volgend jaar gewoon weer dezelfde shitshow.......ze leren niksquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:56 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik ga er al zelf helemaal van uit dat we tot maart/april weer aan deze ellende vast zitten.
En tja, zou er in november 2022 wel al genoeg veranderd zijn?
Asse maar nie me vuurwerkje aanrakuh!quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee, en is het nu niet een hele andere situatie ?
maatregelen zijn nodig trouwens
en ondertussen vieren we gister nog vrolijk ff carnaval met 25000 man hahahahaquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe kan het dat het OMT er nog zit.
1,5 week geleden was het allemaal niet nodig en nu gaan we over op het bezoekerslimieten en sluiting.
3 december pas de volgende perscoquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:01 schreef Noek het volgende:
[..]you
Ik denk niet dat dit em gaat worden. Het lijkt erop dat ze echt hun best wel willen doen om toch alles zoveel mogelijk open te houden.. Soort van polder Engeland route. Alleen loop je nu achter de feiten aan.
Tot over 2 weken.
Dan wordt het met een week verlengd , want Sinterklaas viering op 5 decemberquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
3 december pas de volgende persco
en nog eens 2 weken want dan is kerst....en nog een week want oud en nieuwquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wordt het met een week verlengd , want Sinterklaas viering op 5 december
Brabant is ook net een soort Urk dat niet wil luisteren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en ondertussen vieren we gister nog vrolijk ff carnaval met 25000 man hahahaha
ongelofelijk
Koopavonden? Verder zal het wel voor handhaving zijn zodat iedereen na 19:00 pleite is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Aventura het volgende:
Ik snap die winkelregel niet. Welke niet-essentiële winkel is er nou open na 19u?
Detailhandel op koopavonden. Sommige hanteren tijden tot 22.00u.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Aventura het volgende:
Ik snap die winkelregel niet. Welke niet-essentiële winkel is er nou open na 19u?
MediaMarkt bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Aventura het volgende:
Vooral dit inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:18 schreef byah het volgende:
Wat een vreemde combinatie van maatregelen en waarom noemen ze het lockdown?
Wat wil je dan? Dat iedereen 4 weken lang op z’n gat gaat zitten?!quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:55 schreef josja het volgende:
Net bijgelezen, heerlijk begin van de dag zo; een halfbakken lockldown die ongetwijfeld amper zoden aan de dijk zet, waarna vervolgens over 3 weken alsnog alles dicht geflikkerd wordt. Zelfde shitshow als vorig jaar, hoe dan godsamme.
Sinds de winkels op zondag open zijn is er van de koopavond sowieso al weinig meer over. Je kan een kanon afschieten hier in de stad. De vorige lockdown is echt de nekslag geweest, sindsdien is minstens de helft van de winkels niet meer open op koopavond.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Detailhandel op koopavonden. Sommige hanteren tijden tot 22.00u.
Grote steden zoals Adam elke avond wel tot 21-22?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Detailhandel op koopavonden. Sommige hanteren tijden tot 22.00u.
Dat is om de ernst te benadrukken maar wie luistert er nu nog? Als alles open is dan is de naam enkel goed voor de kranten met schreeuwende headlines. Dit is hem niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:18 schreef byah het volgende:
Wat een vreemde combinatie van maatregelen en waarom noemen ze het lockdown?
Dat zou wellicht wel beter zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat iedereen 4 weken lang op z’n gat gaat zitten?!
Dit is meer de 'overheid-doet-maar-wat-maatregelen'.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:28 schreef Galvez het volgende:
Kan de media alsjeblieft stoppen dit een lockdown te noemen?![]()
![]()
Dit heeft echt niets met een lockdown te maken.
Ik vermoed beeldvorming. “Lockdown” straalt meer urgentie uit dan “set maatregelen zonder samenhang”quote:
Dit is pas het begin, eerst even warmdraaien.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:28 schreef Galvez het volgende:
Kan de media alsjeblieft stoppen dit een lockdown te noemen?![]()
![]()
Dit heeft echt niets met een lockdown te maken.
Ho eens even.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brabant is ook net een soort Urk dat niet wil luisteren.
En 2G overal plus QR code werk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:05 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Mijn voorspelling voor de persconferentie van 3 december:
- Evenementen en bijeenkomsten geschrapt
- Nachtclubs en Discotheken dicht
- Theaters en Bioscopen dicht
- Sekswerkers dicht
- QR code voor niet essentiële winkels en contactberoepen
- Vuurwerkverbod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |