Hugo de Jonge, vorig jaar december.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:08 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Andere landen zijn daarom reeds begonnen met boosters voor de groepen gevaccineerden die dominant zijn in de ziekenhuizen.
quote:Op maandag 8 november 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Horeca gaat niet meer dicht.
Ik las dat die nog wettelijk moet worden vastgelegd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komt hier vanavond ook al niet de 1,5m maatregel bij?
Wat een kansloze teringzooi.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komt hier vanavond ook al niet de 1,5m maatregel bij?
Nachtclubs en discotheken blijven dan wel gewoon open?quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:07 schreef Oliver23 het volgende:
Even dus kort samengevat, waarschijnlijk komt demissionaire kabinet vanavond dus met deze maatregelen:
- ''Lockdown van drie weken, en die start vanaf zaterdag 19:00uur.
- Horeca 19:00uur dicht, net zoals de niet-essentiële winkels.
- Advies om thuis maximaal vier bezoekers uit te nodigen
- Werk zoveel mogelijk thuis
- Coronapas voor Pretparken en Dierentuinen
- Sportwedstrijden mogen doorgaan, maar dan zonder publiek op de tribunes
- Nieuwe persconferentie: vrijdag 3 december 2021.
Nog geen besluit genomen over:
- Horeca in de bioscopen en theaters
In voorbereiding:
- Wettelijk vastleggen van de anderhalve meter afstandregel
- Invoeren 2G beleid op hoge scholen, werkvloer en niet-essentiële winkels.
- Vuurwerkverbod
Ja, die vallen namelijk nietonder horecaquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:18 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nachtclubs en discotheken blijven dan wel gewoon open?
Die zitten toch in permanente lockdownquote:Op vrijdag 12 november 2021 01:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Nieuw-Zeeland gaat ook langzaam de verkeerde kant op
Hoeren blijven openquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Opvallend dat we nog niks over contactberoepen hebben gehoord
Lolquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:22 schreef asco het volgende:
En dat allemaal omdat die klootzakken in Den Haag al 40 jaar de verkeerde keuze's maken. We hadden gvd rijker dan Noorwegen kunnen zijn.
Ze weten ook al meer dan 40 jaar dat er een gruwelijke vergrijzingsgolf aan zou komen.
Hufters, allemaal. 🤮
Ja, woedend.
Het virus leeft pas echt op na 19:00, daarvoor slaapt het.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:07 schreef Oliver23 het volgende:
Even dus kort samengevat, waarschijnlijk komt demissionaire kabinet vanavond dus met deze maatregelen:
- ''Lockdown van drie weken, en die start vanaf zaterdag 19:00uur.
- Horeca 19:00uur dicht, net zoals de niet-essentiële winkels.
- Advies om thuis maximaal vier bezoekers uit te nodigen
- Werk zoveel mogelijk thuis
- Coronapas voor Pretparken en Dierentuinen
- Sportwedstrijden mogen doorgaan, maar dan zonder publiek op de tribunes
- Nieuwe persconferentie: vrijdag 3 december 2021.
Nog geen besluit genomen over:
- Horeca in de bioscopen en theaters
In voorbereiding:
- Wettelijk vastleggen van de anderhalve meter afstandregel
- Invoeren 2G beleid op hoge scholen, werkvloer en niet-essentiële winkels.
- Vuurwerkverbod
Neuken met een mondkapje op aub.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Opvallend dat we nog niks over contactberoepen hebben gehoord
Gelukkig neemt het ook weer exponentieel af, als je niet 5 maanden gaat plateauen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 01:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De blauwe lijn is lineaire groei, de groene exponentiële groei.
Ach, ik zie de ''sekswerker'' ook nog wel vanavond een paar flinke klappen te voorduren krijgen van Rutte.quote:
Bel eens, veel restaurants kunnen ook catering verzorgen, dat hebben ze geleerd tijdens de vorige lockdown, gezien thuisbezoek niet kán worden beperkt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is wel klaar nu. Wij zouden met 15 man uiteten gaan over een week, maar dat wordt nu dan gewoon bij mij thuis. Moet ik gvd gaan koken, heb ik toch geen zin in
Die mondkap werkt super.quote:Op vrijdag 12 november 2021 03:39 schreef Za het volgende:
Duitsland: 50.377 besmettingen.
[ afbeelding ]
Zou het stiekem niet andersom zijn? En zou ze Hugo’s schoenen aan moeten trekken?quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:28 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ach, ik zie de ''sekswerker'' ook nog wel vanavond een paar flinke klappen te voorduren krijgen van Rutte.
Maar dan wel na de persconferentie
Jij bent scherp in de ochtend. Goed idee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:29 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Bel eens, veel restaurants kunnen ook catering verzorgen, dat hebben ze geleerd tijdens de vorige lockdown, gezien thuisbezoek niet kán worden beperkt.
je kan gewoon laten bezorgen dus wat lul je nu weer domquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is wel klaar nu. Wij zouden met 15 man uiteten gaan over een week, maar dat wordt nu dan gewoon bij mij thuis. Moet ik gvd gaan koken, heb ik toch geen zin in
Ga je gourmetten met 15-20 cm pannetjes. Ieder een pannetje op inductieplaat kooktoestel, wat salades en hapjes er naast en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je vergeet dat in 3 weken met deze halfbakken lockdown je amper één halvering van besmettingen zult hebben en dus aanhoudende druk op de zorgquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:36 schreef Metalfrost het volgende:
Ja en over drie weken dan?
Is dan alles opeens veranderd, is onze mentaliteit collectief ingesteld om wél die prik te willen nemen en zijn de ziekenhuisbedden ineens opgeschaald om 1 op de 7 inwoners des lands te kunnen opvangen?
Zijn er dan 2500 IC bedden bijgekomen om genoeg mensen van kritieke zorg te voorzien?
Krijgen alle zorgmedewerkers dan goed uitbetaald, wordt de werkdruk verspreid door een hoog aantal nieuw aangenomen zorgpersoneel?
Werken het RIVM en de GGD dan wél goed samen?
Krijgt premier Rutte dan het zelfbesef om vanuit landsbelang een punt te zetten achter zijn politieke carrière in de Tweede Kamer in het kader van tien jaar bij wijze van 'economische vooruitgang' het land naar de filistijnen te helpen?
Allemaal een hele dikke vette.. 'nee'.
Dus wat die drie magere weekjes nou klaar gaan spelen, Joost mag het weten.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:48 schreef Predator40 het volgende:
wat een klotezooi, moet ik naar belgie en duitsland om de caddy vol te laden met vuurwerk....
vorig jaar braaf aan gehouden, dit jaar kunnen ze me wat
Ik ga er al zelf helemaal van uit dat we tot maart/april weer aan deze ellende vast zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:36 schreef Metalfrost het volgende:
Ja en over drie weken dan?
Is dan alles opeens veranderd, is onze mentaliteit collectief ingesteld om wél die prik te willen nemen en zijn de ziekenhuisbedden ineens opgeschaald om 1 op de 7 inwoners des lands te kunnen opvangen?
Zijn er dan 2500 IC bedden bijgekomen om genoeg mensen van kritieke zorg te voorzien?
Krijgen alle zorgmedewerkers dan goed uitbetaald, wordt de werkdruk verspreid door een hoog aantal nieuw aangenomen zorgpersoneel?
Werken het RIVM en de GGD dan wél goed samen?
Krijgt premier Rutte dan het zelfbesef om vanuit landsbelang een punt te zetten achter zijn politieke carrière in de Tweede Kamer in het kader van tien jaar bij wijze van 'economische vooruitgang' het land naar de filistijnen te helpen?
Allemaal een hele dikke vette.. 'nee'.
Dus wat die drie magere weekjes nou klaar gaan spelen, Joost mag het weten.
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:46 schreef Noek het volgende:
Probeer de maatregelen dan hier te lezen maar jullie schieten zo alle kanten op dat ik nog niks weet eigenlijk.
Wel gezellig druk.
Lekker maat. Was ook nog op zoek naar zoiets.quote:
quote:
Dat je in een land als Nederland de horeca om 19 uur moet sluiten met 330 mensen op de IC is "lol".quote:
Een zorgopleiding Verpleegkundige duurt minimaal twee jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:56 schreef Heph844 het volgende:
En tja, zou er in november 2022 wel al genoeg veranderd zijn?
Klopt, desondanks nog niet half zo lollig als jouw tirade.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:02 schreef asco het volgende:
[..]
Dat je in een land als Nederland de horeca om 19 uur moet sluiten met 330 mensen op de IC is "lol".
Mijn voorspelling voor de persconferentie van 3 december:quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:01 schreef Noek het volgende:
[..]you
Ik denk niet dat dit em gaat worden. Het lijkt erop dat ze echt hun best wel willen doen om toch alles zoveel mogelijk open te houden.. Soort van polder Engeland route. Alleen loop je nu achter de feiten aan.
Tot over 2 weken.
3 weken hier heeft de cijfers bijkans gehalveerd. En dat is met horeca tot 3 uur. In een ongevaccineerd land.quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:55 schreef josja het volgende:
Net bijgelezen, heerlijk begin van de dag zo; een halfbakken lockldown die ongetwijfeld amper zoden aan de dijk zet, waarna vervolgens over 3 weken alsnog alles dicht geflikkerd wordt. Zelfde shitshow als vorig jaar, hoe dan godsamme.
nee, en is het nu niet een hele andere situatie ?quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:54 schreef Dven het volgende:
Lol, was predator40 niet die knaap die het dichtlassen van mensen hun huizen best een aardige oplossing vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |