg omhoog.
[ afbeelding ]
Het sluiten van horeca heeft gewoon geen enkele zin op het moment en zou economisch een ramp zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is nogal stellig, ik moet het nog zien of de natte horeca open blijft.
Plus testen voor toegang betaald.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja ik denk/vrees ook zoiets. En evenementen zullen ook wel gecanceld worden denk ik.
Als ze dat doen, dus bijvoorbeeld placering en sluiting vanaf 18/20u zou het voor een groot deel van de horeca alsnog een ramp zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het sluiten van horeca heeft gewoon geen enkele zin op het moment en zou economisch een ramp zijn.
Vaste zitplekken en met een beetje pech aanscherpen van de openingstijden (OMT is niet vies van een nutteloos advies), dat wordt nu hooguit de inzet.
Terwijl de ziekenhuizen overstromen wil jij gewoon je biertje kunnen drinken? Nee hoor, daar heeft Hugo geen begrip voor.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Horeca gaat niet meer dicht.
Een lockdown heeft sowieso geen enkele zin met open grenzen en zonder draagvlak onder een groot deel van de bevolking.quote:Op maandag 8 november 2021 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk niet uit (denk ik). Nu een lockdown zit je er tot maart/april aan vast voordat je het naar beneden hebt.
En natuurlijk het schrappen van alle live entertainment.quote:Op maandag 8 november 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het sluiten van horeca heeft gewoon geen enkele zin op het moment en zou economisch een ramp zijn.
Vaste zitplekken en met een beetje pech aanscherpen van de openingstijden (OMT is niet vies van een nutteloos advies), dat wordt nu hooguit de inzet.
Ligt aan de lockdown, als alles dicht zit krijg je simpelweg minder bewegingen, contacten en besmettingen.quote:Op maandag 8 november 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een lockdown heeft sowieso geen enkele zin met open grenzen en zonder draagvlak onder een groot deel van de bevolking.
Dat lijkt me echt het slechtste wat je kunt hebben. Het kabinet heeft de neiging om eerste te licht in te grijpen en daarna te overreageren.quote:Op maandag 8 november 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaan dan naar de Eftelingquote:Op maandag 8 november 2021 14:00 schreef capricia het volgende:
Gaan de basisscholen nog een keer dicht? Als lockdown om de bevolking thuis te houden...
Echt wel.quote:Op maandag 8 november 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een lockdown heeft sowieso geen enkele zin met open grenzen en zonder draagvlak onder een groot deel van de bevolking.
Ik denk het ook. Alles en iedereen aan de QR-code en dan verbaasd zijn dat de IC-bezetting maar niet wil dalen.quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Hugo all-in gaat op de QR codes. Elke maatregel die ze nu nemen waar dingen dicht gaan, legt een landmijn onder de kabinetformatie, een lockdown is zijn ontslagbrief.
tidquote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens. 2500 is belachelijk. Kan net zo goed uitkering trekken dan.quote:Op maandag 8 november 2021 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ken er een paar die 2500 Netto mee naar huis brengen, dat is 1500 meer dan de sociale dienst. dat is toch ruim genoeg om te leven als een koning/koningin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |