Het was weer heerlijk.quote:
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 4 november 2021 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was weer heerlijk.
Trusten voor straks.
Slaap lekker vriendjequote:Op donderdag 4 november 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van de kaart. Ik dacht dat wij vrienden waren.
Waarom heb je het gevoel dat je je moet verantwoorden tegenover een forum admin?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:04 schreef Charz het volgende:
Wou alleen even klagen .. dan hoef ik dat thuis niet te doen
Valt mee. Het zou pas echt gênant worden als hij over je moeder zou beginnen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
User @:Gutanoth bespreekt een ongemakkelijk feitje.
Avondklokje overschreden?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:32 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
Klein punthoofdje @:neef_wuppie @:wereldgozer @:lenny_leonard @:caland
Dit stelt @KingRoland en mij DIEP teleur.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten maat. Zal me de volgende keer weer aan de regels houden
Gewoon even bidden en dan is het zo over.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit stelt @:kingroland en mij DIEP teleur.
Alleen samen krijgen wij corona onder controle. Dit is een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Blijkbaar werkt dat niet. Of doet user @KingRoland niet zijn best?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon even bidden en dan is het zo over.
@:kingroland
Ik ga straks even testen. Alles voor de zorrug!quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit stelt @:kingroland en mij DIEP teleur.
Alleen samen krijgen wij corona onder controle. Dit is een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |