Meer als in de stadions en groot deel van de horeca weigert de QR goed te hanteren. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
massaal besmettingen in de horeca ook niet
Dit is geen lockdown (als het hier bij blijft).quote:
Okay. “Den Bosch is net een soort Urk!”quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, alleen Den Bosch. Dan ga je toch geen hele provincie aanpakken?
Ikea? Mediamarkt? Of valt dat onder essentieel, net zoals de drankhandel?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Aventura het volgende:
Ik snap die winkelregel niet. Welke niet-essentiėle winkel is er nou open na 19u?
Yorick ben jij het?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is geen lockdown (als het hier bij blijft).
Nu moeten alle winkels op Hoog Catharijne een uurtje eerder dicht elke dag. Daar gaan we het virus wel klein mee krijgen!quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Aventura het volgende:
Ik snap die winkelregel niet. Welke niet-essentiėle winkel is er nou open na 19u?
Dit is vast de fase om te wennen. Kan iedereen nog zijn Sint inkopen doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Post akkoord bevonden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Okay. “Den Bosch is net een soort Urk!”
Tis ook wel mooi geweest met al die steun voot bedrijven die failliet gaan zodra straks wat belastint moet worden betaald. Dor hout.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef maan_man het volgende:
Het vieze spelletje zal dadelijk wel worden: "Horeca, de maatregelen zijn beperkt. Het grootste gedeelte van de dag mogen jullie open blijven, daarom zien wij geen reden voor compensatie." Dat maar weinigen om 11:00 een biefstukje komen eten, is bijzaak.
Dan wordt er minder biefstuk gegeten. Minder vlees = beter voor milieu. Win-win voor voor coronacrisis en co2-crisisquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef maan_man het volgende:
Het vieze spelletje zal dadelijk wel worden: "Horeca, de maatregelen zijn beperkt. Het grootste gedeelte van de dag mogen jullie open blijven, daarom zien wij geen reden voor compensatie." Dat maar weinigen om 11:00 een biefstukje komen eten, is bijzaak.
Exact dit. Klaar met symboolmaatregelen die voorbij het gezond boeren verstand gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 05:20 schreef GemMagic het volgende:
Zodra ik merk ziek te zijn, blijf ik thuis. Zeg ik activiteiten netjes af. Als een ander ziek is, zeggen we af of vragen we die persoon op eigen verantwoordelijkheid niet te komen.
Na het lopen van hoog risico, bijv bevestigde besmetting van een naaste of intensief contact, ben ik bereid tot een zelftest.
Daarna houdt t op. Welke winkels of faciliteiten de overheid sluit is aan hen. Ik ga me niet conformeren aan bezoekerslimieten, thuiswerken of andere fantasiebeperkingen zoals een bonus-bezoeker met kerst, geen vuurwerk met o&n of GP kijken in stilte met eigen bakjes nootjes op 1.5m.
Het is klaar met het clowneske deel van het beleid. Ik en het overgrote deel van mijn omgeving zijn gevaccineerd. Nu beslis ik zelf wat ik gezien de omstandigheden, onze omstandigheden, redelijk vind.
Dat was in het verleden ook niet. Waarom nu dan wel opeens?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef maan_man het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, er is tot nu toe maar 1 keer een lockdown geweest: de avondklok. Al het andere was geen lockdown.quote:
Anders kan de compensatie voor de vuurwerkbranche niet betaald wordenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef maan_man het volgende:
Dat verwacht je toch ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En de CU is tegen 2G @:mexicanobakker
Eiersneijers met wifi en een app zijn wel redelijk essentieel ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:02 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ikea? Mediamarkt? Of valt dat onder essentieel, net zoals de drankhandel?
Fucking hell, weer dat gedoe... wat een kansloze teringzooi. En dit voor de vrijheid van keuze van wappies en regio's...quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik las dat die nog wettelijk moet worden vastgelegd.
Ondertussen wil het kabinet voor de langere termijn opnieuw maatregelen wettelijk vastleggen en verplichten, zoals het houden van anderhalve meter afstand. Nieuwe wetgeving voorbereiden en die behandelen in de Tweede en Eerste Kamer duurt ongeveer een week tot twee weken.
Omdat veel steunpakket zijn afgebouwd en behalve een vies onderbuikgevoel kan ik het niet hard maken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was in het verleden ook niet. Waarom nu dan wel opeens?
Dat was een avondklockdownquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, er is tot nu toe maar 1 keer een lockdown geweest: de avondklok. Al het andere was geen lockdown.
Dit is de niet-genoeg lockdown.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Arcee het volgende:
Ja, er is tot nu toe maar 1 keer een lockdown geweest: de avondklok. Al het andere was geen lockdown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |