Frank van der lende.quote:
Heb je je banaan vandaag nog weten te veroveren?quote:
Ik werk vandaag thuis.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je je banaan vandaag nog weten te veroveren?
Erg gezelligquote:Op donderdag 4 november 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het een gezellige avond gister?
Leuk man, komen weer 2 potjes bij gelukkig.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg gezelligDat gaan we vaker doen!
Ben jij nog naar je pa geweest?
Zo ja, was het gezellig?
Dirk is niet voor Ajax.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las net dat Dirk Kuyt nogal zuur was gisteravond, klopt dat?
Ik kijk gewoon lekker die Ziggy kanaaltjes en sla het hele geouwehoer over.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dirk is niet voor Ajax.
Maar het hele 'analyseren' is echt om te janken met Wes en Dirruk. Ik moest hardop lachen toen hij Kudus slecht vond invallen, maar na de 2-1 wel aardig.
Kudus kwam er in de 67e minuut in.
De 2-1 viel in de 72e minuut.
Daar zat Van Basten, die vind ik altijd wel prima.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon lekker die Ziggy kanaaltjes en sla het hele geouwehoer over.
wel beter inderdaad, ik kijk de wedstrijd meestal wel op rtl want Sierd vind ik ook vermoeiend maar in de rust en erna ziggoquote:Op donderdag 4 november 2021 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zat Van Basten, die vind ik altijd wel prima.
Wat een verstandige beslissing. Maar wel balen ja.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk man, komen weer 2 potjes bij gelukkig.
Nee ik was nog ziekig en ook nog geen testuitslag dus het leek mij beter van niet, hoewel ze wel graag wilden dat ik kwam. Mijn pa heeft namelijk vakantie en moet normaal altijd een uur of 4 op, dus hij kijkt zelden wedstrijden uit. Baalde er wel van want altijd erg leuk om samen te kijken.
Ik heb nu met de katten gekeken (en mijn vriendin), die waren niet erg gelukkig met mij.
Ja ze lagen lekker te doezelen toen ik moest juichen. Overigens ook één keer toen ik 'kut Blind' riep na een slechte pass. De rest van de avond verwijtende blikken.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een verstandige beslissing. Maar wel balen ja.
De katten schrokken zeker bij de 1-1 en de 1-2
De kat van m'n vader had een soortgelijk probleem.
Leuke review maatquote:Op donderdag 4 november 2021 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Just Mercy (Netflix) 6,6/10
@:ggmm @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:PSVCL
Daar correspondeerde ik mee. Hij wilde me interviewen voor Kunststof op radio 1quote:Op donderdag 4 november 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was in de war met Frénk van der Linden, wat overigens ook een enorme eikel is.
Ik had jou net gementioned aangaande mijn review over Just Mercy, maar had nog niets van je vernomen. Denk ik laat het je even ook langs deze weg weten.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland je weet toch wel hoe je burgervader heet joh?
[ twitter ]
Ik was nog niet toegekomen aan het wegwerken van mijn mentjions. (hoewel die van jou wel prioriteit heeft) Een like.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had jou net gementioned aangaande mijn review over Just Mercy, maar had nog niets van je vernomen. Denk ik laat het je even ook langs deze weg weten.
Top. Mijn dag is weer goed.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was nog niet toegekomen aan het wegwerken van mijn mentjions. (hoewel die van jou wel prioriteit heeft) Een like.
Monaco afgelopen weekend ook verloren van een degradatiekandidaat zag ik, ik heb er wel vertrouwen in ondanks de afwezigen. Al zal een overwinning lastig worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top. Mijn dag is weer goed.![]()
(en blijft goed ongeacht het verschrikkelijke resultaat van vanavond)
Zonder Gakpo, Madueke en Götze is alle creativiteit verloren.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Monaco afgelopen weekend ook verloren van een degradatiekandidaat zag ik, ik heb er wel vertrouwen in ondanks de afwezigen. Al zal een overwinning lastig worden.
Ajax speelde gelijk tegen Heracles afgelopen weekendquote:Op donderdag 4 november 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
Monaco afgelopen weekend ook verloren van een degradatiekandidaat zag ik
het welbekende duo hubert & brulsquote:Op donderdag 4 november 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland je weet toch wel hoe je burgervader heet joh?
[ twitter ]
Hubert wie is dat?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
het welbekende duo hubert & bruls
Ajax won ook enkel vanwege de rode kaart, lucky ajax. Laat mij Lans wat moed inspreken.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax speelde gelijk tegen Heracles afgelopen weekend
Danny ziet er zelf uit als een cokedealerquote:
Hoe weet jij hoe een cokedealer eruit ziet?quote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Danny ziet er zelf uit als een cokedealer
Filmsquote:Op donderdag 4 november 2021 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe een cokedealer eruit ziet?
Racist.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@Dannyquote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel relax dat je werk daar zo flexibel mee omgaat.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:40 schreef Charz het volgende:
Ik voel me oud, vanmiddag samen middagdutje gedaan met de kleine.. na de voeding ook in slaap gesust.
Haha, mama en huisvrouw is 24/7 werkquote:Op donderdag 4 november 2021 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel relax dat je werk daar zo flexibel mee omgaat.
@:drizzt check deze grap
Er zijn zat vrouwen die dat weten te combineren met een baan van 40 uurquote:Op donderdag 4 november 2021 19:51 schreef Charz het volgende:
[..]
Haha, mama en huisvrouw is 24/7 werk
Dus ik ben een faal ofzo? Wat wil je nou precies zeggen..quote:Op donderdag 4 november 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen die dat weten te combineren met een baan van 40 uur
In ieder geval lui maar dat bevestig je zelf alquote:Op donderdag 4 november 2021 19:58 schreef Charz het volgende:
[..]
Dus ik ben een faal ofzo? Wat wil je nou precies zeggen..
Wow je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:58 schreef Charz het volgende:
[..]
Dus ik ben een faal ofzo? Wat wil je nou precies zeggen..
Moe-derquote:Op donderdag 4 november 2021 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval lui maar dat bevestig je zelf al
40 uur werken is toch sowieso niet meer van deze tijd.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen die dat weten te combineren met een baan van 40 uur
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 4 november 2021 20:17 schreef tong80 het volgende:
Broccolischotel met rundergehakt
Bijna 0-1 PSV in een gruwelijke kutwedstrijd.
@Haags kijk deze fluitketelquote:Op donderdag 4 november 2021 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
40 uur werken is toch sowieso niet meer van deze tijd.
Dat is pas falen, als je als volwassene 40 uur moet werken.
Arbeider gespot.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags kijk deze fluitketel
Het was weer heerlijk.quote:
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 4 november 2021 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was weer heerlijk.
Trusten voor straks.
Slaap lekker vriendjequote:Op donderdag 4 november 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van de kaart. Ik dacht dat wij vrienden waren.
Waarom heb je het gevoel dat je je moet verantwoorden tegenover een forum admin?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:04 schreef Charz het volgende:
Wou alleen even klagen .. dan hoef ik dat thuis niet te doen
Valt mee. Het zou pas echt gênant worden als hij over je moeder zou beginnen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
User @:Gutanoth bespreekt een ongemakkelijk feitje.
Avondklokje overschreden?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:32 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
Klein punthoofdje @:neef_wuppie @:wereldgozer @:lenny_leonard @:caland
Dit stelt @KingRoland en mij DIEP teleur.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten maat. Zal me de volgende keer weer aan de regels houden
Gewoon even bidden en dan is het zo over.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit stelt @:kingroland en mij DIEP teleur.
Alleen samen krijgen wij corona onder controle. Dit is een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Blijkbaar werkt dat niet. Of doet user @KingRoland niet zijn best?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon even bidden en dan is het zo over.
@:kingroland
Ik ga straks even testen. Alles voor de zorrug!quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit stelt @:kingroland en mij DIEP teleur.
Alleen samen krijgen wij corona onder controle. Dit is een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks even testen. Alles voor de zorrug!
Ja goeie vraag eigenlijk..quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom heb je het gevoel dat je je moet verantwoorden tegenover een forum admin?als je écht helemaal niks kan en in het echte leven alleen maar gepest wordt, dan word je forum admin
Je bent een goede jongen. En hopelijk een negatieve test.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks even testen. Alles voor de zorrug!
Ook dit vind ik zeer sympathiek. Erg ziek?quote:
Stukje keelaids en hoofdpijn.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook dit vind ik zeer sympathiek. Erg ziek?
Ook bij jou hoop ik natuurlijk op een negatieve test.
Net gesprek met ambulante hulp. Vanmiddag fysiotherapie. En FOK!en natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Wat staat er op de planning vandaag?
11 jaar (minus wat jaartjes als je je goed gedraagt) voor iemand zijn leven ontnemen, wat een land. Als ze achterin de twintig zijn gaan ze fluitend verder met hun leven, nog 50 jaar ofzo. Degene die dood is was dan vast ook geen lieverdje maar de verhouding nooit meer leven versus 8 jaar geen leven/chillen in de bak is wel wat scheef.quote:Twee 21-jarige Amsterdamse drillrappers zijn beide veroordeeld tot elf jaar cel voor het doodsteken van de 19-jarige Rotterdammer Cennethson 'Chuchu' Janga op de Pier in Scheveningen, vorig jaar augustus.
@Zipportal en ik pleiten voor andere straffen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
11 jaar (minus wat jaartjes als je je goed gedraagt) voor iemand zijn leven ontnemen, wat een land. Als ze achterin de twintig zijn gaan ze fluitend verder met hun leven, nog 50 jaar ofzo. Degene die dood is was dan vast ook geen lieverdje maar de verhouding nooit meer leven versus 8 jaar geen leven/chillen in de bak is wel wat scheef.
In gevallen waarbij het overduidelijk is wie het daadwerkelijk heeft gedaan niet eens een vreemde logica.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:zipportal en ik pleiten voor andere straffen.
[ afbeelding ]
Amsterdamse drillrapper is voor mij al voldoende.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In gevallen waarbij het overduidelijk is wie het daadwerkelijk heeft gedaan niet eens een vreemde logica.
Gaat GGMM altijd 1 seconde na 12:00 lunchen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit je in een oost Duits vakantiekamp dat je van die stipte lunchtijden hebt
quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Amsterdamse drillrapper is voor mij al voldoende.
Dan is hij nog laat..zijn collega's staan om 12:00 al bij de prikklok voor de dagelijkse broodtrommelwandeling.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat GGMM altijd 1 seconde na 12:00 lunchen?
Erg spannend allemaal makker. Fijn dat je al bent opgeknapt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben alleen nog wat verkouden maar verder weer behoorlijk opgeknapt. Straks om kwart voor 2 even testen, ik hou jullie op de hoogte.
Domibo gehad?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:32 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
Klein punthoofdje @:neef_wuppie @:wereldgozer @:lenny_leonard @:caland
Ik trap niet in deze act.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Mention van de altijd sympathieke user @:Zipportal in het Feyenoord topic niet kunnen lezen.
Erg jammer
quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-v-v-vier op een rij![]()
![]()
@:onlogisch @:lange_lans
Ik had deze week een groot evenement waar veel van mijn groep verkouden zijn geworden en nu worden iedere dag in de groepsapp testuitslagen gedeeld. Allemaal negatief uiteraard.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben alleen nog wat verkouden maar verder weer behoorlijk opgeknapt. Straks om kwart voor 2 even testen, ik hou jullie op de hoogte.
https://www.volkskrant.nl(...)van-corona~b65c1fda/quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had deze week een groot evenement waar veel van mijn groep verkouden zijn geworden en nu worden iedere dag in de groepsapp testuitslagen gedeeld. Allemaal negatief uiteraard.
Corona bestaat niet.
Chinees bestellen straks. Ga je de durby daar ook kijken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Mexicaans.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Vet mormelquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Chinees bestellen straks. Ga je de durby daar ook kijken?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vreselijk ongezonde vette zooi, Chinees.
Je bent net aan de beterende hand, en dan ga je voor Chinees? Sinds wanneer vertrouw jij die Aziaten?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen. Het is nu eenmaal zo.quote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen. Het is nu eenmaal zo.
Veel vet, veel suiker. Echt vreselijk slecht eten.
Eten maken is één van de weinige zaken wat ze prima doen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent net aan de beterende hand, en dan ga je voor Chinees? Sinds wanneer vertrouw jij die Aziaten?
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut. Voeding en goede beweging zijn super belangrijk.
Ik weet niet wat je precies probeert te doen maar het mislukt hopeloos. Ga maar weer naar het PSV topic Badder.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al. Je wordt al lui en futloos.
Op z'n tijd zeker lekker. Mits je wat fatsoenlijks besteld. Cha Sieuw bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eten maken is één van de weinige zaken wat ze prima doen.
Ik vind het hier veel leuker op dit moment.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies probeert te doen maar het mislukt hopeloos. Ga maar weer naar het PSV topic Badder.
Nummertje 59.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op z'n tijd zeker lekker. Mits je wat fatsoenlijks besteld. Cha Sieuw bijvoorbeeld.
Wat ga je halen?
Ik ga zo friet eten. Met een goulashkroket en een vlampijp.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut. Voeding en goede beweging zijn super belangrijk.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is ook je moeder haar lievelings.
Ben je zo onzeker dat je de mening nodig hebt van iemand met het syndroom van down?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga zo friet eten. Met een goulashkroket en een vlampijp.
Graag jouw mening.
Ook dit is het niet.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is ook je moeder haar lievelings.
Lekker! Al heb ik liever een Mexicano dan een goulashkroket.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening.
Even een ondergrondje voor een 5 setter?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening.
Eerst je QR-code laten zien.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even een ondergrondje voor een 5 setter?
Ach kijk, de ware aard komt boven. Je kunt het weer niet laten om mensen met een beperking er bij te trekken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker dat je de mening nodig hebt van iemand met het syndroom van down?
Neh, die kijk ik thuis zodat ik twee minuten later dan de rest kan juichen of balenquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha, hier is een snaartje geraakt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach kijk, de ware aard komt boven. Je kunt het weer niet laten om mensen met een beperking er bij te trekken.
Tamelijk triest.
Competitie is voorbij. Winterpens creëren anders heb ik het morgen GRUWELIJK koud in het stadion.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even een ondergrondje voor een 5 setter?
Leuk zeg. Ik juich denk ik nog later want ik ga voor het schakelgenot.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, die kijk ik thuis zodat ik twee minuten later dan de rest kan juichen of balen
Dat blijkt, anders doe je zoiets niet. Maar trek het je niet aan hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haha, hier is een snaartje geraakt.
Denk dat ik ook wel schakel ga kijken, Twente kijk je niet voor je plezier 90 minuten lang.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg. Ik juich denk ik nog later want ik ga voor het schakelgenot.
Deze vorm van projectie staat je niet zo goed. Eigenlijk mislukken alle pogingen tot nu toe, het begint een beetje zielig te worden. Maar ga vooral door.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat blijkt, anders doe je zoiets niet. Maar trek het je niet aan hoor.
Ik hoop dat je snel herstelt.
Hopen op een stunt in Dordrecht @yvonnequote:Op vrijdag 5 november 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg. Ik juich denk ik nog later want ik ga voor het schakelgenot.
Uiteraard, maar Dordrecht kan er echt helemaal niets van helaas.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op een stunt in Dordrecht @:yvonne
Sta jij ook naast Sylvana?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op een stunt in Dordrecht @:yvonne
Sorry, ik was er al klaar mee. Überhaupt wel met jou, eigenlijk. Goed weekend, kerel en smakelijk eten straks.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze vorm van projectie staat je niet zo goed. Eigenlijk mislukken alle pogingen tot nu toe, het begint een beetje zielig te worden. Maar ga vooral door.
Wat leuk dat je dit vraagt, wat attent van jequote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dat wat? ik drink eigenlijk altijd Clipper, maar een beetje afwisseling kan geen kwaadquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
De Pukka thee is in de bonus
@:kingroland @:3rr0r
Thee is eigenlijk voor meisjes, maar Pukka is stoere thee, kennelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is dat wat? ik drink eigenlijk altijd Clipper, maar een beetje afwisseling kan geen kwaad
Bij Amazon heb je een geschenkdoos ervan zag ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
De Pukka thee is in de bonus
@:kingroland @:3rr0r
Zeggen dat "iets" alleen voor meisjes of alleen voor jongetjes is, is alleen voor hele onzekere mensenquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Thee is eigenlijk voor meisjes, maar Pukka is stoere thee, kennelijk.
Ja, klopt. Komt omdat ik vroeger met poppen heb gespeeld, daar heb ik een tik van gekregen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zeggen dat "iets" alleen voor meisjes of alleen voor jongetjes is, is alleen voor hele onzekere mensen
Kipdijfiletstukjes in satésaus met mihoenquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik drink die beide, vind het een beetje hetzelfde qua kwaliteitquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is dat wat? ik drink eigenlijk altijd Clipper, maar een beetje afwisseling kan geen kwaad
Eet smakelijk maatquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kipdijfiletstukjes in satésaus met mihoen
Prettig weekend.....
Tegenwoordig halen we af bij een Shalom.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echte, of supermarkt varkensvlees reepjes?
Echt experts dit, de landelijke nar en het vrouwtje van de bestseller auteur. (lol)quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:01 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hier staat een Turk op de foto. @:GGMM
EEN TURK.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies probeert te doen maar het mislukt hopeloos. Ga maar weer naar het PSV topic Badder.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. De SC is, op een enkele user na, gewoon een heel triest inteeltclubje.
Het Epe van Fok!
Alles van Badder komt mij over alsof hij heel stoer probeert te doen maar dat mislukt allemaal een beetje, erg ongemakkelijk allemaal (ook omdat stoer doen op een internetforum per definitie niet echt werkt)quote:
Hier roddelen we niet. @BehoorlijkKritischquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles van Badder komt mij over alsof hij heel stoer probeert te doen maar dat mislukt allemaal een beetje, erg ongemakkelijk allemaal (ook omdat stoer doen op een internetforum per definitie niet echt werkt)
Excuus.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:Behoorlijkkritisch
Het is heel aandoenlijk ja, vooral omdat hij zelf denkt dat het wel lukt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles van Badder komt mij over alsof hij heel stoer probeert te doen maar dat mislukt allemaal een beetje, erg ongemakkelijk allemaal (ook omdat stoer doen op een internetforum per definitie niet echt werkt)
Ouwe grachtenlikker!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |