Dat kan, maar dan zitten wij in dezelfde bubbel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:12 schreef groenen het volgende:
Ik proef nog niet veel draagvlak in mijn omgeving. Of komt dat door mijn bubbel?
Werk thuis en was je handen stukquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het uiteindelijke maatregelenpakket?
Als je zulke maatregelen neemt is twee weken dan ook wel een beetje kort.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Benny het volgende:
Ik snap niet dat 2 weken 3 weken is geworden, vlak voor onze ogen, in korte tijd.
Ja, beetje naïef. Wel raar
Ik denk omdat er direct veel kritiek kwam vanuit alle hoeken "het zal niet bij 2 weken blijven" en "wat doen 2 weken nou.."quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Benny het volgende:
Ik snap niet dat 2 weken 3 weken is geworden, vlak voor onze ogen, in korte tijd.
Ja, beetje naïef. Wel raar
Hoeren en kerken open. Bios, theater, horeca en niet-essentiele winkels na 19.00 uur dicht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomd grote bubbel denk ik….quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:12 schreef groenen het volgende:
Ik proef nog niet veel draagvlak in mijn omgeving. Of komt dat door mijn bubbel?
Was uw mexicano stuk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is een advies van het OMT. Waarom wijkt de kamer daarvan af?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je zulke maatregelen neemt is twee weken dan ook wel een beetje kort.
Nouja, drie weken zou in een bijna volledig gevaccineerd land zoals Nederland, zeker met relatief zulke zware maatregelen, absoluut zoden aan de dijk moeten zetten.
Al zal men er toch wel weer intrappen
Godsamme, dan is het echt irritant om na werk na de woonboulevard te gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Hoeren en kerken open. Bios, theater, horeca en niet-essentiele winkels na 19.00 uur dicht.
Koopavonden zijn de coronabitch
In de buitenlucht.. in de buitenlucht lucht is kans op besmetting nihil.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je begrijpt toch wel dat 10-50.000 supporters x 12 wedstrijden 2 keer per week bij elkaar nu ff niet zo handig is, of ben je nu echt zo achterlijk @:Dven
heel de tv op zwart aangezien vrienden ook al F1 bij elkaar kijken, geintje natuurlijk !!!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
In de buitenlucht.. in de buitenlucht lucht is kans op besmetting nihil.
Nu ga je krijgen dat groepen vrienden binnen bij elkaar voetbal gaan kijken.
Zeg mij maar wat handiger is..
Mwoah. Hier minder harde maatregelen, veel minder mensen gevaccineerd. De hoeveelheid besmettingen in een week of 2 a 3 inmiddels bijna gehalveerd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef tja77 het volgende:
Godver, net wanneer je denkt dat het beleid in Nederland onmogelijk NOG harder kan falen, lekken deze maatregelen uit.
Nee dit gaat helpen
Was eenmalig er nog een keer kun je gewoon niet recht praten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vuurwerkverbod komt er gewoon natuurlijk, dat was vorig jaar al duidelijk.
Om hier dieper op in te gaan: Nu moet ik of per se direct uit werk daarheen, of ik moet in het weekend gaan. Juist wanneer het al achterlijk druk is en waar ik juist NIET heen wildequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godsamme, dan is het echt irritant om na werk na de woonboulevard te gaan![]()
![]()
Ondat het een advies is en het aan de kamer is daar iets mee te doen? Deze keer liever iets meer dan iets minder blijkbaar. In andere gevallen gaat de kamer voor minder zware oplossingen dan dat het advies voorschrijft. Daar lijkt mij niets vreemd aan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is een advies van het OMT. Waarom wijkt de kamer daarvan af?
Eens, maar de 2e zin die daar staat zou nu weer kunnen gelden als beweegreden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:19 schreef halfway het volgende:
[..]
Was eenmalig er nog een keer kun je gewoon niet recht praten.
https://www.rijksoverheid(...)omende-jaarwisseling
grote beamer erbij, mag allemaalquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:20 schreef halfway het volgende:
Gewoon met 100 man en een aanhanger bier een kerk in Urk boeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |